Niin on. Hymiöt on ihanii*!
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
no me saatii sillein vähän mutta ei paljoo mä oisin halunnu oisin ajannu nöttiksen mettääSwildy kirjoitti:Ei mekään yksin saatu, mutta saatiinpahan ite ohjata.
Mikäs siinä kameran takana ollessa kepa. No niin, ois ollu kivempi ajaa enemmän ite. :skepaa kirjoitti:no me saatii sillein vähän mutta ei paljoo mä oisin halunnu oisin ajannu nöttiksen mettääSwildy kirjoitti:Ei mekään yksin saatu, mutta saatiinpahan ite ohjata.
x'DDDDDDDD ainii se kamera juttu xD voi että m'ä nauran sille ei hitto se oli kyl aika hyvä! ja sit se pikku lisäys pikku-hannalta! Ja hannalla ja elillä oli aina hirvee sota, vaikka elli ei siitä välittänykkään ja hyvä niin : Danhan kirjoitti:Mikäs siinä kameran takana ollessa kepa. No niin, ois ollu kivempi ajaa enemmän ite. :skepaa kirjoitti:no me saatii sillein vähän mutta ei paljoo mä oisin halunnu oisin ajannu nöttiksen mettääSwildy kirjoitti:Ei mekään yksin saatu, mutta saatiinpahan ite ohjata.
En muista sitä lisäystä. tai en oo ihan sata varma. Laita se salaisella kirjotuksella ;D Ja niin, sen Ellin ja pikku-Hannan jutun muistan kyllä.kepaa kirjoitti:x'DDDDDDDD ainii se kamera juttu xD voi että m'ä nauran sille ei hitto se oli kyl aika hyvä! ja sit se pikku lisäys pikku-hannalta! Ja hannalla ja elillä oli aina hirvee sota, vaikka elli ei siitä välittänykkään ja hyvä niin : Danhan kirjoitti:Mikäs siinä kameran takana ollessa kepa. No niin, ois ollu kivempi ajaa enemmän ite. :skepaa kirjoitti:no me saatii sillein vähän mutta ei paljoo mä oisin halunnu oisin ajannu nöttiksen mettääSwildy kirjoitti:Ei mekään yksin saatu, mutta saatiinpahan ite ohjata.
se sano näin: vkiötauän äåmhmkä ==== DDDDanhan kirjoitti:En muista sitä lisäystä. tai en oo ihan sata varma. Laita se salaisella kirjotuksella ;D Ja niin, sen Ellin ja pikku-Hannan jutun muistan kyllä.kepaa kirjoitti:x'DDDDDDDD ainii se kamera juttu xD voi että m'ä nauran sille ei hitto se oli kyl aika hyvä! ja sit se pikku lisäys pikku-hannalta! Ja hannalla ja elillä oli aina hirvee sota, vaikka elli ei siitä välittänykkään ja hyvä niin : Danhan kirjoitti:Mikäs siinä kameran takana ollessa kepa. No niin, ois ollu kivempi ajaa enemmän ite. :skepaa kirjoitti:no me saatii sillein vähän mutta ei paljoo mä oisin halunnu oisin ajannu nöttiksen mettääSwildy kirjoitti:Ei mekään yksin saatu, mutta saatiinpahan ite ohjata.
Ainiin.kepaa kirjoitti:se sano näin: vkiötauän äåmhmkä ==== DDDDanhan kirjoitti:En muista sitä lisäystä. tai en oo ihan sata varma. Laita se salaisella kirjotuksella ;D Ja niin, sen Ellin ja pikku-Hannan jutun muistan kyllä.kepaa kirjoitti:x'DDDDDDDD ainii se kamera juttu xD voi että m'ä nauran sille ei hitto se oli kyl aika hyvä! ja sit se pikku lisäys pikku-hannalta! Ja hannalla ja elillä oli aina hirvee sota, vaikka elli ei siitä välittänykkään ja hyvä niin : Danhan kirjoitti:Mikäs siinä kameran takana ollessa kepa. No niin, ois ollu kivempi ajaa enemmän ite. :skepaa kirjoitti:no me saatii sillein vähän mutta ei paljoo mä oisin halunnu oisin ajannu nöttiksen mettääSwildy kirjoitti:Ei mekään yksin saatu, mutta saatiinpahan ite ohjata.
Niinhän me sanottiin. Suypoöksn ktauyrokwkuipa.kepaa kirjoitti:mehän sanottiin hannan kanssa että puhutaan sitä aina siis tätä spaälea kpiwehlmtåä
Siirry sivulle : 1, 2, 3
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Mitä issikoille kuuluu? » Sahalan entiset hevoset » Nött frá Steinsholti II #93 » Kuva!
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa