Noi on kateellisia meidän laadukkaille jutuille! Ne haluis olla samanlaisia, mutta epäonnistuvat!
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
sasnoppa muuta Ama, tää on vaa joku nettisivu, ei sitä raskaasti kannata ottaaamanda kirjoitti:No siis eiköhän se ole aivan sama, että mitä me tänne kirjotetaan, kun ei me kuitenkaan pysytä aiheessa. Ja sivujen paljouteen: meillä on paljon (myös turhaa) asiaa, mutta mitä se haittaa?
aivan!anhan kirjoitti:Niin. Ja vielä meidän oman leirin. Ja jos teidän pyllyä kutittaa kihomatojen lisäksi meidän keskustelut, niin älkää tulko tänne.
minä varmaankin tuun jos kaikki muutkin tulee!amanda kirjoitti:on nyt hiukan aikaista kysellä, mutta : ootteko tulossa ens vuonna leirille? Luulenpa että tämä on mulle viimenen leirikesä, vaikka Sahalassa on ollut tosi mahtavaa ja todellakin odotan leiriä. En usko että tuun ens kesänä, jos ei Hannakaan tule...
Mä ja amakaan ei kai tulla :/kepaa kirjoitti:minä varmaankin tuun jos kaikki muutkin tulee!amanda kirjoitti:on nyt hiukan aikaista kysellä, mutta : ootteko tulossa ens vuonna leirille? Luulenpa että tämä on mulle viimenen leirikesä, vaikka Sahalassa on ollut tosi mahtavaa ja todellakin odotan leiriä. En usko että tuun ens kesänä, jos ei Hannakaan tule...
Joo me tuskin ollaan tulossa... mutta: joskus vois mennä sahalaan yhdessä vaellukselle tai jotain, jos ei leireillä enää nähdä... Ja onneks on tämän kesän leiri vielä edessä, aion riehua ja nauttia siitäanhan kirjoitti:Mä ja amakaan ei kai tulla :/kepaa kirjoitti:minä varmaankin tuun jos kaikki muutkin tulee!amanda kirjoitti:on nyt hiukan aikaista kysellä, mutta : ootteko tulossa ens vuonna leirille? Luulenpa että tämä on mulle viimenen leirikesä, vaikka Sahalassa on ollut tosi mahtavaa ja todellakin odotan leiriä. En usko että tuun ens kesänä, jos ei Hannakaan tule...
mä vaadin uuden selityksen!anhan kirjoitti:Justhan me selitettiin
juu!anhan kirjoitti:Niin mennään yhessä vaellukselle ja sit kepa ja maija tulee aina mökille, niin ama voi tulla meille sillon!
: niin!anhan kirjoitti:Ei vielä kannata miettiä sitä ens vuoden leiriä, kun on tää jäljellä. Vaikka ärsyttääkin.
no... Mulla ei oikein ole innostusta lähteä "yksin" leirille ja kun Hanna ei varmaankaan ole menossa, niin sit vois olla munkin aika lopettaa leirit siihen.kepaa kirjoitti:mä vaadin uuden selityksen!anhan kirjoitti:Justhan me selitettiin
No tuleehan sinne muitakin.amanda kirjoitti:no... Mulla ei oikein ole innostusta lähteä "yksin" leirille ja kun Hanna ei varmaankaan ole menossa, niin sit vois olla munkin aika lopettaa leirit siihen.kepaa kirjoitti:mä vaadin uuden selityksen!anhan kirjoitti:Justhan me selitettiin
Niin tietysti mutta en oo oikeestaan vielä ees miettinyt että oonko menossa... slö<jöjglöjflöjgsdöaklfdgfdanhan kirjoitti:No tuleehan sinne muitakin.amanda kirjoitti:no... Mulla ei oikein ole innostusta lähteä "yksin" leirille ja kun Hanna ei varmaankaan ole menossa, niin sit vois olla munkin aika lopettaa leirit siihen.kepaa kirjoitti:mä vaadin uuden selityksen!anhan kirjoitti:Justhan me selitettiin
Niin... Toisaalta, jos raahautuu vaellukselle ja silleensä, niin ehkä se käy niinkin.amanda kirjoitti:Niin tietysti mutta en oo oikeestaan vielä ees miettinyt että oonko menossa... slö<jöjglöjflöjgsdöaklfdgfdanhan kirjoitti:No tuleehan sinne muitakin.amanda kirjoitti:no... Mulla ei oikein ole innostusta lähteä "yksin" leirille ja kun Hanna ei varmaankaan ole menossa, niin sit vois olla munkin aika lopettaa leirit siihen.kepaa kirjoitti:mä vaadin uuden selityksen!anhan kirjoitti:Justhan me selitettiin
voi olla...anhan kirjoitti:Niin... Toisaalta, jos raahautuu vaellukselle ja silleensä, niin ehkä se käy niinkin.amanda kirjoitti:Niin tietysti mutta en oo oikeestaan vielä ees miettinyt että oonko menossa... slö<jöjglöjflöjgsdöaklfdgfdanhan kirjoitti:No tuleehan sinne muitakin.amanda kirjoitti:no... Mulla ei oikein ole innostusta lähteä "yksin" leirille ja kun Hanna ei varmaankaan ole menossa, niin sit vois olla munkin aika lopettaa leirit siihen.kepaa kirjoitti:mä vaadin uuden selityksen!anhan kirjoitti:Justhan me selitettiin
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » KETÄ TULOSSA?!
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa