Hyvä että sait. Oli se sit söpö kuva.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
joo menee tölttiä ja joksus tulee töltin sekaan sellasta oikein pientä laukkaa ku sillä on niin pieni askel ja mullakin kokemuksia siitä ku kiskoo vähän ohjista ku haluu ruokaa no sitähän kaikki nykyään haluu Niin mutta se oli aika hassuu ku aina ku lähin esim. vaihtaa harjaa sinne harjapakille niin se oli kääntäny ihan toiselle sivulle ja seinää myödeten ! hihi MUSTA TOI ON KYYLÄ PUPU siis tämä MUTTA TÄSSÄ SANOTAAN ETTÄ SE ON KISSA?? EI KYLLÄ OLE!Swildy kirjoitti:No ainakin tää oli aika reipas. Välillä kisko vähän ohjia, muttei muuta huonoa tapahtunut. Ja ainakin sen kaksoistukkiesteen yli pääsi, vaikken itse ollut oikein sisäistänyt sitä, että hyppyjä tulee kaksi. Ja banketinkin taisi mennä ihan kivasti. Oikein mukava.
Jee! Nesi vois olla tosi kiva, siis hoitsuks nyt leirille.. Kyl se on kissa! Etkö kepaa nää noita lyhyitä korvia ja pitkiä viiksiä?kepaa kirjoitti:joo menee tölttiä ja joksus tulee töltin sekaan sellasta oikein pientä laukkaa ku sillä on niin pieni askel ja mullakin kokemuksia siitä ku kiskoo vähän ohjista ku haluu ruokaa no sitähän kaikki nykyään haluu Niin mutta se oli aika hassuu ku aina ku lähin esim. vaihtaa harjaa sinne harjapakille niin se oli kääntäny ihan toiselle sivulle ja seinää myödeten ! hihi MUSTA TOI ON KYYLÄ PUPU siis tämä MUTTA TÄSSÄ SANOTAAN ETTÄ SE ON KISSA?? EI KYLLÄ OLE!Swildy kirjoitti:No ainakin tää oli aika reipas. Välillä kisko vähän ohjia, muttei muuta huonoa tapahtunut. Ja ainakin sen kaksoistukkiesteen yli pääsi, vaikken itse ollut oikein sisäistänyt sitä, että hyppyjä tulee kaksi. Ja banketinkin taisi mennä ihan kivasti. Oikein mukava.
nesi on luotettava hepppaaaaaaaaaaaaaaaaTamara Huber-Lang kirjoitti:Haa. Meillä on vähän päälle kuukausi. Mutta kuukausi vaellukseen. Sitten kun on kaikki hepat käyty läpi vois koittaa Nesiä uudestaan.
niin on ja nyt häippäsen foorumeitla bye bye!!Tamara Huber-Lang kirjoitti:Mulla Hami teki niin. Nesin harja on ihanan värinen. <3
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Mitä issikoille kuuluu? » Sahalan entiset hevoset » Nesi frá Sahala #195 » Luonteesta.
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa