Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Lausejatkotarina :D

+3
Swildy
suhvi
vilmä
7 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 3]

1Lausejatkotarina :D Empty Lausejatkotarina :D Su Maalis 30, 2008 2:02 am

vilmä

vilmä

Nii eli siis tein nyt tälläsen toisen jatkotarinan kun oli tylsää, niin laitetaampa tässä sitten aina yks lause kerrallaan, niin etenee nopeemmin ja tehään vielä niin että kopioidaan aina se tarina kokonaisuudessaan edelliseltä ja laitetaan omalause perään, niin ei tarvi plarata kaikkia sivuja läpi Very Happy Eli alotetaan jos kukaan tajus mitään Razz
ALKAA:
Oli pimeä ilta syyskuun alussa, kun tapasin sen ensimmäisen kerran.

2Lausejatkotarina :D Empty Vs: Lausejatkotarina :D Su Maalis 30, 2008 7:54 am

suhvi

suhvi

Se oli suuri ja nätti ja sen nimi oli Foxi.

3Lausejatkotarina :D Empty Vs: Lausejatkotarina :D Ma Maalis 31, 2008 5:38 am

vilmä

vilmä

Se oli valtava musta varjo, kun se laukkasi vasten auringonlaskua kohti minua.

4Lausejatkotarina :D Empty Vs: Lausejatkotarina :D Ma Maalis 31, 2008 7:12 am

suhvi

suhvi

Sen harja loisti tummaa taivasta vasten.

5Lausejatkotarina :D Empty Vs: Lausejatkotarina :D Ma Maalis 31, 2008 9:46 am

Swildy

Swildy

Sen harja loisti tummaa taivasta vasten. Se oli väriltään kiiltävän punaruskea ja muutenkin hyvin kaunis kettu.

Very Happy Tuli Foxista mieleen... >D Ai ketuilla ei ole harjaa? Kuinnii?

http://swildy.deviantart.com

6Lausejatkotarina :D Empty Vs: Lausejatkotarina :D Ma Maalis 31, 2008 9:53 am

suhvi

suhvi

Sen harja loisti tummaa taivasta vasten. Se oli väriltään kiiltävän punaruskea ja muutenkin hyvin kaunis kettu.
Mutta kun katsoin tarkemmin niin se ei ollutkaan kettu vaan, iso nätti issikka.

7Lausejatkotarina :D Empty Vs: Lausejatkotarina :D Ma Maalis 31, 2008 9:57 am

Swildy

Swildy

Oli pimeä ilta syyskuun alussa, kun tapasin sen ensimmäisen kerran. Se oli suuri ja nätti ja sen nimi oli Foxi. Se oli valtava musta varjo, kun se laukkasi vasten auringonlaskua kohti minua.Sen harja loisti tummaa taivasta vasten. Se oli väriltään kiiltävän punaruskea ja muutenkin hyvin kaunis kettu. Mutta kun katsoin tarkemmin niin se ei ollutkaan kettu vaan, iso nätti issikka.
'Vai oliko se sittenkin jokin lintu?' ajattelin ja päätin hommaavani silmälasit, koska olin nähnyt, että Foxi olisi ollut hevonen tai kettu.

8Lausejatkotarina :D Empty Vs: Lausejatkotarina :D Ti Huhti 01, 2008 4:42 am

vilmä

vilmä

Oli pimeä ilta syyskuun alussa, kun tapasin sen ensimmäisen kerran. Se oli suuri ja nätti ja sen nimi oli Foxi. Se oli valtava musta varjo, kun se laukkasi vasten auringonlaskua kohti minua.Sen harja loisti tummaa taivasta vasten. Se oli väriltään kiiltävän punaruskea ja muutenkin hyvin kaunis kettu. Mutta kun katsoin tarkemmin niin se ei ollutkaan kettu vaan, iso nätti issikka.
'Vai oliko se sittenkin jokin lintu?' ajattelin ja päätin hommaavani silmälasit, koska olin nähnyt, että Foxi olisi ollut hevonen tai kettu.
Pian todella harkitsin silmälääkärille menoa, sillä en nähnyt enää koko olentoa mikä se sitten lieneekin.

9Lausejatkotarina :D Empty Vs: Lausejatkotarina :D Ti Huhti 01, 2008 6:14 am

suhvi

suhvi

Pian todella harkitsin silmälääkärille menoa, sillä en nähnyt enää koko olentoa mikä se sitten lieneekin.
Mutta sitten se lähti laukkaamaan minua päin ja tajusin sen olevan pieni issikka varsa. Very Happy

10Lausejatkotarina :D Empty Vs: Lausejatkotarina :D Ti Huhti 01, 2008 7:30 am

Swildy

Swildy

Oli pimeä ilta syyskuun alussa, kun tapasin sen
ensimmäisen kerran. Se oli suuri ja nätti ja sen nimi oli Foxi. Se oli
valtava musta varjo, kun se laukkasi vasten auringonlaskua kohti
minua.Sen harja loisti tummaa taivasta vasten. Se oli väriltään
kiiltävän punaruskea ja muutenkin hyvin kaunis kettu. Mutta kun katsoin
tarkemmin niin se ei ollutkaan kettu vaan, iso nätti issikka.
'Vai
oliko se sittenkin jokin lintu?' ajattelin ja päätin hommaavani
silmälasit, koska olin nähnyt, että Foxi olisi ollut hevonen tai kettu.
Mutta sitten se lähti laukkaamaan minua päin ja tajusin sen olevan pieni issikka varsa. Aivan yht'äkkiä koko varsa räjähti silmieni edessä kappaleiksi ja huomasin, että sen sisällä oli ollut karkkia.

11Lausejatkotarina :D Empty Vs: Lausejatkotarina :D Ke Huhti 02, 2008 7:51 am

vilmä

vilmä

Joo tuli tää tähän enkä osaa poistaa, että laitan tähän nyt vaikka, että ei sekava tarina Very Happy

Viimeinen muokkaaja, -Neitinen pvm Ke Huhti 02, 2008 7:53 am, muokattu 1 kertaa

12Lausejatkotarina :D Empty Vs: Lausejatkotarina :D Ke Huhti 02, 2008 7:52 am

vilmä

vilmä

'Vai
Mutta sitten se lähti laukkaamaan minua päin ja tajusin sen olevan pieni issikka varsa. Aivan yht'äkkiä koko varsa räjähti silmieni edessä kappaleiksi ja huomasin, että sen sisällä oli ollut karkkia.
Arvaa vain kuinka säikähdin, kun karkit muuttuivat mini issikoiksi ja ne taas räjähtivät ja muuttuivat ja räjähtivät ja muuttuivat...

13Lausejatkotarina :D Empty Vs: Lausejatkotarina :D To Huhti 03, 2008 3:18 am

kepaa

kepaa

'Vai
Arvaa vain kuinka säikähdin, kun karkit muuttuivat mini issikoiksi ja ne taas räjähtivät ja muuttuivat ja räjähtivät ja muuttuivat...
Pian sen jälkeen mini issikat kasvoivat kasvamistaan.

14Lausejatkotarina :D Empty Vs: Lausejatkotarina :D To Huhti 03, 2008 9:59 am

Swildy

Swildy

'Vai oliko se sittenkin jokin lintu?' ajattelin ja päätin hommaavani silmälasit, koska olin nähnyt, että Foxi olisi ollut hevonen tai kettu. Pian todella harkitsin silmälääkärille menoa, sillä en nähnyt enää koko olentoa mikä se sitten lieneekin. Mutta sitten se lähti laukkaamaan minua päin ja tajusin sen olevan pieni issikkavarsa. Aivan yht'äkkiä koko varsa räjähti silmieni edessä kappaleiksi ja huomasin, että sen sisällä oli ollut karkkia. Arvaa vain kuinka säikähdin, kun karkit muuttuivat mini issikoiksi ja ne taas räjähtivät ja muuttuivat ja räjähtivät ja muuttuivat... Pian sen jälkeen mini-issikat kasvoivat kasvamistaan. Eräs pikkuriikkinen issikka tuli ja istui viereeni.

Raah! Swildy tulee hulluksi! Issikkavarsa ja mini-issikka on yhdyssanoja!

15Lausejatkotarina :D Empty Vs: Lausejatkotarina :D Pe Huhti 04, 2008 5:38 am

heipu

heipu

'Vai oliko se sittenkin jokin lintu?' ajattelin ja päätin hommaavani silmälasit, koska olin nähnyt, että Foxi olisi ollut hevonen tai kettu. Pian todella harkitsin silmälääkärille menoa, sillä en nähnyt enää koko olentoa mikä se sitten lieneekin. Mutta sitten se lähti laukkaamaan minua päin ja tajusin sen olevan pieni issikkavarsa. Aivan yht'äkkiä koko varsa räjähti silmieni edessä kappaleiksi ja huomasin, että sen sisällä oli ollut karkkia. Arvaa vain kuinka säikähdin, kun karkit muuttuivat mini issikoiksi ja ne taas räjähtivät ja muuttuivat ja räjähtivät ja muuttuivat... Pian sen jälkeen mini-issikat kasvoivat kasvamistaan. Eräs pikkuriikkinen issikka tuli ja istui viereeni. Ja kun aioin silittää sitä, se räjähti ja kärtsäsi sormeni.

16Lausejatkotarina :D Empty Vs: Lausejatkotarina :D Pe Huhti 04, 2008 8:14 am

Swildy

Swildy

Oli pimeä ilta syyskuun alussa, kun tapasin sen ensimmäisen kerran. Se oli suuri ja nätti ja sen nimi oli Foxi. Se oli valtava musta varjo, kun se laukkasi vasten auringonlaskua kohti minua.Sen harja loisti tummaa taivasta vasten. Se oli väriltään kiiltävän punaruskea ja muutenkin hyvin kaunis kettu. Mutta kun katsoin tarkemmin niin se ei ollutkaan kettu vaan, iso nätti issikka. 'Vai oliko se sittenkin jokin lintu?' ajattelin ja päätin hommaavani silmälasit, koska olin nähnyt, että Foxi olisi ollut hevonen tai kettu. Pian todella harkitsin silmälääkärille menoa, sillä en nähnyt enää koko olentoa mikä se sitten lieneekin. Mutta sitten se lähti laukkaamaan minua päin ja tajusin sen olevan pieni issikkavarsa. Aivan yht'äkkiä koko varsa räjähti silmieni edessä kappaleiksi ja huomasin, että sen sisällä oli ollut karkkia. Arvaa vain kuinka säikähdin, kun karkit muuttuivat mini issikoiksi ja ne taas räjähtivät ja muuttuivat ja räjähtivät ja muuttuivat... Pian sen jälkeen mini-issikat kasvoivat kasvamistaan. Eräs pikkuriikkinen issikka tuli ja istui viereeni. Ja kun aioin silittää sitä, se räjähti ja kärtsäsi sormeni. Sitten kuulin kauempaa jostain suden ulvontaa ja lauma suuria susia hyökkäsi issikoiden kimppuun.

17Lausejatkotarina :D Empty Vs: Lausejatkotarina :D La Huhti 05, 2008 10:49 am

poistotuote

Oli pimeä ilta syyskuun alussa, kun tapasin sen ensimmäisen kerran. Se oli suuri ja nätti ja sen nimi oli Foxi. Se oli valtava musta varjo, kun se laukkasi vasten auringonlaskua kohti minua.Sen harja loisti tummaa taivasta vasten. Se oli väriltään kiiltävän punaruskea ja muutenkin hyvin kaunis kettu. Mutta kun katsoin tarkemmin niin se ei ollutkaan kettu vaan, iso nätti issikka. 'Vai oliko se sittenkin jokin lintu?' ajattelin ja päätin hommaavani silmälasit, koska olin nähnyt, että Foxi olisi ollut hevonen tai kettu. Pian todella harkitsin silmälääkärille menoa, sillä en nähnyt enää koko olentoa mikä se sitten lieneekin. Mutta sitten se lähti laukkaamaan minua päin ja tajusin sen olevan pieni issikkavarsa. Aivan yht'äkkiä koko varsa räjähti silmieni edessä kappaleiksi ja huomasin, että sen sisällä oli ollut karkkia. Arvaa vain kuinka säikähdin, kun karkit muuttuivat mini issikoiksi ja ne taas räjähtivät ja muuttuivat ja räjähtivät ja muuttuivat... Pian sen jälkeen mini-issikat kasvoivat kasvamistaan. Eräs pikkuriikkinen issikka tuli ja istui viereeni. Ja kun aioin silittää sitä, se räjähti ja kärtsäsi sormeni. Sitten kuulin kauempaa jostain suden ulvontaa ja lauma suuria susia hyökkäsi issikoiden kimppuun. Yritin hädissäni puollustaa issikoita kainalosauvoillani, mutta niitä tuli vain kokoajan lisää ja lisää ja lisää ja lisää ja lisää ja lisää ja lisää ja lisää.

18Lausejatkotarina :D Empty Vs: Lausejatkotarina :D La Huhti 05, 2008 11:32 am

Swildy

Swildy

Oli pimeä ilta syyskuun alussa, kun tapasin sen ensimmäisen kerran. Se oli suuri ja nätti ja sen nimi oli Foxi. Se oli valtava musta varjo, kun se laukkasi vasten auringonlaskua kohti minua.Sen harja loisti tummaa taivasta vasten. Se oli väriltään kiiltävän punaruskea ja muutenkin hyvin kaunis kettu. Mutta kun katsoin tarkemmin niin se ei ollutkaan kettu vaan, iso nätti issikka. 'Vai oliko se sittenkin jokin lintu?' ajattelin ja päätin hommaavani silmälasit, koska olin nähnyt, että Foxi olisi ollut hevonen tai kettu. Pian todella harkitsin silmälääkärille menoa, sillä en nähnyt enää koko olentoa mikä se sitten lieneekin. Mutta sitten se lähti laukkaamaan minua päin ja tajusin sen olevan pieni issikkavarsa. Aivan yht'äkkiä koko varsa räjähti silmieni edessä kappaleiksi ja huomasin, että sen sisällä oli ollut karkkia. Arvaa vain kuinka säikähdin, kun karkit muuttuivat mini issikoiksi ja ne taas räjähtivät ja muuttuivat ja räjähtivät ja muuttuivat... Pian sen jälkeen mini-issikat kasvoivat kasvamistaan. Eräs pikkuriikkinen issikka tuli ja istui viereeni. Ja kun aioin silittää sitä, se räjähti ja kärtsäsi sormeni. Sitten kuulin kauempaa jostain suden ulvontaa ja lauma suuria susia hyökkäsi issikoiden kimppuun. Yritin hädissäni puollustaa issikoita kainalosauvoillani, mutta niitä tuli vain kokoajan lisää ja lisää ja lisää ja lisää ja lisää ja lisää ja lisää ja lisää. Kun viimeinenkin issikka oli syöty, lauman suurin susi, luultavasti johtaja, kääntyyi nälkäisen näköisenä minua kohti.

19Lausejatkotarina :D Empty Vs: Lausejatkotarina :D Su Huhti 06, 2008 12:30 am

kepaa

kepaa

Oli pimeä ilta syyskuun alussa, kun tapasin sen ensimmäisen kerran. Se oli suuri ja nätti ja sen nimi oli Foxi. Se oli valtava musta varjo, kun se laukkasi vasten auringonlaskua kohti minua.Sen harja loisti tummaa taivasta vasten. Se oli väriltään kiiltävän punaruskea ja muutenkin hyvin kaunis kettu. Mutta kun katsoin tarkemmin niin se ei ollutkaan kettu vaan, iso nätti issikka. 'Vai oliko se sittenkin jokin lintu?' ajattelin ja päätin hommaavani silmälasit, koska olin nähnyt, että Foxi olisi ollut hevonen tai kettu. Pian todella harkitsin silmälääkärille menoa, sillä en nähnyt enää koko olentoa mikä se sitten lieneekin. Mutta sitten se lähti laukkaamaan minua päin ja tajusin sen olevan pieni issikkavarsa. Aivan yht'äkkiä koko varsa räjähti silmieni edessä kappaleiksi ja huomasin, että sen sisällä oli ollut karkkia. Arvaa vain kuinka säikähdin, kun karkit muuttuivat mini issikoiksi ja ne taas räjähtivät ja muuttuivat ja räjähtivät ja muuttuivat... Pian sen jälkeen mini-issikat kasvoivat kasvamistaan. Eräs pikkuriikkinen issikka tuli ja istui viereeni. Ja kun aioin silittää sitä, se räjähti ja kärtsäsi sormeni. Sitten kuulin kauempaa jostain suden ulvontaa ja lauma suuria susia hyökkäsi issikoiden kimppuun. Yritin hädissäni puollustaa issikoita kainalosauvoillani, mutta niitä tuli vain kokoajan lisää ja lisää ja lisää ja lisää ja lisää ja lisää ja lisää ja lisää. Kun viimeinenkin issikka oli syöty, lauman suurin susi, luultavasti johtaja, kääntyyi nälkäisen näköisenä minua kohti. Se lähestyi minua hitaasti.

20Lausejatkotarina :D Empty Vs: Lausejatkotarina :D Su Huhti 06, 2008 2:53 am

heipu

heipu

Oli pimeä ilta syyskuun alussa, kun tapasin sen ensimmäisen kerran. Se oli suuri ja nätti ja sen nimi oli Foxi. Se oli valtava musta varjo, kun se laukkasi vasten auringonlaskua kohti minua.Sen harja loisti tummaa taivasta vasten. Se oli väriltään kiiltävän punaruskea ja muutenkin hyvin kaunis kettu. Mutta kun katsoin tarkemmin niin se ei ollutkaan kettu vaan, iso nätti issikka. 'Vai oliko se sittenkin jokin lintu?' ajattelin ja päätin hommaavani silmälasit, koska olin nähnyt, että Foxi olisi ollut hevonen tai kettu. Pian todella harkitsin silmälääkärille menoa, sillä en nähnyt enää koko olentoa mikä se sitten lieneekin. Mutta sitten se lähti laukkaamaan minua päin ja tajusin sen olevan pieni issikkavarsa. Aivan yht'äkkiä koko varsa räjähti silmieni edessä kappaleiksi ja huomasin, että sen sisällä oli ollut karkkia. Arvaa vain kuinka säikähdin, kun karkit muuttuivat mini issikoiksi ja ne taas räjähtivät ja muuttuivat ja räjähtivät ja muuttuivat... Pian sen jälkeen mini-issikat kasvoivat kasvamistaan. Eräs pikkuriikkinen issikka tuli ja istui viereeni. Ja kun aioin silittää sitä, se räjähti ja kärtsäsi sormeni. Sitten kuulin kauempaa jostain suden ulvontaa ja lauma suuria susia hyökkäsi issikoiden kimppuun. Yritin hädissäni puollustaa issikoita kainalosauvoillani, mutta niitä tuli vain kokoajan lisää ja lisää ja lisää ja lisää ja lisää ja lisää ja lisää ja lisää. Kun viimeinenkin issikka oli syöty, lauman suurin susi, luultavasti johtaja, kääntyyi nälkäisen näköisenä minua kohti. Se lähestyi minua hitaasti.Kunnes taivaalta tipahti raketti sen päälle.

21Lausejatkotarina :D Empty Vs: Lausejatkotarina :D Su Huhti 06, 2008 2:54 am

Swildy

Swildy

Oli pimeä ilta syyskuun alussa, kun tapasin sen ensimmäisen kerran. Se oli suuri ja nätti ja sen nimi oli Foxi. Se oli valtava musta varjo, kun se laukkasi vasten auringonlaskua kohti minua.Sen harja loisti tummaa taivasta vasten. Se oli väriltään kiiltävän punaruskea ja muutenkin hyvin kaunis kettu. Mutta kun katsoin tarkemmin niin se ei ollutkaan kettu vaan, iso nätti issikka. 'Vai oliko se sittenkin jokin lintu?' ajattelin ja päätin hommaavani silmälasit, koska olin nähnyt, että Foxi olisi ollut hevonen tai kettu. Pian todella harkitsin silmälääkärille menoa, sillä en nähnyt enää koko olentoa mikä se sitten lieneekin. Mutta sitten se lähti laukkaamaan minua päin ja tajusin sen olevan pieni issikkavarsa. Aivan yht'äkkiä koko varsa räjähti silmieni edessä kappaleiksi ja huomasin, että sen sisällä oli ollut karkkia. Arvaa vain kuinka säikähdin, kun karkit muuttuivat mini issikoiksi ja ne taas räjähtivät ja muuttuivat ja räjähtivät ja muuttuivat... Pian sen jälkeen mini-issikat kasvoivat kasvamistaan. Eräs pikkuriikkinen issikka tuli ja istui viereeni. Ja
kun aioin silittää sitä, se räjähti ja kärtsäsi sormeni. Sitten kuulin kauempaa jostain suden ulvontaa ja lauma suuria susia hyökkäsi issikoiden kimppuun. Yritin hädissäni puollustaa issikoita kainalosauvoillani, mutta niitä tuli vain kokoajan lisää ja lisää ja lisää ja lisää ja lisää ja lisää ja lisää ja lisää. Kun viimeinenkin issikka oli syöty, lauman suurin susi, luultavasti johtaja, kääntyyi nälkäisen näköisenä minua kohti. Se lähestyi minua hitaasti. Kunnes taivaalta tipahti raketti sen päälle. Raketissa oli suuri peruna joka puhui jotain kummallista ja ymmärtämätöntä kieltä.

22Lausejatkotarina :D Empty Vs: Lausejatkotarina :D Su Huhti 06, 2008 5:00 am

vilmä

vilmä

Oli pimeä ilta syyskuun alussa, kun tapasin sen ensimmäisen kerran. Se oli suuri ja nätti ja sen nimi oli Foxi. Se oli valtava musta varjo, kun se laukkasi vasten auringonlaskua kohti minua.Sen harja loisti tummaa taivasta vasten. Se oli väriltään kiiltävän punaruskea ja muutenkin hyvin kaunis kettu. Mutta kun katsoin tarkemmin niin se ei ollutkaan kettu vaan, iso nätti issikka. 'Vai oliko se sittenkin jokin lintu?' ajattelin ja päätin hommaavani silmälasit, koska olin nähnyt, että Foxi olisi ollut hevonen tai kettu. Pian todella harkitsin silmälääkärille menoa, sillä en nähnyt enää koko olentoa mikä se sitten lieneekin. Mutta sitten se lähti laukkaamaan minua päin ja tajusin sen olevan pieni issikkavarsa. Aivan yht'äkkiä koko varsa räjähti silmieni edessä kappaleiksi ja huomasin, että sen sisällä oli ollut karkkia. Arvaa vain kuinka säikähdin, kun karkit muuttuivat mini issikoiksi ja ne taas räjähtivät ja muuttuivat ja räjähtivät ja muuttuivat... Pian sen jälkeen mini-issikat kasvoivat kasvamistaan. Eräs pikkuriikkinen issikka tuli ja istui viereeni. Ja
kun aioin silittää sitä, se räjähti ja kärtsäsi sormeni. Sitten kuulin kauempaa jostain suden ulvontaa ja lauma suuria susia hyökkäsi issikoiden kimppuun. Yritin hädissäni puollustaa issikoita kainalosauvoillani, mutta niitä tuli vain kokoajan lisää ja lisää ja lisää ja lisää ja lisää ja lisää ja lisää ja lisää. Kun viimeinenkin issikka oli syöty, lauman suurin susi, luultavasti johtaja, kääntyyi nälkäisen näköisenä minua kohti. Se lähestyi minua hitaasti. Kunnes taivaalta tipahti raketti sen päälle. Raketissa oli suuri peruna joka puhui jotain kummallista ja ymmärtämätöntä kieltä. Juuri kun ajattelin, että tämä ei voisi oudommaksi mennä avautui perunan päälaki ja sieltä tuli porkkana.

23Lausejatkotarina :D Empty Vs: Lausejatkotarina :D Su Huhti 06, 2008 5:12 am

Swildy

Swildy

Oli pimeä ilta syyskuun alussa, kun tapasin sen ensimmäisen kerran. Se oli suuri ja nätti ja sen nimi oli Foxi. Se oli valtava musta varjo, kun se laukkasi vasten auringonlaskua kohti minua.Sen harja loisti tummaa taivasta vasten. Se oli väriltään kiiltävän punaruskea ja muutenkin hyvin kaunis kettu. Mutta kun katsoin tarkemmin niin se ei ollutkaan kettu vaan, iso nätti issikka. 'Vai oliko se sittenkin jokin lintu?' ajattelin ja päätin hommaavani silmälasit, koska olin nähnyt, että Foxi olisi ollut hevonen tai kettu. Pian todella harkitsin silmälääkärille menoa, sillä en nähnyt enää koko olentoa mikä se sitten lieneekin. Mutta sitten se lähti laukkaamaan minua päin ja tajusin sen olevan pieni issikkavarsa. Aivan yht'äkkiä koko varsa räjähti silmieni edessä kappaleiksi ja huomasin, että sen sisällä oli ollut karkkia. Arvaa vain kuinka säikähdin, kun karkit muuttuivat mini issikoiksi ja ne taas räjähtivät ja muuttuivat ja räjähtivät ja muuttuivat... Pian sen jälkeen mini-issikat kasvoivat kasvamistaan. Eräs pikkuriikkinen issikka tuli ja istui viereeni. Ja kun aioin silittää sitä, se räjähti ja kärtsäsi sormeni. Sitten kuulin kauempaa jostain suden ulvontaa ja lauma suuria susia hyökkäsi issikoiden kimppuun. Yritin hädissäni puollustaa issikoita kainalosauvoillani, mutta niitä tuli vain kokoajan lisää ja lisää ja lisää ja lisää ja lisää ja lisää ja lisää ja lisää. Kun viimeinenkin issikka oli syöty, lauman suurin susi, luultavasti johtaja, kääntyyi nälkäisen näköisenä minua kohti. Se lähestyi minua hitaasti. Kunnes taivaalta tipahti raketti sen päälle. Raketissa oli suuri peruna joka
puhui jotain kummallista ja ymmärtämätöntä kieltä. Juuri kun ajattelin, että tämä ei voisi oudommaksi mennä avautui perunan päälaki ja sieltä tuli porkkana.
"Hyvää päivää maan asukas", porkkana sanoi kohteliaasti ja nosti knalliaan.

24Lausejatkotarina :D Empty Vs: Lausejatkotarina :D Su Huhti 06, 2008 5:36 am

vilmä

vilmä

Oli pimeä ilta syyskuun alussa, kun tapasin sen ensimmäisen kerran. Se oli suuri ja nätti ja sen nimi oli Foxi. Se oli valtava musta varjo, kun se laukkasi vasten auringonlaskua kohti minua.Sen harja loisti tummaa taivasta vasten. Se oli väriltään kiiltävän punaruskea ja muutenkin hyvin kaunis kettu. Mutta kun katsoin tarkemmin niin se ei ollutkaan kettu vaan, iso nätti issikka. 'Vai oliko se sittenkin jokin lintu?' ajattelin ja päätin hommaavani silmälasit, koska olin nähnyt, että Foxi olisi ollut hevonen tai kettu. Pian todella harkitsin silmälääkärille menoa, sillä en nähnyt enää koko olentoa mikä se sitten lieneekin. Mutta sitten se lähti laukkaamaan minua päin ja tajusin sen olevan pieni issikkavarsa. Aivan yht'äkkiä koko varsa räjähti silmieni edessä kappaleiksi ja huomasin, että sen sisällä oli ollut karkkia. Arvaa vain kuinka säikähdin, kun karkit muuttuivat mini issikoiksi ja ne taas räjähtivät ja muuttuivat ja räjähtivät ja muuttuivat... Pian sen jälkeen mini-issikat kasvoivat kasvamistaan. Eräs pikkuriikkinen issikka tuli ja istui viereeni. Ja kun aioin silittää sitä, se räjähti ja kärtsäsi sormeni. Sitten kuulin kauempaa jostain suden ulvontaa ja lauma suuria susia hyökkäsi issikoiden kimppuun. Yritin hädissäni puollustaa issikoita kainalosauvoillani, mutta niitä tuli vain kokoajan lisää ja lisää ja lisää ja lisää ja lisää ja lisää ja lisää ja lisää. Kun viimeinenkin issikka oli syöty, lauman suurin susi, luultavasti johtaja, kääntyyi nälkäisen näköisenä minua kohti. Se lähestyi minua hitaasti. Kunnes taivaalta tipahti raketti sen päälle. Raketissa oli suuri peruna joka
puhui jotain kummallista ja ymmärtämätöntä kieltä. Juuri kun ajattelin, että tämä ei voisi oudommaksi mennä avautui perunan päälaki ja sieltä tuli porkkana.
"Hyvää päivää maan asukas", porkkana sanoi kohteliaasti ja nosti knalliaan.
Knallin sisästä tervehti sipuli ja sitä olin jopa melkein osannut jo odottaa.

25Lausejatkotarina :D Empty Vs: Lausejatkotarina :D Su Huhti 06, 2008 5:46 am

Swildy

Swildy

Oli pimeä ilta syyskuun alussa, kun tapasin sen ensimmäisen kerran. Se oli suuri ja nätti ja sen nimi oli Foxi. Se oli valtava musta varjo, kun se laukkasi vasten auringonlaskua kohti minua.Sen harja loisti tummaa taivasta vasten. Se oli väriltään kiiltävän punaruskea ja muutenkin hyvin kaunis kettu. Mutta kun katsoin tarkemmin niin se ei ollutkaan kettu vaan, iso nätti issikka. 'Vai oliko se sittenkin jokin lintu?' ajattelin ja päätin hommaavani silmälasit, koska olin nähnyt, että Foxi olisi ollut hevonen tai kettu. Pian todella harkitsin silmälääkärille menoa, sillä en nähnyt enää koko olentoa mikä se sitten ieneekin. Mutta sitten se lähti laukkaamaan minua päin ja tajusin sen olevan pieni issikkavarsa. Aivan yht'äkkiä koko varsa räjähti silmieni edessä kappaleiksi ja huomasin, että sen sisällä oli ollut karkkia. Arvaa vain kuinka säikähdin, kun karkit muuttuivat mini issikoiksi ja ne taas räjähtivät ja muuttuivat ja räjähtivät ja muuttuivat... Pian sen jälkeen mini-issikat kasvoivat kasvamistaan. Eräs pikkuriikkinen issikka tuli ja istui viereeni. Ja kun aioin silittää sitä, se räjähti ja kärtsäsi sormeni. Sitten kuulin kauempaa ostain suden ulvontaa ja lauma suuria susia hyökkäsi issikoiden kimppuun. Yritin hädissäni puollustaa issikoita kainalosauvoillani, mutta niitä tuli vain kokoajan lisää ja lisää ja lisää ja lisää ja lisää ja lisää ja lisää ja lisää. Kun viimeinenkin issikka oli syöty, lauman suurin susi, luultavasti johtaja, kääntyi nälkäisen näköisenä minua kohti. Se lähestyi minua hitaasti. Kunnes taivaalta tipahti raketti sen päälle. Raketissa oli suuri peruna joka puhui jotain kummallista ja ymmärtämätöntä kieltä. Juuri kun ajattelin, että tämä ei voisi oudommaksi mennä avautui perunan päälaki ja sieltä tuli porkkana. "Hyvää päivää maan asukas", porkkana sanoi kohteliaasti ja nosti knalliaan. Knallin sisästä tervehti sipuli ja sitä olin jopa melkein osannut jo odottaa. Tämä sipuli sanoi minulle, yhtä kohteliaasti, kun porkkanakin äsken oli sanonut
"Olemme planeetalta X234Y668, heti planeetan X234Y668b:n vierestä."

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 3]

Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa