Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Ketkä tulee tänne?

+17
anzzku:D
Kapuza
anhan
Eve
nann-
heipu
Repe
Milla
kepaa
nanna
suhvi
soffo
anzzku
Kisses
poistotuote
Swildy
vilmä
21 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 14]

1Ketkä tulee tänne? Empty Ketkä tulee tänne? To Marras 01, 2007 9:18 am

vilmä

vilmä

Eli joo mää onn ite tulossa tälle leirille... Muitakin haluisin jo tuntee. Että näin. En tiiä vielä kenet ottaisin hoitsuks? Edellisillä leireillä on ollu Nia, Naudi, Lysa ja Kleopatra Smile

2Ketkä tulee tänne? Empty Vs: Ketkä tulee tänne? To Marras 01, 2007 11:51 am

Swildy

Swildy

No, minut tiiätkin, että tulen tänne...
Haahaa! Otin muuten sut kiinni, minäkin olen käynyt neljästi Sahalassa >D (Menee jo offtopiciksi...) Mutta joo... Kolmasti minä olen käynyt leirillä ja sattumalta(ko?) samoilla kuin yllä oleva... Hoitsuina ollut Gydja, Perla ja Julia. Seuraavan vuotista hoitsutoivetta en minäkään tiedä. Olisi jo korkea aika miettiä... albino Ehkä Heida tai Erill tai....
Tästä leiristä tulee kyllä paras (ei parsa, niinkuin meinasin kirjottaa), sovitaanko niin? >D Ja tälläkertaa uskallan hypätä sillalta!!

http://swildy.deviantart.com

3Ketkä tulee tänne? Empty Vs: Ketkä tulee tänne? Ti Marras 06, 2007 9:44 am

poistotuote

Swildy kirjoitti:No, minut tiiätkin, että tulen tänne...
Haahaa! Otin muuten sut kiinni, minäkin olen käynyt neljästi Sahalassa >D (Menee jo offtopiciksi...) Mutta joo... Kolmasti minä olen käynyt leirillä ja sattumalta(ko?) samoilla kuin yllä oleva... Hoitsuina ollut Gydja, Perla ja Julia. Seuraavan vuotista hoitsutoivetta en minäkään tiedä. Olisi jo korkea aika miettiä... albino Ehkä Heida tai Erill tai....
Tästä leiristä tulee kyllä paras (ei parsa, niinkuin meinasin kirjottaa), sovitaanko niin? >D Ja tälläkertaa uskallan hypätä sillalta!!

Oon tulossa kyseiselle leirille, serkun kanssa. Tahtosin Prymurin <33 ja serkku Kolbin Wink
Tulee varmasti paras leiri (: Miltä sillalta? jokeenko? ku en oo pahemmin perehtyny näihin paikkoihin, kerran oon vaan vuokrannu (:

4Ketkä tulee tänne? Empty Vs: Ketkä tulee tänne? Ti Marras 06, 2007 9:57 am

Kisses

Kisses

Mä oon tulos myös. Olin viime vuonnakin Very Happy
Apteekkari ihan. Pitäisköhän ottaa hattu mukaan.

Haluisin tänä vuonna hoitsuks Kolbin, se vaikutti mukavalta. (Olihan Geislikin ihana)

5Ketkä tulee tänne? Empty Vs: Ketkä tulee tänne? Ti Marras 06, 2007 10:08 am

anzzku

anzzku

Oon ollu kerran aikasemmin Sahalan leirillä ja hoitsuna sillon oli Halla I love you
Nyt toiveissa ois Silfu ja mun serkku haluis Geislin!
Kuinkahan monta meitä on tulossa tolle leirille. Ois kiva tietää...
Toivottavasti Anni tulee leirii pitämään.
Kertokaas hoitsu toiveita!!
Smile Smile Hypitään sillalta, syödään naminamitäytekakkua ja vietetään (P)eräelämää!! Smile Smile

http://kultainen.vuodatus.net/blog/archive?&y=2008&m=06

6Ketkä tulee tänne? Empty (: Ti Marras 06, 2007 10:37 am

soffo

Tehdään vaikka lista tulijoista ja ennenaikaisista hoitsutoiveista Very Happy Laitan nimimerkkejä.

ReadySetGo - ?
Swildy - Heida? Erill?
eyk <33 - Prymur
soffo - Kolbi
Kisses - Kolbi? Geisli?
anzzku_banzzku - Silfu
anzzku_banzzkun serkku (joo en tiiä nimee tai mitää Very Happy) - Geisli

ja lisätkää sitä mukaa kun ilmaantuu uusia

7Ketkä tulee tänne? Empty Vs: Ketkä tulee tänne? Ke Marras 07, 2007 7:09 am

Swildy

Swildy

Jepjep.. Olin juuri ehdottamassa tuollaista listaa... : D Jos sinä vaikka sitten aina muokkailisit sitä, eikös?

Mutta hoitsutoiveenani saattaa sittenkin olla myös Kleo <3 (Jos se siis jaksaa kantaa minut, kun se on niin pieni Razz)

Ja sitten, että kaverini tulee ehkä leirille, jos pääsee ja hänen hoitsutoiveensa on Hervör.

Miltä sillalta? jokeenko?
Kyllä kyllä... Jokeenpa jokeen : D

Ainiiin! Olisi kiva tietää myös leirille tulijoiden ikiä cat

8Ketkä tulee tänne? Empty Vs: Ketkä tulee tänne? Ke Marras 07, 2007 7:43 am

anzzku

anzzku

Mie oon 13w (ens kesänä leirin aikaan 14).
Tuun Joensuun suunnalta. Very Happy
t. Anzzku_banzzku (vaihdoin nimimerkkii) Smile

Ois kiva tietää myös teidän mesejä (jos vaan annatte) rabbit rabbit
Jos haluutte mun mesen niin kysykääs viestillä Arrow

Viimeinen muokkaaja, pvm Ke Marras 07, 2007 11:06 am, muokattu 3 kertaa

http://kultainen.vuodatus.net/blog/archive?&y=2008&m=06

9Ketkä tulee tänne? Empty Vs: Ketkä tulee tänne? Ke Marras 07, 2007 7:51 am

Swildy

Swildy

Ai niin, oma ikäkin olisi hyvä kertoa... Eli olen 13 vuotta... Ja leirin aikanakin 13, eli siis -94 Razz
Kaveri on saman ikäinen (jos nyt tulee).
Molemmat tulemme Jyväskylästä : D

10Ketkä tulee tänne? Empty Vs: Ketkä tulee tänne? Ke Marras 07, 2007 9:24 am

poistotuote

jjooo.. oon 12, ens kesän aikana 13 :DDD ja oon ratsastanu noin kolme vuotta, kerran viikossa (:

Viimeinen muokkaaja, pvm Pe Marras 09, 2007 11:23 pm, muokattu 1 kertaa

11Ketkä tulee tänne? Empty (: Ke Marras 07, 2007 11:38 am

soffo

Samantien kai siinä tekee vaikka pienen esittelyn tai muuta sellaista itsestään. Kertokaa ainakin se ikä Very Happy

ReadySetGo - Muska
Oon tällänen -94 syntyny tyttö ja leirillä vielä kuitenkin 13. Oon ratsastanu 7 vuotta epäsäännöllisesti, mutten kuitenkaan osaa mitään. Nii ja niinkun alussa kerroin oon ollu 4 kertaa leirillä ja kerran leirikoulussa tuolla Very Happy Ja mietin sitä hoitsua nii ehkä muska? tai joku aika reipas? Nii ja mese on vimla_94@hotmail.com

Swildy - Nia, Heida, Erill, Kleo
Swildy aka Saara (tunnistatte sitten siellä(ehkä)) on tämmöinen -94 syntynyt tyttö, joka on käynyt Sahalassa 4 ennenkin (+ menossa vielä vaeltamaan ja hiihtisleirille...). Olen ratsastanut n. kolme vuotta kerran viikossa, mutta nyt olen saanut melkein luvan toiseen ratsastustuntiin. Mese on ich_dumm@hotmail.com Saa lisätä, jos on tulossa leirille.

Heipu - Hervör, LysaLisa, Pökkö ja Slettu
Mä oon semmonen seko tyyppi, mut en siis sillee oikeesti. Harrastan of course ratsastusta ja oon ratsastanu nyt noin 2 vuotta. Ja mää rakastan hevosii.

eyk <33 - Prymur
Siis oon syntyny -95, leirin aikana 13 (: käyn kerran viikossa ratsastamassa, estetunnilla ja hoidan myös kerran viikossa pientä shettistammaa

soffo - Kolbi
-Olen vuosimallia -94 tyttö täältä Oulun lähettyviltä, oikealta nimeltään Sofia. Hevosia harrastanut (vasta) jotain 3 vuotta. Mesen saa lisätä: jaatelo_puikko@hotmail.com

Kisses - Nia, Hami
Olen itse vuosmallia -94, ja ratsastanut 6 vuotta. Kisaan silloin tällöin kouluratsastuksessa, tallilla käyn 2-4 viikossa.
Olen käynyt kahdella issikkaleirillä, viime kesänä Eyk:ssa.

anzzku - Silfu
Mie oon 13w (ens kesänä leirin aikaan 14).
Tuun Joensuun suunnalta.

Nelli - Geisli
Oon syntyny vuonna 96.. eli oon ens kesänä 12. tuun joensuun lähelt..
mesee voi kysyy yksityis viestinä.

Repe - Erill, Lusia
Olen tällänen 13 wee tyttö. Ja harrastanu ratsastusta 2 wuotta.

Viimeinen muokkaaja, pvm Ma Tammi 14, 2008 7:28 am, muokattu 13 kertaa

12Ketkä tulee tänne? Empty Vs: Ketkä tulee tänne? Ke Marras 07, 2007 12:18 pm

Swildy

Swildy

Hyvä idea, tuollainen esittely Very Happy

Swildy aka Saara (tunnistatte sitten siellä(ehkä)) on tämmöinen -94 syntynyt tyttö, joka on käynyt Sahalassa 4 ennenkin (+ menossa vielä vaeltamaan ja hiihtisleirille...). Olen ratsastanut n. kolme vuotta kerran viikossa, mutta nyt olen saanut melkein luvan toiseen ratsastustuntiin. Mese on ich_dumm@hotmail.com Saa lisätä, jos on tulossa leirille.

Nuo kysymysmerkit voi ottaa noista hoitsutoiveista pois minulta Very Happy

Sitten muokkailehan tuota edellistä viestiä, ettei töpö tule täyteen listoja alien

13Ketkä tulee tänne? Empty Vs: Ketkä tulee tänne? To Marras 08, 2007 5:42 am

suhvi

suhvi

soffo kirjoitti:Samantien kai siinä tekee vaikka pienen esittelyn tai muuta sellaista itsestään. Kertokaa ainakin se ikä Very Happy

ReadySetGo - ?

Swildy - Heida, Erill, Kleo

Swildyn mahdollinen kaveri - Hervör

eyk <33 - Prymur

soffo - Kolbi
-Olen vuosimallia -94 tyttö täältä Oulun lähettyviltä, oikealta nimeltään Sofia. Hevosia harrastanut (vasta) jotain 3 vuotta. Mesen saa lisätä: jaatelo_puikko@hotmail.com

Kisses - Kolbi, Geisli

anzzku - Silfu

anzzkun serkku (joo en tiiä nimee tai mitää ) - Geisli

Tuohon tyyliin lisäsin itsestäni. Voitte itse täyttää listaa tai sitten vain kertoilla itsestänne niin minä voin lisätä listaan. Very Happy

Nelli anzzku_banzzkun serkku-Geisli

Oon syntyny vuonna 96.. eli oon ens kesänä 12. tuun joensuun lähelt..
mesee voi kysyy yksityis viestinä.

14Ketkä tulee tänne? Empty Vs: Ketkä tulee tänne? Pe Marras 09, 2007 3:29 am

poistotuote

Siis oon syntyny -95, leirin aikana 13 (: Joo tosi hyvä idis tuos listajuttu (: käyn kerran viikossa ratsastamassa, estetunnilla ja hoidan myös kerran viikossa pientä shettistammaa Very Happy

15Ketkä tulee tänne? Empty Vs: Ketkä tulee tänne? Su Marras 11, 2007 5:49 am

Kisses

Kisses

Hyvä idea tuo lista.

Olen itse vuosmallia -94, ja ratsastanut 6 vuotta. Kisaan silloin tällöin kouluratsastuksessa, tallilla käyn 2-4 viikossa.

Hmm...Aloin miettiä itselleni muitakin hoitsutoiveita kuin Kolbi (ja Geisli). Onko ideoita?

16Ketkä tulee tänne? Empty Vs: Ketkä tulee tänne? Su Marras 11, 2007 7:02 am

suhvi

suhvi

Kisses kirjoitti:Hyvä idea tuo lista.

Hmm...Aloin miettiä itselleni muitakin hoitsutoiveita kuin Kolbi (ja Geisli). Onko ideoita?

kleopatra?

17Ketkä tulee tänne? Empty j Su Marras 11, 2007 8:55 am

nanna

Kisses, jos nyt ehdottelen näitä, mitä kenelläkään muulla ei vielä ole. Smile

- naudi on sopivan reipas ja tykkään ite siitä tosi paljon. <3
- hervöristä tykkään myös, on herkkä ja mukava. (paitsi oho, se olikin jo tuolla toivelistassa ;(()
- nöttis on aika helppo, paitsi ei tölttää hirveen hyvin.
- drifandista tykkään itse varmaan kaikkein eniten. Smile se on aika ravivahva, mutta reipas ja tosi suloinen <3

sletusta olen kuullut myös paljon hyvää, vaikken ite oo sillä mennyt. reipas on ja luulen että sopis sulle jos tykkäät kolbista tms. Very Happy

18Ketkä tulee tänne? Empty Vs: Ketkä tulee tänne? Ma Marras 12, 2007 8:07 am

kepaa

kepaa

Swildy kirjoitti:No, minut tiiätkin, että tulen tänne...
ite en oo tulossa tälle leirille mutta onko julia kiva ja minkälaine se oli : )) <3

19Ketkä tulee tänne? Empty Vs: Ketkä tulee tänne? Ma Marras 12, 2007 8:57 am

Swildy

Swildy

Julia oli mun mielestä ihan kiva, joskaan en saanut sitä menemään varmaan yhtään askelta tölttiä koko leirin aikana... Embarassed

20Ketkä tulee tänne? Empty Vs: Ketkä tulee tänne? Ma Marras 12, 2007 11:44 pm

Milla

Milla

Mutta jos vertaa nöttiä drifandiin niin nötin saa tölttää kyllä paljon helpommin... sillä oli vaan kesällä ongelmia suun kanssa ja nyt se on menny kumikangella(kuolain Very Happy ) ja se ei toimi sillä.. vaihdetaan se tässä pian kolmipalaan ja sit hepo toimii.. voi olla että pitää vähän treenata sitä!! hehehe.. pientä puolustusta:D:D

21Ketkä tulee tänne? Empty Vs: Ketkä tulee tänne? To Marras 15, 2007 7:53 am

Kisses

Kisses

nanna kirjoitti:Kisses, jos nyt ehdottelen näitä, mitä kenelläkään muulla ei vielä ole. Smile

- naudi on sopivan reipas ja tykkään ite siitä tosi paljon. <3
- hervöristä tykkään myös, on herkkä ja mukava. (paitsi oho, se olikin jo tuolla toivelistassa ;(()
- nöttis on aika helppo, paitsi ei tölttää hirveen hyvin.
- drifandista tykkään itse varmaan kaikkein eniten. Smile se on aika ravivahva, mutta reipas ja tosi suloinen <3

sletusta olen kuullut myös paljon hyvää, vaikken ite oo sillä mennyt. reipas on ja luulen että sopis sulle jos tykkäät kolbista tms. Very Happy

Kiitti, pitää harkita.

22Ketkä tulee tänne? Empty Vs: Ketkä tulee tänne? To Marras 15, 2007 8:08 am

vilmä

vilmä

Aapua en oo käyny pitkään aikaan täällä ja ompas porukkaa Smile Eli tota pitäs kai esitellä ittensä Very Happy Oon tällänen -94 syntyny tyttö ja leirillä vielä kuitenkin 13. Oon ratsastanu 7 vuotta epäsäännöllisesti, mutten kuitenkaan osaa mitään. Nii ja niinkun alussa kerroin oon ollu 4 kertaa leirillä ja kerran leirikoulussa tuolla Very Happy Ja mietin sitä hoitsua nii ehkä muska? tai joku aika reipas? Nii ja mese on vimla_94@hotmail.com

23Ketkä tulee tänne? Empty Vs: Ketkä tulee tänne? To Marras 15, 2007 8:22 am

Repe

Repe

Juu... Mie oon kans tulossa leirille. Ja... Hoitsuks haluisin Erillin tai Lusian.. Olen tällänen 13 wee tyttö. Ja harrastanu ratsastusta 3 wuotta. Smile Onpas tänne leirille tulos paljon porukkaaa Very Happy Hyvä hyvä...

Viimeinen muokkaaja, pvm Ti Tammi 22, 2008 10:34 am, muokattu 1 kertaa

24Ketkä tulee tänne? Empty Vs: Ketkä tulee tänne? To Marras 15, 2007 8:59 am

Swildy

Swildy

Repe kirjoitti: Ja harrastanu ratsastusta 3 wuotta. Smile
Jos olet sama Repe jonka tunnen (kuka muukaan) niin mistä tuo kolmas vuosi on tullut ratsastukseesi lisää? o_O

25Ketkä tulee tänne? Empty Vs: Ketkä tulee tänne? Pe Marras 16, 2007 4:59 am

Kisses

Kisses

Pitäisköhän mun toivoo Niaa?

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 14]

Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa