Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

MOI!<33

+8
sande
amanda
anhan
Swildy
Kapuza
Eve
Zarkku
kepaa
12 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 27  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 21 / 27]

501MOI!<33 - Sivu 21 Empty Vs: MOI!<33 Ti Toukokuu 27, 2008 6:08 am

kepaa

kepaa

MOI!<33 ehkä maailan hienoin otsikko

502MOI!<33 - Sivu 21 Empty Vs: MOI!<33 Ti Toukokuu 27, 2008 6:10 am

anhan

anhan

AI MOI!<33

503MOI!<33 - Sivu 21 Empty Vs: MOI!<33 Ti Toukokuu 27, 2008 6:11 am

kepaa

kepaa

NO TERVE TERVE!<33

504MOI!<33 - Sivu 21 Empty Vs: MOI!<33 Ti Toukokuu 27, 2008 6:31 am

Kapuza

Kapuza

Nii, ja toi koko mei leiritöpön eka viesti! Minkä kepaa laitto.. Iha kirjotusvirheelline.. Razz

505MOI!<33 - Sivu 21 Empty Vs: MOI!<33 Ti Toukokuu 27, 2008 6:31 am

Kapuza

Kapuza

täl leirl tulee parastt<3

506MOI!<33 - Sivu 21 Empty Vs: MOI!<33 Ti Toukokuu 27, 2008 6:33 am

anhan

anhan

Kapuza kirjoitti:Nii, ja toi koko mei leiritöpön eka viesti! Minkä kepaa laitto.. Iha kirjotusvirheelline.. Razz
Vetiset aivot. annettakoon anteeksi.
Kapukin on muuten alkanu kirjottaa vähemmillä virheillä. Very Happy En oo paraspuhuja, myönnän.

507MOI!<33 - Sivu 21 Empty Vs: MOI!<33 Ti Toukokuu 27, 2008 6:36 am

Kapuza

Kapuza

anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:Nii, ja toi koko mei leiritöpön eka viesti! Minkä kepaa laitto.. Iha kirjotusvirheelline.. Razz
Kapukin on muuten alkanu kirjottaa vähemmillä virheillä. Very Happy En oo paraspuhuja, myönnän.
Joo, tai sit en.. Razz Oon iha älyn hyvä koneitten kaa, mukaan lasketaan mm. tietsikka, telkkari, tehosekoitin yms..

508MOI!<33 - Sivu 21 Empty Vs: MOI!<33 Ti Toukokuu 27, 2008 6:37 am

anhan

anhan

Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Joo, tai sit en.. Razz Oon iha älyn hyvä koneitten kaa, mukaan lasketaan mm. tietsikka, telkkari, tehosekoitin yms..
Very Happy En mäkään mikään tekniikan ihmelapsi ole.

509MOI!<33 - Sivu 21 Empty Vs: MOI!<33 Ti Toukokuu 27, 2008 6:38 am

Kapuza

Kapuza

anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Enemmän ku mie, oot! ;D

510MOI!<33 - Sivu 21 Empty Vs: MOI!<33 Ti Toukokuu 27, 2008 6:39 am

anhan

anhan

Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Enemmän ku mie, oot! ;D
No se ei vaadi paljoo. No ei vaan, oon hajottanu leivänpaahtimenkin ja saanu lampusta sähköiskun...

511MOI!<33 - Sivu 21 Empty Vs: MOI!<33 Ti Toukokuu 27, 2008 7:47 am

kepaa

kepaa

joo siis ku kirjotan niin nopee nii tuleekirjotusvirheitä, en mäkkää mikää tietokoneexpertti oo vaikka oonki PERTTI EXPERTTI, EXPERTTI KAIKESSA Smile at ihan vaa kaikille tiedoks, oon siis superpertti tietokone asioissa : ) Ja muuten mun aivot on sit vähän kasvanu kun oli tunti sitten Smile Osaan jo kirjottaa aika paljon virheitteöf

512MOI!<33 - Sivu 21 Empty Vs: MOI!<33 Ti Toukokuu 27, 2008 7:48 am

kepaa

kepaa

siis anteeks virheittä, heti tuli kirjotusvihre Very Happy

513MOI!<33 - Sivu 21 Empty Vs: MOI!<33 Ti Toukokuu 27, 2008 11:29 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:joo siis ku kirjotan niin nopee nii tuleekirjotusvirheitä, en mäkkää mikää tietokoneexpertti oo vaikka oonki PERTTI EXPERTTI, EXPERTTI KAIKESSA Smile at ihan vaa kaikille tiedoks, oon siis superpertti tietokone asioissa : ) Ja muuten mun aivot on sit vähän kasvanu kun oli tunti sitten Smile Osaan jo kirjottaa aika paljon virheitteöf
Sun aivot voi kuivua. Surprised
Ja experttihän sä oot, se on huomattu!

514MOI!<33 - Sivu 21 Empty Vs: MOI!<33 Ke Toukokuu 28, 2008 2:00 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:joo siis ku kirjotan niin nopee nii tuleekirjotusvirheitä, en mäkkää mikää tietokoneexpertti oo vaikka oonki PERTTI EXPERTTI, EXPERTTI KAIKESSA Smile at ihan vaa kaikille tiedoks, oon siis superpertti tietokone asioissa : ) Ja muuten mun aivot on sit vähän kasvanu kun oli tunti sitten Smile Osaan jo kirjottaa aika paljon virheitteöf
JOO NIIN OON! Smile ja nimeni on pertti! ajatelkaas, meillä on enää 11 pv LONTOOSEEEN!!! jee

515MOI!<33 - Sivu 21 Empty Vs: MOI!<33 Ke Toukokuu 28, 2008 2:02 am

kepaa

kepaa

niin ja arvatkaas kuka on taas johdossa! : ) jee minä minä minä

516MOI!<33 - Sivu 21 Empty Vs: MOI!<33 Ke Toukokuu 28, 2008 6:02 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
JOO NIIN OON! Smile ja nimeni on pertti! ajatelkaas, meillä on enää 11 pv LONTOOSEEEN!!! jee
Ota mut mukaan sinne! Wink

517MOI!<33 - Sivu 21 Empty Vs: MOI!<33 Ke Toukokuu 28, 2008 6:05 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Ota mut mukaan sinne! Wink
okei Smile matkalaukkuun?

518MOI!<33 - Sivu 21 Empty Vs: MOI!<33 Ke Toukokuu 28, 2008 6:06 am

anhan

anhan

Joo, kyllä se käy. Ei väliä missä matkustan, kunhan pääsen sinne. Very Happy

519MOI!<33 - Sivu 21 Empty Vs: MOI!<33 Ke Toukokuu 28, 2008 6:07 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:Joo, kyllä se käy. Ei väliä missä matkustan, kunhan pääsen sinne. Very Happy
voit myös tulla olkapäilleni tai minä sinun, esitetään pitkää naista takki päällä Very Happy

520MOI!<33 - Sivu 21 Empty Vs: MOI!<33 Ke Toukokuu 28, 2008 6:08 am

anhan

anhan

Joo. Very Happy Kyllä se menee läpi. Ainakin ollaan yritetty. Eikä kumpikaan olla kauheen pitkiä, niin vois toimiakkin.

521MOI!<33 - Sivu 21 Empty Vs: MOI!<33 Ke Toukokuu 28, 2008 6:14 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:Joo. Very Happy Kyllä se menee läpi. Ainakin ollaan yritetty. Eikä kumpikaan olla kauheen pitkiä, niin vois toimiakkin.
Jooo!

522MOI!<33 - Sivu 21 Empty Vs: MOI!<33 Ke Toukokuu 28, 2008 6:15 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:Joo. Very Happy Kyllä se menee läpi. Ainakin ollaan yritetty. Eikä kumpikaan olla kauheen pitkiä, niin vois toimiakkin.
Jooo!
Hyvä, pääsen siis 11 päivän päästä Lontooseen! JEE!

523MOI!<33 - Sivu 21 Empty Vs: MOI!<33 Ke Toukokuu 28, 2008 6:16 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Jooo!
JEP JEP !! JEEEEEEEEE

524MOI!<33 - Sivu 21 Empty Vs: MOI!<33 Ke Toukokuu 28, 2008 6:42 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Jooo!
JEP JEP !! JEEEEEEEEE
Niinpä, en jaksais millään oottaa! Alan jo pakkaamaan.

525MOI!<33 - Sivu 21 Empty Vs: MOI!<33 Ke Toukokuu 28, 2008 8:08 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Jooo!
JEP JEP !! JEEEEEEEEE
Niinpä, en jaksais millään oottaa! Alan jo pakkaamaan.
einiin ,tutko sit helsinki-vantaan lentokentälle vai?

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 21 / 27]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 27  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa