Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

KETÄ TULOSSA?!

+4
amanda
Kapuza
kepaa
anhan
8 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 5 / 12]

101KETÄ TULOSSA?! - Sivu 5 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Toukokuu 29, 2008 9:07 am

anhan

anhan

Noi on kateellisia meidän laadukkaille jutuille! Ne haluis olla samanlaisia, mutta epäonnistuvat! Very Happy

102KETÄ TULOSSA?! - Sivu 5 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Toukokuu 29, 2008 10:05 am

Repe

Repe

Me ei todellakaa haluta tommosii typerii juttuja!!

103KETÄ TULOSSA?! - Sivu 5 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Toukokuu 29, 2008 10:15 am

amanda

amanda

No siis eiköhän se ole aivan sama, että mitä me tänne kirjotetaan, kun ei me kuitenkaan pysytä aiheessa. Ja sivujen paljouteen: meillä on paljon (myös turhaa) asiaa, mutta mitä se haittaa?

104KETÄ TULOSSA?! - Sivu 5 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Toukokuu 29, 2008 10:21 am

kepaa

kepaa

amanda kirjoitti:No siis eiköhän se ole aivan sama, että mitä me tänne kirjotetaan, kun ei me kuitenkaan pysytä aiheessa. Ja sivujen paljouteen: meillä on paljon (myös turhaa) asiaa, mutta mitä se haittaa?
sasnoppa muuta Ama, tää on vaa joku nettisivu, ei sitä raskaasti kannata ottaa Very Happy

105KETÄ TULOSSA?! - Sivu 5 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Toukokuu 29, 2008 10:24 am

anhan

anhan

Niin. Ja vielä meidän oman leirin. Ja jos teidän pyllyä kutittaa kihomatojen lisäksi meidän keskustelut, niin älkää tulko tänne.

106KETÄ TULOSSA?! - Sivu 5 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Toukokuu 29, 2008 10:26 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:Niin. Ja vielä meidän oman leirin. Ja jos teidän pyllyä kutittaa kihomatojen lisäksi meidän keskustelut, niin älkää tulko tänne.
aivan!

107KETÄ TULOSSA?! - Sivu 5 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Toukokuu 29, 2008 10:35 am

amanda

amanda

on nyt hiukan aikaista kysellä, mutta : ootteko tulossa ens vuonna leirille? Luulenpa että tämä on mulle viimenen leirikesä, vaikka Sahalassa on ollut tosi mahtavaa ja todellakin odotan leiriä. En usko että tuun ens kesänä, jos ei Hannakaan tule...

108KETÄ TULOSSA?! - Sivu 5 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Toukokuu 29, 2008 10:38 am

anhan

anhan

Mua ärsyttää sanoa, mutta en kai oo tulossa. En voi, kun paras leiri on keskellä kesää, ja oon töissä ja muuta kaikkee. Sad Niin en voi varata niin aikasin.

109KETÄ TULOSSA?! - Sivu 5 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Toukokuu 29, 2008 10:38 am

kepaa

kepaa

amanda kirjoitti:on nyt hiukan aikaista kysellä, mutta : ootteko tulossa ens vuonna leirille? Luulenpa että tämä on mulle viimenen leirikesä, vaikka Sahalassa on ollut tosi mahtavaa ja todellakin odotan leiriä. En usko että tuun ens kesänä, jos ei Hannakaan tule...
minä varmaankin tuun jos kaikki muutkin tulee!

110KETÄ TULOSSA?! - Sivu 5 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Toukokuu 29, 2008 10:40 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:
amanda kirjoitti:on nyt hiukan aikaista kysellä, mutta : ootteko tulossa ens vuonna leirille? Luulenpa että tämä on mulle viimenen leirikesä, vaikka Sahalassa on ollut tosi mahtavaa ja todellakin odotan leiriä. En usko että tuun ens kesänä, jos ei Hannakaan tule...
Mä ja amakaan ei kai tulla :/

111KETÄ TULOSSA?! - Sivu 5 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Toukokuu 29, 2008 10:41 am

kepaa

kepaa

KAKKA!!! MIKSETTE???

112KETÄ TULOSSA?! - Sivu 5 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Toukokuu 29, 2008 10:41 am

anhan

anhan

Justhan me selitettiin Very Happy

113KETÄ TULOSSA?! - Sivu 5 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Toukokuu 29, 2008 10:42 am

amanda

amanda

anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Mä ja amakaan ei kai tulla :/
Joo me tuskin ollaan tulossa... mutta: joskus vois mennä sahalaan yhdessä vaellukselle tai jotain, jos ei leireillä enää nähdä... Ja onneks on tämän kesän leiri vielä edessä, aion riehua ja nauttia siitä Very Happy

114KETÄ TULOSSA?! - Sivu 5 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Toukokuu 29, 2008 10:42 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:Justhan me selitettiin Very Happy
mä vaadin uuden selityksen!

115KETÄ TULOSSA?! - Sivu 5 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Toukokuu 29, 2008 10:44 am

anhan

anhan

Niin mennään yhessä vaellukselle ja sit kepa ja maija tulee aina mökille, niin ama voi tulla meille sillon!

116KETÄ TULOSSA?! - Sivu 5 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Toukokuu 29, 2008 10:44 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:Niin mennään yhessä vaellukselle ja sit kepa ja maija tulee aina mökille, niin ama voi tulla meille sillon!
juu!

117KETÄ TULOSSA?! - Sivu 5 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Toukokuu 29, 2008 10:47 am

anhan

anhan

Ei vielä kannata miettiä sitä ens vuoden leiriä, kun on tää jäljellä. Vaikka ärsyttääkin.

118KETÄ TULOSSA?! - Sivu 5 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Toukokuu 29, 2008 10:48 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:Ei vielä kannata miettiä sitä ens vuoden leiriä, kun on tää jäljellä. Vaikka ärsyttääkin.
: niin!

119KETÄ TULOSSA?! - Sivu 5 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Toukokuu 29, 2008 11:08 am

amanda

amanda

kepaa kirjoitti:
no... Mulla ei oikein ole innostusta lähteä "yksin" leirille ja kun Hanna ei varmaankaan ole menossa, niin sit vois olla munkin aika lopettaa leirit siihen.

120KETÄ TULOSSA?! - Sivu 5 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Toukokuu 29, 2008 11:09 am

amanda

amanda

Joo, mäkin todellakin aion miettiä vain ja ainoastaan tän vuoden leiriä, koska siitä tulee ihan paras. Tuli vaan mieleen, kun tonne etusivulle oli ilmestyny noi 09 leirit

121KETÄ TULOSSA?! - Sivu 5 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Toukokuu 29, 2008 11:10 am

anhan

anhan

amanda kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
no... Mulla ei oikein ole innostusta lähteä "yksin" leirille ja kun Hanna ei varmaankaan ole menossa, niin sit vois olla munkin aika lopettaa leirit siihen.
No tuleehan sinne muitakin. Very Happy

122KETÄ TULOSSA?! - Sivu 5 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Toukokuu 29, 2008 11:17 am

amanda

amanda

anhan kirjoitti:
amanda kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Niin tietysti Very Happy mutta en oo oikeestaan vielä ees miettinyt että oonko menossa... slö<jöjglöjflöjgsdöaklfdgfd

123KETÄ TULOSSA?! - Sivu 5 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Toukokuu 29, 2008 11:22 am

anhan

anhan

amanda kirjoitti:
anhan kirjoitti:
amanda kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Niin tietysti Very Happy mutta en oo oikeestaan vielä ees miettinyt että oonko menossa... slö<jöjglöjflöjgsdöaklfdgfd
Niin... Toisaalta, jos raahautuu vaellukselle ja silleensä, niin ehkä se käy niinkin.

124KETÄ TULOSSA?! - Sivu 5 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Toukokuu 29, 2008 11:23 am

amanda

amanda

anhan kirjoitti:
amanda kirjoitti:
anhan kirjoitti:
amanda kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Niin... Toisaalta, jos raahautuu vaellukselle ja silleensä, niin ehkä se käy niinkin.
voi olla...

125KETÄ TULOSSA?! - Sivu 5 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! La Toukokuu 31, 2008 9:12 am

Kapuza

Kapuza

Kepa voi tulla miu kaa ;D Mie ainaki mielellää menisin leirille ens kesänäkii... Razz

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 5 / 12]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa