Nii just, LAISKA!
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Mä oon kuunnellu sitä kotona. Iskä oli kuvannu.amanda kirjoitti:Laiskimus.. en ollut yläkaupungin yössä. Ei kiinnostanut lähtee, ja Lulu ja ystävät musiikkia saa kuulla raivostumiseen asti kotonakin
Terävä havainto!kepaa kirjoitti:Mä ooon varmaa yt kaikkien mielestä laiska
Haa, taas se tuli esille. I´m the cleverest!anhan kirjoitti:Terävä havainto!kepaa kirjoitti:Mä ooon varmaa yt kaikkien mielestä laiska
Niin, eihän se nyt epäselväks voi keltään jäädäkkään!kepaa kirjoitti:Haa, taas se tuli esille. I´m the cleverest!anhan kirjoitti:Terävä havainto!kepaa kirjoitti:Mä ooon varmaa yt kaikkien mielestä laiska
Nii, kepalla on ison vesimelonin kokoset aivot!anhan kirjoitti:Niin, eihän se nyt epäselväks voi keltään jäädäkkään!kepaa kirjoitti:Haa, taas se tuli esille. I´m the cleverest!anhan kirjoitti:Terävä havainto!kepaa kirjoitti:Mä ooon varmaa yt kaikkien mielestä laiska
Onkohan sisältö yhtä vetinen kuin vesimeloonissa?Kapuza kirjoitti:Nii, kepalla on ison vesimelonin kokoset aivot!anhan kirjoitti:Niin, eihän se nyt epäselväks voi keltään jäädäkkään!kepaa kirjoitti:Haa, taas se tuli esille. I´m the cleverest!anhan kirjoitti:Terävä havainto!kepaa kirjoitti:Mä ooon varmaa yt kaikkien mielestä laiska
Niinpä taitaa olla..anhan kirjoitti:Onkohan sisältö yhtä vetinen kuin vesimeloonissa?Kapuza kirjoitti:Nii, kepalla on ison vesimelonin kokoset aivot!anhan kirjoitti:Niin, eihän se nyt epäselväks voi keltään jäädäkkään!kepaa kirjoitti:Haa, taas se tuli esille. I´m the cleverest!anhan kirjoitti:Terävä havainto!kepaa kirjoitti:Mä ooon varmaa yt kaikkien mielestä laiska
Mut ei kerrota sitä kertulle.Kapuza kirjoitti:Niinpä taitaa olla..anhan kirjoitti:Onkohan sisältö yhtä vetinen kuin vesimeloonissa?Kapuza kirjoitti:Nii, kepalla on ison vesimelonin kokoset aivot!anhan kirjoitti:Niin, eihän se nyt epäselväks voi keltään jäädäkkään!kepaa kirjoitti:Haa, taas se tuli esille. I´m the cleverest!anhan kirjoitti:Terävä havainto!kepaa kirjoitti:Mä ooon varmaa yt kaikkien mielestä laiska
Joo, ei kerrota! Ettei kepa vaan suutu meille.anhan kirjoitti:Mut ei kerrota sitä kertulle.Kapuza kirjoitti:Niinpä taitaa olla..anhan kirjoitti:Onkohan sisältö yhtä vetinen kuin vesimeloonissa?Kapuza kirjoitti:Nii, kepalla on ison vesimelonin kokoset aivot!anhan kirjoitti:Niin, eihän se nyt epäselväks voi keltään jäädäkkään!kepaa kirjoitti:Haa, taas se tuli esille. I´m the cleverest!anhan kirjoitti:Terävä havainto!kepaa kirjoitti:Mä ooon varmaa yt kaikkien mielestä laiska
Niin... Totuus voi kirpaista.Kapuza kirjoitti:Joo, ei kerrota! Ettei kepa vaan suutu meille.anhan kirjoitti:Mut ei kerrota sitä kertulle.Kapuza kirjoitti:Niinpä taitaa olla..anhan kirjoitti:Onkohan sisältö yhtä vetinen kuin vesimeloonissa?Kapuza kirjoitti:Nii, kepalla on ison vesimelonin kokoset aivot!anhan kirjoitti:Niin, eihän se nyt epäselväks voi keltään jäädäkkään!kepaa kirjoitti:Haa, taas se tuli esille. I´m the cleverest!anhan kirjoitti:Terävä havainto!kepaa kirjoitti:Mä ooon varmaa yt kaikkien mielestä laiska
Totta! Ei me sitä haluta kepalle tehä...anhan kirjoitti:Niin... Totuus voi kirpaista.Kapuza kirjoitti:Joo, ei kerrota! Ettei kepa vaan suutu meille.anhan kirjoitti:Mut ei kerrota sitä kertulle.Kapuza kirjoitti:Niinpä taitaa olla..anhan kirjoitti:Onkohan sisältö yhtä vetinen kuin vesimeloonissa?Kapuza kirjoitti:Nii, kepalla on ison vesimelonin kokoset aivot!anhan kirjoitti:Niin, eihän se nyt epäselväks voi keltään jäädäkkään!kepaa kirjoitti:Haa, taas se tuli esille. I´m the cleverest!anhan kirjoitti:Terävä havainto!kepaa kirjoitti:Mä ooon varmaa yt kaikkien mielestä laiska
Ei tietenkään.Kapuza kirjoitti:Totta! Ei me sitä haluta kepalle tehä...anhan kirjoitti:Niin... Totuus voi kirpaista.Kapuza kirjoitti:Joo, ei kerrota! Ettei kepa vaan suutu meille.anhan kirjoitti:Mut ei kerrota sitä kertulle.Kapuza kirjoitti:Niinpä taitaa olla..anhan kirjoitti:Onkohan sisältö yhtä vetinen kuin vesimeloonissa?Kapuza kirjoitti:Nii, kepalla on ison vesimelonin kokoset aivot!anhan kirjoitti:Niin, eihän se nyt epäselväks voi keltään jäädäkkään!kepaa kirjoitti:Haa, taas se tuli esille. I´m the cleverest!anhan kirjoitti:Terävä havainto!kepaa kirjoitti:Mä ooon varmaa yt kaikkien mielestä laiska
Se ei ole uutta. (on se kylläkin)kepaa kirjoitti:HAH, MINÄ OLEN SO LOUKKAANTUNUT NYT! oon nyt ihan MÖKS MÖKS
Onkohan se tuo puberteetti-ikä!? Kaks opee sanoo tollee ain ku joku on vähä möks, tai huonol tuulel, tai ei heti tottele... Tai oikeestaa vaa ku yks tietty oppilas on sillee. Se oppilas on just sellane tosi hyvöä kaikessam keskiarvo vissii 9.45 ja kaikkeekepaa kirjoitti:HAH, MINÄ OLEN SO LOUKKAANTUNUT NYT! oon nyt ihan MÖKS MÖKS
Tai sit se on uhmaikä.Kapuza kirjoitti:Onkohan se tuo puberteetti-ikä!? Kaks opee sanoo tollee ain ku joku on vähä möks, tai huonol tuulel, tai ei heti tottele... Tai oikeestaa vaa ku yks tietty oppilas on sillee. Se oppilas on just sellane tosi hyvöä kaikessam keskiarvo vissii 9.45 ja kaikkeekepaa kirjoitti:HAH, MINÄ OLEN SO LOUKKAANTUNUT NYT! oon nyt ihan MÖKS MÖKS
täätä tättä! Äiti osta karkki mulle pliidie, tai kaadan tän kaupan! byääähähhä tättä tättä , nalle OOH!anhan kirjoitti:Tai sit se on uhmaikä.Kapuza kirjoitti:Onkohan se tuo puberteetti-ikä!? Kaks opee sanoo tollee ain ku joku on vähä möks, tai huonol tuulel, tai ei heti tottele... Tai oikeestaa vaa ku yks tietty oppilas on sillee. Se oppilas on just sellane tosi hyvöä kaikessam keskiarvo vissii 9.45 ja kaikkeekepaa kirjoitti:HAH, MINÄ OLEN SO LOUKKAANTUNUT NYT! oon nyt ihan MÖKS MÖKS
Vähän haluisin käyttäytyä aina noin. Mulle se tais jäädä päälle.kepaa kirjoitti:täätä tättä! Äiti osta karkki mulle pliidie, tai kaadan tän kaupan! byääähähhä tättä tättä , nalle OOH!anhan kirjoitti:Tai sit se on uhmaikä.Kapuza kirjoitti:Onkohan se tuo puberteetti-ikä!? Kaks opee sanoo tollee ain ku joku on vähä möks, tai huonol tuulel, tai ei heti tottele... Tai oikeestaa vaa ku yks tietty oppilas on sillee. Se oppilas on just sellane tosi hyvöä kaikessam keskiarvo vissii 9.45 ja kaikkeekepaa kirjoitti:HAH, MINÄ OLEN SO LOUKKAANTUNUT NYT! oon nyt ihan MÖKS MÖKS
mäki, seon hauskaa olla vauvamainen! <Tiedän yhenvauva laulun siinä menee sanat näin: Ja jos en mä saa tota xylitoli purkkaa mä kaadan tän kaupan.. se on niin hassu! Vaavit on söpöliiinejä! Ne kattoo aina silleinanhan kirjoitti:Vähän haluisin käyttäytyä aina noin. Mulle se tais jäädä päälle.kepaa kirjoitti:täätä tättä! Äiti osta karkki mulle pliidie, tai kaadan tän kaupan! byääähähhä tättä tättä , nalle OOH!anhan kirjoitti:Tai sit se on uhmaikä.Kapuza kirjoitti:Onkohan se tuo puberteetti-ikä!? Kaks opee sanoo tollee ain ku joku on vähä möks, tai huonol tuulel, tai ei heti tottele... Tai oikeestaa vaa ku yks tietty oppilas on sillee. Se oppilas on just sellane tosi hyvöä kaikessam keskiarvo vissii 9.45 ja kaikkeekepaa kirjoitti:HAH, MINÄ OLEN SO LOUKKAANTUNUT NYT! oon nyt ihan MÖKS MÖKS
Saat laulaa sit sen laulun kun nähään!kepaa kirjoitti:mäki, seon hauskaa olla vauvamainen! <Tiedän yhenvauva laulun siinä menee sanat näin: Ja jos en mä saa tota xylitoli purkkaa mä kaadan tän kaupan.. se on niin hassu! Vaavit on söpöliiinejä! Ne kattoo aina silleinanhan kirjoitti:Vähän haluisin käyttäytyä aina noin. Mulle se tais jäädä päälle.kepaa kirjoitti:täätä tättä! Äiti osta karkki mulle pliidie, tai kaadan tän kaupan! byääähähhä tättä tättä , nalle OOH!anhan kirjoitti:Tai sit se on uhmaikä.Kapuza kirjoitti:Onkohan se tuo puberteetti-ikä!? Kaks opee sanoo tollee ain ku joku on vähä möks, tai huonol tuulel, tai ei heti tottele... Tai oikeestaa vaa ku yks tietty oppilas on sillee. Se oppilas on just sellane tosi hyvöä kaikessam keskiarvo vissii 9.45 ja kaikkeekepaa kirjoitti:HAH, MINÄ OLEN SO LOUKKAANTUNUT NYT! oon nyt ihan MÖKS MÖKS
joo laulan,a muistuta sittenanhan kirjoitti:Saat laulaa sit sen laulun kun nähään!kepaa kirjoitti:mäki, seon hauskaa olla vauvamainen! <Tiedän yhenvauva laulun siinä menee sanat näin: Ja jos en mä saa tota xylitoli purkkaa mä kaadan tän kaupan.. se on niin hassu! Vaavit on söpöliiinejä! Ne kattoo aina silleinanhan kirjoitti:Vähän haluisin käyttäytyä aina noin. Mulle se tais jäädä päälle.kepaa kirjoitti:täätä tättä! Äiti osta karkki mulle pliidie, tai kaadan tän kaupan! byääähähhä tättä tättä , nalle OOH!anhan kirjoitti:Tai sit se on uhmaikä.Kapuza kirjoitti:Onkohan se tuo puberteetti-ikä!? Kaks opee sanoo tollee ain ku joku on vähä möks, tai huonol tuulel, tai ei heti tottele... Tai oikeestaa vaa ku yks tietty oppilas on sillee. Se oppilas on just sellane tosi hyvöä kaikessam keskiarvo vissii 9.45 ja kaikkeekepaa kirjoitti:HAH, MINÄ OLEN SO LOUKKAANTUNUT NYT! oon nyt ihan MÖKS MÖKS
Joo, toivottavasti muistan muistuttaa.kepaa kirjoitti:joo laulan,a muistuta sittenanhan kirjoitti:Saat laulaa sit sen laulun kun nähään!kepaa kirjoitti:mäki, seon hauskaa olla vauvamainen! <Tiedän yhenvauva laulun siinä menee sanat näin: Ja jos en mä saa tota xylitoli purkkaa mä kaadan tän kaupan.. se on niin hassu! Vaavit on söpöliiinejä! Ne kattoo aina silleinanhan kirjoitti:Vähän haluisin käyttäytyä aina noin. Mulle se tais jäädä päälle.kepaa kirjoitti:täätä tättä! Äiti osta karkki mulle pliidie, tai kaadan tän kaupan! byääähähhä tättä tättä , nalle OOH!anhan kirjoitti:Tai sit se on uhmaikä.Kapuza kirjoitti:Onkohan se tuo puberteetti-ikä!? Kaks opee sanoo tollee ain ku joku on vähä möks, tai huonol tuulel, tai ei heti tottele... Tai oikeestaa vaa ku yks tietty oppilas on sillee. Se oppilas on just sellane tosi hyvöä kaikessam keskiarvo vissii 9.45 ja kaikkeekepaa kirjoitti:HAH, MINÄ OLEN SO LOUKKAANTUNUT NYT! oon nyt ihan MÖKS MÖKS
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » Kattokaa tää!
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa