Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b]

+5
pinni
janitaaa
(=
N**ra
Sannii
9 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 5]

51Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] - Sivu 3 Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Ti Maalis 15, 2011 12:21 am

Sannii

Sannii

Oon ollu kolmella leirillä enne tätä Smile Kaks kertaa Halmeniemessä ja kerra Sahalassa.

mun kyssä: korkein este jonka oot hevosella hypänny?

52Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] - Sivu 3 Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Ti Maalis 15, 2011 5:42 am

SiraDus



Olen hypänny 70 cm.Ja sit se kysymys:Mitä tasoa menet kouluratsastuksessa?

53Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] - Sivu 3 Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Ti Maalis 22, 2011 9:42 am

N**ra

N**ra

ööh jotai helppoo C:tä kai ;pp jooo oon vähä kiinnostuneempi esteisä Razz

sitten öeäöö.. millaisella tallilla käytte ratsastamassa ? ? confused

enää 96 yötä leirii vai laskinkoha oikee :O

54Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] - Sivu 3 Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Pe Maalis 25, 2011 4:30 am

Teippi



Semmosella ratsastuskoululla... <-- Aika hieno vastaus Wink

Kymysys: Sanotko luikas vai liukas... <-- Joo, tääki aika hieno. What a Face

55Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] - Sivu 3 Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Ma Maalis 28, 2011 6:33 am

N**ra

N**ra

sori sanon liukas mut oon sun luikashengessä mukana ♥♥♥ ( <- ps. asioiden selventämiseks tuulia on mun paras kaveri What a Face )

Oletko ikinä saanut uittaa hevosta/ponia? Smile

56Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] - Sivu 3 Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Ma Maalis 28, 2011 9:42 am

Sannii

Sannii

tokitoki, viime leirilläki joka päivä :''D

mitä muuta (ku ratsastusta) harrastat?

57Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] - Sivu 3 Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Pe Huhti 01, 2011 4:29 am

N**ra

N**ra

joo oli aika nam se viimeleiri ♥

no harrastan kahta tanssii, jazzii ja streettii siis, ja sit ratsastusta tietty :pp

tekeekö mieli kebabbii? bounce

58Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] - Sivu 3 Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Pe Huhti 01, 2011 6:57 am

Teippi



Sori Noora, mut mun ei tee yhtään mieli kebabbii!!!!!!!!!!!!!!!!

Kymysys: Tykkäätkö luomu ruuasta Question HEHE Exclamation


What a Face What a Face What a Face What a Face What a Face What a Face What a Face What a Face

59Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] - Sivu 3 Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] To Huhti 28, 2011 8:31 am

Emppula



[quote="Teippi"]Sori Noora, mut mun ei tee yhtään mieli kebabbii!!!!!!!!!!!!!!!!

Kymysys: Tykkäätkö luomu ruuasta Question HEHE Exclamation


What a Face What a Face What a Face What a Face What a Face What a Face What a Face What a Face [/quote]


Kaiketi joo.

Jännittääköööööööööööööööööööööööööööööööööö? - joo tosi hieno-

KAIKKI VASTAA Smile

montako yötä leiriin
?????

vihje: 59 lol!

60Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] - Sivu 3 Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] La Toukokuu 07, 2011 5:56 am

Emppula



49 päivää leiriin

61Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] - Sivu 3 Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Ke Toukokuu 18, 2011 5:20 am

Emppula



Dodiin, voisivatko jotkut muutkin lähettää tänne vistejä niin ei tarttee itsekseen höpötellä What a Face

mä keksin teille aiheita josta voitte höpöttää.... öööö bounce
- onko omaa hevosta/ vuokrista
- tuutteko junalla/ bussil/ autolla
- tuutteko jo sunnuntaina ja mihin aikaan
- onko lemmikkejä
- sininen vai punainen... en keksiny muuta Embarassed Suspect


62Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] - Sivu 3 Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Ke Toukokuu 18, 2011 5:24 am

Emppula



Tadaa lisää.... Smile


- lempinäyttelijä
- bändi/ musiikki mitä kuuntelet
- elokuva
- kirja


Mä voin kans vastata
Johnny Depp
30STM, Simple Plan, kaikkee radiosta
Salamavaras, Liisa ihmemaassa, Mr Nobody
Percy Jacksonit on kivoja ja Replicat

63Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] - Sivu 3 Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Ke Toukokuu 18, 2011 8:36 am

Sannii

Sannii

jjoo mäki voisin tänne joskus kirjottaa :--------) vastaan noihi Emppulan kysymyksii Very Happy

• eei ole omaa hevosta, eikä ees vuokrahevosta. ei kyllä riittäis aika sellaseen (:
• autolla tuun
• tuun sunnuntaina varmaa joskus kuude aikaa Smile
• ei oo lemmikkejä. enne oli kissa, mut sitte veli tuli allergiseks nii se piti myydä :--(
• punanee cherry

• hmm en tiie ketää näyttelijöitä, ehkä just toi Johnny Depp on iha hyvä Very Happy
• nnoo tykkään teknosta (Dj Mangoo♥) ja sitte Justin Bieberki o ihana (; +Linkin Park♥, eli aika monipuolista Very Happy
• jaa-a, varmaa kaikki kauhut mitä oon kattonu ja sitte kaikki teinileffat :-------D ja napapiirin sankarit♥
• no en enää kauheesti lue, ku en jaksa. mut sillonku luin nii tykkäsin Unelmien talli - ja Replica-sarjoista nii et luin ne kaikki kirjat Very Happy ja pienempänä luin hulluna Nummelan ponitallia :--D

MÄKI KYSYN KYSYMYKSIÄ ! Very Happy

• lempi jäätelösi ? (alkaa lupaavasti tää kysely ruoka-aiheella Very Happy)
• mikä biisi soi nyt ? Very Happy
• katoitko jääkiekkoo ? :''D
• ootatko leiriä ? :------)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

JA NYT MÄ VASTAAN OMIIN KYSYMYKSIINI !

• mehujää ja Ben&Jerrys ♥ ja totallyt (:
• poju - poika saunoo (-----: ♥ ♪♫
• vähä katoin, finaalipeli ainaki Very Happy
• jjoo, mut en oo kyl vielä tajunnu et leiri on kohta :_D

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

39 päivää ! ♥

64Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] - Sivu 3 Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Ke Toukokuu 18, 2011 9:33 pm

Emppula



• lempi jäätelösi ? (alkaa lupaavasti tää kysely ruoka-aiheella Very Happy)
• mikä biisi soi nyt ? Very Happy
• katoitko jääkiekkoo ? :''D
• ootatko leiriä ? :------)


Noo, mango ja päärynä on hyvii
Jet lag (Simple Plan ja Natasha Bedingfield )
joo, finaalin ja pari muuta
Juu, pitää tässä mennä hankkii uus kypärä kun vanha on jo mummo Smile

65Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] - Sivu 3 Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] To Toukokuu 19, 2011 5:03 am

janitaaa



huh eipä oo tullu pitkää aikaa kirjoteltua tänne :ooo mutta vastailen kysymyksiin!

- onko omaa hevosta/ vuokrista: vuokris on, 5v suokkitamma Konjamiini, lempinimi Konjis (:
- tuutteko junalla/ bussil/ autolla: autol
- tuutteko jo sunnuntaina ja mihin aikaan: sunnuntaina, en tiiä viel mihi aikaa
- onko lemmikkejä: on 2 marsua, 2 koiraa (:
- sininen vai punainen...: öööööö punane

- lempinäyttelijä: oisko joku Johhny Depp tai Ian Somerhalder
- bändi/ musiikki mitä kuuntelet: tykkään räpistä jaa vähän kaikennäkösestä musiikist muttaaah hevi (ja sen alalajit) ei oo mun makuu Very Happy
- elokuva: paaljon mut esim slumdog millionaire, orphan, nightmare on elmstreet mut _paras_ on kyl napapiirin sankarit <3<3 Very Happy
- kirja: twilight-saaga

• lempi jäätelösi ? (alkaa lupaavasti tää kysely ruoka-aiheella ): Ben&Jerry's jätskit on parhaita mut mauista (kaikis jäätelöis) paras on suklaa! Very Happy
• mikä biisi soi nyt ?: poju - poika saunoo !! (hahaa sama ku sannilla!)
• katoitko jääkiekkoo ? :''D: no en sillee hirveesti ko olin sairaana mut välil vilkasin niitä mm-kisoja! MUTTA oon silti iha tosi ilone suomen mm-voitosta!! GRANLUND on ihana <3
• ootatko leiriä ? :------): JOO ! Very Happy

Itsekkin voisin kysyy jotain:

Lempihevosrotu?:
Väri?:
Karkki?:
Mitä teet netissä juuri nyt(foorumin lisäks):
Montako päivää leiriin?:

--

Lempihevosrotu: Suomenhevonen! alien
Väri: musta ja sit jotkut kirkkaat värit (:
Karkki: Suklaa!
Mitä teet netissä juuri nyt(foorumin lisäks): En muuta Very Happy
Montako päivää leiriin: 39pv (jos oikein laskin What a Face )

66Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] - Sivu 3 Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] To Toukokuu 19, 2011 9:50 am

Sannii

Sannii

VASTAAN JANITAAALLE:

• suomehevoine ja issikka (:
• oranssi, keltane, limevihree, pinkki ♥ ja kaikki tollaset kesäset värit :>
• facebook + youtube
• 38 pv, jos osasin laskee Very Happy

------------------------------------------------------------------------------------------------

en nyt jaksa mitää kysyy, mut käykää muutki tääl vastailee, ettei taas foorumi lopaha Very Happy

67Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] - Sivu 3 Empty KYMYSYKSIÄ VASTAILEN! To Toukokuu 19, 2011 9:59 am

Teippi



Vastaan noihi kymysyksii:

Ei oo omaa tai vuokra heposta.
Tuun autolla sunnuntaina n. klo 18 aikaa varmaa.
Joo, meillä on lemmikeitä, kissa ja koira.
Hmmm... sinine vai punane, en tiiä, varmaa sinine tai no riippuu sävystä. HEH!
Lempinäyttelijä on varmaa kans Johhny Depp.
Mun musiikkimaku on aika paljon hiphoppii suuntaavaa.
Elokuvia mm. pirates og the caribbeanit, twilightit ja liisa ihmemaassa. On muitaki, mut en jaksa luetella.
Kirjoja en tiiä, en oo kerenny lukee hirveesti mitää. Pienempänä luin kaikki ne Jesse-koira kirjat.
Lempijäätelö on vanilja-mansikka pehmis sekotus.
Dynamite soi ny.
Seurasin melkein kaikki Suomen pelit.
OOTAN LEIRII!
En oikeestaa tiiä mikä on mun lempirotu?
Karkki, suklaa tietty.
Nyt netis, kirjotan foorumii. HAHA!

LEIRIIN 38 yötä, jos laskin oikee!

68Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] - Sivu 3 Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Pe Toukokuu 20, 2011 3:56 am

Emppula



Lempi hevosrotu: Issikka Smile
Väri: vaaleen sininen
Karkki: papukarkit
Mitä teet netissä juuri nyt(foorumin lisäks): en mitään
Montako päivää leiriin: 38 albino



Mä keksin jotain kysymyksii:
- lempi tv- ohjelma ( katotteko Merlinii) Smile king
- hevonen vai poni
- pomppufiilis vai jytky Smile
- mansikka vai mustikka
- harjakainen vai pilvipouta (who likes M. Granlund) nunnanninnan

______________________________________________
No Merlin tietty, kun en ennätä muita kattomaan, ja putous (ennen)
poni
pomppufiilis
mustikka
harjakainen queen



Viimeinen muokkaaja, Emppula pvm Pe Toukokuu 20, 2011 4:00 am, muokattu 1 kertaa

69Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] - Sivu 3 Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Pe Toukokuu 20, 2011 9:43 am

Sannii

Sannii

VASTAAN EMPPULALLE:

• joskus oon Merliniä kattonu, mut ei oo oikee sytyttäny Very Happy mut tykkään CSI:sta ja kaikista sellasista ja sitte tietysti Salkkarit :---D

• ehkä mielummi poni, kyl pienet hevosetki on kivoja mut isoista en niikää tykkkää Very Happy

minulla on pomppufiilis ♫ ♥

• mansikki.

• harjakaine ninnannunna ♥

--------------------------------------------------------------------------------------------

38 pv leiriin (-----:

70Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] - Sivu 3 Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Ma Toukokuu 23, 2011 5:31 am

Teippi



Lempi tv-ohjelma: No katon salkkareita ja sit jotain muita sillon ku muistaa.
Hevonen vai poni?: Poni, mut hevosetkin on ihania!
Pomppufiilis vai Jytky?: Tottakai pomppufiilis! Minulla on pomppufiilis ja niin edelleen!
Mansikka vai mustikka?: Mansikka!
Harjakainen vai Pilvipouta?: Harjakainen: firman piikkiin...

71Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] - Sivu 3 Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Ma Toukokuu 23, 2011 10:14 pm

SiraDus



Vastailen aikani kuluksi.
-onko omaa hevosta/ vuokrista:Ei ole kumpaakaan...
-tuutteko junalla/ bussil/ autolla:autolla
-tuutteko jo sunnuntaina ja mihin aikaan:Varmaan. Joskus kuuden - seitsemän maissa.kai.
-onko lemmikkejä:On. Yksi kissa.
- sininen vai punainen... en keksiny muuta:Punanen..
- lempinäyttelijä:Vittoria Puccini
- bändi/ musiikki mitä kuuntelet:Avril Lavigne, Shakira
- elokuva:black swan
- kirja:Geishan muistelmat
- lempi jäätelösi ?Mango- meloni, vanhan ajan suklaa
- mikä biisi soi nyt?Poika saunoo...
- katoitko jääkiekkoo ? :''DEn
- ootatko leiriä ? :------)Kyllä
-Lempihevosrotu?:Torinhevonen,welshponi
-Väri?:punainen
-Karkki?:hedelmät
-Mitä teet netissä juuri nyt(foorumin lisäks):En mitään
-Montako päivää leiriin?: 35???
-lempi tv- ohjelma ( katotteko Merlinii)House,sydänmailla.En kato.
-hevonen vai poni kummatkin.
-pomppufiilis vai jytky pomppufiilis
-mansikka vai mustikka[/b ]mansikka
[b]-harjakainen vai pilvipouta (who likes M. Granlund)
harjakainen
Pari kysymystä. Millanen ruoka leirillä on?Kerrossängyt vai tavalliset?

72Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] - Sivu 3 Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Ti Toukokuu 24, 2011 5:15 am

Sannii

Sannii

VASTAAN SIRADUKSELLE Smile

• Leirillä on ruokana ollu aina luomuruokaa, mut tosi hyvää sellasta (: Kun olin leirikoulussa leirillä oli aika huonoa ruokaa, mut viime leirillä se oli paljo parempaa Very Happy Eli sellasta iha perusruokaa, luomuna tosin. Ja aamupalalla ollu aina ihania sämpylöitä :> ♥

• Siellä on ihan normaalit sängyt Smile

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

JA KEKSIN TAAS KYSYTTÄVÄÄ ! :-----D

• Paljonko ja mitä syötävää aattelitte ottaa leirille mukaa? (Jeij, ruoka-aihe taas♥)

73Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] - Sivu 3 Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Ti Toukokuu 24, 2011 8:31 am

Emppula



Paljonko ja mitä syötävää aattelitte ottaa leirille mukaa?
- en ota paljoo, varmaan jonkun karkkipussin ja sellasii suklaamustikoita, ehkä persikoita, nam Smile
ja sit jotain mehuu Smile

74Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] - Sivu 3 Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] La Toukokuu 28, 2011 8:35 am

SiraDus



Otan varmaan karkkia ja tummaa suklaata.
Kysymys:
Mitä haluutte tehä leirillä?(esim.uittaa ym...)
Ketkä tulee sunnuntaina?

75Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] - Sivu 3 Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Su Toukokuu 29, 2011 2:03 am

N**ra

N**ra

En oo kyl nyt varma onks täs kaikkii noita kysymyksii mut vastaan nyt näihi ainkai:
- onko omaa hevosta/ vuokrista: ei oo mut vuokraheppa hakuses tällä hetkellä Wink
- tuutteko junalla/ bussil/ autolla: auto on kiva
- tuutteko jo sunnuntaina ja mihin aikaan: samoihi aikoihi tuulian ja sannin kaa maybye :p
- onko lemmikkejä: koira
- sininen vai punainen... en keksiny muuta: sinine
- lempinäyttelijä: ei oikeestaa oo :O
- bändi/ musiikki mitä kuuntelet: no ei kyl iha rajotu noihi mut ainaki t-pain, Snoop Dogg, Sean Paul, Jay Z sun muuta
- elokuva: ööää no aika moni mut scary moviet on hyvii
- kirja: Replicat
- lempi jäätelösi ? mangomeloni ♥ tai sit minttu
- mikä biisi soi nyt? bob ft. ludacris - smells like money paitsi just vaihtu Jare&VilleGalle - Häissä :>
- katoitko jääkiekkoo ? en oikeestaa, finaalipelin vaa
- ootatko leiriä ? JOO
-Lempihevosrotu?: puoliveriset, issikat
-Väri?: keltane
-Karkki?: suklaa
-Mitä teet netissä juuri nyt(foorumin lisäks): en mittää

tuun sunnuntaina joo
-Montako päivää leiriin?: 28 +sunnuntai
-lempi tv- ohjelma ( katotteko Merlinii) Salkkarit xdd ja house on hyvä, en kato
-hevonen vai poni: heppa
-pomppufiilis vai jytky: jytky
-mansikka vai mustikka: mansikka
-harjakainen vai pilvipouta (who likes M. Granlund): harjakaine
-paljonko ja mitä syötävää aattelitte oottaa sinne leirille mukaa: karkkia ja limsaa +ehkä hedelmii ja keksejä :DD

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa