Kuva!
Prev.
Sivu 2 / 6
Next
kirjoittaja kepaa lähetetty Ma Maalis 31, 2008 6:24 pm
Hami<3 kirjoitti:
“
Swildy kirjoitti:
“
kepaa kirjoitti:
“
Swildy kirjoitti:
“
Mutta Hami oli kyllä aivan ihana, kun tuli laukkaa siellä, kun muut tölttäs Razz”niin, samanlailla tekee Nesi. Kun sillä on nii pieni askel eikä siks pysy muitten perässä töltissä niin sellasta pientä, ihanaa ja pehmeetä laukkaa väliin!<3 unelma laukkaa”Haahaa! Minulla ei vaelluksella mennyt yhtään laukkaa, (siis tölttipätkillä) paitsi silloin, kun Hamin kanssa yhdessä innostuivat siellä polulla laukkailemaan Razz”me mentiin ekaa kertaa leirillä maastoon nniin pollet vähän innostu niin laukattiin vaan siellä. Anni vähän suuttu Very Happy”miks se suuttu
kirjoittaja Kaaiisaa lähetetty Ke Huhti 02, 2008 7:39 pm
kepaa kirjoitti:
“
Hami<3 kirjoitti:
“
Swildy kirjoitti:
“
kepaa kirjoitti:
“
Swildy kirjoitti:
“
Mutta Hami oli kyllä aivan ihana, kun tuli laukkaa siellä, kun muut tölttäs Razz”niin, samanlailla tekee Nesi. Kun sillä on nii pieni askel eikä siks pysy muitten perässä töltissä niin sellasta pientä, ihanaa ja pehmeetä laukkaa väliin!<3 unelma laukkaa”Haahaa! Minulla ei vaelluksella mennyt yhtään laukkaa, (siis tölttipätkillä) paitsi silloin, kun Hamin kanssa yhdessä innostuivat siellä polulla laukkailemaan Razz”me mentiin ekaa kertaa leirillä maastoon nniin pollet vähän innostu niin laukattiin vaan siellä. Anni vähän suuttu Very Happy”miks se suuttu”koska me ei osattu pitää hevosia hallinassa tai jotain Very Happy Kun Anni meni ekana ja sit meijjän ois pitäny mennä tölttiä niin me taka päästä laukkaamaan niin lopulta se oli etupäässsä se laukka niin annilla kin oli tekemistä tvisturin kassa et sai piettyä sen töltissä.. D: Anteeksi kirjoitusvirheeni Smile
kirjoittaja kepaa lähetetty To Huhti 03, 2008 1:55 pm
Hami<3 kirjoitti:
“
kepaa kirjoitti:
“
Hami<3 kirjoitti:
“
Swildy kirjoitti:
“
kepaa kirjoitti:
“
Swildy kirjoitti:
“
Mutta Hami oli kyllä aivan ihana, kun tuli laukkaa siellä, kun muut tölttäs Razz”niin, samanlailla tekee Nesi. Kun sillä on nii pieni askel eikä siks pysy muitten perässä töltissä niin sellasta pientä, ihanaa ja pehmeetä laukkaa väliin!<3 unelma laukkaa”Haahaa! Minulla ei vaelluksella mennyt yhtään laukkaa, (siis tölttipätkillä) paitsi silloin, kun Hamin kanssa yhdessä innostuivat siellä polulla laukkailemaan Razz”me mentiin ekaa kertaa leirillä maastoon nniin pollet vähän innostu niin laukattiin vaan siellä. Anni vähän suuttu Very Happy”miks se suuttu”koska me ei osattu pitää hevosia hallinassa tai jotain Very Happy Kun Anni meni ekana ja sit meijjän ois pitäny mennä tölttiä niin me taka päästä laukkaamaan niin lopulta se oli etupäässsä se laukka niin annilla kin oli tekemistä tvisturin kassa et sai piettyä sen töltissä.. D: Anteeksi kirjoitusvirheeni Smile”kiva ja ei semitää
Kun minä ja mun kaveri mentiin vaellukselle niin sinne piti tulla muitakin mut ne kaikki peru niin sitten minä ja mun kaveri ja tietenkin
se ohjaaja oltiin ainoita