MOI!<33 ehkä maailan hienoin otsikko
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Vetiset aivot. annettakoon anteeksi.Kapuza kirjoitti:Nii, ja toi koko mei leiritöpön eka viesti! Minkä kepaa laitto.. Iha kirjotusvirheelline..
Joo, tai sit en.. Oon iha älyn hyvä koneitten kaa, mukaan lasketaan mm. tietsikka, telkkari, tehosekoitin yms..anhan kirjoitti:Vetiset aivot. annettakoon anteeksi.Kapuza kirjoitti:Nii, ja toi koko mei leiritöpön eka viesti! Minkä kepaa laitto.. Iha kirjotusvirheelline..
Kapukin on muuten alkanu kirjottaa vähemmillä virheillä. En oo paraspuhuja, myönnän.
En mäkään mikään tekniikan ihmelapsi ole.Kapuza kirjoitti:Joo, tai sit en.. Oon iha älyn hyvä koneitten kaa, mukaan lasketaan mm. tietsikka, telkkari, tehosekoitin yms..anhan kirjoitti:Vetiset aivot. annettakoon anteeksi.Kapuza kirjoitti:Nii, ja toi koko mei leiritöpön eka viesti! Minkä kepaa laitto.. Iha kirjotusvirheelline..
Kapukin on muuten alkanu kirjottaa vähemmillä virheillä. En oo paraspuhuja, myönnän.
Enemmän ku mie, oot! ;Danhan kirjoitti:En mäkään mikään tekniikan ihmelapsi ole.Kapuza kirjoitti:Joo, tai sit en.. Oon iha älyn hyvä koneitten kaa, mukaan lasketaan mm. tietsikka, telkkari, tehosekoitin yms..anhan kirjoitti:Vetiset aivot. annettakoon anteeksi.Kapuza kirjoitti:Nii, ja toi koko mei leiritöpön eka viesti! Minkä kepaa laitto.. Iha kirjotusvirheelline..
No se ei vaadi paljoo. No ei vaan, oon hajottanu leivänpaahtimenkin ja saanu lampusta sähköiskun...Kapuza kirjoitti:Enemmän ku mie, oot! ;Danhan kirjoitti:En mäkään mikään tekniikan ihmelapsi ole.Kapuza kirjoitti:Joo, tai sit en.. Oon iha älyn hyvä koneitten kaa, mukaan lasketaan mm. tietsikka, telkkari, tehosekoitin yms..anhan kirjoitti:Vetiset aivot. annettakoon anteeksi.Kapuza kirjoitti:Nii, ja toi koko mei leiritöpön eka viesti! Minkä kepaa laitto.. Iha kirjotusvirheelline..
Sun aivot voi kuivua.kepaa kirjoitti:joo siis ku kirjotan niin nopee nii tuleekirjotusvirheitä, en mäkkää mikää tietokoneexpertti oo vaikka oonki PERTTI EXPERTTI, EXPERTTI KAIKESSA at ihan vaa kaikille tiedoks, oon siis superpertti tietokone asioissa : ) Ja muuten mun aivot on sit vähän kasvanu kun oli tunti sitten Osaan jo kirjottaa aika paljon virheitteöf
JOO NIIN OON! ja nimeni on pertti! ajatelkaas, meillä on enää 11 pv LONTOOSEEEN!!! jeeanhan kirjoitti:Sun aivot voi kuivua.kepaa kirjoitti:joo siis ku kirjotan niin nopee nii tuleekirjotusvirheitä, en mäkkää mikää tietokoneexpertti oo vaikka oonki PERTTI EXPERTTI, EXPERTTI KAIKESSA at ihan vaa kaikille tiedoks, oon siis superpertti tietokone asioissa : ) Ja muuten mun aivot on sit vähän kasvanu kun oli tunti sitten Osaan jo kirjottaa aika paljon virheitteöf
Ja experttihän sä oot, se on huomattu!
Ota mut mukaan sinne!kepaa kirjoitti:JOO NIIN OON! ja nimeni on pertti! ajatelkaas, meillä on enää 11 pv LONTOOSEEEN!!! jeeanhan kirjoitti:Sun aivot voi kuivua.kepaa kirjoitti:joo siis ku kirjotan niin nopee nii tuleekirjotusvirheitä, en mäkkää mikää tietokoneexpertti oo vaikka oonki PERTTI EXPERTTI, EXPERTTI KAIKESSA at ihan vaa kaikille tiedoks, oon siis superpertti tietokone asioissa : ) Ja muuten mun aivot on sit vähän kasvanu kun oli tunti sitten Osaan jo kirjottaa aika paljon virheitteöf
okei matkalaukkuun?anhan kirjoitti:Ota mut mukaan sinne!kepaa kirjoitti:JOO NIIN OON! ja nimeni on pertti! ajatelkaas, meillä on enää 11 pv LONTOOSEEEN!!! jeeanhan kirjoitti:Sun aivot voi kuivua.kepaa kirjoitti:joo siis ku kirjotan niin nopee nii tuleekirjotusvirheitä, en mäkkää mikää tietokoneexpertti oo vaikka oonki PERTTI EXPERTTI, EXPERTTI KAIKESSA at ihan vaa kaikille tiedoks, oon siis superpertti tietokone asioissa : ) Ja muuten mun aivot on sit vähän kasvanu kun oli tunti sitten Osaan jo kirjottaa aika paljon virheitteöf
voit myös tulla olkapäilleni tai minä sinun, esitetään pitkää naista takki päälläanhan kirjoitti:Joo, kyllä se käy. Ei väliä missä matkustan, kunhan pääsen sinne.
Jooo!anhan kirjoitti:Joo. Kyllä se menee läpi. Ainakin ollaan yritetty. Eikä kumpikaan olla kauheen pitkiä, niin vois toimiakkin.
Hyvä, pääsen siis 11 päivän päästä Lontooseen! JEE!kepaa kirjoitti:Jooo!anhan kirjoitti:Joo. Kyllä se menee läpi. Ainakin ollaan yritetty. Eikä kumpikaan olla kauheen pitkiä, niin vois toimiakkin.
JEP JEP !! JEEEEEEEEEanhan kirjoitti:Hyvä, pääsen siis 11 päivän päästä Lontooseen! JEE!kepaa kirjoitti:Jooo!anhan kirjoitti:Joo. Kyllä se menee läpi. Ainakin ollaan yritetty. Eikä kumpikaan olla kauheen pitkiä, niin vois toimiakkin.
Niinpä, en jaksais millään oottaa! Alan jo pakkaamaan.kepaa kirjoitti:JEP JEP !! JEEEEEEEEEanhan kirjoitti:Hyvä, pääsen siis 11 päivän päästä Lontooseen! JEE!kepaa kirjoitti:Jooo!anhan kirjoitti:Joo. Kyllä se menee läpi. Ainakin ollaan yritetty. Eikä kumpikaan olla kauheen pitkiä, niin vois toimiakkin.
einiin ,tutko sit helsinki-vantaan lentokentälle vai?anhan kirjoitti:Niinpä, en jaksais millään oottaa! Alan jo pakkaamaan.kepaa kirjoitti:JEP JEP !! JEEEEEEEEEanhan kirjoitti:Hyvä, pääsen siis 11 päivän päästä Lontooseen! JEE!kepaa kirjoitti:Jooo!anhan kirjoitti:Joo. Kyllä se menee läpi. Ainakin ollaan yritetty. Eikä kumpikaan olla kauheen pitkiä, niin vois toimiakkin.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » MOI!<33
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa