Joo en kerro. Mut älä sit syytä mua jos ne on kadonnu, vannon etten mä syö niitä.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
minä allekirjotin sen joten saat koko korvat, nauti sitten kans niistäTamara Huber-Lang kirjoitti:Jesh! Muuten suutun.
niin ovi olla etträ täysikuunaikaan mutun rotaksi ja ei mua voi estääsillon syömästä varsinkaa kolbin korviaanhan kirjoitti:Niin. No mä teen parhaani että ne säästyy. Partiolaisen kunniasanalla
Mut oot sillonkin kepa, ja oot allekirjottanu sen.kepaa kirjoitti:niin ovi olla etträ täysikuunaikaan mutun rotaksi ja ei mua voi estääsillon syömästä varsinkaa kolbin korviaanhan kirjoitti:Niin. No mä teen parhaani että ne säästyy. Partiolaisen kunniasanalla
niin mutta ei sitä tiiä vaikka muuttaisin mielenianhan kirjoitti:Mut oot sillonkin kepa, ja oot allekirjottanu sen.kepaa kirjoitti:niin ovi olla etträ täysikuunaikaan mutun rotaksi ja ei mua voi estääsillon syömästä varsinkaa kolbin korviaanhan kirjoitti:Niin. No mä teen parhaani että ne säästyy. Partiolaisen kunniasanalla
Niin no sitten.kepaa kirjoitti:niin mutta ei sitä tiiä vaikka muuttaisin mielenianhan kirjoitti:Mut oot sillonkin kepa, ja oot allekirjottanu sen.kepaa kirjoitti:niin ovi olla etträ täysikuunaikaan mutun rotaksi ja ei mua voi estääsillon syömästä varsinkaa kolbin korviaanhan kirjoitti:Niin. No mä teen parhaani että ne säästyy. Partiolaisen kunniasanalla
sillon saatan olla vaarallinenanhan kirjoitti:Niin no sitten.kepaa kirjoitti:niin mutta ei sitä tiiä vaikka muuttaisin mielenianhan kirjoitti:Mut oot sillonkin kepa, ja oot allekirjottanu sen.kepaa kirjoitti:niin ovi olla etträ täysikuunaikaan mutun rotaksi ja ei mua voi estääsillon syömästä varsinkaa kolbin korviaanhan kirjoitti:Niin. No mä teen parhaani että ne säästyy. Partiolaisen kunniasanalla
Pelottaa jo valmiiks.kepaa kirjoitti:sillon saatan olla vaarallinenanhan kirjoitti:Niin no sitten.kepaa kirjoitti:niin mutta ei sitä tiiä vaikka muuttaisin mielenianhan kirjoitti:Mut oot sillonkin kepa, ja oot allekirjottanu sen.kepaa kirjoitti:niin ovi olla etträ täysikuunaikaan mutun rotaksi ja ei mua voi estääsillon syömästä varsinkaa kolbin korviaanhan kirjoitti:Niin. No mä teen parhaani että ne säästyy. Partiolaisen kunniasanalla
joo kantsii olla sit varovainen jos leirillä tulee täydenkuunyö! Ei kannata käydä ees vessassa tms.anhan kirjoitti:Pelottaa jo valmiiks.kepaa kirjoitti:sillon saatan olla vaarallinenanhan kirjoitti:Niin no sitten.kepaa kirjoitti:niin mutta ei sitä tiiä vaikka muuttaisin mielenianhan kirjoitti:Mut oot sillonkin kepa, ja oot allekirjottanu sen.kepaa kirjoitti:niin ovi olla etträ täysikuunaikaan mutun rotaksi ja ei mua voi estääsillon syömästä varsinkaa kolbin korviaanhan kirjoitti:Niin. No mä teen parhaani että ne säästyy. Partiolaisen kunniasanalla
Huii. Oon aina tienny, että sussa piilee monsteri.kepaa kirjoitti:joo kantsii olla sit varovainen jos leirillä tulee täydenkuunyö! Ei kannata käydä ees vessassa tms.anhan kirjoitti:Pelottaa jo valmiiks.kepaa kirjoitti:sillon saatan olla vaarallinenanhan kirjoitti:Niin no sitten.kepaa kirjoitti:niin mutta ei sitä tiiä vaikka muuttaisin mielenianhan kirjoitti:Mut oot sillonkin kepa, ja oot allekirjottanu sen.kepaa kirjoitti:niin ovi olla etträ täysikuunaikaan mutun rotaksi ja ei mua voi estääsillon syömästä varsinkaa kolbin korviaanhan kirjoitti:Niin. No mä teen parhaani että ne säästyy. Partiolaisen kunniasanalla
niinpä, äiti kyllä kielsi kertomasta, mutta tehty mikä tehty! Ja leireillä ei oo katos vielä ollu täydenkuun yötäanhan kirjoitti:Huii. Oon aina tienny, että sussa piilee monsteri.kepaa kirjoitti:joo kantsii olla sit varovainen jos leirillä tulee täydenkuunyö! Ei kannata käydä ees vessassa tms.anhan kirjoitti:Pelottaa jo valmiiks.kepaa kirjoitti:sillon saatan olla vaarallinenanhan kirjoitti:Niin no sitten.kepaa kirjoitti:niin mutta ei sitä tiiä vaikka muuttaisin mielenianhan kirjoitti:Mut oot sillonkin kepa, ja oot allekirjottanu sen.kepaa kirjoitti:niin ovi olla etträ täysikuunaikaan mutun rotaksi ja ei mua voi estääsillon syömästä varsinkaa kolbin korviaanhan kirjoitti:Niin. No mä teen parhaani että ne säästyy. Partiolaisen kunniasanalla
No voin palajstaa, mäkin muutun täydenkuun aikaan! Hilarius hiireksi!kepaa kirjoitti:niinpä, äiti kyllä kielsi kertomasta, mutta tehty mikä tehty! Ja leireillä ei oo katos vielä ollu täydenkuun yötäanhan kirjoitti:Huii. Oon aina tienny, että sussa piilee monsteri.kepaa kirjoitti:joo kantsii olla sit varovainen jos leirillä tulee täydenkuunyö! Ei kannata käydä ees vessassa tms.anhan kirjoitti:Pelottaa jo valmiiks.kepaa kirjoitti:sillon saatan olla vaarallinenanhan kirjoitti:Niin no sitten.kepaa kirjoitti:niin mutta ei sitä tiiä vaikka muuttaisin mielenianhan kirjoitti:Mut oot sillonkin kepa, ja oot allekirjottanu sen.kepaa kirjoitti:niin ovi olla etträ täysikuunaikaan mutun rotaksi ja ei mua voi estääsillon syömästä varsinkaa kolbin korviaanhan kirjoitti:Niin. No mä teen parhaani että ne säästyy. Partiolaisen kunniasanalla
niinpä!anhan kirjoitti:Tuhlaat energiaasi turhaan, me ei opita.
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Mitä issikoille kuuluu? » Kolbakur frá Nevala #301 » Kolbista..
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa