Nimi: Sanni
Ikä: 13
Hoitsutoive(et): Drotting
Onko aiempaa kokemusta: Juu, 2009 leirikoulu
Muuta: Nojuu kertokaa kaikkee mitä tiedätte että leirillä tehää. Oon kyl ollu issikkaleirillä ennenki mut en täällä Hypätäänkö usein, uitetaanko paljon?
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Viimeinen muokkaaja, N**ra pvm To Tammi 28, 2010 5:31 am, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Erill unohtu laittaa)
Viimeinen muokkaaja, oyna pvm Ke Tammi 27, 2010 9:13 pm, muokattu 1 kertaa
Viimeinen muokkaaja, oyna pvm Su Helmi 20, 2011 7:22 am, muokattu 1 kertaa
Viimeinen muokkaaja, oyna pvm Su Helmi 20, 2011 7:23 am, muokattu 1 kertaa
Viimeinen muokkaaja, oyna pvm Su Helmi 20, 2011 7:23 am, muokattu 1 kertaa
Viimeinen muokkaaja, oyna pvm Su Helmi 20, 2011 7:24 am, muokattu 1 kertaa
Viimeinen muokkaaja, N**ra pvm Ti Kesä 21, 2011 7:26 am, muokattu 1 kertaa
oyna kirjoitti:Jos saa siel sit sen oman hoitohepan, niin eikai sillä pidä ratsastaa koko leiriä, että voi ratsastaa kuitenkin muillakin?
Okei Minkälainen se on se paikka missä leiriläiset nukkuu yms ? =) Oon nähny vaan facebookis niistä sängyistä ja ulkoapäin. Onko siellä olohuone,keittiö tai jotain sellasta oleskelutilaa? :'D Onko siellä muita eläimiä kun vaan niitä heppoja?Sannii kirjoitti:oyna kirjoitti:Jos saa siel sit sen oman hoitohepan, niin eikai sillä pidä ratsastaa koko leiriä, että voi ratsastaa kuitenkin muillakin?
Muillaki saa mun mielestä ratsastaa.
oyna kirjoitti:Okei Minkälainen se on se paikka missä leiriläiset nukkuu yms ? =) Oon nähny vaan facebookis niistä sängyistä ja ulkoapäin. Onko siellä olohuone,keittiö tai jotain sellasta oleskelutilaa? :'D Onko siellä muita eläimiä kun vaan niitä heppoja?Sannii kirjoitti:oyna kirjoitti:Jos saa siel sit sen oman hoitohepan, niin eikai sillä pidä ratsastaa koko leiriä, että voi ratsastaa kuitenkin muillakin?
Viimeinen muokkaaja, oyna pvm Su Helmi 20, 2011 7:25 am, muokattu 1 kertaa
oyna kirjoitti:Okei Kyllä mä tosta jo jotain tajusin Ite oon ollu 2 kertaa kujasen ratsutilalla leirillä ja kuulostaa aika saman tapaselta. Onko siellä hienot maastoreitit ja järvet? =) Meillä on mökki kans jossain siellä päin, jossa me käydään joka kesäSannii kirjoitti:oyna kirjoitti:Okei Minkälainen se on se paikka missä leiriläiset nukkuu yms ? =) Oon nähny vaan facebookis niistä sängyistä ja ulkoapäin. Onko siellä olohuone,keittiö tai jotain sellasta oleskelutilaa? :'D Onko siellä muita eläimiä kun vaan niitä heppoja?Sannii kirjoitti:oyna kirjoitti:Jos saa siel sit sen oman hoitohepan, niin eikai sillä pidä ratsastaa koko leiriä, että voi ratsastaa kuitenkin muillakin?
No, se huone missä nukutaan on sellanen iso tallitupa, johon kiivetään sellasia "portaita" pitkin. Siin huoneessa on jotai 20 sänkyä ja tottahantoki keinuhevonen ; ).
Olohuoneen tapanen on sellanen teatteri huone jossa on seinillä sohvat. (Enkyl tiie miks sitä sanotaan teatteriks :S)
Ruokailutilassa on monta pöytää joissa yhessä tuoleina on satulatuolit. Telkkaria siellä ei taida kyllä olla, mut ei se minua ,ainakaan kamalasti haittaa.
Muita eläimiä on aivan ihana koira ja pari kissaa.Koira on vaalee iso karvaturri :>
Sori tää mun kertomus aika sekava, kun en osaa kirjottaa tällä äitin koneella : DD
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa