(kyllä on kummallinen keskustelun aihe)
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
oikein kehittäväamanda kirjoitti:(kyllä on kummallinen keskustelun aihe)
Nyt mä loukkaannuin... mä oon maailman paras ratsu ja sä haluat vaihtaa johonkin Kapuun... mä heitän sut alas mun selästä, kun sä sanoit noin.anhan kirjoitti:Kepa saanks mäkin mennä kapulla ees kerran? Kun ama on mun ratsu, ja ois kiva mennä ees kerran jollain muulla.
Oot paras, mutta mä haluun koittaa muitakin. Mä osaan varautua siihen, että tiputat mut.amanda kirjoitti:Nyt mä loukkaannuin... mä oon maailman paras ratsu ja sä haluat vaihtaa johonkin Kapuun... mä heitän sut alas mun selästä, kun sä sanoit noin.anhan kirjoitti:Kepa saanks mäkin mennä kapulla ees kerran? Kun ama on mun ratsu, ja ois kiva mennä ees kerran jollain muulla.
Joo osaa se. Kunhan komentaa tarpeeks.kepaa kirjoitti:juu kyllähän sä koittaa voit ku haluun mennä laaturatsu Amalla Se menee varmaan korkealuokkaista tölttiä vai mitä?
Joo... Koppakuoriaiset, ne siniset, ne on miu herkkuu.anhan kirjoitti:Kapu nappaa ennen sitä.kepaa kirjoitti:muuten nappaako se sun pegasus aina matkalla jotain hyönteisiä suuhunsa
Joo ja mä osaan mennä oikeeta passiakin, en pelkkää possuakepaa kirjoitti:juu kyllähän sä koittaa voit ku haluun mennä laaturatsu Amalla Se menee varmaan korkealuokkaista tölttiä vai mitä?
oho, no sit mä haluun kyl sut mun ratsuks!amanda kirjoitti:Joo ja mä osaan mennä oikeeta passiakin, en pelkkää possuakepaa kirjoitti:juu kyllähän sä koittaa voit ku haluun mennä laaturatsu Amalla Se menee varmaan korkealuokkaista tölttiä vai mitä?
Mieki haluun.. Mennää kahestaa samaa selkää, Ama on nii vahvaki!kepaa kirjoitti:oho, no sit mä haluun kyl sut mun ratsuks!amanda kirjoitti:Joo ja mä osaan mennä oikeeta passiakin, en pelkkää possuakepaa kirjoitti:juu kyllähän sä koittaa voit ku haluun mennä laaturatsu Amalla Se menee varmaan korkealuokkaista tölttiä vai mitä?
Juu tandemiii!!Kapuza kirjoitti:Mieki haluun.. Mennää kahestaa samaa selkää, Ama on nii vahvaki!kepaa kirjoitti:oho, no sit mä haluun kyl sut mun ratsuks!amanda kirjoitti:Joo ja mä osaan mennä oikeeta passiakin, en pelkkää possuakepaa kirjoitti:juu kyllähän sä koittaa voit ku haluun mennä laaturatsu Amalla Se menee varmaan korkealuokkaista tölttiä vai mitä?
Joo, vaihdetaan vaan. Ja tottakai se osaa vaikka mitä, kun mä oon sen kouluttanu.kepaa kirjoitti:Juu tandemiii!!Kapuza kirjoitti:Mieki haluun.. Mennää kahestaa samaa selkää, Ama on nii vahvaki!kepaa kirjoitti:oho, no sit mä haluun kyl sut mun ratsuks!amanda kirjoitti:Joo ja mä osaan mennä oikeeta passiakin, en pelkkää possuakepaa kirjoitti:juu kyllähän sä koittaa voit ku haluun mennä laaturatsu Amalla Se menee varmaan korkealuokkaista tölttiä vai mitä?
mun avustuksellaanhan kirjoitti:Joo, vaihdetaan vaan. Ja tottakai se osaa vaikka mitä, kun mä oon sen kouluttanu.kepaa kirjoitti:Juu tandemiii!!Kapuza kirjoitti:Mieki haluun.. Mennää kahestaa samaa selkää, Ama on nii vahvaki!kepaa kirjoitti:oho, no sit mä haluun kyl sut mun ratsuks!amanda kirjoitti:Joo ja mä osaan mennä oikeeta passiakin, en pelkkää possuakepaa kirjoitti:juu kyllähän sä koittaa voit ku haluun mennä laaturatsu Amalla Se menee varmaan korkealuokkaista tölttiä vai mitä?
Älkää unohtako, ku ka oli se pääjehu, kuka anto kaikki ohjeet ja käskyt ja suunnitteli mitä tehdään yms...kepaa kirjoitti:mun avustuksellaanhan kirjoitti:Joo, vaihdetaan vaan. Ja tottakai se osaa vaikka mitä, kun mä oon sen kouluttanu.kepaa kirjoitti:Juu tandemiii!!Kapuza kirjoitti:Mieki haluun.. Mennää kahestaa samaa selkää, Ama on nii vahvaki!kepaa kirjoitti:oho, no sit mä haluun kyl sut mun ratsuks!amanda kirjoitti:Joo ja mä osaan mennä oikeeta passiakin, en pelkkää possuakepaa kirjoitti:juu kyllähän sä koittaa voit ku haluun mennä laaturatsu Amalla Se menee varmaan korkealuokkaista tölttiä vai mitä?
Hetkinen hetkinen. Minä olin/olen pääjehu, koska menin heti Aman synnyttyä kouluttamaan sitä.Kapuza kirjoitti:Älkää unohtako, ku ka oli se pääjehu, kuka anto kaikki ohjeet ja käskyt ja suunnitteli mitä tehdään yms...kepaa kirjoitti:mun avustuksellaanhan kirjoitti:Joo, vaihdetaan vaan. Ja tottakai se osaa vaikka mitä, kun mä oon sen kouluttanu.kepaa kirjoitti:Juu tandemiii!!Kapuza kirjoitti:Mieki haluun.. Mennää kahestaa samaa selkää, Ama on nii vahvaki!kepaa kirjoitti:oho, no sit mä haluun kyl sut mun ratsuks!amanda kirjoitti:Joo ja mä osaan mennä oikeeta passiakin, en pelkkää possuakepaa kirjoitti:juu kyllähän sä koittaa voit ku haluun mennä laaturatsu Amalla Se menee varmaan korkealuokkaista tölttiä vai mitä?
... Minä tietysti!
Sie oot anhan robotti.. Mie rakensin ja ohjelmoin siut!anhan kirjoitti:Hetkinen hetkinen. Minä olin/olen pääjehu, koska menin heti Aman synnyttyä kouluttamaan sitä.Kapuza kirjoitti:Älkää unohtako, ku ka oli se pääjehu, kuka anto kaikki ohjeet ja käskyt ja suunnitteli mitä tehdään yms...kepaa kirjoitti:mun avustuksellaanhan kirjoitti:Joo, vaihdetaan vaan. Ja tottakai se osaa vaikka mitä, kun mä oon sen kouluttanu.kepaa kirjoitti:Juu tandemiii!!Kapuza kirjoitti:Mieki haluun.. Mennää kahestaa samaa selkää, Ama on nii vahvaki!kepaa kirjoitti:oho, no sit mä haluun kyl sut mun ratsuks!amanda kirjoitti:Joo ja mä osaan mennä oikeeta passiakin, en pelkkää possuakepaa kirjoitti:juu kyllähän sä koittaa voit ku haluun mennä laaturatsu Amalla Se menee varmaan korkealuokkaista tölttiä vai mitä?
... Minä tietysti!
Kyllähän te avustitte, mutta...
Mä synnyin ennen sua. Ohjelmoin jo sun äitis kohdun kun olit siellä.Kapuza kirjoitti:Sie oot anhan robotti.. Mie rakensin ja ohjelmoin siut!anhan kirjoitti:Hetkinen hetkinen. Minä olin/olen pääjehu, koska menin heti Aman synnyttyä kouluttamaan sitä.Kapuza kirjoitti:Älkää unohtako, ku ka oli se pääjehu, kuka anto kaikki ohjeet ja käskyt ja suunnitteli mitä tehdään yms...kepaa kirjoitti:mun avustuksellaanhan kirjoitti:Joo, vaihdetaan vaan. Ja tottakai se osaa vaikka mitä, kun mä oon sen kouluttanu.kepaa kirjoitti:Juu tandemiii!!Kapuza kirjoitti:Mieki haluun.. Mennää kahestaa samaa selkää, Ama on nii vahvaki!kepaa kirjoitti:oho, no sit mä haluun kyl sut mun ratsuks!amanda kirjoitti:Joo ja mä osaan mennä oikeeta passiakin, en pelkkää possuakepaa kirjoitti:juu kyllähän sä koittaa voit ku haluun mennä laaturatsu Amalla Se menee varmaan korkealuokkaista tölttiä vai mitä?
... Minä tietysti!
Mie olin olemassa jo aikoi sitte, oon vaa pysyny näkymättömänä..anhan kirjoitti:Mä synnyin ennen sua. Ohjelmoin jo sun äitis kohdun kun olit siellä.Kapuza kirjoitti:Sie oot anhan robotti.. Mie rakensin ja ohjelmoin siut!anhan kirjoitti:Hetkinen hetkinen. Minä olin/olen pääjehu, koska menin heti Aman synnyttyä kouluttamaan sitä.Kapuza kirjoitti:Älkää unohtako, ku ka oli se pääjehu, kuka anto kaikki ohjeet ja käskyt ja suunnitteli mitä tehdään yms...kepaa kirjoitti:mun avustuksellaanhan kirjoitti:Joo, vaihdetaan vaan. Ja tottakai se osaa vaikka mitä, kun mä oon sen kouluttanu.kepaa kirjoitti:Juu tandemiii!!Kapuza kirjoitti:Mieki haluun.. Mennää kahestaa samaa selkää, Ama on nii vahvaki!kepaa kirjoitti:oho, no sit mä haluun kyl sut mun ratsuks!amanda kirjoitti:Joo ja mä osaan mennä oikeeta passiakin, en pelkkää possuakepaa kirjoitti:juu kyllähän sä koittaa voit ku haluun mennä laaturatsu Amalla Se menee varmaan korkealuokkaista tölttiä vai mitä?
... Minä tietysti!
Mutta näkymättömien on vaikee kopeloida mua.Kapuza kirjoitti:Mie olin olemassa jo aikoi sitte, oon vaa pysyny näkymättömänä..anhan kirjoitti:Mä synnyin ennen sua. Ohjelmoin jo sun äitis kohdun kun olit siellä.Kapuza kirjoitti:Sie oot anhan robotti.. Mie rakensin ja ohjelmoin siut!anhan kirjoitti:Hetkinen hetkinen. Minä olin/olen pääjehu, koska menin heti Aman synnyttyä kouluttamaan sitä.Kapuza kirjoitti:Älkää unohtako, ku ka oli se pääjehu, kuka anto kaikki ohjeet ja käskyt ja suunnitteli mitä tehdään yms...kepaa kirjoitti:mun avustuksellaanhan kirjoitti:Joo, vaihdetaan vaan. Ja tottakai se osaa vaikka mitä, kun mä oon sen kouluttanu.kepaa kirjoitti:Juu tandemiii!!Kapuza kirjoitti:Mieki haluun.. Mennää kahestaa samaa selkää, Ama on nii vahvaki!kepaa kirjoitti:oho, no sit mä haluun kyl sut mun ratsuks!amanda kirjoitti:Joo ja mä osaan mennä oikeeta passiakin, en pelkkää possuakepaa kirjoitti:juu kyllähän sä koittaa voit ku haluun mennä laaturatsu Amalla Se menee varmaan korkealuokkaista tölttiä vai mitä?
... Minä tietysti!
Eihän oo.. Kyl näkymätönki näkee, ja tuntee, ja haistaa, ja on voimaa, ja kaikkee ;Panhan kirjoitti:Mutta näkymättömien on vaikee kopeloida mua.Kapuza kirjoitti:Mie olin olemassa jo aikoi sitte, oon vaa pysyny näkymättömänä..anhan kirjoitti:Mä synnyin ennen sua. Ohjelmoin jo sun äitis kohdun kun olit siellä.Kapuza kirjoitti:Sie oot anhan robotti.. Mie rakensin ja ohjelmoin siut!anhan kirjoitti:Hetkinen hetkinen. Minä olin/olen pääjehu, koska menin heti Aman synnyttyä kouluttamaan sitä.Kapuza kirjoitti:Älkää unohtako, ku ka oli se pääjehu, kuka anto kaikki ohjeet ja käskyt ja suunnitteli mitä tehdään yms...kepaa kirjoitti:mun avustuksellaanhan kirjoitti:Joo, vaihdetaan vaan. Ja tottakai se osaa vaikka mitä, kun mä oon sen kouluttanu.kepaa kirjoitti:Juu tandemiii!!Kapuza kirjoitti:Mieki haluun.. Mennää kahestaa samaa selkää, Ama on nii vahvaki!kepaa kirjoitti:oho, no sit mä haluun kyl sut mun ratsuks!amanda kirjoitti:Joo ja mä osaan mennä oikeeta passiakin, en pelkkää possuakepaa kirjoitti:juu kyllähän sä koittaa voit ku haluun mennä laaturatsu Amalla Se menee varmaan korkealuokkaista tölttiä vai mitä?
... Minä tietysti!
No kerro sit, missä sä mut oot tavannu ja ohjelmoinu mut. Oon ohjelmoinu sut, joten tiedän mitä vastaat, mutta kerro silti.Kapuza kirjoitti:Eihän oo.. Kyl näkymätönki näkee, ja tuntee, ja haistaa, ja on voimaa, ja kaikkee ;Panhan kirjoitti:Mutta näkymättömien on vaikee kopeloida mua.Kapuza kirjoitti:Mie olin olemassa jo aikoi sitte, oon vaa pysyny näkymättömänä..anhan kirjoitti:Mä synnyin ennen sua. Ohjelmoin jo sun äitis kohdun kun olit siellä.Kapuza kirjoitti:Sie oot anhan robotti.. Mie rakensin ja ohjelmoin siut!anhan kirjoitti:Hetkinen hetkinen. Minä olin/olen pääjehu, koska menin heti Aman synnyttyä kouluttamaan sitä.Kapuza kirjoitti:Älkää unohtako, ku ka oli se pääjehu, kuka anto kaikki ohjeet ja käskyt ja suunnitteli mitä tehdään yms...kepaa kirjoitti:mun avustuksellaanhan kirjoitti:Joo, vaihdetaan vaan. Ja tottakai se osaa vaikka mitä, kun mä oon sen kouluttanu.kepaa kirjoitti:Juu tandemiii!!Kapuza kirjoitti:Mieki haluun.. Mennää kahestaa samaa selkää, Ama on nii vahvaki!kepaa kirjoitti:oho, no sit mä haluun kyl sut mun ratsuks!amanda kirjoitti:Joo ja mä osaan mennä oikeeta passiakin, en pelkkää possuakepaa kirjoitti:juu kyllähän sä koittaa voit ku haluun mennä laaturatsu Amalla Se menee varmaan korkealuokkaista tölttiä vai mitä?
... Minä tietysti!
Ohjelmoin sut mun omalla avaruusaluksella, kaukana maapallosta..anhan kirjoitti:No kerro sit, missä sä mut oot tavannu ja ohjelmoinu mut. Oon ohjelmoinu sut, joten tiedän mitä vastaat, mutta kerro silti.Kapuza kirjoitti:Eihän oo.. Kyl näkymätönki näkee, ja tuntee, ja haistaa, ja on voimaa, ja kaikkee ;Panhan kirjoitti:Mutta näkymättömien on vaikee kopeloida mua.Kapuza kirjoitti:Mie olin olemassa jo aikoi sitte, oon vaa pysyny näkymättömänä..anhan kirjoitti:Mä synnyin ennen sua. Ohjelmoin jo sun äitis kohdun kun olit siellä.Kapuza kirjoitti:Sie oot anhan robotti.. Mie rakensin ja ohjelmoin siut!anhan kirjoitti:Hetkinen hetkinen. Minä olin/olen pääjehu, koska menin heti Aman synnyttyä kouluttamaan sitä.Kapuza kirjoitti:Älkää unohtako, ku ka oli se pääjehu, kuka anto kaikki ohjeet ja käskyt ja suunnitteli mitä tehdään yms...kepaa kirjoitti:mun avustuksellaanhan kirjoitti:Joo, vaihdetaan vaan. Ja tottakai se osaa vaikka mitä, kun mä oon sen kouluttanu.kepaa kirjoitti:Juu tandemiii!!Kapuza kirjoitti:Mieki haluun.. Mennää kahestaa samaa selkää, Ama on nii vahvaki!kepaa kirjoitti:oho, no sit mä haluun kyl sut mun ratsuks!amanda kirjoitti:Joo ja mä osaan mennä oikeeta passiakin, en pelkkää possuakepaa kirjoitti:juu kyllähän sä koittaa voit ku haluun mennä laaturatsu Amalla Se menee varmaan korkealuokkaista tölttiä vai mitä?
... Minä tietysti!
Juuri tuota vastausta odotinkin. Se on valitettavasti väärä.Kapuza kirjoitti:Ohjelmoin sut mun omalla avaruusaluksella, kaukana maapallosta..anhan kirjoitti:No kerro sit, missä sä mut oot tavannu ja ohjelmoinu mut. Oon ohjelmoinu sut, joten tiedän mitä vastaat, mutta kerro silti.Kapuza kirjoitti:Eihän oo.. Kyl näkymätönki näkee, ja tuntee, ja haistaa, ja on voimaa, ja kaikkee ;Panhan kirjoitti:Mutta näkymättömien on vaikee kopeloida mua.Kapuza kirjoitti:Mie olin olemassa jo aikoi sitte, oon vaa pysyny näkymättömänä..anhan kirjoitti:Mä synnyin ennen sua. Ohjelmoin jo sun äitis kohdun kun olit siellä.Kapuza kirjoitti:Sie oot anhan robotti.. Mie rakensin ja ohjelmoin siut!anhan kirjoitti:Hetkinen hetkinen. Minä olin/olen pääjehu, koska menin heti Aman synnyttyä kouluttamaan sitä.Kapuza kirjoitti:Älkää unohtako, ku ka oli se pääjehu, kuka anto kaikki ohjeet ja käskyt ja suunnitteli mitä tehdään yms...kepaa kirjoitti:mun avustuksellaanhan kirjoitti:Joo, vaihdetaan vaan. Ja tottakai se osaa vaikka mitä, kun mä oon sen kouluttanu.kepaa kirjoitti:Juu tandemiii!!Kapuza kirjoitti:Mieki haluun.. Mennää kahestaa samaa selkää, Ama on nii vahvaki!kepaa kirjoitti:oho, no sit mä haluun kyl sut mun ratsuks!amanda kirjoitti:Joo ja mä osaan mennä oikeeta passiakin, en pelkkää possuakepaa kirjoitti:juu kyllähän sä koittaa voit ku haluun mennä laaturatsu Amalla Se menee varmaan korkealuokkaista tölttiä vai mitä?
... Minä tietysti!
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » Mitä mukaan?!
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa