Kepa saa opettaa ne mulle.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
niin on, ne on Hanna sellasii et kirjaimista pitää sillein muodostaa joku sanaKapuza kirjoitti:Anagrammit on just kivoja, vaikken niitä juuri koskaan tee/ratkaise... Kivoja ne silti on.
on tai vaikka: uttrek: kerttuanhan kirjoitti:Hanna = anhan. Onks toi mun anagrammi?
Jjeee. Nyt osaan ne.kepaa kirjoitti:on tai vaikka: uttrek: kerttuanhan kirjoitti:Hanna = anhan. Onks toi mun anagrammi?
Ei se haittaa xD Mul on "vahvat" kädet... Ja lennän sit siit sen pään yli.kepaa kirjoitti:Joo niin on! on ollu mulla kerran hoitsuna ja oli sika ihana! ainut huono puoli oli kuu kisko päätään alas
nii ei se kyl hirveesti haitannu mut se kääntyy sillein ihanasti kyljelleen harattaessa hehe se menee sillein harjaa pakoon mutta seinä tulee vastaaKapuza kirjoitti:Ei se haittaa xD Mul on "vahvat" kädet... Ja lennän sit siit sen pään yli.kepaa kirjoitti:Joo niin on! on ollu mulla kerran hoitsuna ja oli sika ihana! ainut huono puoli oli kuu kisko päätään alas
Mä mietin hirveen kauan, mitä toi "harattaessa" tarkottaa... Vähän oon hölmö.kepaa kirjoitti:nii ei se kyl hirveesti haitannu mut se kääntyy sillein ihanasti kyljelleen harattaessa hehe se menee sillein harjaa pakoon mutta seinä tulee vastaaKapuza kirjoitti:Ei se haittaa xD Mul on "vahvat" kädet... Ja lennän sit siit sen pään yli.kepaa kirjoitti:Joo niin on! on ollu mulla kerran hoitsuna ja oli sika ihana! ainut huono puoli oli kuu kisko päätään alas
Kleo ei tehny sillee. Se muuten vaa pyöriskeli siin. Ei jaksanu olla paikallaa. Ei ollu sillo vissii viel tottunu oikee olee siel ulkon siin jutus kii (hoisin useimmite siel, ku oli hyvät ilmat) ja puussa olo oli ihan kauheet xD Mut... Nesi on varmasti tosi kivakepaa kirjoitti:nii ei se kyl hirveesti haitannu mut se kääntyy sillein ihanasti kyljelleen harattaessa hehe se menee sillein harjaa pakoon mutta seinä tulee vastaaKapuza kirjoitti:Ei se haittaa xD Mul on "vahvat" kädet... Ja lennän sit siit sen pään yli.kepaa kirjoitti:Joo niin on! on ollu mulla kerran hoitsuna ja oli sika ihana! ainut huono puoli oli kuu kisko päätään alas
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Mitä issikoille kuuluu? » Sahalan entiset hevoset » Nesi frá Sahala #195 » Luonteesta.
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa