Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Auttakaaa : D

+5
kepaa
amanda
Kapuza
anhan
Eve
9 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14  Seuraava

Auttakaaa : D

Auttakaaa : D - Sivu 4 Vote_lcap47%Auttakaaa : D - Sivu 4 Vote_rcap 47% [ 7 ]
Auttakaaa : D - Sivu 4 Vote_lcap53%Auttakaaa : D - Sivu 4 Vote_rcap 53% [ 8 ]
Ääniä yhteensä : 15

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 14]

76Auttakaaa : D - Sivu 4 Empty Vs: Auttakaaa : D Ti Huhti 29, 2008 4:23 am

anhan

anhan

Kapuza kirjoitti:Mei tallil o... ÖÖÖöhhh... Arttu, Roope, Jamina, Sami, ei kai muita, ellei nää oo ihmisten nimii : Chini, Filuri, Felix, Jasu, Freya, Fiko, Ramos, Sulo, Lantti, Samba, Sofus, Nelli, Ikea, Kössi, Karkki.. Tos ne kai oli. Yksärit vaa puuttuu.
Jätti talli. Mikäs sen tallin nimi on, jolla käyt?

77Auttakaaa : D - Sivu 4 Empty Vs: Auttakaaa : D Ti Huhti 29, 2008 6:11 am

Kapuza

Kapuza

anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:Mei tallil o... ÖÖÖöhhh... Arttu, Roope, Jamina, Sami, ei kai muita, ellei nää oo ihmisten nimii : Chini, Filuri, Felix, Jasu, Freya, Fiko, Ramos, Sulo, Lantti, Samba, Sofus, Nelli, Ikea, Kössi, Karkki.. Tos ne kai oli. Yksärit vaa puuttuu.
Hubertus seuran ratsastuskoulu, tai jotaa... Smile Sanotaa vaa HubSiks tai Hubikst. ;P

78Auttakaaa : D - Sivu 4 Empty Vs: Auttakaaa : D Ti Huhti 29, 2008 7:01 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:
meil on kuules yhteensä 45 hevosta ja ponia : DD aha

79Auttakaaa : D - Sivu 4 Empty Vs: Auttakaaa : D Ti Huhti 29, 2008 7:59 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Mut noi mitkä mie luettelin oli ei yksärit.. Yksäreit on reilusti yli ton mitä on tunneilla...

80Auttakaaa : D - Sivu 4 Empty Vs: Auttakaaa : D Ke Huhti 30, 2008 7:33 am

amanda

amanda

Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Mut noi mitkä mie luettelin oli ei yksärit.. Yksäreit on reilusti yli ton mitä on tunneilla...
Jee, tallilla jossa käyn on 7 hevosta, joista 5 menee kunnolla tunneilla Very Happy On hieman eroo

81Auttakaaa : D - Sivu 4 Empty Vs: Auttakaaa : D To Toukokuu 01, 2008 6:24 am

Kapuza

Kapuza

amanda kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Jee, tallilla jossa käyn on 7 hevosta, joista 5 menee kunnolla tunneilla Very Happy On hieman eroo
Nii o Smile

82Auttakaaa : D - Sivu 4 Empty Vs: Auttakaaa : D Pe Toukokuu 02, 2008 4:03 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:
amanda kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Nii o Smile
mm-m. meijän tallilla on vaa varmaa joku 2-3 yksärii

83Auttakaaa : D - Sivu 4 Empty Vs: Auttakaaa : D La Toukokuu 03, 2008 11:05 pm

Eve

Eve

Nää on kyllä hyviä nää meidän keskustelut kun on aina 6 sivuu ja ja 3 poikkee ihan täysin aiheesta Very Happy mut nyt en ainakaan voi ottaa niaa kun se myydään...

84Auttakaaa : D - Sivu 4 Empty Vs: Auttakaaa : D La Toukokuu 03, 2008 11:45 pm

kepaa

kepaa

Eve kirjoitti:Nää on kyllä hyviä nää meidän keskustelut kun on aina 6 sivuu ja ja 3 poikkee ihan täysin aiheesta Very Happy mut nyt en ainakaan voi ottaa niaa kun se myydään...
niinpä : DD

85Auttakaaa : D - Sivu 4 Empty Vs: Auttakaaa : D Su Toukokuu 04, 2008 12:19 am

amanda

amanda

kepaa kirjoitti:
Eve kirjoitti:Nää on kyllä hyviä nää meidän keskustelut kun on aina 6 sivuu ja ja 3 poikkee ihan täysin aiheesta Very Happy mut nyt en ainakaan voi ottaa niaa kun se myydään...
niinpä : DD
Very Happy Kenet sit aiot ottaa?

86Auttakaaa : D - Sivu 4 Empty Vs: Auttakaaa : D Su Toukokuu 04, 2008 12:24 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
ohhooh. Very Happy No eipä ainakaan pollet lopu kesken. Very Happy

87Auttakaaa : D - Sivu 4 Empty Vs: Auttakaaa : D Ma Toukokuu 05, 2008 6:14 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
ei nii Wink

88Auttakaaa : D - Sivu 4 Empty Vs: Auttakaaa : D Ke Toukokuu 07, 2008 9:22 pm

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
ei nii Wink
Ei lopu kyl juu ;P

89Auttakaaa : D - Sivu 4 Empty Vs: Auttakaaa : D Pe Toukokuu 09, 2008 7:54 pm

amanda

amanda

Tänne jotain uutta: kertokaas teiän putoamisista... en yhtään muista et onko tästä jo puhuttu niin puhutaan nyt. Ja voi kertoo muistakin jutuista mitä hevosten kanssa tapahtunut.
Mä oon tippunu hevosen selästä 7 kertaa. Pahiten varmaan Aittolahden Rakulta. En tosin muisya siitä mitään koska pyörryin kai vähäks aikaa Smile
Ja sit tipuin kun ratsastin toista kertaa elämässäni, kun Yvonne, sellanen shettis rupes ravistelemaan itteään kun olin tekemässä matkaa maailman ympäri Very Happy
Tää aihe tuli mieleen kun Cassu hyppäs eilen mun jalan päälle ja jalka on nyt sininen ja turvonnut eikä sillä voi kävellä. Toivottavasti ei oo mitään hiusmurtumaa. Ja eilen meinasin tippua esteen päälle, kun tulin innariin vähän liian kovalla vauhdilla ja hevonen kielti ja hyppäs sen jälkeen sen esteen Very Happy
Sahalassa en oo tippunut koskaan. Kyllähän se siellä ois aika paha tippua laukkapätkällä kun muut tulee takana.

90Auttakaaa : D - Sivu 4 Empty Vs: Auttakaaa : D Pe Toukokuu 09, 2008 10:38 pm

anhan

anhan

Mä oon tippunuehkä 5 kertaa. Kolme kertaa yheltä Urkilta ja kahdesti Fuksilta. Very Happy
Ei oo kertaakaan käyny pahasti, kahesti oon tippunu jaloilleni. Tai kerran tipuin peukalon päälle, niin siihen tuli joku juttu ja se laitettiin lastaan silleen... Very Happy
Ei tarvinnu kirjottaa koulussa vähään aikaan. Wink
Ihmeen vähän on sattunu mitään, kun on tässä ajassa ehtiny tapahtua kaikkea.
Noi kolme Urkilta tippumista tapahtu joskus pienenä.
Olipa sekavaa tekstiä, anteeks.

91Auttakaaa : D - Sivu 4 Empty Vs: Auttakaaa : D La Toukokuu 10, 2008 12:02 am

kepaa

kepaa

Mulla on taas niinku sillein päin että oon tippuni mun kaikki tippumiseni just Sahalassa : Doon tippunu yhteensä 5 kertaa.En yhtän kertaa omalla tallillani. muuta ekan kerran tipuiin Sletulta kai. Jollain laukkapätkällä varmaan ja sitten freyjalta tipuin kerran myös laukkapätkällä kun se oli pullistellu ja sit se tietysti löysty ja satula oli yhtäkkii mahan alla, Olin kyl vähällä jädä hevosen alle ja sit myös toisen kerran freyjalta taas kun se oli pullistellu Very Happy mut nyt tais olla ihan vaa käyntipätkä x'D oon ollu aika taitava! Ja sit kaks kertaa prymurilta: Ekan kerran ku hypättii estettä ilman satulaa ja prymur veti hassun kurvin ja sit en pysyny kyydissä vaan tipuin. Toisen kerran tulin koittamaan, jäin kaulaan roikkumaan se ei ollu ninkää tippuminen jotan sitä en laske mukaan mutta sitten viidennen kerran sillon ku mentiin ilman satulaa ja suitsii syöttää selästäkäsin niin ekaks prymur nosti ravin, sit töltin ja sit kiitolaukalla pellolel päin jossa oli jo hevosii, siitä en ees tienny x D ehkä se lähti niiden hevosin perään sitten vaan

92Auttakaaa : D - Sivu 4 Empty Vs: Auttakaaa : D La Toukokuu 10, 2008 12:04 am

anhan

anhan

Hahahaha. Very Happy
Kepa, kun tipuit Prymurilta, niin kurkkasit sieltä harjan alta. Very Happy Muistan sen vieläkin, se oli niin hauskan näköstä. Razz

93Auttakaaa : D - Sivu 4 Empty Vs: Auttakaaa : D La Toukokuu 10, 2008 1:50 am

Kapuza

Kapuza

Hihi

94Auttakaaa : D - Sivu 4 Empty Vs: Auttakaaa : D La Toukokuu 10, 2008 1:54 am

Kapuza

Kapuza

Mie oon tippunu kerra yhelt shettikselt polvillee. Sit yhelt suokilt ku se kokoaja veti hirveit pukkei ja sit saatto yhtäkkii ampasta pukkilaukkaa yms. Aina ku vähäki anto pohkeita. Ni silt tipahin kerra, 50 cm lumihankee.. Sit tipuin kerra yhelt toiselt suokilt ku se lähti kiitoo ja tippu jalustimet ja sit teki käännöksen ja äkkipysähyksen samaa aikaa. Ja sit alottelijana ku yks heppa pillastu...
Eli niiku neljä kertaa..
En nyt tiiä lasketaaks näitä kolmee tippumiseks.? No kerran poni kaatus suoraa mun päälle ja jäin alle, ku en tippunu siel poijes XD Sit heppa kaatu rytäillee ja ohja meni jalasta ni se ei päässy ylös, ni "syöksähdin" sielt alas. Tuntu et se ois kaatunu koht päälle. Ei sattunu hepalle onneks mitää.. Ja sit se kolmas..Menin ilman satulaa, ja hyppäsin sielt alas, ku ravissa alottelijana alko tuntuu aikas huteralta.. Razz

95Auttakaaa : D - Sivu 4 Empty Vs: Auttakaaa : D La Toukokuu 10, 2008 1:58 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:Mie oon tippunu kerra yhelt shettikselt polvillee. Sit yhelt suokilt ku se kokoaja veti hirveit pukkei ja sit saatto yhtäkkii ampasta pukkilaukkaa yms. Aina ku vähäki anto pohkeita. Ni silt tipahin kerra, 50 cm lumihankee.. Sit tipuin kerra yhelt toiselt suokilt ku se lähti kiitoo ja tippu jalustimet ja sit teki käännöksen ja äkkipysähyksen samaa aikaa. Ja sit alottelijana ku yks heppa pillastu...
Eli niiku neljä kertaa..
En nyt tiiä lasketaaks näitä kolmee tippumiseks.? No kerran poni kaatus suoraa mun päälle ja jäin alle, ku en tippunu siel poijes XD Sit heppa kaatu rytäillee ja ohja meni jalasta ni se ei päässy ylös, ni "syöksähdin" sielt alas. Tuntu et se ois kaatunu koht päälle. Ei sattunu hepalle onneks mitää.. Ja sit se kolmas..Menin ilman satulaa, ja hyppäsin sielt alas, ku ravissa alottelijana alko tuntuu aikas huteralta.. Razz
x DDD ei hitto :'DD

96Auttakaaa : D - Sivu 4 Empty Vs: Auttakaaa : D La Toukokuu 10, 2008 1:59 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:Hahahaha. Very Happy
Kepa, kun tipuit Prymurilta, niin kurkkasit sieltä harjan alta. Very Happy Muistan sen vieläkin, se oli niin hauskan näköstä. Razz
joo mä olin spidermann : D

97Auttakaaa : D - Sivu 4 Empty Vs: Auttakaaa : D La Toukokuu 10, 2008 1:59 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:
Jee

98Auttakaaa : D - Sivu 4 Empty Vs: Auttakaaa : D La Toukokuu 10, 2008 2:00 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:Mie oon tippunu kerra yhelt shettikselt polvillee. Sit yhelt suokilt ku se kokoaja veti hirveit pukkei ja sit saatto yhtäkkii ampasta pukkilaukkaa yms. Aina ku vähäki anto pohkeita. Ni silt tipahin kerra, 50 cm lumihankee.. Sit tipuin kerra yhelt toiselt suokilt ku se lähti kiitoo ja tippu jalustimet ja sit teki käännöksen ja äkkipysähyksen samaa aikaa. Ja sit alottelijana ku yks heppa pillastu...
Eli niiku neljä kertaa..
x DDD ei hitto :'DD
No nii.. Oon taitava!

99Auttakaaa : D - Sivu 4 Empty Vs: Auttakaaa : D La Toukokuu 10, 2008 2:22 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:
Jep, niin oot. Very Happy

100Auttakaaa : D - Sivu 4 Empty Vs: Auttakaaa : D La Toukokuu 10, 2008 9:35 am

amanda

amanda

anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Jep, niin oot. Very Happy
Mäkin muistan sen. Ja eikös Maija tippunut myös? Ilman satulaa ratsastus on vähän pelottavaa.

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 14]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa