Äläs kepaakultahanipöökultsirakas isottele...
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Miten sanotte? (monivalinta)
kaakao | <table cellSpacing=0 cellPadding=0 border=0><tr><td></TD> <td></TD> <td></TD></TR></TABLE> | 90% | [ 9 ] |
kakao | <table cellSpacing=0 cellPadding=0 border=0><tr><td></TD> <td></TD> <td></TD></TR></TABLE> | 0% | [ 0 ] |
kaakkao | <table cellSpacing=0 cellPadding=0 border=0><tr><td></TD> <td></TD> <td></TD></TR></TABLE> | 0% | [ 0 ] |
kakkao | <table cellSpacing=0 cellPadding=0 border=0><tr><td></TD> <td></TD> <td></TD></TR></TABLE> | 0% | [ 0 ] |
kaakau | <table cellSpacing=0 cellPadding=0 border=0><tr><td></TD> <td></TD> <td></TD></TR></TABLE> | 0% | [ 0 ] |
kaakkau | <table cellSpacing=0 cellPadding=0 border=0><tr><td></TD> <td></TD> <td></TD></TR></TABLE> | 0% | [ 0 ] |
kakau | <table cellSpacing=0 cellPadding=0 border=0><tr><td></TD> <td></TD> <td></TD></TR></TABLE> | 0% | [ 0 ] |
kakkau | <table cellSpacing=0 cellPadding=0 border=0><tr><td></TD> <td></TD> <td></TD></TR></TABLE> | 0% | [ 0 ] |
kakkaakko |
voi miten suloista!anhan kirjoitti:teen aaltoja sydämen kuvat silmissäni!
aivan!anhan kirjoitti:Onhan se, rakkautta ensi silmäyksellä.
aivan ja mun rakkaudesta hannaa kohtaa ja hannan rakkaudesta mua kohtaaanhan kirjoitti:Älä muuta virka <3
Tosiaan ( =Kerttu, = minä... No ei vaan, kumpikin on )kepaa kirjoitti:aivan ja mun rakkaudesta hannaa kohtaa ja hannan rakkaudesta mua kohtaaanhan kirjoitti:Älä muuta virka <3
ootte molemmatanhan kirjoitti:Tosiaan ( =Kerttu, = minä... No ei vaan, kumpikin on )kepaa kirjoitti:aivan ja mun rakkaudesta hannaa kohtaa ja hannan rakkaudesta mua kohtaaanhan kirjoitti:Älä muuta virka <3
Mutta olet sukua minulle, se - geeni on peräisin raikilta ja aikilta, joten olet myösamanda kirjoitti:ootte molemmatanhan kirjoitti:Tosiaan ( =Kerttu, = minä... No ei vaan, kumpikin on )kepaa kirjoitti:aivan ja mun rakkaudesta hannaa kohtaa ja hannan rakkaudesta mua kohtaaanhan kirjoitti:Älä muuta virka <3
Enpäsanhan kirjoitti:-Mutta olet sukua minulle, se - geeni on peräisin raikilta ja aikilta, joten olet myösamanda kirjoitti:ootte molemmatanhan kirjoitti:Tosiaan ( =Kerttu, = minä... No ei vaan, kumpikin on )kepaa kirjoitti:aivan ja mun rakkaudesta hannaa kohtaa ja hannan rakkaudesta mua kohtaaanhan kirjoitti:Älä muuta virka <3
minä todistan ainakin olevan olen ylpeä siitä! ovat söpöjä!amanda kirjoitti:Enpäsanhan kirjoitti:-Mutta olet sukua minulle, se - geeni on peräisin raikilta ja aikilta, joten olet myösamanda kirjoitti:ootte molemmatanhan kirjoitti:Tosiaan ( =Kerttu, = minä... No ei vaan, kumpikin on )kepaa kirjoitti:aivan ja mun rakkaudesta hannaa kohtaa ja hannan rakkaudesta mua kohtaaanhan kirjoitti:Älä muuta virka <3
Joopas. Olet raikin näköinen, joten olet . Kulkee suvussamme.amanda kirjoitti:Enpäsanhan kirjoitti:-Mutta olet sukua minulle, se - geeni on peräisin raikilta ja aikilta, joten olet myösamanda kirjoitti:ootte molemmatanhan kirjoitti:Tosiaan ( =Kerttu, = minä... No ei vaan, kumpikin on )kepaa kirjoitti:aivan ja mun rakkaudesta hannaa kohtaa ja hannan rakkaudesta mua kohtaaanhan kirjoitti:Älä muuta virka <3
sanoitko ton mulle vai amatiukselle?anhan kirjoitti:Joopas. Olet raikin näköinen, joten olet . Kulkee suvussamme.amanda kirjoitti:Enpäsanhan kirjoitti:-Mutta olet sukua minulle, se - geeni on peräisin raikilta ja aikilta, joten olet myösamanda kirjoitti:ootte molemmatanhan kirjoitti:Tosiaan ( =Kerttu, = minä... No ei vaan, kumpikin on )kepaa kirjoitti:aivan ja mun rakkaudesta hannaa kohtaa ja hannan rakkaudesta mua kohtaaanhan kirjoitti:Älä muuta virka <3
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » Miten sanotte tämän jutskan?
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa