joops.. Mie en sillee. Ku tulee sanomista. Mumisten ja päässäni ja sit ku ei muuta sanaa keksi, ni sitte joo..
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Auttakaaa : D
tai herranjumalaanhan kirjoitti:mäkin. Enää en jaksa vaivautua. Itelleni käännän kaikki lauseet kirosanoiks. Herran jestas on yleinen (melkein yhtä yleinen kuin kirosanat.). Mun kaverin kaa mietittiin mitä se tarkottaa, ja keksittiin hyvä selitys.
Sekin!kepaa kirjoitti:tai herranjumalaanhan kirjoitti:mäkin. Enää en jaksa vaivautua. Itelleni käännän kaikki lauseet kirosanoiks. Herran jestas on yleinen (melkein yhtä yleinen kuin kirosanat.). Mun kaverin kaa mietittiin mitä se tarkottaa, ja keksittiin hyvä selitys.
onnille pitää vähän esittää muuten Aino oli tosi reippaasti... Ei siinä ollut mitään hoitamista, palkkaa sain ihan liikaa...anhan kirjoitti:Mitä? Kiroileeko se paljonkin? Sano sille, ettei saa! Ei se kotona kyllä kovin paljoo yleensä.kepaa kirjoitti:hyi sua Hanna, ootko mennyt pikkuiselle opettamaaan kirosanoja!amanda kirjoitti:Joo, sun siskos osaa muutenkin aika sujuvasti käyttää kirosanoja (kuka lienee opettanut)
Minä kiroilen liikaa. :/
paljon sait palkkaa!? anna mull puolet jos on liikaa, mulle kyl kelpaaa : ) no e vaan pidä vaa ittelläsamanda kirjoitti:onnille pitää vähän esittää muuten Aino oli tosi reippaasti... Ei siinä ollut mitään hoitamista, palkkaa sain ihan liikaa...anhan kirjoitti:Mitä? Kiroileeko se paljonkin? Sano sille, ettei saa! Ei se kotona kyllä kovin paljoo yleensä.kepaa kirjoitti:hyi sua Hanna, ootko mennyt pikkuiselle opettamaaan kirosanoja!amanda kirjoitti:Joo, sun siskos osaa muutenkin aika sujuvasti käyttää kirosanoja (kuka lienee opettanut)
Noo, kyl täs veil kerkeeekepaa kirjoitti:en mäkää pitäis palauttaa ei oo postimerkkei, se pitää olla palautettuna viimestään 20.6
niin kerkee just kävin laittaa ne kirjekuoreenKapuza kirjoitti:Noo, kyl täs veil kerkeeekepaa kirjoitti:en mäkää pitäis palauttaa ei oo postimerkkei, se pitää olla palautettuna viimestään 20.6
okKapuza kirjoitti:Miul on kirjekuores, mut en oo viel sulkenu sitä kuorta... Ku se on se vanha kirjekuori x>
ai te tuutte junal sinneKapuza kirjoitti:Joo.. Pitäs vissii soittaa siit sunnuntaijutust. Ja siit et jos saatas se kyyti juna-asemalt Saran kaa.
Joo.. Se on nopeempi ja halvempi vaihtoehto. Eikä tartte vanhempien rampata sinne, ku sinne Sahalaa ajaa täält autol sinne jonku vähä yli neljä tuntii.kepaa kirjoitti:ai te tuutte junal sinneKapuza kirjoitti:Joo.. Pitäs vissii soittaa siit sunnuntaijutust. Ja siit et jos saatas se kyyti juna-asemalt Saran kaa.
Me tullaan hannan kanssa autolla, kun Äänekoskelta ajaa vaan jtn tunti RautalammilleKapuza kirjoitti:Joo.. Se on nopeempi ja halvempi vaihtoehto. Eikä tartte vanhempien rampata sinne, ku sinne Sahalaa ajaa täält autol sinne jonku vähä yli neljä tuntii.kepaa kirjoitti:ai te tuutte junal sinneKapuza kirjoitti:Joo.. Pitäs vissii soittaa siit sunnuntaijutust. Ja siit et jos saatas se kyyti juna-asemalt Saran kaa.
memin tullaan maijan kanssa rautalammille Äänekoskelta ja niin sieltä sitten on se tunti niiku Ama tuoos mainitsiamanda kirjoitti:Me tullaan hannan kanssa autolla, kun Äänekoskelta ajaa vaan jtn tunti RautalammilleKapuza kirjoitti:Joo.. Se on nopeempi ja halvempi vaihtoehto. Eikä tartte vanhempien rampata sinne, ku sinne Sahalaa ajaa täält autol sinne jonku vähä yli neljä tuntii.kepaa kirjoitti:ai te tuutte junal sinneKapuza kirjoitti:Joo.. Pitäs vissii soittaa siit sunnuntaijutust. Ja siit et jos saatas se kyyti juna-asemalt Saran kaa.
No ei sen kauhukakaran hoitamisesta voi liikaa saada!amanda kirjoitti:onnille pitää vähän esittää muuten Aino oli tosi reippaasti... Ei siinä ollut mitään hoitamista, palkkaa sain ihan liikaa...anhan kirjoitti:Mitä? Kiroileeko se paljonkin? Sano sille, ettei saa! Ei se kotona kyllä kovin paljoo yleensä.kepaa kirjoitti:hyi sua Hanna, ootko mennyt pikkuiselle opettamaaan kirosanoja!amanda kirjoitti:Joo, sun siskos osaa muutenkin aika sujuvasti käyttää kirosanoja (kuka lienee opettanut)
hihi, niiku mun vaianhan kirjoitti:No ei sen kauhukakaran hoitamisesta voi liikaa saada!amanda kirjoitti:onnille pitää vähän esittää muuten Aino oli tosi reippaasti... Ei siinä ollut mitään hoitamista, palkkaa sain ihan liikaa...anhan kirjoitti:Mitä? Kiroileeko se paljonkin? Sano sille, ettei saa! Ei se kotona kyllä kovin paljoo yleensä.kepaa kirjoitti:hyi sua Hanna, ootko mennyt pikkuiselle opettamaaan kirosanoja!amanda kirjoitti:Joo, sun siskos osaa muutenkin aika sujuvasti käyttää kirosanoja (kuka lienee opettanut)
niin, sitä kaiki miettiianhan kirjoitti:Joo, Äänekoskelta on hyvä matka.
Ja se lomake, missähän se on...
Niin millon sinne pitää imottaa siitä sunnuntaina tulosta?
Muistuttakaa ens viikolla, että ilmotankepaa kirjoitti:niin, sitä kaiki miettiianhan kirjoitti:Joo, Äänekoskelta on hyvä matka.
Ja se lomake, missähän se on...
Niin millon sinne pitää imottaa siitä sunnuntaina tulosta?
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » Auttakaaa : D
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa