Ainakin sen verran, ettei muita enää mahdu
Ja vain pari keskustelee täällä netissä! Mihin tämä maailma on menossa. Mutta matkiakseni vko 26:sia ja yrittäessäni saada aikaan keskustelua, teen minäkin gallubin
1. Odotatko jo leiriä?
2. Ketä toivot leirille ensisijaisena hoitsuvaihtoehtona, ja miksi?
3. Oletko ollut ennen Sahalassa? Jos olet mikä on paras muistosi ja kuka/ketä sinulla on ollut hoitsuna?
4. Mitä odotat leiriltä eniten?
5. Oletko huumorintajuinen? Minkälaista huumorisi on?
1. Odotatko jo leiriä?- Totta maar! <3
2. Ketä toivot leirille ensisijaisena hoitsuvaihtoehtona, ja miksi?- Niaa, koska se kuulostaa kiltiltä ja helpolta. Tai Perlaa, koska se on ihana, kiltti ja helppo <33 Valinnanvaikeus...
3. Oletko ollut ennen Sahalassa? Jos olet mikä on paras muistosi ja kuka/ketä sinulla on ollut hoitsuna?- Olen ollut. Hoitsuina ovat toimineen Gydja, Perla ja Julia. Ratsastanut olen myös Músilla, Heidalla, Nesillä ja Lusialla. Paras muistoni... Monta...
RSG:ta "puri" punkki >P
4. Mitä odotat leiriltä eniten?- Hevostelemista! Seoilua!
(Ei ole kirjoitusvihre...) Kuvaamista! Tuulitunneilua! Kotailua! Siltailua! Uusien verbien keksimistä!
5. Oletko huumorintajuinen? Minkälaista huumorisi on?- Riippuu vähän kuka katsoo... Huumorintajuni on joskus todella pimeää, eikä kukaan tajua mitä selitän. Mielestäni paras vitsi on "Mies meni metsään ja löysi puun." Olen omituisen huumorintajun omaava ihminen, mutta nauran myös "normaaleille" asioille...