Olet täyttä valurautaa!!anhan kirjoitti:Juuri tuota vastausta odotinkin. Se on valitettavasti väärä.Kapuza kirjoitti:Ohjelmoin sut mun omalla avaruusaluksella, kaukana maapallosta..anhan kirjoitti:No kerro sit, missä sä mut oot tavannu ja ohjelmoinu mut. Oon ohjelmoinu sut, joten tiedän mitä vastaat, mutta kerro silti.Kapuza kirjoitti:Eihän oo.. Kyl näkymätönki näkee, ja tuntee, ja haistaa, ja on voimaa, ja kaikkee ;Panhan kirjoitti:Mutta näkymättömien on vaikee kopeloida mua.Kapuza kirjoitti:Mie olin olemassa jo aikoi sitte, oon vaa pysyny näkymättömänä..anhan kirjoitti:Mä synnyin ennen sua. Ohjelmoin jo sun äitis kohdun kun olit siellä.Kapuza kirjoitti:Sie oot anhan robotti.. Mie rakensin ja ohjelmoin siut!anhan kirjoitti:Hetkinen hetkinen. Minä olin/olen pääjehu, koska menin heti Aman synnyttyä kouluttamaan sitä.Kapuza kirjoitti:Älkää unohtako, ku ka oli se pääjehu, kuka anto kaikki ohjeet ja käskyt ja suunnitteli mitä tehdään yms...kepaa kirjoitti:mun avustuksellaanhan kirjoitti:Joo, vaihdetaan vaan. Ja tottakai se osaa vaikka mitä, kun mä oon sen kouluttanu.kepaa kirjoitti:Juu tandemiii!!Kapuza kirjoitti:Mieki haluun.. Mennää kahestaa samaa selkää, Ama on nii vahvaki!kepaa kirjoitti:oho, no sit mä haluun kyl sut mun ratsuks!amanda kirjoitti:Joo ja mä osaan mennä oikeeta passiakin, en pelkkää possuakepaa kirjoitti:juu kyllähän sä koittaa voit ku haluun mennä laaturatsu Amalla Se menee varmaan korkealuokkaista tölttiä vai mitä?
... Minä tietysti!
Kyllähän te avustitte, mutta...
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat