Mulla on sellainen suru uutinen jonka Anni mulle kerto ja kysy ett voisin kirjottaa siitä täänne.Jos tunnette Annin joka on vetäny Sahalassa vaelluksia ja leirejä ei vedäkkään tänä vuotisia leirejä!
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Haha. Sulla on vilkas mielikuvitus. Kohta varmaan epäilet jalkasilsaa. No ei vaan, mäkin haluun tietää lisää. Ella tänne kertomaan!Kapuza kirjoitti:Eikä! Anni oli paras. Sai mennä tosi kovaa ja ratsastettii paljon ja kaikkee. Sais luvan olla se uus vetäjä ainaki yhtä hyvä XD
Miksköhä Anni ei vedä leirei? Meneeks se naimisii? Muuttaaks se? Saiks se jonku työn? Joutuuks se leikkauksee??? ;(
pöh, haluun silti annin )) no kaipa neki kelpaa luulisin! Muttaa ssaaataispa mennä yhtä kovaa<3ella kirjoitti:En muista heidän nimiä ketka leirejä tulee vetämään,mutta Annille ei kuuluumma riittänyt töitä ku Anni käy vaan sillooin siellä vetämässä vaelluksia ku tarve vaati.Eikun nyt muistan Ne oli Tarja ja Johanna. Kuulemma ihan kivoja ohjaajia (:
Saavat olla kunnon heepoja. Voi rähmä kummiski.ella kirjoitti:pöh, haluun silti annin )) no kaipa neki kelpaa luulisin! Muttaa ssaaataispa mennä yhtä kovaa<3ella kirjoitti:En muista heidän nimiä ketka leirejä tulee vetämään,mutta Annille ei kuuluumma riittänyt töitä ku Anni käy vaan sillooin siellä vetämässä vaelluksia ku tarve vaati.Eikun nyt muistan Ne oli Tarja ja Johanna. Kuulemma ihan kivoja ohjaajia (:
No joooooooo........kepaa kirjoitti:Saavat olla kunnon heepoja. Voi rähmä kummiski.ella kirjoitti:pöh, haluun silti annin )) no kaipa neki kelpaa luulisin! Muttaa ssaaataispa mennä yhtä kovaa<3ella kirjoitti:En muista heidän nimiä ketka leirejä tulee vetämään,mutta Annille ei kuuluumma riittänyt töitä ku Anni käy vaan sillooin siellä vetämässä vaelluksia ku tarve vaati.Eikun nyt muistan Ne oli Tarja ja Johanna. Kuulemma ihan kivoja ohjaajia (:
Niin, no mä oon ollut vaan Anni-leireilläanhan kirjoitti:No kyllähän ne varmaan ihan hyviä vetäjiä on, kun kerta on sinne valittu. Tai siis ainakin kaikki edelliset ohjaajat on ollu huippuja. Että eiköhän nytkin!
Anni-leirit on ollu kyllä mahtavia. Ja matleena, nina ja heli oli kans kivoja. Ja Veera. Ja ne kaikki, joiden nimiä en mainitse.amanda kirjoitti:Niin, no mä oon ollut vaan Anni-leireilläanhan kirjoitti:No kyllähän ne varmaan ihan hyviä vetäjiä on, kun kerta on sinne valittu. Tai siis ainakin kaikki edelliset ohjaajat on ollu huippuja. Että eiköhän nytkin!
Mie oon ollu vaa yhel leiril, Anii veti sitä. Kumpa saatas nyt uusienki vetäjienki kaa mennä yhtä lujaa ja ratsastaa yhtä paljo... Ettei yhtäkkii tuu,et 10-11 maastoon 15-16 maastoon, seuraava päivä 10-11 kentällä 14-15 maastoon, seuraava päivä 10-11 kentällä esteitä 16-17 maastoon, seuraava 10-11 maastoon 15-16 maastoon... No ei kai sentää!anhan kirjoitti:Anni-leirit on ollu kyllä mahtavia. Ja matleena, nina ja heli oli kans kivoja. Ja Veera. Ja ne kaikki, joiden nimiä en mainitse.amanda kirjoitti:Niin, no mä oon ollut vaan Anni-leireilläanhan kirjoitti:No kyllähän ne varmaan ihan hyviä vetäjiä on, kun kerta on sinne valittu. Tai siis ainakin kaikki edelliset ohjaajat on ollu huippuja. Että eiköhän nytkin!
Niin, mutta se leirin ohjelmahan pysyy aika samanlaisena huolimatta ohjaajan vaihtumisesta.Kapuza kirjoitti:Mie oon ollu vaa yhel leiril, Anii veti sitä. Kumpa saatas nyt uusienki vetäjienki kaa mennä yhtä lujaa ja ratsastaa yhtä paljo... Ettei yhtäkkii tuu,et 10-11 maastoon 15-16 maastoon, seuraava päivä 10-11 kentällä 14-15 maastoon, seuraava päivä 10-11 kentällä esteitä 16-17 maastoon, seuraava 10-11 maastoon 15-16 maastoon... No ei kai sentää!anhan kirjoitti:Anni-leirit on ollu kyllä mahtavia. Ja matleena, nina ja heli oli kans kivoja. Ja Veera. Ja ne kaikki, joiden nimiä en mainitse.amanda kirjoitti:Niin, no mä oon ollut vaan Anni-leireilläanhan kirjoitti:No kyllähän ne varmaan ihan hyviä vetäjiä on, kun kerta on sinne valittu. Tai siis ainakin kaikki edelliset ohjaajat on ollu huippuja. Että eiköhän nytkin!
Kai siel silti on iha yhtä kivaa. Ei vaa yhtää osaa arvellakkaa, millasii ne uudet ny o.
niin mäki uskon mutta eniten toivon sitä että päästäis uittaa<3anhan kirjoitti:Niin, mutta se leirin ohjelmahan pysyy aika samanlaisena huolimatta ohjaajan vaihtumisesta.Kapuza kirjoitti:Mie oon ollu vaa yhel leiril, Anii veti sitä. Kumpa saatas nyt uusienki vetäjienki kaa mennä yhtä lujaa ja ratsastaa yhtä paljo... Ettei yhtäkkii tuu,et 10-11 maastoon 15-16 maastoon, seuraava päivä 10-11 kentällä 14-15 maastoon, seuraava päivä 10-11 kentällä esteitä 16-17 maastoon, seuraava 10-11 maastoon 15-16 maastoon... No ei kai sentää!anhan kirjoitti:Anni-leirit on ollu kyllä mahtavia. Ja matleena, nina ja heli oli kans kivoja. Ja Veera. Ja ne kaikki, joiden nimiä en mainitse.amanda kirjoitti:Niin, no mä oon ollut vaan Anni-leireilläanhan kirjoitti:No kyllähän ne varmaan ihan hyviä vetäjiä on, kun kerta on sinne valittu. Tai siis ainakin kaikki edelliset ohjaajat on ollu huippuja. Että eiköhän nytkin!
Kai siel silti on iha yhtä kivaa. Ei vaa yhtää osaa arvellakkaa, millasii ne uudet ny o.
Kyllä silti luvassa hyvä leiri.
niin, se on ehdoton.kepaa kirjoitti:niin mäki uskon mutta eniten toivon sitä että päästäis uittaa<3anhan kirjoitti:Niin, mutta se leirin ohjelmahan pysyy aika samanlaisena huolimatta ohjaajan vaihtumisesta.Kapuza kirjoitti:Mie oon ollu vaa yhel leiril, Anii veti sitä. Kumpa saatas nyt uusienki vetäjienki kaa mennä yhtä lujaa ja ratsastaa yhtä paljo... Ettei yhtäkkii tuu,et 10-11 maastoon 15-16 maastoon, seuraava päivä 10-11 kentällä 14-15 maastoon, seuraava päivä 10-11 kentällä esteitä 16-17 maastoon, seuraava 10-11 maastoon 15-16 maastoon... No ei kai sentää!anhan kirjoitti:Anni-leirit on ollu kyllä mahtavia. Ja matleena, nina ja heli oli kans kivoja. Ja Veera. Ja ne kaikki, joiden nimiä en mainitse.amanda kirjoitti:Niin, no mä oon ollut vaan Anni-leireilläanhan kirjoitti:No kyllähän ne varmaan ihan hyviä vetäjiä on, kun kerta on sinne valittu. Tai siis ainakin kaikki edelliset ohjaajat on ollu huippuja. Että eiköhän nytkin!
äläanhan kirjoitti:niin, se on ehdoton.kepaa kirjoitti:niin mäki uskon mutta eniten toivon sitä että päästäis uittaa<3anhan kirjoitti:Niin, mutta se leirin ohjelmahan pysyy aika samanlaisena huolimatta ohjaajan vaihtumisesta.Kapuza kirjoitti:Mie oon ollu vaa yhel leiril, Anii veti sitä. Kumpa saatas nyt uusienki vetäjienki kaa mennä yhtä lujaa ja ratsastaa yhtä paljo... Ettei yhtäkkii tuu,et 10-11 maastoon 15-16 maastoon, seuraava päivä 10-11 kentällä 14-15 maastoon, seuraava päivä 10-11 kentällä esteitä 16-17 maastoon, seuraava 10-11 maastoon 15-16 maastoon... No ei kai sentää!anhan kirjoitti:Anni-leirit on ollu kyllä mahtavia. Ja matleena, nina ja heli oli kans kivoja. Ja Veera. Ja ne kaikki, joiden nimiä en mainitse.amanda kirjoitti:Niin, no mä oon ollut vaan Anni-leireilläanhan kirjoitti:No kyllähän ne varmaan ihan hyviä vetäjiä on, kun kerta on sinne valittu. Tai siis ainakin kaikki edelliset ohjaajat on ollu huippuja. Että eiköhän nytkin!
Nii tulee!!! Parempi ois, muuten syytän, ööh, ketä mie syytäm, mie syytän Kepaa ja Hannaa, ku ne varmaa manipuloi leirin vetäjää rääkkäämää meitä nii, et meiät aina vaa lukittais sinne huoneesee ja saatas ratsastaa tunti päivässä, ja tietty Hannalla ja Kepal ois omat ohjelmat.. ;Panhan kirjoitti:Niin, mutta se leirin ohjelmahan pysyy aika samanlaisena huolimatta ohjaajan vaihtumisesta.Kapuza kirjoitti:Mie oon ollu vaa yhel leiril, Anii veti sitä. Kumpa saatas nyt uusienki vetäjienki kaa mennä yhtä lujaa ja ratsastaa yhtä paljo... Ettei yhtäkkii tuu,et 10-11 maastoon 15-16 maastoon, seuraava päivä 10-11 kentällä 14-15 maastoon, seuraava päivä 10-11 kentällä esteitä 16-17 maastoon, seuraava 10-11 maastoon 15-16 maastoon... No ei kai sentää!anhan kirjoitti:Anni-leirit on ollu kyllä mahtavia. Ja matleena, nina ja heli oli kans kivoja. Ja Veera. Ja ne kaikki, joiden nimiä en mainitse.amanda kirjoitti:Niin, no mä oon ollut vaan Anni-leireilläanhan kirjoitti:No kyllähän ne varmaan ihan hyviä vetäjiä on, kun kerta on sinne valittu. Tai siis ainakin kaikki edelliset ohjaajat on ollu huippuja. Että eiköhän nytkin!
Uittaan mieki haluisin et päästäs. Viime leiril siel ei päästy, syytä en tiie, oli kyl ollu aika sateiset kes´lit, et mahtokoha vaikuttaa? Mut nyt ois tosi kiva päässä uittamaan heposia.kepaa kirjoitti:niin mäki uskon mutta eniten toivon sitä että päästäis uittaa<3anhan kirjoitti:Niin, mutta se leirin ohjelmahan pysyy aika samanlaisena huolimatta ohjaajan vaihtumisesta.Kapuza kirjoitti:Mie oon ollu vaa yhel leiril, Anii veti sitä. Kumpa saatas nyt uusienki vetäjienki kaa mennä yhtä lujaa ja ratsastaa yhtä paljo... Ettei yhtäkkii tuu,et 10-11 maastoon 15-16 maastoon, seuraava päivä 10-11 kentällä 14-15 maastoon, seuraava päivä 10-11 kentällä esteitä 16-17 maastoon, seuraava 10-11 maastoon 15-16 maastoon... No ei kai sentää!anhan kirjoitti:Anni-leirit on ollu kyllä mahtavia. Ja matleena, nina ja heli oli kans kivoja. Ja Veera. Ja ne kaikki, joiden nimiä en mainitse.amanda kirjoitti:Niin, no mä oon ollut vaan Anni-leireilläanhan kirjoitti:No kyllähän ne varmaan ihan hyviä vetäjiä on, kun kerta on sinne valittu. Tai siis ainakin kaikki edelliset ohjaajat on ollu huippuja. Että eiköhän nytkin!
Hervir ei viime kesänä suostunu uimaan, kun se näki järven pohjassa sellasen puunKapuza kirjoitti:Uittaan mieki haluisin et päästäs. Viime leiril siel ei päästy, syytä en tiie, oli kyl ollu aika sateiset kes´lit, et mahtokoha vaikuttaa? Mut nyt ois tosi kiva päässä uittamaan heposia.kepaa kirjoitti:niin mäki uskon mutta eniten toivon sitä että päästäis uittaa<3anhan kirjoitti:Niin, mutta se leirin ohjelmahan pysyy aika samanlaisena huolimatta ohjaajan vaihtumisesta.Kapuza kirjoitti:Mie oon ollu vaa yhel leiril, Anii veti sitä. Kumpa saatas nyt uusienki vetäjienki kaa mennä yhtä lujaa ja ratsastaa yhtä paljo... Ettei yhtäkkii tuu,et 10-11 maastoon 15-16 maastoon, seuraava päivä 10-11 kentällä 14-15 maastoon, seuraava päivä 10-11 kentällä esteitä 16-17 maastoon, seuraava 10-11 maastoon 15-16 maastoon... No ei kai sentää!anhan kirjoitti:Anni-leirit on ollu kyllä mahtavia. Ja matleena, nina ja heli oli kans kivoja. Ja Veera. Ja ne kaikki, joiden nimiä en mainitse.amanda kirjoitti:Niin, no mä oon ollut vaan Anni-leireilläanhan kirjoitti:No kyllähän ne varmaan ihan hyviä vetäjiä on, kun kerta on sinne valittu. Tai siis ainakin kaikki edelliset ohjaajat on ollu huippuja. Että eiköhän nytkin!
voiamanda kirjoitti:Hervir ei viime kesänä suostunu uimaan, kun se näki järven pohjassa sellasen puunKapuza kirjoitti:Uittaan mieki haluisin et päästäs. Viime leiril siel ei päästy, syytä en tiie, oli kyl ollu aika sateiset kes´lit, et mahtokoha vaikuttaa? Mut nyt ois tosi kiva päässä uittamaan heposia.kepaa kirjoitti:niin mäki uskon mutta eniten toivon sitä että päästäis uittaa<3anhan kirjoitti:Niin, mutta se leirin ohjelmahan pysyy aika samanlaisena huolimatta ohjaajan vaihtumisesta.Kapuza kirjoitti:Mie oon ollu vaa yhel leiril, Anii veti sitä. Kumpa saatas nyt uusienki vetäjienki kaa mennä yhtä lujaa ja ratsastaa yhtä paljo... Ettei yhtäkkii tuu,et 10-11 maastoon 15-16 maastoon, seuraava päivä 10-11 kentällä 14-15 maastoon, seuraava päivä 10-11 kentällä esteitä 16-17 maastoon, seuraava 10-11 maastoon 15-16 maastoon... No ei kai sentää!anhan kirjoitti:Anni-leirit on ollu kyllä mahtavia. Ja matleena, nina ja heli oli kans kivoja. Ja Veera. Ja ne kaikki, joiden nimiä en mainitse.amanda kirjoitti:Niin, no mä oon ollut vaan Anni-leireilläanhan kirjoitti:No kyllähän ne varmaan ihan hyviä vetäjiä on, kun kerta on sinne valittu. Tai siis ainakin kaikki edelliset ohjaajat on ollu huippuja. Että eiköhän nytkin!
haa, tehää kunnon ohjelman Hannan kaa sit, kunnnon rääkki treeenit joka ilta kuulesKapuza kirjoitti:Nii tulee!!! Parempi ois, muuten syytän, ööh, ketä mie syytäm, mie syytän Kepaa ja Hannaa, ku ne varmaa manipuloi leirin vetäjää rääkkäämää meitä nii, et meiät aina vaa lukittais sinne huoneesee ja saatas ratsastaa tunti päivässä, ja tietty Hannalla ja Kepal ois omat ohjelmat.. ;Panhan kirjoitti:Niin, mutta se leirin ohjelmahan pysyy aika samanlaisena huolimatta ohjaajan vaihtumisesta.Kapuza kirjoitti:Mie oon ollu vaa yhel leiril, Anii veti sitä. Kumpa saatas nyt uusienki vetäjienki kaa mennä yhtä lujaa ja ratsastaa yhtä paljo... Ettei yhtäkkii tuu,et 10-11 maastoon 15-16 maastoon, seuraava päivä 10-11 kentällä 14-15 maastoon, seuraava päivä 10-11 kentällä esteitä 16-17 maastoon, seuraava 10-11 maastoon 15-16 maastoon... No ei kai sentää!anhan kirjoitti:Anni-leirit on ollu kyllä mahtavia. Ja matleena, nina ja heli oli kans kivoja. Ja Veera. Ja ne kaikki, joiden nimiä en mainitse.amanda kirjoitti:Niin, no mä oon ollut vaan Anni-leireilläanhan kirjoitti:No kyllähän ne varmaan ihan hyviä vetäjiä on, kun kerta on sinne valittu. Tai siis ainakin kaikki edelliset ohjaajat on ollu huippuja. Että eiköhän nytkin!
Niin joo. Soitin jo ohjaajille mahdollisesta rääkkäys sessiosta.Kapuza kirjoitti:Nii tulee!!! Parempi ois, muuten syytän, ööh, ketä mie syytäm, mie syytän Kepaa ja Hannaa, ku ne varmaa manipuloi leirin vetäjää rääkkäämää meitä nii, et meiät aina vaa lukittais sinne huoneesee ja saatas ratsastaa tunti päivässä, ja tietty Hannalla ja Kepal ois omat ohjelmat.. ;Panhan kirjoitti:Niin, mutta se leirin ohjelmahan pysyy aika samanlaisena huolimatta ohjaajan vaihtumisesta.Kapuza kirjoitti:Mie oon ollu vaa yhel leiril, Anii veti sitä. Kumpa saatas nyt uusienki vetäjienki kaa mennä yhtä lujaa ja ratsastaa yhtä paljo... Ettei yhtäkkii tuu,et 10-11 maastoon 15-16 maastoon, seuraava päivä 10-11 kentällä 14-15 maastoon, seuraava päivä 10-11 kentällä esteitä 16-17 maastoon, seuraava 10-11 maastoon 15-16 maastoon... No ei kai sentää!anhan kirjoitti:Anni-leirit on ollu kyllä mahtavia. Ja matleena, nina ja heli oli kans kivoja. Ja Veera. Ja ne kaikki, joiden nimiä en mainitse.amanda kirjoitti:Niin, no mä oon ollut vaan Anni-leireilläanhan kirjoitti:No kyllähän ne varmaan ihan hyviä vetäjiä on, kun kerta on sinne valittu. Tai siis ainakin kaikki edelliset ohjaajat on ollu huippuja. Että eiköhän nytkin!
Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 7 ... 14
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » Kattokaa tää!
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa