Helpompi nii, et hanna menee sinne laukkuu.. Kepa pakkaa siut, hanna, vaa pari päivää enne sitä lentoo, ettet kuole nälkään ja nestehukkaan..
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
niinpä!anhan kirjoitti:Eikä ne osais lukea kuitenkaan.
Niitten aivot on korkeintaan puolikkaan rusinan kokoset...kepaa kirjoitti:niinpä!anhan kirjoitti:Eikä ne osais lukea kuitenkaan.
kauheen isot.Kapuza kirjoitti:Niitten aivot on korkeintaan puolikkaan rusinan kokoset...kepaa kirjoitti:niinpä!anhan kirjoitti:Eikä ne osais lukea kuitenkaan.
Ne onki vetelät ja täynnä siemeniä, mustia möhkäleitä..anhan kirjoitti:oho. Mut ne ei vielä voita kepan vesimeloonbin kokoisia aivoja.
siis munhan aivoja ei pilkata mun aivot on maailman kiinteimmät ja treenatuimmat ja timmissä kunnossaKapuza kirjoitti:Toottaaaa
Vesi haihtuu sieltä hikoillessa...kepaa kirjoitti:siis munhan aivoja ei pilkata mun aivot on maailman kiinteimmät ja treenatuimmat ja timmissä kunnossaKapuza kirjoitti:Toottaaaa
Kepa sun aivot höyrystyy kun sä treeenaat niiiitäanhan kirjoitti:Vesi haihtuu sieltä hikoillessa...kepaa kirjoitti:siis munhan aivoja ei pilkata mun aivot on maailman kiinteimmät ja treenatuimmat ja timmissä kunnossaKapuza kirjoitti:Toottaaaa
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » MOI!<33
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa