Vaikka tuskin niin ihana nuori ja terve kuolis jo vuoden päästäkepaa kirjoitti:äääää älä sano noin kosk jos en saa onooooon hirveen pettyny, mut sit -09 leiril pöllin sen mulle! kukaan muu ei saa ottaa sitä paitsi minä! Päätin sen just et se on mulle varattu, ellei se kuole tai myydä sitä enneanhan kirjoitti:;D joo keksin vaan jonku lempinimen. Toivottavasti saat koittaa sitä kepa, jäät paljosta paitsi jos et koita. <3Kapuza kirjoitti:;D Näinköhä Maija menee itte Kolbil vaa tunnin?! Mieki haluisin koklaa sitä, mut Maija ei varmaa anna, ku sie ainaki sitä jo saat testata, todennäköisesti!kepaa kirjoitti:ahahaa KOLBITCH!! ;DDD aika hyvä nimi.. ei se kyl oo mikää bitch ;D muaahah niin mutta mäkin haluan koklaa kolbii ja Maija melkein jo lupautu jos otan muskan tai hamin <3anhan kirjoitti:Kapuza kirjoitti:Reippaat ja hölmöt on kyl parhaita! Ne jos tekee väärin, ni aattelee vaan et voi sitä pikkusta ku on noi höpsö... Ei voi olla tippaakaan vihane/silleen et sit tekis mieli käskee sitä oikee kunnolla.anhan kirjoitti:kepaa kirjoitti:oisko nádanhan kirjoitti:Mä haluisin jonkun saman tapasen hoitsun kuin Kolbi.
Vaikka siis onhan jokainen hevonen yksilönsä jne, mutta kyllä nyt semmosia yhtä reippaita ja hölmöjä on muitaki! (:
Vihjeitä...?
Niin... mä oon menny sillä kerran. Tölttää ihanasti. <3
Kolbitch on hölmöistä parhain! ;D
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat