Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Luonteesta.

+4
kepaa
Kapuza
Swildy
soffo
8 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 4]

76Luonteesta. - Sivu 4 Empty Vs: Luonteesta. To Toukokuu 29, 2008 9:27 am

anhan

anhan

Kepa saa opettaa ne mulle. Wink

77Luonteesta. - Sivu 4 Empty Vs: Luonteesta. Su Kesä 01, 2008 6:29 am

Kapuza

Kapuza

Anagrammit on just kivoja, vaikken niitä juuri koskaan tee/ratkaise... Kivoja ne silti on. Very Happy

78Luonteesta. - Sivu 4 Empty Vs: Luonteesta. Ti Kesä 03, 2008 3:55 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:Anagrammit on just kivoja, vaikken niitä juuri koskaan tee/ratkaise... Kivoja ne silti on. Very Happy
niin on, ne on Hanna sellasii et kirjaimista pitää sillein muodostaa joku sana Very Happy

79Luonteesta. - Sivu 4 Empty Vs: Luonteesta. Ti Kesä 03, 2008 6:48 am

anhan

anhan

Hanna = anhan. Very Happy Onks toi mun anagrammi?

80Luonteesta. - Sivu 4 Empty Vs: Luonteesta. Ti Kesä 03, 2008 11:54 pm

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:Hanna = anhan. Very Happy Onks toi mun anagrammi?
on Smile tai vaikka: uttrek: kerttu

81Luonteesta. - Sivu 4 Empty Vs: Luonteesta. Ke Kesä 04, 2008 4:49 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:Hanna = anhan. Very Happy Onks toi mun anagrammi?
on Smile tai vaikka: uttrek: kerttu
Jjeee. Nyt osaan ne. Very Happy

82Luonteesta. - Sivu 4 Empty Vs: Luonteesta. Pe Kesä 13, 2008 10:47 am

Kapuza

Kapuza

Ääää! Leiri on jo iha koht! Haluun Nesin hoitsuks. Se on kuulemma kiva hoitaa. Pirtee, reipas, kiva, söpö, mukava, hyppää iha hyvi, on sopivan reipas, ei oo hidas, ei oo laiska, ei tartte "potkii" liikkeelle, menee tölttiiki... Very Happy

83Luonteesta. - Sivu 4 Empty Vs: Luonteesta. Pe Kesä 13, 2008 10:56 am

kepaa

kepaa

Joo niin on! on ollu mulla kerran hoitsuna ja oli sika ihana! ainut huono puoli oli kuu kisko päätään alas

84Luonteesta. - Sivu 4 Empty Vs: Luonteesta. La Kesä 14, 2008 1:02 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:Joo niin on! on ollu mulla kerran hoitsuna ja oli sika ihana! ainut huono puoli oli kuu kisko päätään alas
Ei se haittaa xD Mul on "vahvat" kädet... Ja lennän sit siit sen pään yli. Very Happy

85Luonteesta. - Sivu 4 Empty Vs: Luonteesta. La Kesä 14, 2008 11:28 pm

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:Joo niin on! on ollu mulla kerran hoitsuna ja oli sika ihana! ainut huono puoli oli kuu kisko päätään alas
Ei se haittaa xD Mul on "vahvat" kädet... Ja lennän sit siit sen pään yli. Very Happy
nii ei se kyl hirveesti haitannu Very Happy mut se kääntyy sillein ihanasti kyljelleen harattaessa Very Happy hehe se menee sillein harjaa pakoon mutta seinä tulee vastaa Smile

86Luonteesta. - Sivu 4 Empty Vs: Luonteesta. La Kesä 14, 2008 11:30 pm

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
nii ei se kyl hirveesti haitannu Very Happy mut se kääntyy sillein ihanasti kyljelleen harattaessa Very Happy hehe se menee sillein harjaa pakoon mutta seinä tulee vastaa Smile
Very Happy Mä mietin hirveen kauan, mitä toi "harattaessa" tarkottaa... Vähän oon hölmö.

87Luonteesta. - Sivu 4 Empty Vs: Luonteesta. Su Kesä 15, 2008 3:03 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
Smile Kleo ei tehny sillee. Se muuten vaa pyöriskeli siin. Ei jaksanu olla paikallaa. Ei ollu sillo vissii viel tottunu oikee olee siel ulkon siin jutus kii (hoisin useimmite siel, ku oli hyvät ilmat) ja puussa olo oli ihan kauheet xD Mut... Nesi on varmasti tosi kiva Smile

88Luonteesta. - Sivu 4 Empty Vs: Luonteesta. Su Kesä 15, 2008 3:03 am

Kapuza

Kapuza

Onneks Nesi ei oo lähös I love you I love you I love you I love you Mie haluun tän iha varmasti hoitsuks 8D

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 4]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa