No hyi.... kyllä voi joku ulkopuolinen hieman ihmetellä näitä sekopääkeskusteluja
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
minä en ihmettele : )!!!!!!amanda kirjoitti:No hyi.... kyllä voi joku ulkopuolinen hieman ihmetellä näitä sekopääkeskusteluja
Niinpä. Minkäs sille voi, kun sukujuuret on semmosta...amanda kirjoitti:No hyi.... kyllä voi joku ulkopuolinen hieman ihmetellä näitä sekopääkeskusteluja
Olen kaukaista sukua teille hyvät matoset ja muut mönkijäiset! Hannaaaaaaa... Ai miss uuuu, uu niid tu kam änd kliin mai houls, so ai äm kliin!!!anhan kirjoitti:Niinpä. Minkäs sille voi, kun sukujuuret on semmosta...amanda kirjoitti:No hyi.... kyllä voi joku ulkopuolinen hieman ihmetellä näitä sekopääkeskusteluja
Niin varmasti oot. kaikki hullut ovat. ai vill kam tu joor houls.Kapuza kirjoitti:Olen kaukaista sukua teille hyvät matoset ja muut mönkijäiset! Hannaaaaaaa... Ai miss uuuu, uu niid tu kam änd kliin mai houls, so ai äm kliin!!!anhan kirjoitti:Niinpä. Minkäs sille voi, kun sukujuuret on semmosta...amanda kirjoitti:No hyi.... kyllä voi joku ulkopuolinen hieman ihmetellä näitä sekopääkeskusteluja
Minä olenkin tässä suhteessa meidän sukumme niin sanotusti Musta lammas, sillä minä en ole yhtään sekopää tai mitään... Jotenkin kummassa nämä sekopää-piirteet ovat hypänneet minun ylitseni. Mutta niitä on tarttunut harvinaisen paljon armaaseen serkkuuni Hanna Kinnuseen... voi näitä elämän kummallisuuksiaanhan kirjoitti:Niin varmasti oot. kaikki hullut ovat. ai vill kam tu joor houls.Kapuza kirjoitti:Olen kaukaista sukua teille hyvät matoset ja muut mönkijäiset! Hannaaaaaaa... Ai miss uuuu, uu niid tu kam änd kliin mai houls, so ai äm kliin!!!anhan kirjoitti:Niinpä. Minkäs sille voi, kun sukujuuret on semmosta...amanda kirjoitti:No hyi.... kyllä voi joku ulkopuolinen hieman ihmetellä näitä sekopääkeskusteluja
sii minä olen aivan samaa mielät kanssasi amatius! i mis juu ama : Ddddddddddddddddamanda kirjoitti:Minä olenkin tässä suhteessa meidän sukumme niin sanotusti Musta lammas, sillä minä en ole yhtään sekopää tai mitään... Jotenkin kummassa nämä sekopää-piirteet ovat hypänneet minun ylitseni. Mutta niitä on tarttunut harvinaisen paljon armaaseen serkkuuni Hanna Kinnuseen... voi näitä elämän kummallisuuksiaanhan kirjoitti:Niin varmasti oot. kaikki hullut ovat. ai vill kam tu joor houls.Kapuza kirjoitti:Olen kaukaista sukua teille hyvät matoset ja muut mönkijäiset! Hannaaaaaaa... Ai miss uuuu, uu niid tu kam änd kliin mai houls, so ai äm kliin!!!anhan kirjoitti:Niinpä. Minkäs sille voi, kun sukujuuret on semmosta...amanda kirjoitti:No hyi.... kyllä voi joku ulkopuolinen hieman ihmetellä näitä sekopääkeskusteluja
Joo... Hanaa on ihme sekopaattii !kepaa kirjoitti:sii minä olen aivan samaa mielät kanssasi amatius! i mis juu ama : Ddddddddddddddddamanda kirjoitti:Minä olenkin tässä suhteessa meidän sukumme niin sanotusti Musta lammas, sillä minä en ole yhtään sekopää tai mitään... Jotenkin kummassa nämä sekopää-piirteet ovat hypänneet minun ylitseni. Mutta niitä on tarttunut harvinaisen paljon armaaseen serkkuuni Hanna Kinnuseen... voi näitä elämän kummallisuuksiaanhan kirjoitti:Niin varmasti oot. kaikki hullut ovat. ai vill kam tu joor houls.Kapuza kirjoitti:Olen kaukaista sukua teille hyvät matoset ja muut mönkijäiset! Hannaaaaaaa... Ai miss uuuu, uu niid tu kam änd kliin mai houls, so ai äm kliin!!!anhan kirjoitti:Niinpä. Minkäs sille voi, kun sukujuuret on semmosta...amanda kirjoitti:No hyi.... kyllä voi joku ulkopuolinen hieman ihmetellä näitä sekopääkeskusteluja
aivan ja psykopaatti!Kapuza kirjoitti:Joo... Hanaa on ihme sekopaattii !kepaa kirjoitti:sii minä olen aivan samaa mielät kanssasi amatius! i mis juu ama : Ddddddddddddddddamanda kirjoitti:Minä olenkin tässä suhteessa meidän sukumme niin sanotusti Musta lammas, sillä minä en ole yhtään sekopää tai mitään... Jotenkin kummassa nämä sekopää-piirteet ovat hypänneet minun ylitseni. Mutta niitä on tarttunut harvinaisen paljon armaaseen serkkuuni Hanna Kinnuseen... voi näitä elämän kummallisuuksiaanhan kirjoitti:Niin varmasti oot. kaikki hullut ovat. ai vill kam tu joor houls.Kapuza kirjoitti:Olen kaukaista sukua teille hyvät matoset ja muut mönkijäiset! Hannaaaaaaa... Ai miss uuuu, uu niid tu kam änd kliin mai houls, so ai äm kliin!!!anhan kirjoitti:Niinpä. Minkäs sille voi, kun sukujuuret on semmosta...amanda kirjoitti:No hyi.... kyllä voi joku ulkopuolinen hieman ihmetellä näitä sekopääkeskusteluja
Olet täysn oikeassa!Kapuza kirjoitti:Psykopaattinen sekopaatti
niin, ehkä kaikki on!Kapuza kirjoitti:Niin olen! Olen niin oikeasssaaa.. Olen kyllä itsekkin ehkä vähän psykopaattinen sekopaatti, tai sekopaattinen psykopaatti... Mutta... Pikku vikoja!
Ainaki mei leirillä..kepaa kirjoitti:niin, ehkä kaikki on!Kapuza kirjoitti:Niin olen! Olen niin oikeasssaaa.. Olen kyllä itsekkin ehkä vähän psykopaattinen sekopaatti, tai sekopaattinen psykopaatti... Mutta... Pikku vikoja!
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » KETÄ TULOSSA?!
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa