Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b]

+5
pinni
janitaaa
(=
N**ra
Sannii
9 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 5]

1Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Empty Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] La Joulu 11, 2010 2:26 am

Sannii

Sannii

keitä siis tulossa ? Very Happy ois kiva jutella etukätee jo leiriläiste kans (; ja tiien oon ehkä vähä ajoissa tän kanssa muttta iha samaa Razz

nimi - Sanni
ikä - 13 (-97)
ootko ollu ennen sahalassa ? - jeahh leirillä ja leirkoulussa ♥
kauan ratsastanu - 5 vuotta
hoitsutoive - sól ♥♥
muuta - jooo en keksi tähä mitää paitsi ettöä kaks mun kaveriaki tulee tälle leirille ! pig


vastatkaa kaikki noihi kysymyksii jos ootte tulos tälle lerille (: varmaa unohin kaikki tärkeet kysymykset muttta kylle ne kerkee viel kysyy .. tongue

2Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Ma Joulu 27, 2010 2:15 am

N**ra

N**ra

nimi - Noora
ikä - nyt 13, mut leirillä 14 Wink
ootko ollu ennen sahalassa ? - no leirikoulu ja viimevuode leirii ♥
kauan ratsastanu - öö.. täl hetkel 6 vuotta
hoitsutoive - Erkki on kyl ihana mut en varmaa ota samaa.. en tiiä viel Very Happy
muuta - ...

3Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Empty ! Pe Joulu 31, 2010 5:38 am

(=



mä oon tulossa tuolle leirille & mun kaveri...Smile

4Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] La Tammi 01, 2011 11:29 am

janitaaa



nimi - Janita
ikä - 14 (-96)
ootko ollu ennen sahalassa ? - en oo, tää on ensimmäinen kerta Smile
kauan ratsastanu - n 7 vuotta, 5 vuotta lännenratsastusta (en kyllä oppinu paljo mitää) ja viimeset reilut 2 v ihan normia ratsastusta Smile
hoitsutoive - en oikeen tiiä confused
muuta - oon tulos leirille yksin, koska kaveri ei päässyt.. mutta kavereita yleensä aina saa! Laughing

5Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Empty =) ! Su Tammi 02, 2011 9:55 am

(=



nimi - -
ikä - -96
ootko ollu ennen sahalassa ? - en, eka kerta, mutta kovat odotukset koska tosi moni kehunu..
kauan ratsastanu - n. 3 vähä päälle
hoitsutoive - Muska ! (:
muuta - kaverin kanssa tulossa olen & saman ikäinen



Viimeinen muokkaaja, (= pvm To Tammi 06, 2011 3:47 am, muokattu 3 kertaa

6Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Su Tammi 02, 2011 10:23 am

pinni



En oo tulossa tälle leirille mut joo sanni ja noora (ja tuulia) ei ees epäreilua kun työ pääsette tälle "meijän" vakkarileirille, melkein kade oon !Very Happy

7Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Ma Tammi 03, 2011 4:19 am

Sannii

Sannii

pinni kirjoitti:En oo tulossa tälle leirille mut joo sanni ja noora (ja tuulia) ei ees epäreilua kun työ pääsette tälle "meijän" vakkarileirille, melkein kade oon !Very Happy


hihiihih. mut ehkä 2012 sitte tälle lerille säki ? Very Happy jos mekää tullaa tähä, mut kyl me varmaa Smile

8Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Ma Tammi 03, 2011 4:54 am

Teippi



nimi - Tuulia
ikä - 13 (-97)
ootko ollu ennen sahalassa ? - olen 2, leirillä ja leirikoulussa
kauan ratsastanu - nyt 2 vuotta, mut sitte kesällä 2,5 Smile
hoitsutoive - Erill (Erkki), jos Noora ei ota sitä hoitsuks
muuta -

9Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Ti Tammi 04, 2011 6:07 am

SiraDus



nimi - Satu
ikä - 14(-96)
ootko ollu ennen sahalassa ? - en...
kauan ratsastanu -n.4,5 vuotta
hoitsutoive - ei ole..Osaisko joku vinkata jonkun kiltin hoitsun?
muuta -Joo eli on jäänyt henkilökohtaisesti aika huono kuva "normaali" talleista.Mm. entisessä leiripaikassa oli hoitsunani poni joka hyökkäili päälle karsinassa.(jäi lievä pelko hoitamisesta..)
Sitten pari muuta asiaa. Te jotka olette täällä ennen olleet niin kertoisitteko pari juttua. Millaiset ovat majoitus tilat (1 iso huone vai monta pientä...)? Ja millainen leirihenki?



Viimeinen muokkaaja, SiraDus pvm La Kesä 25, 2011 3:26 am, muokattu 2 kertaa

10Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Ti Tammi 04, 2011 6:44 am

(=



SiraDus kirjoitti:nimi - Satu
ikä - 14(-96)
ootko ollu ennen sahalassa ? - en...
kauan ratsastanu -n.4,5 vuotta
hoitsutoive - ei ole..Osaisko joku vinkata jonkun kiltin hoitsun?
muuta -Joo eli on jäänyt henkilökohtaisesti aika huono kuva "normaali" talleista.Mm. entisessä leiripaikassa oli hoitsunani poni joka hyökkäili päälle karsinassa.(jäi lievä pelko hoitamisesta..) Olen muuten luonteeltani aika hiljainen ja ujo...joten koittakaa kestää Exclamation
Sitten pari muuta asiaa. Te jotka olette täällä ennen olleet niin kertoisitteko pari juttua. Millaiset ovat majoitus tilat (1 iso huone vai monta pientä...)? Ja millainen leirihenki?
Ite oon kysyny kaikilt jotka on ollu siellä et ketkä ois helppo hoitosii yms. nii sit kaikki sanoo et kaikkipa melkee on niinku helppoja hoiettaessa:)SmileSmile

11Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Ke Tammi 05, 2011 3:03 am

N**ra

N**ra

No eipä sit hätää jos hoitamine pelottaa ku kaikki on sahalassa nii kilttejä hoitaa ♥

Majotuksena yks iso huone keittiön yläpuolella ja siitä ikkunasta näkyy ihanasti Geysirin laidun Wink

Meiä viimeleirillä oli ainaki tosi hyvä lierihenki ja luulen et ensleirilläki on :DD

PS. Sori en jaksanu lainata mut koittakaa ymmärtää mun vajaita aivojaa... bounce

12Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] To Tammi 06, 2011 4:56 am

SiraDus



Ok Very Happy Mua saa pyytää mese-kaveriks. Mese: SiraDus@windowslive.com. Mitäs aiotte ottaa leirille mukaan?Ja mikä teiltä unohtuu aina?

13Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] To Tammi 06, 2011 5:23 am

N**ra

N**ra

SiraDus kirjoitti:Ok Very Happy Mua saa pyytää mese-kaveriks. Mese: SiraDus@windowslive.com. Mitäs aiotte ottaa leirille mukaan?Ja mikä teiltä unohtuu aina?

Viimeks en ite unohtanu mitää affraid mut otin liikaaa kenkiä.. ja kamera pitää ottaa Exclamation
ÖöÖö.. en kyl käy mesessä melkee koskaa se toimii meillä nii hitaasti mut ootko facebooksi?? Tai onko kukaa mu tähä leirille tulevistaa.. ku siellä pystysin juttelee vähä paremmi.. Very Happy

14Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Pe Tammi 07, 2011 10:00 am

janitaaa



Mitä noista etusivulla olevista issikoista on vielä Sahalassa ? Smile Ku tietääkseni kaikkia noista ei enää oo siel. Ja toinen kysymys ois, että mitkä on mukavimmat issikoista siel? Very Happy ps. Mulla on facebook ja mese, mesen ainaki voin täs ilmottaa: kishimiww@hotmail.com (joo toi on sit aika vanha mese Very Happy)
Ite otan mukaan niitten peruvarustuksien lisäksi kameran, haluisin ottaa mun järkkärin (järjestelmäkamera) sinne mukaan, mut en taida uskaltaa, joten otan varmaanki jonku normin digikameran vaa Very Happy

15Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Su Tammi 09, 2011 4:19 am

Sannii

Sannii

janitaaa kirjoitti:Mitä noista etusivulla olevista issikoista on vielä Sahalassa ? Smile Ku tietääkseni kaikkia noista ei enää oo siel. Ja toinen kysymys ois, että mitkä on mukavimmat issikoista siel? Very Happy ps. Mulla on facebook ja mese, mesen ainaki voin täs ilmottaa: kishimiww@hotmail.com (joo toi on sit aika vanha mese Very Happy)
Ite otan mukaan niitten peruvarustuksien lisäksi kameran, haluisin ottaa mun järkkärin (järjestelmäkamera) sinne mukaan, mut en taida uskaltaa, joten otan varmaanki jonku normin digikameran vaa Very Happy

ainaki viime leirillä siel oli vielä niistä etusivun hevosista Heida, Nött, Prymur, Muska, Erill, Tvistur, Halla, Kolbakur ja Hamingja. yritin laittaa tähä sellasen kuvan, jossa ois näkyny kaikkien hevosten nimet ja luonteita, mut ei se oikee onnistunu :'''( mun mielestä kivoimmat issikat siel on sól, kveikur, drottning ja erill. erill on sellane kivan rauhalline ja ihana muutenki. ja sitte nuo kolme muuta on aika reippaita nii niil on kiva mennä. Cool mullaki on facebok ja mese, mut mesee en käytä melkee koskaa, jote antakaa mulle teidä facebookki. mut löytää facebookista nimel sanni huttunen. pyytäkää kaveriks ni saan tietää teidänki nimet Razz
mäki otan perisjuttuje lisäks kameran, varmaa mun järkkärin, mut en tiie ku hajotan sen kuitenki.. affraid nojjoo mun digikamera on niii huono et ei se kyl oo mukaa lähös xp et juu otan järkkärin Very Happy:D

169 yötä leirii ;DD

16Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Su Tammi 09, 2011 4:22 am

Sannii

Sannii

SiraDus kirjoitti:nimi - Satu
ikä - 14(-96)
ootko ollu ennen sahalassa ? - en...
kauan ratsastanu -n.4,5 vuotta
hoitsutoive - ei ole..Osaisko joku vinkata jonkun kiltin hoitsun?
muuta -Joo eli on jäänyt henkilökohtaisesti aika huono kuva "normaali" talleista.Mm. entisessä leiripaikassa oli hoitsunani poni joka hyökkäili päälle karsinassa.(jäi lievä pelko hoitamisesta..) Olen muuten luonteeltani aika hiljainen ja ujo...joten koittakaa kestää Exclamation

Sitten pari muuta asiaa. Te jotka olette täällä ennen olleet niin kertoisitteko pari juttua. Millaiset ovat majoitus tilat (1 iso huone vai monta pientä...)? Ja millainen leirihenki?

heei en tiie et vastasko joku jo toho huono juttuu, mut nyt kerron sen teille. siel on yks iso huone jossa kaikki nukkuu. leirikoulus pojat nukku kyl eri huonees kaikki, mut tuski on poikii tulos Very Happy leirhenki oli toosi hyvä Wink

17Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Su Tammi 09, 2011 8:00 am

janitaaa



Kiitti Sanni Very Happy

Kyllä mäkin (ehkä) otan mun järkkärin ku normil digikameralla tulee aika surkeita kuvia ):

18Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Su Tammi 09, 2011 8:05 am

janitaaa



Mut löytää facebookist nimellä Janita Tokola Smile (ps Sanni, löysin sielt kolme samannimistä en ollu varma kuka oot niistä Very Happy)

19Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Ti Tammi 11, 2011 6:25 am

(=



janitaaa kirjoitti:Mut löytää facebookist nimellä Janita Tokola Smile (ps Sanni, löysin sielt kolme samannimistä en ollu varma kuka oot niistä Very Happy)
mäki pyyän jt. teist ketkä on fb kaveriks nii älkää säihkähtäkö et jos joku pyytää teit nii se olen minä(:

20Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Ti Tammi 11, 2011 8:33 am

Sannii

Sannii

janitaaa kirjoitti:Mut löytää facebookist nimellä Janita Tokola Smile (ps Sanni, löysin sielt kolme samannimistä en ollu varma kuka oot niistä Very Happy)

joo laitoin sulle kaveripyynnön, mut en oo kyl iha varma et ootko sä se jolle sen laitoin, koskaa siellä oli ainaki kaks janita tokolaa Very Happy jooh en tajunnu, et en varmaa oo ainut sanni huttune facebookissa (;;

21Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Pe Tammi 14, 2011 1:31 pm

janitaaa



Sannii kirjoitti:
janitaaa kirjoitti:Mut löytää facebookist nimellä Janita Tokola Smile (ps Sanni, löysin sielt kolme samannimistä en ollu varma kuka oot niistä Very Happy)

joo laitoin sulle kaveripyynnön, mut en oo kyl iha varma et ootko sä se jolle sen laitoin, koskaa siellä oli ainaki kaks janita tokolaa Very Happy jooh en tajunnu, et en varmaa oo ainut sanni huttune facebookissa (;;

ihan oikeelle henkilölle tuli ja hyväksyin Very Happy

22Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Su Tammi 23, 2011 6:16 am

Sannii

Sannii

yyyh kukaa ei kirjota tänne ;;( mut minä tässä iha aikani kuluks laitan hevosten tietoja tänne :Very Happy

Heida - tamma - 20v. - ruunikko - rauhallinen ja passivahva Smile
Drottning - tamma - 23v. - rautias - reipas, herkkä Smile
Nött - tamma - 20v. - musta - hyvä töltti Smile
Prymur - ruuna - 14v. - musta - nopea töltti Smile
Muska - tamma - 14v. - rautias - nopea töltti Smile
Erill - ruuna - 14v. - rautias - nopea töltti Smile
Tvistur - ruuna - 13v. - rautias - korkea töltti Smile
Halla - tamma - 13v. - musta - reipas töltti Smile
Kolbakur - ruuna - 10v. - musta - reipas töltti Smile
Hamingja - tamma - 10v. - musta - rauhallinen töltti, varoo autoja Smile
Hemja - tamma - 9v. - musta - reipas töltti, herkkä Smile
Sól - tamma - 9v. - rautias - reipas, herkkä Smile
Draumur - ruuna - 7v. - musta - erittäin herkkä - ei ollu viime leirillä käytössä Smile
Mani - ruuna - 7v. - rautias - helppo töltti, pelkää satulaa Smile
Hektor - ruuna - 7v. - kulomusta - vahva, varoo autoja - ei ollu käytössä viime leirillä Smile
Keyfa - tamma - 7v. - rautias - passivahva - ei ollu käytössä viime leirillä Smile
Kveikur - ruuna - 7v. - rautias - helppo töltti Smile

noi tiedot on suoraa otettu sellasesta lapusta joka oli viime kesänä siel tallin seinällä, et ei varmaa oo iha samat hevoset siel ja silllee Smile

23Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Pe Tammi 28, 2011 3:46 am

Emppula



Sannii kirjoitti:keitä siis tulossa ? Very Happy ois kiva jutella etukätee jo leiriläiste kans (; ja tiien oon ehkä vähä ajoissa tän kanssa muttta iha samaa Razz

nimi - Sanni
ikä - 13 (-97)
ootko ollu ennen sahalassa ? - jeahh leirillä ja leirkoulussa ♥
kauan ratsastanu - 5 vuotta
hoitsutoive - sól ♥♥
muuta - jooo en keksi tähä mitää paitsi ettöä kaks mun kaveriaki tulee tälle leirille ! pig


vastatkaa kaikki noihi kysymyksii jos ootte tulos tälle lerille (: varmaa unohin kaikki tärkeet kysymykset muttta kylle ne kerkee viel kysyy .. tongue


Moooooooooooooooooi

Shocked
Niin... mä oon tietääkseni tulossa tälle leirille... mahtavaa Smile Mitä leirille pitää ottaa mukaan? Entä miten hoitohevoset jaetaan ym.... mitä ekana päivänä tehään.
En oo aikasemmin käynyt tääl sahalan tallil, niin mulla kyllä riittää kysymyksiä. Smile
Sit piti laittaa jotain tietoi:
ikä: 16 -94
ratsastanut: 5 vuotta
hoitsutoive: joku joka erottuu porukasta Smile

Jep, ois kiva jos joku viittis vastata Like a Star @ heaven

24Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Pe Tammi 28, 2011 7:21 am

Sannii

Sannii

Emppula kirjoitti:
Sannii kirjoitti:keitä siis tulossa ? Very Happy ois kiva jutella etukätee jo leiriläiste kans (; ja tiien oon ehkä vähä ajoissa tän kanssa muttta iha samaa Razz

nimi - Sanni
ikä - 13 (-97)
ootko ollu ennen sahalassa ? - jeahh leirillä ja leirkoulussa ♥
kauan ratsastanu - 5 vuotta
hoitsutoive - sól ♥♥
muuta - jooo en keksi tähä mitää paitsi ettöä kaks mun kaveriaki tulee tälle leirille ! pig


vastatkaa kaikki noihi kysymyksii jos ootte tulos tälle lerille (: varmaa unohin kaikki tärkeet kysymykset muttta kylle ne kerkee viel kysyy .. tongue


Moooooooooooooooooi

Shocked
Niin... mä oon tietääkseni tulossa tälle leirille... mahtavaa Smile Mitä leirille pitää ottaa mukaan? Entä miten hoitohevoset jaetaan ym.... mitä ekana päivänä tehään.
En oo aikasemmin käynyt tääl sahalan tallil, niin mulla kyllä riittää kysymyksiä. Smile
Sit piti laittaa jotain tietoi:
ikä: 16 -94
ratsastanut: 5 vuotta
hoitsutoive: joku joka erottuu porukasta Smile

Jep, ois kiva jos joku viittis vastata Like a Star @ heaven


mmooi. kiva ku tänne on tullu jo aika monta leirisläistä kertoo iteistää (:
hmmm, jos tuut leirille jo sunnuntaina, ni sillo su siellä vaa katotaa paikkoja ja syödää. eli maanantaina ekat ratsastukset. meil oli viime vuonna nii et kaikki hoiti jonku hepan ja mentii yhtäaikaa kentälle ja vaihettii välillä hevosia, et kaikki sai kokeilla niitä heppoja joita tahto kokeilla. sinä päivänä piti antaa sille ohjaajalle sellane lappu jossa luki sen hevose nimi kenet tahto hoitsuks. en musita enää yhtää et mitä tehtii minäki päivänä (; toivottavasti sait selvää, aika sekava tuli.
ja ainiijoo et mitä mukaa leirillee. Very Happy
• ratsastusvaatteet ( housut, kengät, hanskat, kypärä yms. )
• muut vaatteet
• tyynyliina, makuupussi tai peitto ja sillee
• uikkarit, pyyhe
• hampiharja ja tahnaaa + muuta sellast, rasvaa ymss.
hmmm en keksi mitää, mut voin joskus linkittää tänne sellasen sivun, jossa oli on sellane hyvä varustelista. (::

25Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Empty Vs: Leiri vk. 26. (27.6-1.7) [b]2011[/b] Pe Tammi 28, 2011 9:05 am

Emppula




Ookei Smile
ajattelin vaan kysyy ett tartteeko mittään erikoisempaa. Oon ollu neljällä leirillä niin näyttääpä samanlaiset tavarat tulevan tänäkin vuona mukaan!
Smile
jos ilmottautuu sähköpostil niin tuleeko siitä miten nopeesti vastaus tai lähetetäänkö leirikirjettä ym?
Tadaa... lisää kysymyksiä, vielä pari ässää hihassa. Monta leiriläistä otetaan leirille ja kuinka usein käydään uittaa?
Basketball

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 5]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa