Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Miten sanotte tämän jutskan?

+2
anhan
Kapuza
6 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Miten sanotte? (monivalinta)

Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Vote_lcap93%Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Vote_rcap 93% [ 14 ]
Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Vote_lcap0%Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Vote_rcap 0% [ 0 ]
Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Vote_lcap0%Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Vote_rcap 0% [ 0 ]
Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Vote_lcap7%Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Vote_rcap 7% [ 1 ]
Ääniä yhteensä : 15

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 7]

51Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? To Toukokuu 29, 2008 4:11 am

Kapuza

Kapuza

Äläs kepaakultahanipöökultsirakas isottele...

52Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? To Toukokuu 29, 2008 5:25 am

kepaa

kepaa

isottelenpas rakas! I love you I love you I love you

53Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? To Toukokuu 29, 2008 5:42 am

suhvi

suhvi

sanon aina kaakao.

54Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? To Toukokuu 29, 2008 8:26 am

heipu

heipu

kaakao<table cellSpacing=0 cellPadding=0 border=0><tr><td>Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Vote_lcap</TD>
<td>Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Voting_bar</TD>
<td>Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Vote_rcap</TD></TR></TABLE>
90% [ 9 ]
kakao<table cellSpacing=0 cellPadding=0 border=0><tr><td>Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Vote_lcap</TD>
0% [ 0 ]
kaakkao<table cellSpacing=0 cellPadding=0 border=0><tr><td>Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Vote_lcap</TD>
0% [ 0 ]
kakkao<table cellSpacing=0 cellPadding=0 border=0><tr><td>Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Vote_lcap</TD>
0% [ 0 ]
kaakau<table cellSpacing=0 cellPadding=0 border=0><tr><td>Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Vote_lcap</TD>
0% [ 0 ]
kaakkau<table cellSpacing=0 cellPadding=0 border=0><tr><td>Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Vote_lcap</TD>
0% [ 0 ]
kakau<table cellSpacing=0 cellPadding=0 border=0><tr><td>Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Vote_lcap</TD>
0% [ 0 ]
kakkau<table cellSpacing=0 cellPadding=0 border=0><tr><td>Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Vote_lcap</TD>
0% [ 0 ]
kakkaakko

Noi kaikki on aika tyhmiä. Ja kysymyskin on. Mitä välii sillä on miten sanoo..

55Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? To Toukokuu 29, 2008 8:27 am

suhvi

suhvi

niimpä Razz Razz Razz

56Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? To Toukokuu 29, 2008 9:14 am

anhan

anhan

teen aaltoja sydämen kuvat silmissäni!

57Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? To Toukokuu 29, 2008 10:27 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:teen aaltoja sydämen kuvat silmissäni!
Smile voi miten suloista!

58Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? To Toukokuu 29, 2008 10:28 am

anhan

anhan

Onhan se, rakkautta ensi silmäyksellä.

59Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? To Toukokuu 29, 2008 10:29 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:Onhan se, rakkautta ensi silmäyksellä.
aivan!

60Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? La Toukokuu 31, 2008 9:20 am

Kapuza

Kapuza

AWWW

61Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? La Toukokuu 31, 2008 9:22 am

amanda

amanda

Mistä te puhutte?? EN jaksa lukee teiän hölmöjä viestejä Very Happy

62Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? La Toukokuu 31, 2008 9:24 am

Kapuza

Kapuza

Jos totta puhutaa, toi vipo juttu meni miultaki vähä ohi...

63Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Su Kesä 01, 2008 6:36 am

anhan

anhan

No me puhutaan rakkaudesta, kuten siellä lukee. Very Happy

64Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Su Kesä 01, 2008 6:36 am

Kapuza

Kapuza

Rakkaudesta mitä kohtaa?

65Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Su Kesä 01, 2008 6:38 am

anhan

anhan

28 viikon leiriläisiä kohtaan <3 Ja niiden vuodatustam kohtaan.

66Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Su Kesä 01, 2008 6:47 am

Kapuza

Kapuza

Awww LOVEEEEE <3<3<3<<3 Very Happy

67Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Su Kesä 01, 2008 6:52 am

anhan

anhan

Älä muuta virka <3

68Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Ti Kesä 03, 2008 4:00 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:Älä muuta virka <3
aivan ja mun rakkaudesta hannaa kohtaa ja hannan rakkaudesta mua kohtaa Smile I love you I love you

69Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Ti Kesä 03, 2008 6:46 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:
aivan ja mun rakkaudesta hannaa kohtaa ja hannan rakkaudesta mua kohtaa Smile I love you I love you
Tosiaan pig I love you What a Face ( pig =Kerttu, What a Face = minä... No ei vaan, kumpikin on What a Face )

70Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Ti Kesä 03, 2008 7:57 am

amanda

amanda

anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Tosiaan pig I love you What a Face ( pig =Kerttu, What a Face = minä... No ei vaan, kumpikin on What a Face )
ootte molemmat pig

71Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Ti Kesä 03, 2008 10:20 am

anhan

anhan

-
amanda kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
ootte molemmat pig
Mutta olet sukua minulle, se pig - geeni on peräisin raikilta ja aikilta, joten olet myös pig

72Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Ti Kesä 03, 2008 11:43 am

amanda

amanda

anhan kirjoitti:-
amanda kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
ootte molemmat pig
Mutta olet sukua minulle, se pig - geeni on peräisin raikilta ja aikilta, joten olet myös pig
Enpäs pig

73Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Ke Kesä 04, 2008 12:06 am

kepaa

kepaa

amanda kirjoitti:
amanda kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
ootte molemmat pig
Enpäs pig
minä todistan ainakin olevan pig olen ylpeä siitä! pig ovat söpöjä!

74Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Ke Kesä 04, 2008 4:36 am

anhan

anhan

amanda kirjoitti:
amanda kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
ootte molemmat pig
Enpäs pig
Joopas. Olet raikin näköinen, joten olet pig . Kulkee suvussamme.

75Miten sanotte tämän jutskan? - Sivu 3 Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Ke Kesä 04, 2008 5:30 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:
amanda kirjoitti:
amanda kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
ootte molemmat pig
Enpäs pig
Joopas. Olet raikin näköinen, joten olet pig . Kulkee suvussamme.
sanoitko ton mulle vai amatiukselle?

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 7]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa