Eli joo mää onn ite tulossa tälle leirille... Muitakin haluisin jo tuntee. Että näin. En tiiä vielä kenet ottaisin hoitsuks? Edellisillä leireillä on ollu Nia, Naudi, Lysa ja Kleopatra
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 7 ... 14
Swildy kirjoitti:No, minut tiiätkin, että tulen tänne...
Haahaa! Otin muuten sut kiinni, minäkin olen käynyt neljästi Sahalassa >D (Menee jo offtopiciksi...) Mutta joo... Kolmasti minä olen käynyt leirillä ja sattumalta(ko?) samoilla kuin yllä oleva... Hoitsuina ollut Gydja, Perla ja Julia. Seuraavan vuotista hoitsutoivetta en minäkään tiedä. Olisi jo korkea aika miettiä... Ehkä Heida tai Erill tai....
Tästä leiristä tulee kyllä paras (ei parsa, niinkuin meinasin kirjottaa), sovitaanko niin? >D Ja tälläkertaa uskallan hypätä sillalta!!
Kyllä kyllä... Jokeenpa jokeen : DMiltä sillalta? jokeenko?
Viimeinen muokkaaja, pvm Ke Marras 07, 2007 11:06 am, muokattu 3 kertaa
Viimeinen muokkaaja, pvm Pe Marras 09, 2007 11:23 pm, muokattu 1 kertaa
Viimeinen muokkaaja, pvm Ma Tammi 14, 2008 7:28 am, muokattu 13 kertaa
soffo kirjoitti:Samantien kai siinä tekee vaikka pienen esittelyn tai muuta sellaista itsestään. Kertokaa ainakin se ikä
ReadySetGo - ?
Swildy - Heida, Erill, Kleo
Swildy aka Saara (tunnistatte sitten siellä(ehkä)) on tämmöinen -94 syntynyt tyttö, joka on käynyt Sahalassa 4 ennenkin (+ menossa vielä vaeltamaan ja hiihtisleirille...). Olen ratsastanut n. kolme vuotta kerran viikossa, mutta nyt olen saanut melkein luvan toiseen ratsastustuntiin. Mese on ich_dumm@hotmail.com Saa lisätä, jos on tulossa leirille.
Swildyn mahdollinen kaveri - Hervör
eyk <33 - Prymur
soffo - Kolbi
-Olen vuosimallia -94 tyttö täältä Oulun lähettyviltä, oikealta nimeltään Sofia. Hevosia harrastanut (vasta) jotain 3 vuotta. Mesen saa lisätä: jaatelo_puikko@hotmail.com
Kisses - Kolbi, Geisli
anzzku - Silfu
anzzkun serkku (joo en tiiä nimee tai mitää ) - Geisli
Tuohon tyyliin lisäsin itsestäni. Voitte itse täyttää listaa tai sitten vain kertoilla itsestänne niin minä voin lisätä listaan.
Kisses kirjoitti:Hyvä idea tuo lista.
Olen itse vuosmallia -94, ja ratsastanut 6 vuotta. Kisaan silloin tällöin kouluratsastuksessa, tallilla käyn 2-4 viikossa.
Olen käynyt kahdella issikkaleirillä, viime kesänä Eyk:ssa.
Hmm...Aloin miettiä itselleni muitakin hoitsutoiveita kuin Kolbi (ja Geisli). Onko ideoita?
ite en oo tulossa tälle leirille mutta onko julia kiva ja minkälaine se oli : )) <3Swildy kirjoitti:No, minut tiiätkin, että tulen tänne...
Haahaa! Otin muuten sut kiinni, minäkin olen käynyt neljästi Sahalassa >D (Menee jo offtopiciksi...) Mutta joo... Kolmasti minä olen käynyt leirillä ja sattumalta(ko?) samoilla kuin yllä oleva... Hoitsuina ollut Gydja, Perla ja Julia. Seuraavan vuotista hoitsutoivetta en minäkään tiedä. Olisi jo korkea aika miettiä... Ehkä Heida tai Erill tai....
Tästä leiristä tulee kyllä paras (ei parsa, niinkuin meinasin kirjottaa), sovitaanko niin? >D Ja tälläkertaa uskallan hypätä sillalta!!
nanna kirjoitti:Kisses, jos nyt ehdottelen näitä, mitä kenelläkään muulla ei vielä ole.
- naudi on sopivan reipas ja tykkään ite siitä tosi paljon. <3
- hervöristä tykkään myös, on herkkä ja mukava. (paitsi oho, se olikin jo tuolla toivelistassa ;(()
- nöttis on aika helppo, paitsi ei tölttää hirveen hyvin.
- drifandista tykkään itse varmaan kaikkein eniten. se on aika ravivahva, mutta reipas ja tosi suloinen <3
sletusta olen kuullut myös paljon hyvää, vaikken ite oo sillä mennyt. reipas on ja luulen että sopis sulle jos tykkäät kolbista tms.
Viimeinen muokkaaja, pvm Ti Tammi 22, 2008 10:34 am, muokattu 1 kertaa
Jos olet sama Repe jonka tunnen (kuka muukaan) niin mistä tuo kolmas vuosi on tullut ratsastukseesi lisää? o_ORepe kirjoitti: Ja harrastanu ratsastusta 3 wuotta.
Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 7 ... 14
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 28 7.-11.7.2008 » Ketkä tulee tänne?
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa