Selvitä se!
Ne takkuuntuu aina.
Ne takkuuntuu aina.
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
mulla on Taman äiti teki mulle eilen sellasen ja lähetti postissaTamara Huber-Lang kirjoitti:Niinpä. Sellaista se on.
Mullekkin se teki. Se on ihana. Kalle Kullinkaivaja nimeltään.kepaa kirjoitti:mulla on Taman äiti teki mulle eilen sellasen ja lähetti postissaTamara Huber-Lang kirjoitti:Niinpä. Sellaista se on.
tää on nimittäin siitä lelusta tuli Geislin näkönen ja sen nimi oli: Geislin uudet kujeetsuhvi kirjoitti:hauskat nimet xD, mut hei eiks tän pitäny olla geisli topa ??
Vähän hyvä nimi. Mä sain muuten sen Geislin uudet kujeet hepan kaksoisvljen: Geislin vanhat kujeet.kepaa kirjoitti:tää on nimittäin siitä lelusta tuli Geislin näkönen ja sen nimi oli: Geislin uudet kujeetsuhvi kirjoitti:hauskat nimet xD, mut hei eiks tän pitäny olla geisli topa ??
aijaa kiva nimi !anhan kirjoitti:Vähän hyvä nimi. Mä sain muuten sen Geislin uudet kujeet hepan kaksoisvljen: Geislin vanhat kujeet.kepaa kirjoitti:tää on nimittäin siitä lelusta tuli Geislin näkönen ja sen nimi oli: Geislin uudet kujeetsuhvi kirjoitti:hauskat nimet xD, mut hei eiks tän pitäny olla geisli topa ??
Joo, mäkin tykkään.kepaa kirjoitti:aijaa kiva nimi !anhan kirjoitti:Vähän hyvä nimi. Mä sain muuten sen Geislin uudet kujeet hepan kaksoisvljen: Geislin vanhat kujeet.kepaa kirjoitti:tää on nimittäin siitä lelusta tuli Geislin näkönen ja sen nimi oli: Geislin uudet kujeetsuhvi kirjoitti:hauskat nimet xD, mut hei eiks tän pitäny olla geisli topa ??
sain tänään tääs uuden lelun postinkautta: sen nimi on Geilin viimeiset kännit.anhan kirjoitti:Joo, mäkin tykkään.kepaa kirjoitti:aijaa kiva nimi !anhan kirjoitti:Vähän hyvä nimi. Mä sain muuten sen Geislin uudet kujeet hepan kaksoisvljen: Geislin vanhat kujeet.kepaa kirjoitti:tää on nimittäin siitä lelusta tuli Geislin näkönen ja sen nimi oli: Geislin uudet kujeetsuhvi kirjoitti:hauskat nimet xD, mut hei eiks tän pitäny olla geisli topa ??
Tuota en taida uskoa.kepaa kirjoitti: Taman äiti teki mulle eilen sellasen
Ai jaa. No mullekkin tuli jäsenyyslahja. Sen nimi oli Geislin uusin uloste.kepaa kirjoitti:sain tänään tääs uuden lelun postinkautta: sen nimi on Geilin viimeiset kännit.anhan kirjoitti:Joo, mäkin tykkään.kepaa kirjoitti:aijaa kiva nimi !anhan kirjoitti:Vähän hyvä nimi. Mä sain muuten sen Geislin uudet kujeet hepan kaksoisvljen: Geislin vanhat kujeet.kepaa kirjoitti:tää on nimittäin siitä lelusta tuli Geislin näkönen ja sen nimi oli: Geislin uudet kujeetsuhvi kirjoitti:hauskat nimet xD, mut hei eiks tän pitäny olla geisli topa ??
Uskomatonta mutta totta. Sun äitis on hyvin ystävällinen.Tamara Huber-Lang kirjoitti:Tuota en taida uskoa.kepaa kirjoitti: Taman äiti teki mulle eilen sellasen
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Mitä issikoille kuuluu? » Sahalan entiset hevoset » Geisli frá Sahala #251 » Kuva!
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa