No me mentiin kyllä sateella uittamaan. Mutta en sit tiiä...Kapuza kirjoitti:Uittaan mieki haluisin et päästäs. Viime leiril siel ei päästy, syytä en tiie, oli kyl ollu aika sateiset kes´lit, et mahtokoha vaikuttaa? Mut nyt ois tosi kiva päässä uittamaan heposia.kepaa kirjoitti:niin mäki uskon mutta eniten toivon sitä että päästäis uittaa<3anhan kirjoitti:Niin, mutta se leirin ohjelmahan pysyy aika samanlaisena huolimatta ohjaajan vaihtumisesta.Kapuza kirjoitti:Mie oon ollu vaa yhel leiril, Anii veti sitä. Kumpa saatas nyt uusienki vetäjienki kaa mennä yhtä lujaa ja ratsastaa yhtä paljo... Ettei yhtäkkii tuu,et 10-11 maastoon 15-16 maastoon, seuraava päivä 10-11 kentällä 14-15 maastoon, seuraava päivä 10-11 kentällä esteitä 16-17 maastoon, seuraava 10-11 maastoon 15-16 maastoon... No ei kai sentää!anhan kirjoitti:Anni-leirit on ollu kyllä mahtavia. Ja matleena, nina ja heli oli kans kivoja. Ja Veera. Ja ne kaikki, joiden nimiä en mainitse.amanda kirjoitti:Niin, no mä oon ollut vaan Anni-leireilläanhan kirjoitti:No kyllähän ne varmaan ihan hyviä vetäjiä on, kun kerta on sinne valittu. Tai siis ainakin kaikki edelliset ohjaajat on ollu huippuja. Että eiköhän nytkin!
Kai siel silti on iha yhtä kivaa. Ei vaa yhtää osaa arvellakkaa, millasii ne uudet ny o.
Kyllä silti luvassa hyvä leiri.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat