Oli pimeä ilta syyskuun alussa, kun tapasin sen ensimmäisen kerran. Se oli suuri ja nätti ja sen nimi oli Foxi. Se oli valtava musta varjo, kun se laukkasi vasten auringonlaskua kohti minua.Sen harja loisti tummaa taivasta vasten. Se oli väriltään kiiltävän punaruskea ja muutenkin hyvin kaunis kettu. Mutta kun katsoin tarkemmin niin se ei ollutkaan kettu vaan, iso nätti issikka. 'Vai oliko se sittenkin jokin lintu?' ajattelin ja päätin hommaavani silmälasit, koska olin nähnyt, että Foxi olisi ollut hevonen tai kettu. Pian todella harkitsin silmälääkärille menoa, sillä en nähnyt enää koko olentoa mikä se sitten ieneekin. Mutta sitten se lähti laukkaamaan minua päin ja tajusin sen olevan pieni issikkavarsa. Aivan yht'äkkiä koko varsa räjähti silmieni edessä kappaleiksi ja huomasin, että sen sisällä oli ollut karkkia. Arvaa vain kuinka säikähdin, kun karkit muuttuivat mini issikoiksi ja ne taas räjähtivät ja muuttuivat ja räjähtivät ja muuttuivat... Pian sen jälkeen mini-issikat kasvoivat kasvamistaan. Eräs pikkuriikkinen issikka tuli ja istui viereeni. Ja kun aioin silittää sitä, se räjähti ja kärtsäsi sormeni. Sitten kuulin kauempaa ostain suden ulvontaa ja lauma suuria susia hyökkäsi issikoiden kimppuun. Yritin hädissäni puollustaa issikoita kainalosauvoillani, mutta niitä tuli vain kokoajan lisää ja lisää ja lisää ja lisää ja lisää ja lisää ja lisää ja lisää. Kun viimeinenkin issikka oli syöty, lauman suurin susi, luultavasti johtaja, kääntyi nälkäisen näköisenä minua kohti. Se lähestyi minua hitaasti. Kunnes taivaalta tipahti raketti sen päälle. Raketissa oli suuri peruna joka puhui jotain kummallista ja ymmärtämätöntä kieltä. Juuri kun ajattelin, että tämä ei voisi oudommaksi mennä avautui perunan päälaki ja sieltä tuli porkkana. "Hyvää päivää maan asukas", porkkana sanoi kohteliaasti ja nosti knalliaan. Knallin sisästä tervehti sipuli ja sitä olin jopa melkein osannut jo odottaa. Tämä sipuli sanoi minulle, yhtä kohteliaasti, kun porkkanakin äsken oli sanonut
"Olemme planeetalta X234Y668, heti planeetan X234Y668b:n vierestä."