Mitäs pidätte ihmiset Erillistä?? Ite en oo sil menny mut musta se on aivan ihana:D
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Nii, mie en oo sil mennykkää...amanda kirjoitti:On kiva mennä. Oli mulla 06 leirihoitsuna.Ihan reipas, mutta ei mitenkään villi. tykkään enemmän tosi reippaista, mutta Erill oli kanssa tosi kiva. Hyppää tosi hyvin issikaks.
minäkään en oo menny ikävä kyllä.. Hanna millon sä oot muuten menny sillä? sillonko nuorten leirillä jollon minä en olllu teijänkaa samalla?Kapuza kirjoitti:Nii, mie en oo sil mennykkää...amanda kirjoitti:On kiva mennä. Oli mulla 06 leirihoitsuna.Ihan reipas, mutta ei mitenkään villi. tykkään enemmän tosi reippaista, mutta Erill oli kanssa tosi kiva. Hyppää tosi hyvin issikaks.
Eihän kerttu ollut sillon, se oli 06.anhan kirjoitti:Menin erillillä en viime kesänä vaan sitä edellisenä. sillon ku amalla oli se hoitsuna. Kyllä olit samalla leirillä kepa sillon.
joo en ollukkaan ku olin sillon viel lasteleirilamanda kirjoitti:Eihän kerttu ollut sillon, se oli 06.anhan kirjoitti:Menin erillillä en viime kesänä vaan sitä edellisenä. sillon ku amalla oli se hoitsuna. Kyllä olit samalla leirillä kepa sillon.
Potkiiko Erill muita vielä? Ainakin viime leirillä teki tätä.. oppinut Pököltä
ai niin. Pikkuvikoja. Pikkukepoja <3kepaa kirjoitti:joo en ollukkaan ku olin sillon viel lasteleirilamanda kirjoitti:Eihän kerttu ollut sillon, se oli 06.anhan kirjoitti:Menin erillillä en viime kesänä vaan sitä edellisenä. sillon ku amalla oli se hoitsuna. Kyllä olit samalla leirillä kepa sillon.
Nii, Pikkukepa pikkuvika, Suurikepa suurivika! Varokaammes Suurikepaa.anhan kirjoitti:ai niin. Pikkuvikoja. Pikkukepoja <3kepaa kirjoitti:joo en ollukkaan ku olin sillon viel lasteleirilamanda kirjoitti:Eihän kerttu ollut sillon, se oli 06.anhan kirjoitti:Menin erillillä en viime kesänä vaan sitä edellisenä. sillon ku amalla oli se hoitsuna. Kyllä olit samalla leirillä kepa sillon.
ei hajuakaanKapuza kirjoitti:Millane Erillinen on uittaa?
No, voi. Joku varmaa tietää?kepaa kirjoitti:ei hajuakaanKapuza kirjoitti:Millane Erillinen on uittaa?
kyllä poika veteen meneeRepe kirjoitti:En oo tällä menny joten ei oo mitään hajuu millane uittaessa...Varmaan ihan kiva. Mulla leirihoitsutoiveena
Siirry sivulle : 1, 2, 3
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Mitä issikoille kuuluu? » Sahalan entiset hevoset » Erill frá Sahala #188 » Erill-poju
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa