ReadySetGo - Muska
Oon tällänen -94 syntyny tyttö ja leirillä vielä kuitenkin 13. Oon ratsastanu 7 vuotta epäsäännöllisesti, mutten kuitenkaan osaa mitään. Nii ja niinkun alussa kerroin oon ollu 4 kertaa leirillä ja kerran leirikoulussa tuolla Very Happy Ja mietin sitä hoitsua nii ehkä muska? tai joku aika reipas? Nii ja mese on
vimla_94@hotmail.comSwildy - Nia, Heida, Erill, Kleo, Perla
Swildy aka Saara (tunnistatte sitten siellä(ehkä)) on tämmöinen -94 syntynyt tyttö, joka on käynyt Sahalassa 4 ennenkin (+ menossa vielä vaeltamaan ja hiihtisleirille...). Olen ratsastanut n. kolme vuotta kerran viikossa, mutta nyt olen saanut melkein luvan toiseen ratsastustuntiin. Mese on
ich_dumm@hotmail.com Saa lisätä, jos on tulossa leirille.
Heipu - LysaLisa,Hervör, Pökkö ja Slettu
Mä oon semmonen seko tyyppi, mut en siis sillee oikeesti. Harrastan of course ratsastusta ja oon ratsastanu nyt noin 2 vuotta. Ja mää rakastan hevosii.
eyk <33 - Prymur
Siis oon syntyny -95, leirin aikana 13 (: käyn kerran viikossa ratsastamassa, estetunnilla ja hoidan myös kerran viikossa pientä shettistammaa
soffo - Kolbi
-Olen vuosimallia -94 tyttö täältä Oulun lähettyviltä, oikealta nimeltään Sofia. Hevosia harrastanut (vasta) jotain 3 vuotta. Mesen saa lisätä:
jaatelo_puikko@hotmail.comKisses - Nia, Hami
Olen itse vuosmallia -94, ja ratsastanut 6 vuotta. Kisaan silloin tällöin kouluratsastuksessa, tallilla käyn 2-4 viikossa.
Olen käynyt kahdella issikkaleirillä, viime kesänä Eyk:ssa.
Repe - Erill
Oon tämmönen sekoilija. Oon 13 vuotta ja harrastanu ratsastusta 2 wuotta. Meseä voi kysyy yksityisviestillä
anzzku - Silfu
Mie oon 13w (ens kesänä leirin aikaan 14).
Tuun Joensuun suunnalta.
Nelli - Geisli
Oon syntyny vuonna 96.. eli oon ens kesänä 12. tuun joensuun lähelt..
mesee voi kysyy yksityis viestinä.