Kiva harja sillä. XD
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Niin on. Ja kun sen tunnistaa ihan heti siitä.Swildy kirjoitti:Drifandin otsatukka on ihana. Cassulla on muuten kans valkosta harjassa. <3
: D eli kummastanyt ouhutaan drifandista vai Cassusta??anhan kirjoitti:Niin on. Ja kun sen tunnistaa ihan heti siitä.Swildy kirjoitti:Drifandin otsatukka on ihana. Cassulla on muuten kans valkosta harjassa. <3
Mä puhuin Drifandista. Cassun oon nähny kans, en kyllä muistanu, että silläkin on.kepaa kirjoitti:: D eli kummastanyt ouhutaan drifandista vai Cassusta??anhan kirjoitti:Niin on. Ja kun sen tunnistaa ihan heti siitä.Swildy kirjoitti:Drifandin otsatukka on ihana. Cassulla on muuten kans valkosta harjassa. <3
Swildy kirjoitti:Eivätkös ne kaikki ole. Perlavuonna se taisi kuitenkin nähdä hiukan mörköjä, kun satulaa pistettiin.
mä kyllä maalaisin rillifantille sukat pinkillä i´m evil : haa haa ahaaaa muahahahhaaaHeipu kirjoitti:Hei saanko määkin maalata?
joo tää no tuullu muissakin topiceissa jo esille että kaikki ne on kilttejä : DD mutta rillifantti pelkää pikkusen olla yksin, niinkuin kaikki muutkin!suhvi kirjoitti:ok..onks se kiltti?
nii-i,. oho kattokaas monta viestii miul on joSwildy kirjoitti:Kyllä se ehtii kahessa vuodessa lähteä.
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Mitä issikoille kuuluu? » Sahalan entiset hevoset » Drifandi frá Sahala #172 » Kuva!
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa