Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Miten sanotte tämän jutskan?

+2
anhan
Kapuza
6 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Miten sanotte? (monivalinta)

Miten sanotte tämän jutskan? Vote_lcap93%Miten sanotte tämän jutskan? Vote_rcap 93% [ 14 ]
Miten sanotte tämän jutskan? Vote_lcap0%Miten sanotte tämän jutskan? Vote_rcap 0% [ 0 ]
Miten sanotte tämän jutskan? Vote_lcap0%Miten sanotte tämän jutskan? Vote_rcap 0% [ 0 ]
Miten sanotte tämän jutskan? Vote_lcap7%Miten sanotte tämän jutskan? Vote_rcap 7% [ 1 ]
Ääniä yhteensä : 15

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 7]

1Miten sanotte tämän jutskan? Empty Miten sanotte tämän jutskan? To Toukokuu 15, 2008 5:46 am

Kapuza

Kapuza

Kaikki sanoo erilailla.. Smile Mie sanon itte yleensä kaakao

2Miten sanotte tämän jutskan? Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? To Toukokuu 15, 2008 9:36 am

anhan

anhan

kaakao tietty

3Miten sanotte tämän jutskan? Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Pe Toukokuu 16, 2008 10:28 pm

amanda

amanda

Mun ja hannan mummi sanoo aina makao Very Happy

4Miten sanotte tämän jutskan? Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? La Toukokuu 17, 2008 12:21 am

Kapuza

Kapuza

Hihi.. Mun yks kaveri sanoo kaakau.. Razz

5Miten sanotte tämän jutskan? Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? La Toukokuu 17, 2008 12:33 am

anhan

anhan

amanda kirjoitti:Mun ja hannan mummi sanoo aina makao Very Happy
Niin sanoo. Very Happy Hölmösti sanottu. Sen hiusväri merkki on pöly kalö.

6Miten sanotte tämän jutskan? Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? La Toukokuu 17, 2008 12:36 am

Kapuza

Kapuza

anhan kirjoitti:
Mite toi hiusväri tänne liittyy? Very Happy

7Miten sanotte tämän jutskan? Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? La Toukokuu 17, 2008 12:38 am

anhan

anhan

Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Se on toinen asia, jonka se sanoo hölmösti. ;D

8Miten sanotte tämän jutskan? Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? La Toukokuu 17, 2008 12:47 am

Kapuza

Kapuza

anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Aaaaaa Razz

9Miten sanotte tämän jutskan? Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Su Toukokuu 18, 2008 1:21 am

amanda

amanda

Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Aaaaaa Razz
Ja sit me aina Hannan kanssa pyydetään sitä sanomaan se. Sit mummi ei tajua miks me revetään aina kun se sanoo sen. Ilkeitä ollaan.

10Miten sanotte tämän jutskan? Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Su Toukokuu 18, 2008 2:51 am

anhan

anhan

amanda kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Aaaaaa Razz
Ja sit me aina Hannan kanssa pyydetään sitä sanomaan se. Sit mummi ei tajua miks me revetään aina kun se sanoo sen. Ilkeitä ollaan.
Niinpä. Very Happy Ei voi olla nauramatta, kun se sanoo sen. ;D (En muuten tuu tänään Onnin synttärille, kun oon vähän kipee ja pitäs kai lukee kokeisiinkin... :/ Mutta onnittele sitä mun puolesta!)

11Miten sanotte tämän jutskan? Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Su Toukokuu 18, 2008 3:14 am

anhan

anhan

Sanottekos te sitten vihta vai vasta? Mä sanon vasta.

12Miten sanotte tämän jutskan? Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Su Toukokuu 18, 2008 4:07 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:Sanottekos te sitten vihta vai vasta? Mä sanon vasta.
se on kyö ehdottomasti kaakao, ei sitä muuten voi sanoo, en tajuu tota kakkaako ?? x'DDDD

13Miten sanotte tämän jutskan? Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Su Toukokuu 18, 2008 4:58 am

Kapuza

Kapuza

Hehe.. Mie sanon vasta!

14Miten sanotte tämän jutskan? Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Su Toukokuu 18, 2008 6:27 am

anhan

anhan

Kakkaatko.

Kokoakokokokkokokokokkokokokokokko
Suomeks: Kokoa koko kokko. Koko kokkoko? Koko kokko.

15Miten sanotte tämän jutskan? Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Su Toukokuu 18, 2008 6:43 am

Kapuza

Kapuza

Osta lakkaa satamasta, kun lakkaa satamasta.

16Miten sanotte tämän jutskan? Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Su Toukokuu 18, 2008 6:43 am

anhan

anhan

Very Happy
Tuu kattoon kattoon, kun mun kaverin kaveri tapettiin tapettiin.

17Miten sanotte tämän jutskan? Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Su Toukokuu 18, 2008 9:23 am

amanda

amanda

Kasvainsanoikasvainjakasvoivain

18Miten sanotte tämän jutskan? Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Su Toukokuu 18, 2008 11:22 am

Kapuza

Kapuza

Jee!! X>

19Miten sanotte tämän jutskan? Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Ma Toukokuu 19, 2008 11:12 pm

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:Jee!! X>
vain kasvain voi kasvaa noin vain Very Happy ja sitten on: Hilja sanoin Hiljalle hiljaa niin hiljaa ettei Hilja kuullut kuinka hiljaa Hilja sanoin Hiljalle hiljaa Very Happy

20Miten sanotte tämän jutskan? Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Ma Toukokuu 19, 2008 11:12 pm

kepaa

kepaa

mudda,nydden mie mene däsdä gouluuun Smile byebye lapset minä olen jo aikuinen ja tulen vain valvomaan tiegän leiriä!

21Miten sanotte tämän jutskan? Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Ti Toukokuu 20, 2008 9:38 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:mudda,nydden mie mene däsdä gouluuun Smile byebye lapset minä olen jo aikuinen ja tulen vain valvomaan tiegän leiriä!
Ooddan zäää aigguided

22Miten sanotte tämän jutskan? Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Ke Toukokuu 21, 2008 2:54 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:mudda,nydden mie mene däsdä gouluuun Smile byebye lapset minä olen jo aikuinen ja tulen vain valvomaan tiegän leiriä!
Ooddan zäää aigguided
jepsis, tottakai

23Miten sanotte tämän jutskan? Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? Ke Toukokuu 21, 2008 4:28 am

anhan

anhan

Pyöäää en jaksa lukee kokeisiin. (koeviikko)

24Miten sanotte tämän jutskan? Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? La Toukokuu 24, 2008 12:57 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:Pyöäää en jaksa lukee kokeisiin. (koeviikko)
mitkäs kokeet seuraavana?

25Miten sanotte tämän jutskan? Empty Vs: Miten sanotte tämän jutskan? La Toukokuu 24, 2008 2:03 am

anhan

anhan

maanantaina maantieto ja tiistaina matikka. :/

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 7]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa