Tiiättekö miten iso Kolbi on? Tai siis mikä säkäkorkeus? Ja ikäkin olis ihan kiva jos joku sanoisi. Muutakin saa tietenkin kertoa.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Milla kirjoitti:Kolbi taitaa olla melkein 150cm, ainakin lähellä. Tämä herra on nuori vasta kuusi vuotta!
anhan kirjoitti:Kolbi on aivan ihana. Se oli mulla viime leirillä hoitsuna.
maywa kirjoitti:anhan kirjoitti:Kolbi on aivan ihana. Se oli mulla viime leirillä hoitsuna.
Nii se on ja siks toivon sitä seuraavalle leirille
haha.. Koht Miaja ei saa ratsastaa sil koko leirin aikana ku kaikki haluu vaihtaa sen Hanna kenet otat? OON OOTTANU JO LIIKAAAanhan kirjoitti:maywa kirjoitti:anhan kirjoitti:Kolbi on aivan ihana. Se oli mulla viime leirillä hoitsuna.
;D kannattaa. ja mä sit meen sillä sen leirin aikana kerran ;P eikös nii?
kepaa kirjoitti:haha.. Koht Miaja ei saa ratsastaa sil koko leirin aikana ku kaikki haluu vaihtaa sen Hanna kenet otat? OON OOTTANU JO LIIKAAAanhan kirjoitti:maywa kirjoitti:anhan kirjoitti:Kolbi on aivan ihana. Se oli mulla viime leirillä hoitsuna.
;D kannattaa. ja mä sit meen sillä sen leirin aikana kerran ;P eikös nii?
Kapuza kirjoitti:Kolbi, Kolbi! Ihana ponsku varmasti! Ei ollu mei leiril kenenkää hoitsu..
anhan kirjoitti:Kapuza kirjoitti:Kolbi, Kolbi! Ihana ponsku varmasti! Ei ollu mei leiril kenenkää hoitsu..
Niin, ei se vanha ookkaan. Hyvässä iässä.
oisko nádanhan kirjoitti:Mä haluisin jonkun saman tapasen hoitsun kuin Kolbi.
Vaikka siis onhan jokainen hevonen yksilönsä jne, mutta kyllä nyt semmosia yhtä reippaita ja hölmöjä on muitaki! (:
Vihjeitä...?
kepaa kirjoitti:oisko nádanhan kirjoitti:Mä haluisin jonkun saman tapasen hoitsun kuin Kolbi.
Vaikka siis onhan jokainen hevonen yksilönsä jne, mutta kyllä nyt semmosia yhtä reippaita ja hölmöjä on muitaki! (:
Vihjeitä...?
Reippaat ja hölmöt on kyl parhaita! Ne jos tekee väärin, ni aattelee vaan et voi sitä pikkusta ku on noi höpsö... Ei voi olla tippaakaan vihane/silleen et sit tekis mieli käskee sitä oikee kunnolla.anhan kirjoitti:kepaa kirjoitti:oisko nádanhan kirjoitti:Mä haluisin jonkun saman tapasen hoitsun kuin Kolbi.
Vihjeitä...?
Niin... mä oon menny sillä kerran. Tölttää ihanasti. <3
Kapuza kirjoitti:Reippaat ja hölmöt on kyl parhaita! Ne jos tekee väärin, ni aattelee vaan et voi sitä pikkusta ku on noi höpsö... Ei voi olla tippaakaan vihane/silleen et sit tekis mieli käskee sitä oikee kunnolla.anhan kirjoitti:kepaa kirjoitti:oisko nádanhan kirjoitti:Mä haluisin jonkun saman tapasen hoitsun kuin Kolbi.
Vihjeitä...?
ahahaa KOLBITCH!! ;DDD aika hyvä nimi.. ei se kyl oo mikää bitch ;D muaahah niin mutta mäkin haluan koklaa kolbii ja Maija melkein jo lupautu jos otan muskan tai hamin <3anhan kirjoitti:Kapuza kirjoitti:Reippaat ja hölmöt on kyl parhaita! Ne jos tekee väärin, ni aattelee vaan et voi sitä pikkusta ku on noi höpsö... Ei voi olla tippaakaan vihane/silleen et sit tekis mieli käskee sitä oikee kunnolla.anhan kirjoitti:kepaa kirjoitti:oisko nádanhan kirjoitti:Mä haluisin jonkun saman tapasen hoitsun kuin Kolbi.
Vihjeitä...?
Kolbitch on hölmöistä parhain! ;D
;D Näinköhä Maija menee itte Kolbil vaa tunnin?! Mieki haluisin koklaa sitä, mut Maija ei varmaa anna, ku sie ainaki sitä jo saat testata, todennäköisesti!kepaa kirjoitti:ahahaa KOLBITCH!! ;DDD aika hyvä nimi.. ei se kyl oo mikää bitch ;D muaahah niin mutta mäkin haluan koklaa kolbii ja Maija melkein jo lupautu jos otan muskan tai hamin <3anhan kirjoitti:Kapuza kirjoitti:Reippaat ja hölmöt on kyl parhaita! Ne jos tekee väärin, ni aattelee vaan et voi sitä pikkusta ku on noi höpsö... Ei voi olla tippaakaan vihane/silleen et sit tekis mieli käskee sitä oikee kunnolla.anhan kirjoitti:kepaa kirjoitti:oisko nádanhan kirjoitti:Mä haluisin jonkun saman tapasen hoitsun kuin Kolbi.
Vihjeitä...?
;D joo keksin vaan jonku lempinimen. Toivottavasti saat koittaa sitä kepa, jäät paljosta paitsi jos et koita. <3Kapuza kirjoitti:;D Näinköhä Maija menee itte Kolbil vaa tunnin?! Mieki haluisin koklaa sitä, mut Maija ei varmaa anna, ku sie ainaki sitä jo saat testata, todennäköisesti!kepaa kirjoitti:ahahaa KOLBITCH!! ;DDD aika hyvä nimi.. ei se kyl oo mikää bitch ;D muaahah niin mutta mäkin haluan koklaa kolbii ja Maija melkein jo lupautu jos otan muskan tai hamin <3anhan kirjoitti:Kapuza kirjoitti:Reippaat ja hölmöt on kyl parhaita! Ne jos tekee väärin, ni aattelee vaan et voi sitä pikkusta ku on noi höpsö... Ei voi olla tippaakaan vihane/silleen et sit tekis mieli käskee sitä oikee kunnolla.anhan kirjoitti:kepaa kirjoitti:oisko nádanhan kirjoitti:Mä haluisin jonkun saman tapasen hoitsun kuin Kolbi.
Vihjeitä...?
äääää älä sano noin kosk jos en saa onooooon hirveen pettyny, mut sit -09 leiril pöllin sen mulle! kukaan muu ei saa ottaa sitä paitsi minä! Päätin sen just et se on mulle varattu, ellei se kuole tai myydä sitä enneanhan kirjoitti:;D joo keksin vaan jonku lempinimen. Toivottavasti saat koittaa sitä kepa, jäät paljosta paitsi jos et koita. <3Kapuza kirjoitti:;D Näinköhä Maija menee itte Kolbil vaa tunnin?! Mieki haluisin koklaa sitä, mut Maija ei varmaa anna, ku sie ainaki sitä jo saat testata, todennäköisesti!kepaa kirjoitti:ahahaa KOLBITCH!! ;DDD aika hyvä nimi.. ei se kyl oo mikää bitch ;D muaahah niin mutta mäkin haluan koklaa kolbii ja Maija melkein jo lupautu jos otan muskan tai hamin <3anhan kirjoitti:Kapuza kirjoitti:Reippaat ja hölmöt on kyl parhaita! Ne jos tekee väärin, ni aattelee vaan et voi sitä pikkusta ku on noi höpsö... Ei voi olla tippaakaan vihane/silleen et sit tekis mieli käskee sitä oikee kunnolla.anhan kirjoitti:kepaa kirjoitti:oisko nádanhan kirjoitti:Mä haluisin jonkun saman tapasen hoitsun kuin Kolbi.
Vihjeitä...?
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Mitä issikoille kuuluu? » Kolbakur frá Nevala #301 » Kolbista..
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa