Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Miten sanotte tämän jutskan?

+2
anhan
Kapuza
6 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Miten sanotte? (monivalinta)

Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 4 Vote_lcap93%Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 4 Vote_rcap 93% [ 14 ]
Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 4 Vote_lcap0%Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 4 Vote_rcap 0% [ 0 ]
Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 4 Vote_lcap0%Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 4 Vote_rcap 0% [ 0 ]
Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 4 Vote_lcap7%Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 4 Vote_rcap 7% [ 1 ]
Ääniä yhteensä : 15

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 7]

76Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 4 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Ke Kesä 04, 2008 5:31 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
amanda kirjoitti:
anhan kirjoitti:-
amanda kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:Älä muuta virka <3
aivan ja mun rakkaudesta hannaa kohtaa ja hannan rakkaudesta mua kohtaa Smile I love you I love you
Tosiaan pig I love you What a Face ( pig =Kerttu, What a Face = minä... No ei vaan, kumpikin on What a Face )
ootte molemmat pig
Mutta olet sukua minulle, se pig - geeni on peräisin raikilta ja aikilta, joten olet myös pig
Enpäs pig
Joopas. Olet raikin näköinen, joten olet pig . Kulkee suvussamme.
sanoitko ton mulle vai amatiukselle?
Amatiukselle. vaikka olet säkin pig

77Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 4 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Ke Kesä 04, 2008 5:31 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
amanda kirjoitti:
amanda kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
aivan ja mun rakkaudesta hannaa kohtaa ja hannan rakkaudesta mua kohtaa Smile I love you I love you
Tosiaan pig I love you What a Face ( pig =Kerttu, What a Face = minä... No ei vaan, kumpikin on What a Face )
ootte molemmat pig
Mutta olet sukua minulle, se pig - geeni on peräisin raikilta ja aikilta, joten olet myös pig
Enpäs pig
niin olenkin! niinkuin sinäkin olet pig pig pig

78Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 4 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Ke Kesä 04, 2008 5:39 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
amanda kirjoitti:
amanda kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
ootte molemmat pig
Enpäs pig
niin olenkin! niinkuin sinäkin olet pig pig pig
totta!

79Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 4 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Ke Kesä 04, 2008 7:54 pm

kepaa

kepaa

Miten sanotte tämän jutskan?

80Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 4 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? To Kesä 05, 2008 4:53 am

anhan

anhan

Miten sanotte todistuksen? Siis tokari, todistus, toikkari vai...?
Mä sanon todistus vaan. Joskus tokari.

81Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 4 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? To Kesä 05, 2008 7:36 am

kepaa

kepaa

todistus ja tokari on aika kivoi!

82Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 4 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Pe Kesä 06, 2008 11:33 am

amanda

amanda

Todistus, ei mitään toikkareita (siitä tulee oudosti mieleen jalkapallo)

83Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 4 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Pe Kesä 06, 2008 10:39 pm

kepaa

kepaa

Mulle tulee jo toimistotyöläinen, tosta toikkari Very Happy

84Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 4 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Pe Kesä 06, 2008 11:08 pm

Kapuza

Kapuza

Mie sanon tokari, totari tai todistus.. Hihi.. Toikkari xD Sillee en sano.. Kuulostaa jotenkii ouolle.

85Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 4 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Pe Kesä 06, 2008 11:12 pm

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:Mie sanon tokari, totari tai todistus.. Hihi.. Toikkari xD Sillee en sano.. Kuulostaa jotenkii ouolle.
nii kuulostaa mutta toi totari on kans aika outo mulle Very Happy

86Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 4 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Pe Kesä 06, 2008 11:41 pm

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:Mie sanon tokari, totari tai todistus.. Hihi.. Toikkari xD Sillee en sano.. Kuulostaa jotenkii ouolle.
Mie käytän sitä oikeestaa enite xD

87Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 4 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? La Kesä 07, 2008 3:26 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Mie käytän sitä oikeestaa enite xD
vähän se on outo sana Very Happy

88Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 4 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? La Kesä 07, 2008 4:08 am

anhan

anhan

totari. Very Happy:D:D:Very Happy:D:D:D: hhajhajhahahahaha

89Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 4 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? La Kesä 07, 2008 4:08 am

kepaa

kepaa

Sanoppas muuta!!!!!!

90Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 4 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? La Kesä 07, 2008 4:09 am

anhan

anhan

En sano!

91Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 4 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? La Kesä 07, 2008 4:15 am

kepaa

kepaa

no kyllä VARMASTI SANOT!

92Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 4 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? La Kesä 07, 2008 4:16 am

anhan

anhan

Emmää haluu!

93Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 4 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? La Kesä 07, 2008 4:17 am

kepaa

kepaa

SE ON NYT PERKELE PAKKO!

94Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 4 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? La Kesä 07, 2008 4:18 am

anhan

anhan

Emminä uskalla.

95Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 4 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? La Kesä 07, 2008 4:19 am

kepaa

kepaa

voi JUMALAUTA, EIKÖ SE NYT HELVETTI MENE PERILLE KAKAKRA ETTÄ SEN PITÄÄ SAATANA TULLA SIELTÄ SUUSTA ULOS PERKELE NYT!!!!!!!

96Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 4 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? La Kesä 07, 2008 4:23 am

anhan

anhan

MIKÄS SÄ SIT OOT? MÄ EN SANO TOSTA AIHEESTA ENÄÄ MITÄÄN! MENI PERILLE KÄNSÄ!

97Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 4 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? La Kesä 07, 2008 8:47 am

kepaa

kepaa

HEH HEH HEH! MEILLÄ ON HAUSKAA!

98Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 4 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Su Kesä 08, 2008 3:20 am

anhan

anhan

EI MULLA VAAN.

99Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 4 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Su Kesä 08, 2008 8:10 am

Kapuza

Kapuza

Mulla Vaan On!!

100Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 4 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Ma Kesä 09, 2008 12:19 pm

anhan

anhan

ÄLÄ MEE VANNOMAAN.

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 7]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa