Joo tulis ehkä vähän liian villi leiri!:D
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
tottakai ja sitähän kaikki haluaaHeipu kirjoitti:Joo tulis ehkä vähän liian villi leiri!:D
meille tuli se kyselylappu uudestaan mutta siinä oli vaihdettu se vuos nyt oikeeseen vuoteen! samalla tuli se laskuanhan kirjoitti:Sen pitää olla villi. Mun pohjattomasta huoneesta ei enää välttämättä löydy sitä kyselylappua leirille...
Aijajaa. Mä en oo vielä kattonu koko laskua. Oispa tullu uus kyselylappu, niin ei tarviis metsästää sitä vanhaa.kepaa kirjoitti:meille tuli se kyselylappu uudestaan mutta siinä oli vaihdettu se vuos nyt oikeeseen vuoteen! samalla tuli se laskuanhan kirjoitti:Sen pitää olla villi. Mun pohjattomasta huoneesta ei enää välttämättä löydy sitä kyselylappua leirille...
niinpäanhan kirjoitti:Aijajaa. Mä en oo vielä kattonu koko laskua. Oispa tullu uus kyselylappu, niin ei tarviis metsästää sitä vanhaa.kepaa kirjoitti:meille tuli se kyselylappu uudestaan mutta siinä oli vaihdettu se vuos nyt oikeeseen vuoteen! samalla tuli se laskuanhan kirjoitti:Sen pitää olla villi. Mun pohjattomasta huoneesta ei enää välttämättä löydy sitä kyselylappua leirille...
Vähintää sitä! Leirist tulee villi ilman pohjattomii laukkoiki, ni mitä sitte jos jotaa vähä muutetaa, tai silleee.. Voiiii... Kumpa tää leiri jo tulis! Voitas mennä täyttä kiitoo heti selkäännousun jälkee ja syyä heppaa ja ratsii keinuhepalla (keinopepulla)..Heipu kirjoitti:Joo tulis ehkä vähän liian villi leiri!:D
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Mitä issikoille kuuluu? » Sahalan entiset hevoset » Erill frá Sahala #188 » Erill<3
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa