Millainen tämä poju on hoitaa & ratsastaa?
(sori, kysyn melkein kaikista hepoista tämän saman kysymyksen )
(sori, kysyn melkein kaikista hepoista tämän saman kysymyksen )
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Joo...kepaa kirjoitti:mulla oli nesi hoisuna sahalassa -06 ja on tosi muakva ja kiltti niinkuin ne kaikki! no Nesi on oikeesti luottohevonen. menee mitä pyydät, mutta sillä on niin pieni askel että saattaa ottaa sellasta pientä ihanaa laukkaa kun muut tölttää.. ja menee lujaa ja hyppää hyvin! se on tosi ihana kannattaa kokeilla
kyllä se on! (:Kapuza kirjoitti:Haluun ehpäkä tän leirihoitsuks! Jos vaan on tosi reipas ja kiva.
Joo, mutta Erilin ottaisin mielumminanhan kirjoitti:kyllä se on! (:Kapuza kirjoitti:Haluun ehpäkä tän leirihoitsuks! Jos vaan on tosi reipas ja kiva.
mut ota kakkoseksnesi, koska se on oikeesti hirmu kivaKapuza kirjoitti:Joo, mutta Erilin ottaisin mielumminanhan kirjoitti:kyllä se on! (:Kapuza kirjoitti:Haluun ehpäkä tän leirihoitsuks! Jos vaan on tosi reipas ja kiva.
Joo, mul on nyt Erill ja Mús ja sit se Nesi, tää vaikutta iha kivalta, mut jotaa siin on ettei oo iha ykkös vaihtoehto, oke 3 on, ettei paha olleskaa. Epäselväviesti.comkepaa kirjoitti:mut ota kakkoseksnesi, koska se on oikeesti hirmu kivaKapuza kirjoitti:Joo, mutta Erilin ottaisin mielumminanhan kirjoitti:kyllä se on! (:Kapuza kirjoitti:Haluun ehpäkä tän leirihoitsuks! Jos vaan on tosi reipas ja kiva.
Ihana... On ehdottomasti yks mun hoitsuvaihtoehdoistaHeini kirjoitti:Nesi on mun mielestä mukava oon menny sillä leireillä ja se oli mulla hoitsuna kahesti:) reipas se on:D
joo on todellakin reipas. ei vauhtia kyllä puutut lainkaanKapuza kirjoitti:Ihana... On ehdottomasti yks mun hoitsuvaihtoehdoistaHeini kirjoitti:Nesi on mun mielestä mukava oon menny sillä leireillä ja se oli mulla hoitsuna kahesti:) reipas se on:D
Ihanaaaaa.kepaa kirjoitti:joo on todellakin reipas. ei vauhtia kyllä puutut lainkaanKapuza kirjoitti:Ihana... On ehdottomasti yks mun hoitsuvaihtoehdoistaHeini kirjoitti:Nesi on mun mielestä mukava oon menny sillä leireillä ja se oli mulla hoitsuna kahesti:) reipas se on:D
nesi on ihana ja löysin hauskan kuvan siitä : http://irc-galleria.net/view.php?nick=kepaa%60&image_id=37474372 otin ton leiriltä vuodelta 2006Swildy kirjoitti:Nesiä vois kyllä olla kiva kokeilla uudestaankin.
haha :d sit oot vieraillu mun nikissä irc-galleriassaSwildy kirjoitti:Toi on ihana kuva. Oon kattonut tota joskus ennenkin.
Viimeinen muokkaaja, Heipu pvm Pe Toukokuu 09, 2008 6:51 am, muokattu 1 kertaa
Joo-o haha sain ikuistettuu senkiRepe kirjoitti:Nesi on nii ihana polle. Nii joo se "Nesin venytys". Se vasta oli jännä kuva
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Mitä issikoille kuuluu? » Sahalan entiset hevoset » Nesi frá Sahala #195 » Luonteesta.
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa