Haha. Sulla on sama ongelma kuin tänään serranoissa tetellä.
Jee, ens viikolla (oisko tiistaina) alkaa 5. tuotantokausi.
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
niinpä!! ::DD ahaha sillä oli siis niin perunanenä!!anhan kirjoitti:Haha. Sulla on sama ongelma kuin tänään serranoissa tetellä.
Niinpä. Santi oli aika rohkaiseva ssitä kohtaan.kepaa kirjoitti:niinpä!! ::DD ahaha sillä oli siis niin perunanenä!!anhan kirjoitti:Haha. Sulla on sama ongelma kuin tänään serranoissa tetellä.
niin oliki haha kyl se siit muotoutuuanhan kirjoitti:Niinpä. Santi oli aika rohkaiseva ssitä kohtaan.kepaa kirjoitti:niinpä!! ::DD ahaha sillä oli siis niin perunanenä!!anhan kirjoitti:Haha. Sulla on sama ongelma kuin tänään serranoissa tetellä.
Ei sillä ees oikeesti oo mikään erikoinen nenä.kepaa kirjoitti:niin oliki haha kyl se siit muotoutuuanhan kirjoitti:Niinpä. Santi oli aika rohkaiseva ssitä kohtaan.kepaa kirjoitti:niinpä!! ::DD ahaha sillä oli siis niin perunanenä!!anhan kirjoitti:Haha. Sulla on sama ongelma kuin tänään serranoissa tetellä.
ei nii, oikeestaan ihan sika kiva! ärsyttävää ku mulle tulee se et voi lähettää viestiä päläpäläpälä juttu kokoajan! mitä jouduit tänään tekemään kesätöis?anhan kirjoitti:Ei sillä ees oikeesti oo mikään erikoinen nenä.kepaa kirjoitti:niin oliki haha kyl se siit muotoutuuanhan kirjoitti:Niinpä. Santi oli aika rohkaiseva ssitä kohtaan.kepaa kirjoitti:niinpä!! ::DD ahaha sillä oli siis niin perunanenä!!anhan kirjoitti:Haha. Sulla on sama ongelma kuin tänään serranoissa tetellä.
ihan kiva nenä juu. Mä myin kukkia ja paistattelin auringossa.kepaa kirjoitti:ei nii, oikeestaan ihan sika kiva! ärsyttävää ku mulle tulee se et voi lähettää viestiä päläpäläpälä juttu kokoajan! mitä jouduit tänään tekemään kesätöis?anhan kirjoitti:Ei sillä ees oikeesti oo mikään erikoinen nenä.kepaa kirjoitti:niin oliki haha kyl se siit muotoutuuanhan kirjoitti:Niinpä. Santi oli aika rohkaiseva ssitä kohtaan.kepaa kirjoitti:niinpä!! ::DD ahaha sillä oli siis niin perunanenä!!anhan kirjoitti:Haha. Sulla on sama ongelma kuin tänään serranoissa tetellä.
onko myyminen kivaa?anhan kirjoitti:ihan kiva nenä juu. Mä myin kukkia ja paistattelin auringossa.kepaa kirjoitti:ei nii, oikeestaan ihan sika kiva! ärsyttävää ku mulle tulee se et voi lähettää viestiä päläpäläpälä juttu kokoajan! mitä jouduit tänään tekemään kesätöis?anhan kirjoitti:Ei sillä ees oikeesti oo mikään erikoinen nenä.kepaa kirjoitti:niin oliki haha kyl se siit muotoutuuanhan kirjoitti:Niinpä. Santi oli aika rohkaiseva ssitä kohtaan.kepaa kirjoitti:niinpä!! ::DD ahaha sillä oli siis niin perunanenä!!anhan kirjoitti:Haha. Sulla on sama ongelma kuin tänään serranoissa tetellä.
Kukkien myyminen on ihan ok. Rahaa kun saa niin tottakai.kepaa kirjoitti:onko myyminen kivaa?anhan kirjoitti:ihan kiva nenä juu. Mä myin kukkia ja paistattelin auringossa.kepaa kirjoitti:ei nii, oikeestaan ihan sika kiva! ärsyttävää ku mulle tulee se et voi lähettää viestiä päläpäläpälä juttu kokoajan! mitä jouduit tänään tekemään kesätöis?anhan kirjoitti:Ei sillä ees oikeesti oo mikään erikoinen nenä.kepaa kirjoitti:niin oliki haha kyl se siit muotoutuuanhan kirjoitti:Niinpä. Santi oli aika rohkaiseva ssitä kohtaan.kepaa kirjoitti:niinpä!! ::DD ahaha sillä oli siis niin perunanenä!!anhan kirjoitti:Haha. Sulla on sama ongelma kuin tänään serranoissa tetellä.
paljon saat kuukaudessa? ja kauan se sun työ kestääkepaa kirjoitti:onko myyminen kivaa?anhan kirjoitti:ihan kiva nenä juu. Mä myin kukkia ja paistattelin auringossa.kepaa kirjoitti:ei nii, oikeestaan ihan sika kiva! ärsyttävää ku mulle tulee se et voi lähettää viestiä päläpäläpälä juttu kokoajan! mitä jouduit tänään tekemään kesätöis?anhan kirjoitti:Ei sillä ees oikeesti oo mikään erikoinen nenä.kepaa kirjoitti:niin oliki haha kyl se siit muotoutuuanhan kirjoitti:Niinpä. Santi oli aika rohkaiseva ssitä kohtaan.kepaa kirjoitti:niinpä!! ::DD ahaha sillä oli siis niin perunanenä!!anhan kirjoitti:Haha. Sulla on sama ongelma kuin tänään serranoissa tetellä.
Juhannus viikon torstaina loppuu. (: Eli vähän ennen leiriä. Ja saan 7 e/ h. Saan siis ehkä jotain 630.anhan kirjoitti:paljon saat kuukaudessa? ja kauan se sun työ kestääkepaa kirjoitti:onko myyminen kivaa?anhan kirjoitti:ihan kiva nenä juu. Mä myin kukkia ja paistattelin auringossa.kepaa kirjoitti:ei nii, oikeestaan ihan sika kiva! ärsyttävää ku mulle tulee se et voi lähettää viestiä päläpäläpälä juttu kokoajan! mitä jouduit tänään tekemään kesätöis?anhan kirjoitti:Ei sillä ees oikeesti oo mikään erikoinen nenä.kepaa kirjoitti:niin oliki haha kyl se siit muotoutuuanhan kirjoitti:Niinpä. Santi oli aika rohkaiseva ssitä kohtaan.kepaa kirjoitti:niinpä!! ::DD ahaha sillä oli siis niin perunanenä!!anhan kirjoitti:Haha. Sulla on sama ongelma kuin tänään serranoissa tetellä.
aika hyvin!kepaa kirjoitti:Juhannus viikon torstaina loppuu. (: Eli vähän ennen leiriä. Ja saan 7 e/ h. Saan siis ehkä jotain 630.anhan kirjoitti:paljon saat kuukaudessa? ja kauan se sun työ kestääkepaa kirjoitti:onko myyminen kivaa?anhan kirjoitti:ihan kiva nenä juu. Mä myin kukkia ja paistattelin auringossa.kepaa kirjoitti:ei nii, oikeestaan ihan sika kiva! ärsyttävää ku mulle tulee se et voi lähettää viestiä päläpäläpälä juttu kokoajan! mitä jouduit tänään tekemään kesätöis?anhan kirjoitti:Ei sillä ees oikeesti oo mikään erikoinen nenä.kepaa kirjoitti:niin oliki haha kyl se siit muotoutuuanhan kirjoitti:Niinpä. Santi oli aika rohkaiseva ssitä kohtaan.kepaa kirjoitti:niinpä!! ::DD ahaha sillä oli siis niin perunanenä!!anhan kirjoitti:Haha. Sulla on sama ongelma kuin tänään serranoissa tetellä.
ihan joo.anhan kirjoitti:aika hyvin!kepaa kirjoitti:Juhannus viikon torstaina loppuu. (: Eli vähän ennen leiriä. Ja saan 7 e/ h. Saan siis ehkä jotain 630.anhan kirjoitti:paljon saat kuukaudessa? ja kauan se sun työ kestääkepaa kirjoitti:onko myyminen kivaa?anhan kirjoitti:ihan kiva nenä juu. Mä myin kukkia ja paistattelin auringossa.kepaa kirjoitti:ei nii, oikeestaan ihan sika kiva! ärsyttävää ku mulle tulee se et voi lähettää viestiä päläpäläpälä juttu kokoajan! mitä jouduit tänään tekemään kesätöis?anhan kirjoitti:Ei sillä ees oikeesti oo mikään erikoinen nenä.kepaa kirjoitti:niin oliki haha kyl se siit muotoutuuanhan kirjoitti:Niinpä. Santi oli aika rohkaiseva ssitä kohtaan.kepaa kirjoitti:niinpä!! ::DD ahaha sillä oli siis niin perunanenä!!anhan kirjoitti:Haha. Sulla on sama ongelma kuin tänään serranoissa tetellä.
en mäkään ja sitten mäe n tykkää mun naaman muodosta, se on lian littana ja pyöre!!!!amanda kirjoitti:osallistun kärsäkeskusteluun: en tykkää mun nenästä ...
N ONHAN, JA VIEL TUHAT KERTAA KAUHEEMPI!Kapuza kirjoitti:No ei varmasti yht kauhee vartalo, ku mul!!
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » Mitä mukaan?!
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa