Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

KETÄ TULOSSA?!

+9
ella
amanda
maywa
sande
anhan
Zarkku
kepaa
Milla
Kapuza
13 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 10 / 40]

226KETÄ TULOSSA?! - Sivu 10 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Ke Tammi 02, 2008 10:43 am

Kapuza

Kapuza

anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:haluaa jo leirillee

Et oo ainoo. Very Happy
Etpä niin! X> Jee, jo sivu 16

227KETÄ TULOSSA?! - Sivu 10 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Tammi 03, 2008 12:43 am

Zarkku

Zarkku

Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:haluaa jo leirillee

Et oo ainoo. Very Happy
Etpä niin! X> Jee, jo sivu 16

Et niin Very Happy

228KETÄ TULOSSA?! - Sivu 10 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Tammi 03, 2008 12:49 am

kepaa

kepaa

AINOO HUONOPUOLI LEIRISSÄ ON!!: se menee liian pian ohi : (( 5 pv on ihan liian lyhyt Sad<3 aina jää ikävä

229KETÄ TULOSSA?! - Sivu 10 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Tammi 03, 2008 12:50 am

kepaa

kepaa

ketkään ei oo yhtä aktiivisii ku me täällä Smile

230KETÄ TULOSSA?! - Sivu 10 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Tammi 03, 2008 12:51 am

Zarkku

Zarkku

kepaa kirjoitti:AINOO HUONOPUOLI LEIRISSÄ ON!!: se menee liian pian ohi : (( 5 pv on ihan liian lyhyt Sad<3 aina jää ikävä

Sniff :'( Miks se ei vois kestää kuukautta.. Razz

231KETÄ TULOSSA?! - Sivu 10 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Tammi 03, 2008 12:53 am

kepaa

kepaa

Zarkku kirjoitti:
kepaa kirjoitti:AINOO HUONOPUOLI LEIRISSÄ ON!!: se menee liian pian ohi : (( 5 pv on ihan liian lyhyt Sad<3 aina jää ikävä

niinpä. sit kaikki ois hyvin eikä tulis ikävä vähään aikaan ja ratsastettas enemmän, ja kunto kohenis ja kaikkee.. pidettäs hauskaa

232KETÄ TULOSSA?! - Sivu 10 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Tammi 03, 2008 12:56 am

Zarkku

Zarkku

kepaa kirjoitti:
Zarkku kirjoitti:

niinpä. sit kaikki ois hyvin eikä tulis ikävä vähään aikaan ja ratsastettas enemmän, ja kunto kohenis ja kaikkee.. pidettäs hauskaa

Niinpä.. Paljokoha vaa maksasis.. :s

233KETÄ TULOSSA?! - Sivu 10 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Tammi 03, 2008 1:48 am

Kapuza

Kapuza

Zarkku kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Zarkku kirjoitti:

Niinpä.. Paljokoha vaa maksasis.. :s
No, jos se silti maksas vaikka 500 koko kuukauden leiri! Ja eka viikko ois aluks ykköshoitsu, toka viikko kakkoshoitsu, kolmas koloshoitsu, ja viimeset 1½ viikkoo taas se ykköshoitsu! Sit mie ottasin ykköseks Kleon, kakkoseks Nesin ja koloseks Hervörin... Ois just ihanaa! Ois muuten aika kätsy voitas viettää jo juhannuski siellä, ja käyä jollaan juhannusvaelluksella. XD Sais jo alkaa tää leiri! : P Ei pysty enää oottaan, hoitsutoiveki vaihtuu samaa vauhtii ku alkkasit! :O Joo, pitääki sit lopettaa niitten vaihtamine... X>

234KETÄ TULOSSA?! - Sivu 10 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Tammi 03, 2008 2:12 am

Kapuza

Kapuza

KAPUZA(Katriina)-Nesi/Kleo (Hervör/Kolbi/Tvistur) <-- Vaihan tota kaiken aikaa! Smile

*ZARKKU(Sara)-Geisli (Jörunn/Bruni/Kolbi)

*KEPA-Muska/Jörunn

*ANHAN(Hanna)-Joku reipas (Tvistur/Nad)

*MAYWA-Kolbakur/Heida

*PENA(Roosa)- Prymur

*SANDE- Kleo/Naudi/Nesi

*EVE-Slettu (Nia/Katla)

*AMANDA-Perla

*ELLA-Lusia

*RIINA-Nad/Lysa

*PETRA-Halla

235KETÄ TULOSSA?! - Sivu 10 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Tammi 03, 2008 6:23 am

amanda

amanda

vähän ootte ollu aktiivisia ;D 16 sivu menossa elephant Oon ihan koukussa tähän foorumiin Very Happy Joka päivä pakko käydä kattoon. Eilen en tosin käynyt... Leiri tosiaan on liian lyhyt. tuntuu vaan muutamalta päivältä...

236KETÄ TULOSSA?! - Sivu 10 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Tammi 03, 2008 7:51 am

Kapuza

Kapuza

amanda kirjoitti:vähän ootte ollu aktiivisia ;D 16 sivu menossa elephant Oon ihan koukussa tähän foorumiin Very Happy Joka päivä pakko käydä kattoon. Eilen en tosin käynyt... Leiri tosiaan on liian lyhyt. tuntuu vaan muutamalta päivältä...
Nii, tähä oikeesti jää koukkuun, ku jos ei pääse pariin päivään kattoon tätä, ni tuntuu et ois missannu jotaan hirmu suurta! Smile Mut kyllähä sitä aikanopeesti pääsee takas kärryille vaik ei viikkoonkaa pääsis koneella käymään!? Kai... Razz

237KETÄ TULOSSA?! - Sivu 10 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Tammi 03, 2008 9:19 am

Zarkku

Zarkku

*KAPUZA(Katriina)-Nesi/Kleo (Hervör/Kolbi/Tvistur) <-- Vaihan tota kaiken aikaa! Smile

*ZARKKU(Sara)-Jörunn (Geisli/Bruni)

*KEPA-Muska/Jörunn

*MAYWA-Kolbakur/Heida

*PENA(Roosa)- Prymur

*SANDE- Kleo/Naudi/Nesi

*EVE-Slettu (Nia/Katla)

*AMANDA-Perla

*ELLA-Lusia

*RIINA-Nad/Lysa

*PETRA-Halla

Piti vähän muuttaa ja rupes häiritsee, ku Kapuzan edessä ei ollu sitä ihme merkkii Razz

238KETÄ TULOSSA?! - Sivu 10 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Tammi 03, 2008 10:07 am

Eve

Eve

Kapuza kirjoitti:Ja muute... Onks kenelläkää kokemusta? Miten Kleo nykyään tölttää, sillon pari vuotta sitten ei töltännyt oiken, kun oli tullut vasta siltä ratsastuskoululta.Rolling Eyes Mut oliha täält osa menny sil! Smile

En usko että Kleo oppii enää koskaan kunnolla tölttäämään, ei kai sitä ole yritetty enää opettaakaan mutta en ole todellakaan varma. :>

239KETÄ TULOSSA?! - Sivu 10 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Tammi 03, 2008 10:10 am

Eve

Eve

anhan kirjoitti:
amanda kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:Joku ny pliis kertoo mulle jotaan heppoja, jotka on sellasii reippaita, ja vähä jollaan tavoin höpsöjä, tai siis sellasii ei liian helppoja/rauhallisia..? Ku oon käyny siel vaan kerran ja hoitsuna oli Kleo. Se oli ainakin silloin sellanen hirveen ihana, höpsö, reipas, kiltti, välil vähä hösläs jotaa omiaan.. Pyöriskeli hoitaessa (puussa kiinni), lähti yhtäkkiä vetämään maastossa jotaan omiaan.. Smile Mut siis Kleo ois varma vaihtoehto hoitsuks (ettei pettyis, oke ei voi pettyä, ku on issikoista kyse, ainakaan pahasti), mut taas vaihtelu on kivaa, tai vosisko jotku vaihtaa silleen, et menis vaik pari tuntii sit jollaa toisil? Joo, mut on kyl hyvä, ku noi hoitsutoiveet ei ainaskaan viel mee iha hirmu pahasti sekasin.. =) Vähä ois kiva ku tolle leirille tulis vaan me 12!!!

No kolbi ainakin on sellanen, mutta maywahan toivoo sitä... Kleo on kanssa. Mä ainakin haluan vaihtaa, kun en ole kokeillut muita kun Eriliä, Kleoa ja Herviriä. Mä tykkään sellasista hevosista, jotka on vauhdikkaita, mutta ei ylivillejä Very Happy
Kleo oli just ihana Very Happy en kyllä tiiä miten se nykyään menee, kun menin sillä kaks vuotta sitten. Sillon oli ainkin tosi reipas ja kiva, ei kyllä mennyt tölttiä, pelkkää possupassia pig
Mä haluan että on KESÄ <33 liian pitkä aika. Mullakin alkaa koulu huomenna, en tykkää yhtään Shocked

Kolbi mukekkin tulee mieleen. Smile mut on siellä monia muitakin reippaita. Riippuuhan se myös ratsastajsta. Razz
Kyllä sä löydät jonkun reippaan ihan varmasti.
Esim. Kolbi, Prymur, Nesi, Perla, Tvistur, Hervör, Kleo...
Nesiäkään ei oo vielä toivottu hoitsuks (;

Hervör ei oo kyllä ainakaan mun mielestä hirmu reipas : D Kun menin sillä kerran niin ei ainakaa ollu. :> Mut emt : D

240KETÄ TULOSSA?! - Sivu 10 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Tammi 03, 2008 10:12 am

Eve

Eve

niinpä!! aika hassua että me täällä puol vuotta ennen ihan innoissamme pölötetään ja hoitsuja ränklätään, ja sit se leiri kestääki vaan 5 päivää ;>>>>

Mut ei makeaa mahan täydeltä!! ;DD onneks mä pääsen aina vaelluksille Razz

241KETÄ TULOSSA?! - Sivu 10 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Tammi 03, 2008 10:17 am

Eve

Eve

173 päivää, 172 niille jotka tulee päivää aikasemmi : DD (mä haluisin!) afro <<heha Very Happy

242KETÄ TULOSSA?! - Sivu 10 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Tammi 03, 2008 10:19 am

Eve

Eve

Seittemästoista sivu! Viikkoo ennen leiriä on varmaan jo seittemäskymmenes sivu jos jaksetaan olla näin aktiivisia : DD alien

Ainii mun piti sanoo tonne yhteen viestiin että Glenna on myyty, mutta sen varmaan nyt jo tiedättekin : D

Tiiättekö onko Embla myyty??!

Viimeinen muokkaaja, pvm To Tammi 03, 2008 10:27 am, muokattu 1 kertaa

243KETÄ TULOSSA?! - Sivu 10 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Tammi 03, 2008 10:23 am

anhan

anhan

Eve kirjoitti:
anhan kirjoitti:
amanda kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:Joku ny pliis kertoo mulle jotaan heppoja, jotka on sellasii reippaita, ja vähä jollaan tavoin höpsöjä, tai siis sellasii ei liian helppoja/rauhallisia..? Ku oon käyny siel vaan kerran ja hoitsuna oli Kleo. Se oli ainakin silloin sellanen hirveen ihana, höpsö, reipas, kiltti, välil vähä hösläs jotaa omiaan.. Pyöriskeli hoitaessa (puussa kiinni), lähti yhtäkkiä vetämään maastossa jotaan omiaan.. Smile Mut siis Kleo ois varma vaihtoehto hoitsuks (ettei pettyis, oke ei voi pettyä, ku on issikoista kyse, ainakaan pahasti), mut taas vaihtelu on kivaa, tai vosisko jotku vaihtaa silleen, et menis vaik pari tuntii sit jollaa toisil? Joo, mut on kyl hyvä, ku noi hoitsutoiveet ei ainaskaan viel mee iha hirmu pahasti sekasin.. =) Vähä ois kiva ku tolle leirille tulis vaan me 12!!!

No kolbi ainakin on sellanen, mutta maywahan toivoo sitä... Kleo on kanssa. Mä ainakin haluan vaihtaa, kun en ole kokeillut muita kun Eriliä, Kleoa ja Herviriä. Mä tykkään sellasista hevosista, jotka on vauhdikkaita, mutta ei ylivillejä Very Happy
Kleo oli just ihana Very Happy en kyllä tiiä miten se nykyään menee, kun menin sillä kaks vuotta sitten. Sillon oli ainkin tosi reipas ja kiva, ei kyllä mennyt tölttiä, pelkkää possupassia pig
Mä haluan että on KESÄ <33 liian pitkä aika. Mullakin alkaa koulu huomenna, en tykkää yhtään Shocked

Kolbi mukekkin tulee mieleen. Smile mut on siellä monia muitakin reippaita. Riippuuhan se myös ratsastajsta. Razz
Kyllä sä löydät jonkun reippaan ihan varmasti.
Esim. Kolbi, Prymur, Nesi, Perla, Tvistur, Hervör, Kleo...
Nesiäkään ei oo vielä toivottu hoitsuks (;

No mun kaveri sano, että on tosi reipas. Mutta en tiiä onko se sitten... Surprised

Hervör ei oo kyllä ainakaan mun mielestä hirmu reipas : D Kun menin sillä kerran niin ei ainakaa ollu. :> Mut emt : D

244KETÄ TULOSSA?! - Sivu 10 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Tammi 03, 2008 10:29 am

amanda

amanda

Eve kirjoitti:

niinpä!! aika hassua että me täällä puol vuotta ennen ihan innoissamme pölötetään ja hoitsuja ränklätään, ja sit se leiri kestääki vaan 5 päivää ;>>>>

Niinpä, leiriin tosiaan on aikaa se puol vuotta. Ja me ollaan jo mietitty kaikki valmiiks Very Happy
5 päivää tuntuu esim. koulussa tosi pitkältä, mutta kun on leirillä niin aika menee tooosi nopeesti Shocked

245KETÄ TULOSSA?! - Sivu 10 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Tammi 03, 2008 10:32 am

anhan

anhan

amanda kirjoitti:
Eve kirjoitti:

Niinpä, leiriin tosiaan on aikaa se puol vuotta. Ja me ollaan jo mietitty kaikki valmiiks Very Happy
5 päivää tuntuu esim. koulussa tosi pitkältä, mutta kun on leirillä niin aika menee tooosi nopeesti Shocked

Niin. Leiri on ohi just ku pääsee vauhtiin Very Happy

246KETÄ TULOSSA?! - Sivu 10 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! To Tammi 03, 2008 12:59 pm

Kapuza

Kapuza

anhan kirjoitti:
amanda kirjoitti:
Eve kirjoitti:

Niimpä!! Jos Hervör ei oo niin hirmu reipas, ni mielummin sit vaikka se Nesi hoitsuks!! Smile

247KETÄ TULOSSA?! - Sivu 10 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Pe Tammi 04, 2008 12:51 am

Kapuza

Kapuza

Enää 171 päivää... Siis miul leirii, ku tuun jo sunnuntaina. Smile

248KETÄ TULOSSA?! - Sivu 10 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Pe Tammi 04, 2008 1:01 am

Kapuza

Kapuza

*KAPUZA(Katriina)-Nesi/Erill/Kleo (Kolbi/Perla/Tvistur) <-- Vaihan tota kaiken aikaa! Smile

*ZARKKU(Sara)-Jörunn (Geisli/Bruni)

*KEPA-Muska/Jörunn

*MAYWA(Maija)-Kolbakur/Heida

*PENA(Roosa)- Prymur

*SANDE(Sanna)- Kleo/Naudi/Nesi

*EVE-Slettu (Nia/Katla)

*AMANDA-Perla

*ELLA-Lusia

*RIINA-Nad/Lysa

*PETRA-Halla

Sanokaa viel jotaa sellasii reippaita... Ei osaa päättää... Kuinka reipas Nesi on? Ketkä on tein mielestä kolme reippainta? XD Oon huono tällasten asioiden päättämises. ;D

Viimeinen muokkaaja, pvm Pe Tammi 04, 2008 12:55 pm, muokattu 2 kertaa

249KETÄ TULOSSA?! - Sivu 10 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Pe Tammi 04, 2008 5:55 am

Eve

Eve

Kapuza kirjoitti:Sanokaa viel jotaa sellasii reippaita... Ei osaa päättää... Kuinka reipas Nesi on? Ketkä on tein mielestä kolme reippainta? XD Oon huono tällasten asioiden päättämises. ;D

Kyl Nesi on aika reipas. Reippaita on myös Prymur ainakin :> Ja voit sit kesällä kysyä viel ohjaajalta jtn reippaita : D

250KETÄ TULOSSA?! - Sivu 10 Empty Vs: KETÄ TULOSSA?! Pe Tammi 04, 2008 5:57 am

Eve

Eve

Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
amanda kirjoitti:
Eve kirjoitti:

Niimpä!! Jos Hervör ei oo niin hirmu reipas, ni mielummin sit vaikka se Nesi hoitsuks!! Smile

Se on niin väärin että aina kun on kivaa, aika menee niin nopeesti :>>

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 10 / 40]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Seuraava

Similar topics

-

» Leiri vko 30: 25.-29.7.

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa