Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Mitä mukaan?!

+5
Eve
anhan
amanda
kepaa
Kapuza
9 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 21  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 8 / 21]

176Mitä mukaan?! - Sivu 8 Empty Vs: Mitä mukaan?! Ma Maalis 10, 2008 10:20 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:Musta se on typrää että homot tai lesbot ei voi mennä kirkossa naimisiin, vaikka se ei hirveen tärkeetä ainakaa mulle ookkaa. Esim. Mun äiti ja isi on menny "salaa" naimisiin
Niinhä se on, koska eiks Jumalan pitäny hyväksyy kaikenlaiset ihmiset... Mut sit joku sano et raamatus sanotaa et naiset ja miehet on tarkotettu yhteen, siis eri sukupuolta olevat.
Homofobia on hölmö asia.
nii..
Mut, joo... Rotusyrjintä ja rasismi ylipäätänsä on jotaa, mitä en miekää voi oikee ymmärtää. Mite jotkut voi tuomita ihmisen, ihonvärin, kotimaan, sukupuolisen suuntautumisen, lihavuuden yms... takia!?

177Mitä mukaan?! - Sivu 8 Empty Vs: Mitä mukaan?! Ti Maalis 11, 2008 5:58 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:Musta se on typrää että homot tai lesbot ei voi mennä kirkossa naimisiin, vaikka se ei hirveen tärkeetä ainakaa mulle ookkaa. Esim. Mun äiti ja isi on menny "salaa" naimisiin
Niinhä se on, koska eiks Jumalan pitäny hyväksyy kaikenlaiset ihmiset... Mut sit joku sano et raamatus sanotaa et naiset ja miehet on tarkotettu yhteen, siis eri sukupuolta olevat.
Homofobia on hölmö asia.
nii..
Mut, joo... Rotusyrjintä ja rasismi ylipäätänsä on jotaa, mitä en miekää voi oikee ymmärtää. Mite jotkut voi tuomita ihmisen, ihonvärin, kotimaan, sukupuolisen suuntautumisen, lihavuuden yms... takia!?
niinpä, yhdyn <32

178Mitä mukaan?! - Sivu 8 Empty Vs: Mitä mukaan?! Ti Maalis 11, 2008 11:46 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
Homofobia on hölmö asia.
nii..
niinpä, yhdyn <32
Rasismi on kyl iha peestä

179Mitä mukaan?! - Sivu 8 Empty Vs: Mitä mukaan?! La Maalis 15, 2008 11:30 pm

anhan

anhan

Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
amanda kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:Miksei näille foorumeille enää kommentoida, no jooo ymmärrän että tohon mun muahahah viestii on aika hankala vastata ellei sit jok tuu heheheh ;D
Minä kommentoin koko ajan tänne. Very Happy Missä kaikki muut...?
Mä oon laiskistunut kommentoija... en jaksa käy koivin usein. Mutta mihinkäs Sara ja Eve on kadonneet??
Nii, ne on kadonnu! Miekää en oo ny parii päivää päässy ku oon ollu kavereilla ja tehny koulujuttuja ja jännittäny äikän vaikuttavaa mielipidepuhetta jostaa luonnonsuojelusta (sai tehä mist vaa)...
.. mä oon aatellu et ei kuitenkaa kukaa oo kommentoinu nii en oo tullu kattoo mutta kappas, täällä on kuitenki kaikkiin kommentoitu...
Hehe... Tää kyl vaa tällast et kommentoidaa vaa jotaa, pitäs taas keksii joku laajempi keskustelualue... Miusta siis vaa ainaki, ois kiva
Joo, no mistäs puhutaan? Very Happy
Onko muuten kukaan muu kasvissyöjä? Very Happy Minä oon. Niin, ja amakin on. Razz
Mä en oo. Oon miettiny kyl sitä, mut ei vaa oo sit alottanu, tai jotaan... Liha on kyl ällöö ain ku aattelee, mite se on tuotettu... Hyi, eka ne kasvatetaa ne elukat iha hirveis olosuhteis ja sit vaa tapetaa. Hirveetä!
Mut kasvissosekeitto on kyl iha parasta. Mei koulus on joskus nii ällöt liharuuat, et otan kasvisruokaa (vaik ei vissii sais ellei oo ilmottanu syövänsä kasvisruokaa), se on parempaa, vaik seki joskus sellast ällöttävää kuivaa ja kirpeetä... ;(
Miu kavereist kukaa ei oo kasvissyöjä... Enkä siis miekää.

eiks hanna ja Ama oo sun kavereit Sad XD
Siis sellasii ketkä on tuntenu pidempää, ketä tapaa suunnillee 24/7... Ootteha teki kavereita, mut en oo teit viel ees nähny... XD

Mitä mieltä te ootte homoseksuaalisuudesta? Mie en tajuu sitä miks niin useet on sitä mieltä, et "hyi, toi on homo/lesbo". Miust siin ei oo mitää vikaa, vaikkakin sitä mieltä olen, että se on jollain tavoin luontoa vastaa, koska jos kaikki eläimet ja ihmiset olisivat homoseksuaalisia, niin mehä kuoltais sukupuuttoon, ku ei voitas lisääntyä... Mut ei siin miust oo mitää vikaa olla homo, lesbo tai vaikka bi. Wink
Ei mula oo todellakaan mitään niitä vastaan. Ihan tavallisia ihmisiä nekin.
Ja just toi "hyi toi on homo"-juttu on rasittavaa. Eihän kukaan erikseen ilmottele, jos vastaan tulee hetero.

180Mitä mukaan?! - Sivu 8 Empty Vs: Mitä mukaan?! La Maalis 15, 2008 11:34 pm

anhan

anhan

Kapuza kirjoitti:
Homofobia on hölmö asia.
Niin. Se on erikoista, kun väitetään hyväksyvänsä kaikki ja väitetään, että kaiken saa anteeks. Onko homot joku poikkeus, joka vahvistaa säännön...
Ja kunhan ihmettelin, kaikella kunnioituksella.

181Mitä mukaan?! - Sivu 8 Empty Vs: Mitä mukaan?! La Maalis 15, 2008 11:37 pm

anhan

anhan

Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
Homofobia on hölmö asia.
nii..
niinpä, yhdyn <32
Rasismi on kyl iha peestä
Niin, ärsyttävää se on.
Jokaisella on jotain ennakkoluuloja, se on selvää, mutta ei ne sais kovin vahvoja olla.
Sellanenkin on ärsyttävää, että minä suvaitsen aivan KAIKEN. Samaan lauseeseen rykäistään, että en suvaitse rasismia. Ei rasismia kyllä tarviikkaan suvaita, en tarkota sitä. minä en suvaitse rasismia...

182Mitä mukaan?! - Sivu 8 Empty Vs: Mitä mukaan?! Su Maalis 16, 2008 12:26 am

kepaa

kepaa

Nää meijän keskustelut liittyy nii hyvin tohon otsikkoon : Mitä mukaan leirille XD

183Mitä mukaan?! - Sivu 8 Empty Vs: Mitä mukaan?! Su Maalis 16, 2008 12:26 am

kepaa

kepaa

joo taidanpa ottaa rasismin mukaan leirilleee... noennn!1

184Mitä mukaan?! - Sivu 8 Empty Vs: Mitä mukaan?! Su Maalis 16, 2008 2:25 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:joo taidanpa ottaa rasismin mukaan leirilleee... noennn!1
Vaihetaan se... Mitä ei mukaan leirille?
No:
-huonoa mieltä
-rasismia
-murtumia
-liian täysiä kasseja
-pizzaa
-lihapiirakkaa
-möksöttäjiä
-...

XD

185Mitä mukaan?! - Sivu 8 Empty Vs: Mitä mukaan?! Su Maalis 16, 2008 7:27 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:
No:
-huonoa mieltä
-rasismia
-murtumia
-liian täysiä kasseja
-pizzaa
-lihapiirakkaa
-möksöttäjiä
-...

XD
JESSS MÖKÖ MÖKÖ!!

186Mitä mukaan?! - Sivu 8 Empty Vs: Mitä mukaan?! Su Maalis 16, 2008 11:00 am

anhan

anhan

Kapuza kirjoitti:
No:
-huonoa mieltä
-rasismia
-murtumia
-liian täysiä kasseja
-pizzaa
-lihapiirakkaa
-möksöttäjiä
-...

XD
no höh. ;( te ette haluu mua sinne. Oon nimittäin Murtunut rasisti, jolla on kauhea pitsanaama, ja joka ahmii koko ajan lihapiirakoita ja mököttää kaiken aikaa. Sit mulla on vielä huono mieli. Ja kassit pullollaan ( Very Happy ) Ja kolme pistettäki! Surprised
no ei oikeesti.

187Mitä mukaan?! - Sivu 8 Empty Vs: Mitä mukaan?! Su Maalis 16, 2008 11:24 pm

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
No:
-huonoa mieltä
-rasismia
-murtumia
-liian täysiä kasseja
-pizzaa
-lihapiirakkaa
-möksöttäjiä
-...

XD
no höh. ;( te ette haluu mua sinne. Oon nimittäin Murtunut rasisti, jolla on kauhea pitsanaama, ja joka ahmii koko ajan lihapiirakoita ja mököttää kaiken aikaa. Sit mulla on vielä huono mieli. Ja kassit pullollaan ( Very Happy ) Ja kolme pistettäki! Surprised
no ei oikeesti.
: DDd hahah.. mä ainaki jään aina mököttää nurkkaan ku te teette jotain hauskaa Very Happy no ei tuun tanssii MITRELEE.. pistäkää youtubeen hakusanalla : Eurovision 2006, Bulgaria nii löydätte mitrele biisin!!<33

188Mitä mukaan?! - Sivu 8 Empty Vs: Mitä mukaan?! Ma Maalis 17, 2008 1:39 am

amanda

amanda

kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
No:
-huonoa mieltä
-rasismia
-murtumia
-liian täysiä kasseja
-pizzaa
-lihapiirakkaa
-möksöttäjiä
-...

XD
no ei oikeesti.
: DDd hahah.. mä ainaki jään aina mököttää nurkkaan ku te teette jotain hauskaa Very Happy no ei tuun tanssii MITRELEE.. pistäkää youtubeen hakusanalla : Eurovision 2006, Bulgaria nii löydätte mitrele biisin!!<33
Mulla on koneella kanssa joku kuva, jossa kerttu hanna ja toinen hanna tanssii sitä Very Happy

189Mitä mukaan?! - Sivu 8 Empty Vs: Mitä mukaan?! Ma Maalis 17, 2008 5:36 am

kepaa

kepaa

amanda kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
No:
-huonoa mieltä
-rasismia
-murtumia
-liian täysiä kasseja
-pizzaa
-lihapiirakkaa
-möksöttäjiä
-...

XD
no ei oikeesti.
Mulla on koneella kanssa joku kuva, jossa kerttu hanna ja toinen hanna tanssii sitä Very Happy
xDDD haha

190Mitä mukaan?! - Sivu 8 Empty Vs: Mitä mukaan?! Ma Maalis 17, 2008 7:37 am

anhan

anhan

amanda kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
No:
-huonoa mieltä
-rasismia
-murtumia
-liian täysiä kasseja
-pizzaa
-lihapiirakkaa
-möksöttäjiä
-...

XD
no ei oikeesti.
Joo, se on hieno Very Happy

191Mitä mukaan?! - Sivu 8 Empty Vs: Mitä mukaan?! To Maalis 20, 2008 3:47 am

Kapuza

Kapuza

anhan kirjoitti:
amanda kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
No:
-huonoa mieltä
-rasismia
-murtumia
-liian täysiä kasseja
-pizzaa
-lihapiirakkaa
-möksöttäjiä
-...

XD
no ei oikeesti.
Joo, se on hieno Very Happy
Hehe.. Voin uskoo! ;D

192Mitä mukaan?! - Sivu 8 Empty Vs: Mitä mukaan?! Pe Maalis 21, 2008 12:10 pm

anhan

anhan

Montako varvasta saatte suuhunne yhtä aikaa? Mä saan viis. Jeah.

193Mitä mukaan?! - Sivu 8 Empty Vs: Mitä mukaan?! La Maalis 22, 2008 3:39 am

amanda

amanda

anhan kirjoitti:Montako varvasta saatte suuhunne yhtä aikaa? Mä saan viis. Jeah.
Hyi oot ällöttävä!

194Mitä mukaan?! - Sivu 8 Empty Vs: Mitä mukaan?! La Maalis 22, 2008 4:55 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:Montako varvasta saatte suuhunne yhtä aikaa? Mä saan viis. Jeah.
hmm enpä oo kokeillu, hannalla onoudot harrastukset ;D

195Mitä mukaan?! - Sivu 8 Empty Vs: Mitä mukaan?! La Maalis 22, 2008 2:06 pm

anhan

anhan

amanda kirjoitti:
Hyi oot ällöttävä!
En oo, mulla oli tylsää Very Happy Halusin tietää.

196Mitä mukaan?! - Sivu 8 Empty Vs: Mitä mukaan?! La Maalis 22, 2008 2:06 pm

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:
KOKEILE IHMEESSÄ. Saatko viis? Very Happy

197Mitä mukaan?! - Sivu 8 Empty Vs: Mitä mukaan?! La Maalis 22, 2008 11:57 pm

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
ootas kokeilen nyt.. ....saan viis (: aika helppoo mut ootas kokeilen myös toisen jalan.....viis menee vasurillaki

198Mitä mukaan?! - Sivu 8 Empty Vs: Mitä mukaan?! Su Maalis 23, 2008 11:43 pm

amanda

amanda

kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
ootas kokeilen nyt.. ....saan viis (: aika helppoo mut ootas kokeilen myös toisen jalan.....viis menee vasurillaki
Yäk

199Mitä mukaan?! - Sivu 8 Empty Vs: Mitä mukaan?! Ke Maalis 26, 2008 10:00 am

Kapuza

Kapuza

Hehee..

200Mitä mukaan?! - Sivu 8 Empty Vs: Mitä mukaan?! To Maalis 27, 2008 5:27 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:Hehee..
ei se nyt niin yäk oo ^^ maistuuu vaan vähän suolaselta

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 8 / 21]