Me tullaan joku päivä kattoon sitä.anhan kirjoitti:meille tulee lauantaina koira...
Niille tulee espanjanvesikoira.
meillä portugalinvesikoira....
Hanna: ootko nähny sitä ollenkaan?
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Me tullaan joku päivä kattoon sitä.anhan kirjoitti:meille tulee lauantaina koira...
joo tulkaa vaan.amanda kirjoitti:Me tullaan joku päivä kattoon sitä.anhan kirjoitti:meille tulee lauantaina koira...
No ei se mun oma oo, kun en haluis meille koiraa... meidän perheen siis.Kapuza kirjoitti:Ai iha oma vai? Minkä rotune? Varmasti kivaa...anhan kirjoitti:meille tulee lauantaina koira...
OII VÄHÄN KIVAA!!! tuun sit kesällä ain teille ja leikin sen kaa, meil on sekarotune<3333anhan kirjoitti:No ei se mun oma oo, kun en haluis meille koiraa... meidän perheen siis.Kapuza kirjoitti:Ai iha oma vai? Minkä rotune? Varmasti kivaa...anhan kirjoitti:meille tulee lauantaina koira...
Ei mulla oo mitään muiden koiria vastaan kummiskaa.
Mitä rotui?kepaa kirjoitti:OII VÄHÄN KIVAA!!! tuun sit kesällä ain teille ja leikin sen kaa, meil on sekarotune<3333anhan kirjoitti:No ei se mun oma oo, kun en haluis meille koiraa... meidän perheen siis.Kapuza kirjoitti:Ai iha oma vai? Minkä rotune? Varmasti kivaa...anhan kirjoitti:meille tulee lauantaina koira...
No, voi, et päässy kattoo.anhan kirjoitti:joo tulkaa vaan.amanda kirjoitti:Me tullaan joku päivä kattoon sitä.anhan kirjoitti:meille tulee lauantaina koira...
En oo nähny. Muut kävi kattomassa sitä pentuetta joku aika sitten.
ää no siin on norjan harmaata hirvikoiraa ja varmaan jotain sellasii ton tyyppisiiKapuza kirjoitti:Mitä rotui?kepaa kirjoitti:OII VÄHÄN KIVAA!!! tuun sit kesällä ain teille ja leikin sen kaa, meil on sekarotune<3333anhan kirjoitti:No ei se mun oma oo, kun en haluis meille koiraa... meidän perheen siis.Kapuza kirjoitti:Ai iha oma vai? Minkä rotune? Varmasti kivaa...anhan kirjoitti:meille tulee lauantaina koira...
Aaaakepaa kirjoitti:ää no siin on norjan harmaata hirvikoiraa ja varmaan jotain sellasii ton tyyppisiiKapuza kirjoitti:Mitä rotui?kepaa kirjoitti:OII VÄHÄN KIVAA!!! tuun sit kesällä ain teille ja leikin sen kaa, meil on sekarotune<3333anhan kirjoitti:No ei se mun oma oo, kun en haluis meille koiraa... meidän perheen siis.Kapuza kirjoitti:Ai iha oma vai? Minkä rotune? Varmasti kivaa...anhan kirjoitti:meille tulee lauantaina koira...
Joo, mekin siriuksen kanssa varmaan sit joskus isona ruvetaan harrastamaan agilityä, kun se tykkää niin paljon pomppimisesta.Kapuza kirjoitti:Yhsin agility tutuil on portugalinvesikoira! Oikeestaan kaks.
Joo tuukepaa kirjoitti:OII VÄHÄN KIVAA!!! tuun sit kesällä ain teille ja leikin sen kaa, meil on sekarotune<3333anhan kirjoitti:No ei se mun oma oo, kun en haluis meille koiraa... meidän perheen siis.Kapuza kirjoitti:Ai iha oma vai? Minkä rotune? Varmasti kivaa...anhan kirjoitti:meille tulee lauantaina koira...
niin... No ihan ok. mut se sottasuus ällöttää. :SKapuza kirjoitti:No, voi, et päässy kattoo.anhan kirjoitti:joo tulkaa vaan.amanda kirjoitti:Me tullaan joku päivä kattoon sitä.anhan kirjoitti:meille tulee lauantaina koira...
En oo nähny. Muut kävi kattomassa sitä pentuetta joku aika sitten.
Usko vaan Hanna, pennut on tosi ihanii, vähä sottasia ja riehakkaita, mut ei se mitään
joo oli se osu sellaseen piikkilanka aitaan. voitoista ja on toki sissianhan kirjoitti:Joo tuukepaa kirjoitti:OII VÄHÄN KIVAA!!! tuun sit kesällä ain teille ja leikin sen kaa, meil on sekarotune<3333anhan kirjoitti:No ei se mun oma oo, kun en haluis meille koiraa... meidän perheen siis.Kapuza kirjoitti:Ai iha oma vai? Minkä rotune? Varmasti kivaa...anhan kirjoitti:meille tulee lauantaina koira...
Ja sissi on kyl kiva koira (eiks sen teidän koiran nimi ollu Sissi? ) viime kesänä sillä oli kinttu paketissa.
Niin.. Voi raukkaa.kepaa kirjoitti:joo oli se osu sellaseen piikkilanka aitaan. voitoista ja on toki sissianhan kirjoitti:Joo tuukepaa kirjoitti:OII VÄHÄN KIVAA!!! tuun sit kesällä ain teille ja leikin sen kaa, meil on sekarotune<3333anhan kirjoitti:No ei se mun oma oo, kun en haluis meille koiraa... meidän perheen siis.Kapuza kirjoitti:Ai iha oma vai? Minkä rotune? Varmasti kivaa...anhan kirjoitti:meille tulee lauantaina koira...
Ja sissi on kyl kiva koira (eiks sen teidän koiran nimi ollu Sissi? ) viime kesänä sillä oli kinttu paketissa.
Jee! Se on kivaa, mie käyn miu riiviön kaa. Se on nii ongelmakoira, oke ei ongelmakoira, mut joku ongelmaine koira... Se on iha älyttömän touho ja sit ain innoissaa haukkuu muille koirille ja sit painii ja leikkii ja puree niitten kaa, mut sit joskus se on iha hirveellä tappelu tuulella ja yrittää haastaa riitaa kaikkien koirien kaa! Kumpa se täst viel tasottus, ku on kuitenkii vasta 9 kuine.amanda kirjoitti:Joo, mekin siriuksen kanssa varmaan sit joskus isona ruvetaan harrastamaan agilityä, kun se tykkää niin paljon pomppimisesta.Kapuza kirjoitti:Yhsin agility tutuil on portugalinvesikoira! Oikeestaan kaks.
Hirveetä! Piikkilankaa... Yäk. Mite se piikkilankaan pääs? Lenkillä varmaa? Ihana nimi Sissi(tulee mieleen Sissi-Pissi, joo)... Koirat on kivoja, mut joskus rasittavia.anhan kirjoitti:Niin.. Voi raukkaa.kepaa kirjoitti:joo oli se osu sellaseen piikkilanka aitaan. voitoista ja on toki sissianhan kirjoitti:Joo tuukepaa kirjoitti:OII VÄHÄN KIVAA!!! tuun sit kesällä ain teille ja leikin sen kaa, meil on sekarotune<3333anhan kirjoitti:No ei se mun oma oo, kun en haluis meille koiraa... meidän perheen siis.Kapuza kirjoitti:Ai iha oma vai? Minkä rotune? Varmasti kivaa...anhan kirjoitti:meille tulee lauantaina koira...
jos en ihan väärin muista, niin ne tais olla niiden serkkujen mökillä...?Kapuza kirjoitti:Hirveetä! Piikkilankaa... Yäk. Mite se piikkilankaan pääs? Lenkillä varmaa? Ihana nimi Sissi(tulee mieleen Sissi-Pissi, joo)... Koirat on kivoja, mut joskus rasittavia.anhan kirjoitti:Niin.. Voi raukkaa.kepaa kirjoitti:joo oli se osu sellaseen piikkilanka aitaan. voitoista ja on toki sissianhan kirjoitti:Joo tuukepaa kirjoitti:OII VÄHÄN KIVAA!!! tuun sit kesällä ain teille ja leikin sen kaa, meil on sekarotune<3333anhan kirjoitti:No ei se mun oma oo, kun en haluis meille koiraa... meidän perheen siis.Kapuza kirjoitti:Ai iha oma vai? Minkä rotune? Varmasti kivaa...anhan kirjoitti:meille tulee lauantaina koira...
awww. vähän ihanaaaa<333333333333333 mul oli eile ratsastus je min BABALLA!< ooli ihan jees se oli aika haastava teht kyl:Danhan kirjoitti:Meille tulee huomenna se koira...
Oon tulossa kipeeks. :s
Zukker? onks se uus?amanda kirjoitti:Mulla oli eilen ratsastus ja menin Zukkerilla, se on kanssa nuori ja hätääntyy helposti. Alkutunti meni hyvin, mutta sitten laukkaamisen jälkeen se juos vaan kenttää ympäri ja mä tipuin yhessä kulmassa kun se pysähty nopeesti. Mutta oli aika reipas tunti
hauska nimianhan kirjoitti:Zukker? onks se uus?amanda kirjoitti:Mulla oli eilen ratsastus ja menin Zukkerilla, se on kanssa nuori ja hätääntyy helposti. Alkutunti meni hyvin, mutta sitten laukkaamisen jälkeen se juos vaan kenttää ympäri ja mä tipuin yhessä kulmassa kun se pysähty nopeesti. Mutta oli aika reipas tunti
Sattuko?
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » KETÄ TULOSSA?!
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa