Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Kuva!

+8
Kaaiisaa
Repe
anhan
Kapuza
kepaa
Swildy
Elina
Milla
12 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 4]

76Kuva! - Sivu 4 Empty Vs: Kuva! Su Loka 26, 2008 4:39 am

heipu

heipu

Onpas se pieni:D SUkupostissa oli näin että:03.05.2001 Very Happy Oli ihan pakko kattooo:D Oispa jo jouluu:D

77Kuva! - Sivu 4 Empty Vs: Kuva! Su Loka 26, 2008 7:54 am

riikkajaroosa

riikkajaroosa

Okei. ;--)

78Kuva! - Sivu 4 Empty Vs: Kuva! Su Loka 26, 2008 8:45 am

Swildy

Swildy

No vuos sinnetänne. Very Happy

http://swildy.deviantart.com

79Kuva! - Sivu 4 Empty Vs: Kuva! Su Loka 26, 2008 9:55 am

riikkajaroosa

riikkajaroosa

Nii. Very Happy

80Kuva! - Sivu 4 Empty Vs: Kuva! Ma Loka 27, 2008 5:26 am

Kaaiisaa

Kaaiisaa

Hampsukka on nyt 7 w.. Very Happy muistan ainiaan sen iän. .D:Very Happy

81Kuva! - Sivu 4 Empty Vs: Kuva! Ma Loka 27, 2008 10:48 am

Swildy

Swildy

Hami on aika hidas. :D

http://swildy.deviantart.com

82Kuva! - Sivu 4 Empty Vs: Kuva! Su Marras 02, 2008 7:15 am

Kaaiisaa

Kaaiisaa

Swildy kirjoitti:Hami on aika hidas. Very Happy
nii on:D

83Kuva! - Sivu 4 Empty Vs: Kuva! Ma Marras 03, 2008 6:30 am

Swildy

Swildy

Mutta kiva. :D

http://swildy.deviantart.com

84Kuva! - Sivu 4 Empty Vs: Kuva! Su Joulu 14, 2008 7:01 am

Kaaiisaa

Kaaiisaa

Hampukkakin on niin söpö<333

85Kuva! - Sivu 4 Empty Vs: Kuva! Ma Tammi 12, 2009 8:08 am

Kaaiisaa

Kaaiisaa

Hamiliinikin saa toisen varsansa tänä kesänä Very Happy

86Kuva! - Sivu 4 Empty Vs: Kuva! Ma Tammi 12, 2009 10:44 am

Swildy

Swildy

Ihan outoo aatella, että Hami saa varsan. Tai Halla!

http://swildy.deviantart.com

87Kuva! - Sivu 4 Empty Vs: Kuva! Ti Tammi 13, 2009 8:46 am

Kaaiisaa

Kaaiisaa

Swildy kirjoitti:Ihan outoo aatella, että Hami saa varsan. Tai Halla!

Niin on ja varsinkin kun Hami saa JO toisen varsansa.. Very Happy Mun mielestä Halla on parempi ruunana Very Happy:D jos tajusitte? Very Happy

88Kuva! - Sivu 4 Empty Vs: Kuva! Ti Toukokuu 06, 2014 12:04 pm

Hamifani




Kuva!












Prev.

Sivu 2 / 6

Next




kirjoittaja kepaa lähetetty Ma Maalis 31, 2008 6:24 pm



Hami<3 kirjoitti:

Swildy kirjoitti:

kepaa kirjoitti:

Swildy kirjoitti:

Mutta Hami oli kyllä aivan ihana, kun tuli laukkaa siellä, kun muut tölttäs Razz”niin, samanlailla tekee Nesi. Kun sillä on nii pieni askel eikä siks pysy muitten perässä töltissä niin sellasta pientä, ihanaa ja pehmeetä laukkaa väliin!<3 unelma laukkaa”Haahaa! Minulla ei vaelluksella mennyt yhtään laukkaa, (siis tölttipätkillä) paitsi silloin, kun Hamin kanssa yhdessä innostuivat siellä polulla laukkailemaan Razz”me mentiin ekaa kertaa leirillä maastoon nniin pollet vähän innostu niin laukattiin vaan siellä. Anni vähän suuttu Very Happy”miks se suuttu



kirjoittaja Kaaiisaa lähetetty Ke Huhti 02, 2008 7:39 pm



kepaa kirjoitti:

Hami<3 kirjoitti:

Swildy kirjoitti:

kepaa kirjoitti:

Swildy kirjoitti:

Mutta Hami oli kyllä aivan ihana, kun tuli laukkaa siellä, kun muut tölttäs Razz”niin, samanlailla tekee Nesi. Kun sillä on nii pieni askel eikä siks pysy muitten perässä töltissä niin sellasta pientä, ihanaa ja pehmeetä laukkaa väliin!<3 unelma laukkaa”Haahaa! Minulla ei vaelluksella mennyt yhtään laukkaa, (siis tölttipätkillä) paitsi silloin, kun Hamin kanssa yhdessä innostuivat siellä polulla laukkailemaan Razz”me mentiin ekaa kertaa leirillä maastoon nniin pollet vähän innostu niin laukattiin vaan siellä. Anni vähän suuttu Very Happy”miks se suuttu”koska me ei osattu pitää hevosia hallinassa tai jotain Very Happy Kun Anni meni ekana ja sit meijjän ois pitäny mennä tölttiä niin me taka päästä laukkaamaan niin lopulta se oli etupäässsä se laukka niin annilla kin oli tekemistä tvisturin kassa et sai piettyä sen töltissä.. D: Anteeksi kirjoitusvirheeni Smile



kirjoittaja kepaa lähetetty To Huhti 03, 2008 1:55 pm



Hami<3 kirjoitti:

kepaa kirjoitti:

Hami<3 kirjoitti:

Swildy kirjoitti:

kepaa kirjoitti:

Swildy kirjoitti:

Mutta Hami oli kyllä aivan ihana, kun tuli laukkaa siellä, kun muut tölttäs Razz”niin, samanlailla tekee Nesi. Kun sillä on nii pieni askel eikä siks pysy muitten perässä töltissä niin sellasta pientä, ihanaa ja pehmeetä laukkaa väliin!<3 unelma laukkaa”Haahaa! Minulla ei vaelluksella mennyt yhtään laukkaa, (siis tölttipätkillä) paitsi silloin, kun Hamin kanssa yhdessä innostuivat siellä polulla laukkailemaan Razz”me mentiin ekaa kertaa leirillä maastoon nniin pollet vähän innostu niin laukattiin vaan siellä. Anni vähän suuttu Very Happy”miks se suuttu”koska me ei osattu pitää hevosia hallinassa tai jotain Very Happy Kun Anni meni ekana ja sit meijjän ois pitäny mennä tölttiä niin me taka päästä laukkaamaan niin lopulta se oli etupäässsä se laukka niin annilla kin oli tekemistä tvisturin kassa et sai piettyä sen töltissä.. D: Anteeksi kirjoitusvirheeni Smile”kiva ja ei semitää

Kun minä ja mun kaveri mentiin vaellukselle niin sinne piti tulla muitakin mut ne kaikki peru niin sitten minä ja mun kaveri ja tietenkin
se ohjaaja oltiin ainoita������������

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 4]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4

Similar topics

-

» Kuva!
» Kuva!
» Kuva!
» Kuva!
» Kuva!

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa