Kaikki sanoo erilailla.. Mie sanon itte yleensä kaakao
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Miten sanotte? (monivalinta)
Niin sanoo. Hölmösti sanottu. Sen hiusväri merkki on pöly kalö.amanda kirjoitti:Mun ja hannan mummi sanoo aina makao
Mite toi hiusväri tänne liittyy?anhan kirjoitti:Niin sanoo. Hölmösti sanottu. Sen hiusväri merkki on pöly kalö.amanda kirjoitti:Mun ja hannan mummi sanoo aina makao
Se on toinen asia, jonka se sanoo hölmösti. ;DKapuza kirjoitti:Mite toi hiusväri tänne liittyy?anhan kirjoitti:Niin sanoo. Hölmösti sanottu. Sen hiusväri merkki on pöly kalö.amanda kirjoitti:Mun ja hannan mummi sanoo aina makao
Aaaaaaanhan kirjoitti:Se on toinen asia, jonka se sanoo hölmösti. ;DKapuza kirjoitti:Mite toi hiusväri tänne liittyy?anhan kirjoitti:Niin sanoo. Hölmösti sanottu. Sen hiusväri merkki on pöly kalö.amanda kirjoitti:Mun ja hannan mummi sanoo aina makao
Ja sit me aina Hannan kanssa pyydetään sitä sanomaan se. Sit mummi ei tajua miks me revetään aina kun se sanoo sen. Ilkeitä ollaan.Kapuza kirjoitti:Aaaaaaanhan kirjoitti:Se on toinen asia, jonka se sanoo hölmösti. ;DKapuza kirjoitti:Mite toi hiusväri tänne liittyy?anhan kirjoitti:Niin sanoo. Hölmösti sanottu. Sen hiusväri merkki on pöly kalö.amanda kirjoitti:Mun ja hannan mummi sanoo aina makao
Niinpä. Ei voi olla nauramatta, kun se sanoo sen. ;D (En muuten tuu tänään Onnin synttärille, kun oon vähän kipee ja pitäs kai lukee kokeisiinkin... :/ Mutta onnittele sitä mun puolesta!)amanda kirjoitti:Ja sit me aina Hannan kanssa pyydetään sitä sanomaan se. Sit mummi ei tajua miks me revetään aina kun se sanoo sen. Ilkeitä ollaan.Kapuza kirjoitti:Aaaaaaanhan kirjoitti:Se on toinen asia, jonka se sanoo hölmösti. ;DKapuza kirjoitti:Mite toi hiusväri tänne liittyy?anhan kirjoitti:Niin sanoo. Hölmösti sanottu. Sen hiusväri merkki on pöly kalö.amanda kirjoitti:Mun ja hannan mummi sanoo aina makao
se on kyö ehdottomasti kaakao, ei sitä muuten voi sanoo, en tajuu tota kakkaako ?? x'DDDDanhan kirjoitti:Sanottekos te sitten vihta vai vasta? Mä sanon vasta.
vain kasvain voi kasvaa noin vain ja sitten on: Hilja sanoin Hiljalle hiljaa niin hiljaa ettei Hilja kuullut kuinka hiljaa Hilja sanoin Hiljalle hiljaaKapuza kirjoitti:Jee!! X>
Ooddan zäää aigguidedkepaa kirjoitti:mudda,nydden mie mene däsdä gouluuun byebye lapset minä olen jo aikuinen ja tulen vain valvomaan tiegän leiriä!
jepsis, tottakaiKapuza kirjoitti:Ooddan zäää aigguidedkepaa kirjoitti:mudda,nydden mie mene däsdä gouluuun byebye lapset minä olen jo aikuinen ja tulen vain valvomaan tiegän leiriä!
mitkäs kokeet seuraavana?anhan kirjoitti:Pyöäää en jaksa lukee kokeisiin. (koeviikko)
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » Miten sanotte tämän jutskan?
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa