ooookokekeekRepe kirjoitti:Öö... Eii kaii. Vitsi Nauski oli söde tos kuvas
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
ooookokekeekRepe kirjoitti:Öö... Eii kaii. Vitsi Nauski oli söde tos kuvas
nii ois ainiin onha mula kiva kuva naudistakin: http://irc-galleria.net/view.php?nick=kepaa%60&image_id=62647963Kapuza kirjoitti:Nauskii ois kiva kokeilla... Liikaa heppoi Sahalassa
: )tottakaiHeipu kirjoitti:Vähän ihanii kuvii. Oi, Lysakin pääs yhteen kuvaan. XD
kiitos, mustakin se onnistu aika hyvin ja se on kivasta kuvakulmastaKapuza kirjoitti:Vähä toi kuva on ihana!
No se on ihana. Ja se heppaki on ihuunakepaa kirjoitti:kiitos, mustakin se onnistu aika hyvin ja se on kivasta kuvakulmastaKapuza kirjoitti:Vähä toi kuva on ihana!
: ) niin harmi vaa et klähtee :'(Kapuza kirjoitti:No se on ihana. Ja se heppaki on ihuunakepaa kirjoitti:kiitos, mustakin se onnistu aika hyvin ja se on kivasta kuvakulmastaKapuza kirjoitti:Vähä toi kuva on ihana!
niin vähän tyhmää ku lähtee, osiin halunnu koittaa palloo!Gabi Margot Müller kirjoitti:Muistin just et Naudikin lähtee sieltä! Ihanan näkönen tossa kuvassa..
Niin, tyhmää kun se lähtee. Onneks oon kuitenkin menny jo sillä. ;Dkepaa kirjoitti:niin vähän tyhmää ku lähtee, osiin halunnu koittaa palloo!Gabi Margot Müller kirjoitti:Muistin just et Naudikin lähtee sieltä! Ihanan näkönen tossa kuvassa..
millon?anhan kirjoitti:Niin, tyhmää kun se lähtee. Onneks oon kuitenkin menny jo sillä. ;Dkepaa kirjoitti:niin vähän tyhmää ku lähtee, osiin halunnu koittaa palloo!Gabi Margot Müller kirjoitti:Muistin just et Naudikin lähtee sieltä! Ihanan näkönen tossa kuvassa..
No eiks se lähe syksyllä?kepaa kirjoitti:millon?anhan kirjoitti:Niin, tyhmää kun se lähtee. Onneks oon kuitenkin menny jo sillä. ;Dkepaa kirjoitti:niin vähän tyhmää ku lähtee, osiin halunnu koittaa palloo!Gabi Margot Müller kirjoitti:Muistin just et Naudikin lähtee sieltä! Ihanan näkönen tossa kuvassa..
heh, tarkotin että millon oot menny nauskilla hölmö et oo, oot ihanaanhan kirjoitti:No eiks se lähe syksyllä?kepaa kirjoitti:millon?anhan kirjoitti:Niin, tyhmää kun se lähtee. Onneks oon kuitenkin menny jo sillä. ;Dkepaa kirjoitti:niin vähän tyhmää ku lähtee, osiin halunnu koittaa palloo!Gabi Margot Müller kirjoitti:Muistin just et Naudikin lähtee sieltä! Ihanan näkönen tossa kuvassa..
Mutta me ollaan ilkeitä ja lainataan.kepaa kirjoitti:heh, tarkotin että millon oot menny nauskilla hölmö et oo, oot ihanaanhan kirjoitti:No eiks se lähe syksyllä?kepaa kirjoitti:millon?anhan kirjoitti:Niin, tyhmää kun se lähtee. Onneks oon kuitenkin menny jo sillä. ;Dkepaa kirjoitti:niin vähän tyhmää ku lähtee, osiin halunnu koittaa palloo!Gabi Margot Müller kirjoitti:Muistin just et Naudikin lähtee sieltä! Ihanan näkönen tossa kuvassa..
Siirry sivulle : 1, 2, 3
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Mitä issikoille kuuluu? » Sahalan entiset hevoset » Nád frá Hvammi #69 » Kuva!
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa