kyllä pakkoanhan kirjoitti:Joo, toivottavasti muistan muistuttaa.kepaa kirjoitti:joo laulan,a muistuta sittenanhan kirjoitti:Saat laulaa sit sen laulun kun nähään!kepaa kirjoitti:mäki, seon hauskaa olla vauvamainen! <Tiedän yhenvauva laulun siinä menee sanat näin: Ja jos en mä saa tota xylitoli purkkaa mä kaadan tän kaupan.. se on niin hassu! Vaavit on söpöliiinejä! Ne kattoo aina silleinanhan kirjoitti:Vähän haluisin käyttäytyä aina noin. Mulle se tais jäädä päälle.kepaa kirjoitti:täätä tättä! Äiti osta karkki mulle pliidie, tai kaadan tän kaupan! byääähähhä tättä tättä , nalle OOH!anhan kirjoitti:Tai sit se on uhmaikä.Kapuza kirjoitti:Onkohan se tuo puberteetti-ikä!? Kaks opee sanoo tollee ain ku joku on vähä möks, tai huonol tuulel, tai ei heti tottele... Tai oikeestaa vaa ku yks tietty oppilas on sillee. Se oppilas on just sellane tosi hyvöä kaikessam keskiarvo vissii 9.45 ja kaikkeekepaa kirjoitti:HAH, MINÄ OLEN SO LOUKKAANTUNUT NYT! oon nyt ihan MÖKS MÖKS
Et voi lähettää uutta viestiä heti edellisen jälkeen, ole hyvä ja yritä hetken kuluttua uudelleen <-------- mulle tulee aina toi!