Moi! Mitäs kuuluu Erillille?? Ois kiva tietää....
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Laita niit kuvii pari, kysy vaa eka hannalt (anhanilt) lupa...amanda kirjoitti:Erill oli mulla vuonna 2006, sellanen kiva ratsastaa. Sopivan reipas. Ihanuus... koneella mulla on kuvia. Ne on kyllä kaikki anhanin ottamia.
Kapuza kirjoitti:Tölttääkös Erill helposti? Entäs ravaako helposti? Miten hyppää?
Viimeinen muokkaaja, pvm To Tammi 10, 2008 5:16 am, muokattu 1 kertaa
Kapuza kirjoitti:Laita niit kuvii pari, kysy vaa eka hannalt (anhanilt) lupa...amanda kirjoitti:Erill oli mulla vuonna 2006, sellanen kiva ratsastaa. Sopivan reipas. Ihanuus... koneella mulla on kuvia. Ne on kyllä kaikki anhanin ottamia.
Joo! Meses vaikka, sillee on helpoin.. Tai sit tänne laittaaanhan kirjoitti:Kapuza kirjoitti:Laita niit kuvii pari, kysy vaa eka hannalt (anhanilt) lupa...amanda kirjoitti:Erill oli mulla vuonna 2006, sellanen kiva ratsastaa. Sopivan reipas. Ihanuus... koneella mulla on kuvia. Ne on kyllä kaikki anhanin ottamia.
Saa lähettää niitä ihan vapaasti. (:
Ja mä voin lähettää kans sulle jos halauut.
Kapuza kirjoitti:Joo! Meses vaikka, sillee on helpoin.. Tai sit tänne laittaaanhan kirjoitti:Kapuza kirjoitti:Laita niit kuvii pari, kysy vaa eka hannalt (anhanilt) lupa...amanda kirjoitti:Erill oli mulla vuonna 2006, sellanen kiva ratsastaa. Sopivan reipas. Ihanuus... koneella mulla on kuvia. Ne on kyllä kaikki anhanin ottamia.
Joo, okanhan kirjoitti:Kapuza kirjoitti:Joo! Meses vaikka, sillee on helpoin.. Tai sit tänne laittaaanhan kirjoitti:Kapuza kirjoitti:Laita niit kuvii pari, kysy vaa eka hannalt (anhanilt) lupa...amanda kirjoitti:Erill oli mulla vuonna 2006, sellanen kiva ratsastaa. Sopivan reipas. Ihanuus... koneella mulla on kuvia. Ne on kyllä kaikki anhanin ottamia.
Lähetin osan vaa. En niitä missä ama on kuvassa.
Kapuza kirjoitti:Voi! Mie haluun jo leirille, ni näkis taas Erillinki! Mie haluun sen hoitsuks..
kenelllä ei ois?<3anhan kirjoitti:Kapuza kirjoitti:Voi! Mie haluun jo leirille, ni näkis taas Erillinki! Mie haluun sen hoitsuks..
Mullaki leirikuume. ;D
Aika hirveitä... XDkepaa kirjoitti:Kelatkaapas, jos joku ois sellne et on jee varannu leirin ja tälleen, mut sit se ei haluu sinne ja ei oota sitä niiku me ja tyyli tollast! Niiku ne teijän leiriläiset Hanna? tiedät varmaan ketä tarkotan xD
kepaa kirjoitti:kenelllä ei ois?<3anhan kirjoitti:Kapuza kirjoitti:Voi! Mie haluun jo leirille, ni näkis taas Erillinki! Mie haluun sen hoitsuks..
Mullaki leirikuume. ;D
huii<3Zarkku kirjoitti:kepaa kirjoitti:kenelllä ei ois?<3anhan kirjoitti:Kapuza kirjoitti:Voi! Mie haluun jo leirille, ni näkis taas Erillinki! Mie haluun sen hoitsuks..
Mullaki leirikuume. ;D
Niinpä<333 En oo koskaa vissii ees nähny issikkaa läheltä :S
Ei ookkaa, ku vaa kuvissa...kepaa kirjoitti:huii<3Zarkku kirjoitti:kepaa kirjoitti:kenelllä ei ois?<3anhan kirjoitti:Kapuza kirjoitti:Voi! Mie haluun jo leirille, ni näkis taas Erillinki! Mie haluun sen hoitsuks..
Mullaki leirikuume. ;D
joo tää on paras paikka ikinä!<3 muuten riikka eilen oikein vinku sitä Erilliä itelleensä : D teille taitaa tulla pitkä ja verinen sota? vai?Kapuza kirjoitti:Ei ookkaa, ku vaa kuvissa...kepaa kirjoitti:huii<3Zarkku kirjoitti:kepaa kirjoitti:kenelllä ei ois?<3anhan kirjoitti:Kapuza kirjoitti:Voi! Mie haluun jo leirille, ni näkis taas Erillinki! Mie haluun sen hoitsuks..
Mullaki leirikuume. ;D
Onneks mie sain siut, Zarkku mukaan!!!
Joo... Mut eiks tää ollu Riikal jo viime leirilki hoitsuna? Onks se miettiny muita heppoi silt varasta, ettei saa tätä, jos muutki haluu... Esim. Nesiä tai Heidaa tai Nöttistä?kepaa kirjoitti:joo tää on paras paikka ikinä!<3 muuten riikka eilen oikein vinku sitä Erilliä itelleensä : D teille taitaa tulla pitkä ja verinen sota? vai?Kapuza kirjoitti:Ei ookkaa, ku vaa kuvissa...kepaa kirjoitti:huii<3Zarkku kirjoitti:kepaa kirjoitti:kenelllä ei ois?<3anhan kirjoitti:Kapuza kirjoitti:Voi! Mie haluun jo leirille, ni näkis taas Erillinki! Mie haluun sen hoitsuks..
Mullaki leirikuume. ;D
Onneks mie sain siut, Zarkku mukaan!!!
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Mitä issikoille kuuluu? » Sahalan entiset hevoset » Erill frá Sahala #188 » Erill<3
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa