Mistä aivoista? : ooooKapuza kirjoitti:Murrosikä meni jo miun aivoista poijes
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Mistä aivoista? : ooooKapuza kirjoitti:Murrosikä meni jo miun aivoista poijes
yhdyntä!!!!!!!!anhan kirjoitti:Mistä aivoista? : ooooKapuza kirjoitti:Murrosikä meni jo miun aivoista poijes
ai joo, yhdyntäaivot. nehän kapulla löytyy.kepaa kirjoitti:yhdyntä!!!!!!!!anhan kirjoitti:Mistä aivoista? : ooooKapuza kirjoitti:Murrosikä meni jo miun aivoista poijes
niin löytyyanhan kirjoitti:ai joo, yhdyntäaivot. nehän kapulla löytyy.kepaa kirjoitti:yhdyntä!!!!!!!!anhan kirjoitti:Mistä aivoista? : ooooKapuza kirjoitti:Murrosikä meni jo miun aivoista poijes
ja terävät onkin.kepaa kirjoitti:niin löytyyanhan kirjoitti:ai joo, yhdyntäaivot. nehän kapulla löytyy.kepaa kirjoitti:yhdyntä!!!!!!!!anhan kirjoitti:Mistä aivoista? : ooooKapuza kirjoitti:Murrosikä meni jo miun aivoista poijes
No voi räkä. moimoi! En mäkään ehkä huomenna oo hirveesti.Kapuza kirjoitti:Mie lähen nyt pois täält foorumilt, ja meen muualle, heippa! Kirjottelen taas joskus.. Huomen ei kerkee, ku on koulu juttu aamu kasista yli kykkemee illalla, ja sit meen yläkertaa tehee kaikkee tyhmää, ku ei alakerras saa enää olla..
no sittenhän minä olen, pistän teille ylläriviestejä mahantäydeltä, nam nam huomenna on keskiviikko ja mä meenki tallille, no voi harmi! No kohta alkaa salkkurit ja niiden pariin pääsee se on niin hyvä sarjaanhan kirjoitti:No voi räkä. moimoi! En mäkään ehkä huomenna oo hirveesti.Kapuza kirjoitti:Mie lähen nyt pois täält foorumilt, ja meen muualle, heippa! Kirjottelen taas joskus.. Huomen ei kerkee, ku on koulu juttu aamu kasista yli kykkemee illalla, ja sit meen yläkertaa tehee kaikkee tyhmää, ku ei alakerras saa enää olla..
Niin salkkarit on hauska ohjelma. Päivän kohokohta. Ja ehkä mä tuun huomenna illalla tänne.kepaa kirjoitti:no sittenhän minä olen, pistän teille ylläriviestejä mahantäydeltä, nam nam huomenna on keskiviikko ja mä meenki tallille, no voi harmi! No kohta alkaa salkkurit ja niiden pariin pääsee se on niin hyvä sarjaanhan kirjoitti:No voi räkä. moimoi! En mäkään ehkä huomenna oo hirveesti.Kapuza kirjoitti:Mie lähen nyt pois täält foorumilt, ja meen muualle, heippa! Kirjottelen taas joskus.. Huomen ei kerkee, ku on koulu juttu aamu kasista yli kykkemee illalla, ja sit meen yläkertaa tehee kaikkee tyhmää, ku ei alakerras saa enää olla..
niin, toivottavsti kuolee no ei :DD haah niin etkö muka ollu tänä aamuna?anhan kirjoitti:HÄH? En mä tänään aamulla kyllä ollu!
Ja salkkarit on hyvä. Noora ehkä kuolee, kun se sen näyttelijä on raskaana. Tai ehkä sille jotain on pakko tapahtua.
En ollu! Vannon sen. Heräsin just, kun pitii lähtee, niin ei kai siinä hötäkässä täällä ehdi käymään.kepaa kirjoitti:niin, toivottavsti kuolee no ei :DD haah niin etkö muka ollu tänä aamuna?anhan kirjoitti:HÄH? En mä tänään aamulla kyllä ollu!
Ja salkkarit on hyvä. Noora ehkä kuolee, kun se sen näyttelijä on raskaana. Tai ehkä sille jotain on pakko tapahtua.
aijaa :Sanhan kirjoitti:En ollu! Vannon sen. Heräsin just, kun pitii lähtee, niin ei kai siinä hötäkässä täällä ehdi käymään.kepaa kirjoitti:niin, toivottavsti kuolee no ei :DD haah niin etkö muka ollu tänä aamuna?anhan kirjoitti:HÄH? En mä tänään aamulla kyllä ollu!
No, ei se haittaa, ehdin kuitenkin kouluun! (:kepaa kirjoitti:aijaa :Sanhan kirjoitti:En ollu! Vannon sen. Heräsin just, kun pitii lähtee, niin ei kai siinä hötäkässä täällä ehdi käymään.kepaa kirjoitti:niin, toivottavsti kuolee no ei :DD haah niin etkö muka ollu tänä aamuna?anhan kirjoitti:HÄH? En mä tänään aamulla kyllä ollu!
niin! hyvä että ehdit mitä aineita slla oli tänään, mulla on ruotsii, äikkää ja matikkaa, musaakin ois ollu mutta tunnit peruttiianhan kirjoitti:No, ei se haittaa, ehdin kuitenkin kouluun! (:kepaa kirjoitti:aijaa :Sanhan kirjoitti:En ollu! Vannon sen. Heräsin just, kun pitii lähtee, niin ei kai siinä hötäkässä täällä ehdi käymään.kepaa kirjoitti:niin, toivottavsti kuolee no ei :DD haah niin etkö muka ollu tänä aamuna?anhan kirjoitti:HÄH? En mä tänään aamulla kyllä ollu!
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » KETÄ TULOSSA?!
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa