Taidadaa..
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Kenellä menisit mieluiten:
nyt kyllä puhut palturia tyytttöanhan kirjoitti:Kuninkaalla on vain status, KINGKONGGILLA VALTA.
Niin puhut! Kunkulla ei oo mitään valtaa, eikä oo kyllä kingikongillakaa..kepaa kirjoitti:nyt kyllä puhut palturia tyytttöanhan kirjoitti:Kuninkaalla on vain status, KINGKONGGILLA VALTA.
mutta mnä olen ylijumala!Kapuza kirjoitti:Niin puhut! Kunkulla ei oo mitään valtaa, eikä oo kyllä kingikongillakaa..kepaa kirjoitti:nyt kyllä puhut palturia tyytttöanhan kirjoitti:Kuninkaalla on vain status, KINGKONGGILLA VALTA.
Tottakai olet. KINGKONGGIN hovinarrin nimi on ylijumala.kepaa kirjoitti:mutta mnä olen ylijumala!Kapuza kirjoitti:Niin puhut! Kunkulla ei oo mitään valtaa, eikä oo kyllä kingikongillakaa..kepaa kirjoitti:nyt kyllä puhut palturia tyytttöanhan kirjoitti:Kuninkaalla on vain status, KINGKONGGILLA VALTA.
¨heh, mutta se en ole minäanhan kirjoitti:Tottakai olet. KINGKONGGIN hovinarrin nimi on ylijumala.kepaa kirjoitti:mutta mnä olen ylijumala!Kapuza kirjoitti:Niin puhut! Kunkulla ei oo mitään valtaa, eikä oo kyllä kingikongillakaa..kepaa kirjoitti:nyt kyllä puhut palturia tyytttöanhan kirjoitti:Kuninkaalla on vain status, KINGKONGGILLA VALTA.
olethan se sinä. Mökillä ollessasi ja vähän muullonkin palvelet minua.kepaa kirjoitti:¨heh, mutta se en ole minäanhan kirjoitti:Tottakai olet. KINGKONGGIN hovinarrin nimi on ylijumala.kepaa kirjoitti:mutta mnä olen ylijumala!Kapuza kirjoitti:Niin puhut! Kunkulla ei oo mitään valtaa, eikä oo kyllä kingikongillakaa..kepaa kirjoitti:nyt kyllä puhut palturia tyytttöanhan kirjoitti:Kuninkaalla on vain status, KINGKONGGILLA VALTA.
no se on varmaan sitten mun ASTRAALINMARJA witchista baitatenanhan kirjoitti:olethan se sinä. Mökillä ollessasi ja vähän muullonkin palvelet minua.kepaa kirjoitti:¨heh, mutta se en ole minäanhan kirjoitti:Tottakai olet. KINGKONGGIN hovinarrin nimi on ylijumala.kepaa kirjoitti:mutta mnä olen ylijumala!Kapuza kirjoitti:Niin puhut! Kunkulla ei oo mitään valtaa, eikä oo kyllä kingikongillakaa..kepaa kirjoitti:nyt kyllä puhut palturia tyytttöanhan kirjoitti:Kuninkaalla on vain status, KINGKONGGILLA VALTA.
Ei. Ei se ole niin. Se olet sinä. Tyhjensin vain muistisi, niin et muista sitä enää.kepaa kirjoitti:no se on varmaan sitten mun ASTRAALINMARJA witchista baitatenanhan kirjoitti:olethan se sinä. Mökillä ollessasi ja vähän muullonkin palvelet minua.kepaa kirjoitti:¨heh, mutta se en ole minäanhan kirjoitti:Tottakai olet. KINGKONGGIN hovinarrin nimi on ylijumala.kepaa kirjoitti:mutta mnä olen ylijumala!Kapuza kirjoitti:Niin puhut! Kunkulla ei oo mitään valtaa, eikä oo kyllä kingikongillakaa..kepaa kirjoitti:nyt kyllä puhut palturia tyytttöanhan kirjoitti:Kuninkaalla on vain status, KINGKONGGILLA VALTA.
äsken lähetin käskyn jotta sanoisit tuonanhan kirjoitti:Ei. Ei se ole niin. Se olet sinä. Tyhjensin vain muistisi, niin et muista sitä enää.kepaa kirjoitti:no se on varmaan sitten mun ASTRAALINMARJA witchista baitatenanhan kirjoitti:olethan se sinä. Mökillä ollessasi ja vähän muullonkin palvelet minua.kepaa kirjoitti:¨heh, mutta se en ole minäanhan kirjoitti:Tottakai olet. KINGKONGGIN hovinarrin nimi on ylijumala.kepaa kirjoitti:mutta mnä olen ylijumala!Kapuza kirjoitti:Niin puhut! Kunkulla ei oo mitään valtaa, eikä oo kyllä kingikongillakaa..kepaa kirjoitti:nyt kyllä puhut palturia tyytttöanhan kirjoitti:Kuninkaalla on vain status, KINGKONGGILLA VALTA.
Minä käskin sinua sanomaaan tuon. Hetkinen käskemmekö kumpikin toisiamme?kepaa kirjoitti:äsken lähetin käskyn jotta sanoisit tuonanhan kirjoitti:Ei. Ei se ole niin. Se olet sinä. Tyhjensin vain muistisi, niin et muista sitä enää.kepaa kirjoitti:no se on varmaan sitten mun ASTRAALINMARJA witchista baitatenanhan kirjoitti:olethan se sinä. Mökillä ollessasi ja vähän muullonkin palvelet minua.kepaa kirjoitti:¨heh, mutta se en ole minäanhan kirjoitti:Tottakai olet. KINGKONGGIN hovinarrin nimi on ylijumala.kepaa kirjoitti:mutta mnä olen ylijumala!Kapuza kirjoitti:Niin puhut! Kunkulla ei oo mitään valtaa, eikä oo kyllä kingikongillakaa..kepaa kirjoitti:nyt kyllä puhut palturia tyytttöanhan kirjoitti:Kuninkaalla on vain status, KINGKONGGILLA VALTA.
kyllä, hoksasit sen viimein!anhan kirjoitti:Minä käskin sinua sanomaaan tuon. Hetkinen käskemmekö kumpikin toisiamme?kepaa kirjoitti:äsken lähetin käskyn jotta sanoisit tuonanhan kirjoitti:Ei. Ei se ole niin. Se olet sinä. Tyhjensin vain muistisi, niin et muista sitä enää.kepaa kirjoitti:no se on varmaan sitten mun ASTRAALINMARJA witchista baitatenanhan kirjoitti:olethan se sinä. Mökillä ollessasi ja vähän muullonkin palvelet minua.kepaa kirjoitti:¨heh, mutta se en ole minäanhan kirjoitti:Tottakai olet. KINGKONGGIN hovinarrin nimi on ylijumala.kepaa kirjoitti:mutta mnä olen ylijumala!Kapuza kirjoitti:Niin puhut! Kunkulla ei oo mitään valtaa, eikä oo kyllä kingikongillakaa..kepaa kirjoitti:nyt kyllä puhut palturia tyytttöanhan kirjoitti:Kuninkaalla on vain status, KINGKONGGILLA VALTA.
Minä olen siis periaattessa kerttu hannan ruumissa ja sinä hanna kertun ruumiissa!kepaa kirjoitti:kyllä, hoksasit sen viimein!anhan kirjoitti:Minä käskin sinua sanomaaan tuon. Hetkinen käskemmekö kumpikin toisiamme?kepaa kirjoitti:äsken lähetin käskyn jotta sanoisit tuonanhan kirjoitti:Ei. Ei se ole niin. Se olet sinä. Tyhjensin vain muistisi, niin et muista sitä enää.kepaa kirjoitti:no se on varmaan sitten mun ASTRAALINMARJA witchista baitatenanhan kirjoitti:olethan se sinä. Mökillä ollessasi ja vähän muullonkin palvelet minua.kepaa kirjoitti:¨heh, mutta se en ole minäanhan kirjoitti:Tottakai olet. KINGKONGGIN hovinarrin nimi on ylijumala.kepaa kirjoitti:mutta mnä olen ylijumala!Kapuza kirjoitti:Niin puhut! Kunkulla ei oo mitään valtaa, eikä oo kyllä kingikongillakaa..kepaa kirjoitti:nyt kyllä puhut palturia tyytttöanhan kirjoitti:Kuninkaalla on vain status, KINGKONGGILLA VALTA.
Niinpä!!anhan kirjoitti:Minä olen siis periaattessa kerttu hannan ruumissa ja sinä hanna kertun ruumiissa!kepaa kirjoitti:kyllä, hoksasit sen viimein!anhan kirjoitti:Minä käskin sinua sanomaaan tuon. Hetkinen käskemmekö kumpikin toisiamme?kepaa kirjoitti:äsken lähetin käskyn jotta sanoisit tuonanhan kirjoitti:Ei. Ei se ole niin. Se olet sinä. Tyhjensin vain muistisi, niin et muista sitä enää.kepaa kirjoitti:no se on varmaan sitten mun ASTRAALINMARJA witchista baitatenanhan kirjoitti:olethan se sinä. Mökillä ollessasi ja vähän muullonkin palvelet minua.kepaa kirjoitti:¨heh, mutta se en ole minäanhan kirjoitti:Tottakai olet. KINGKONGGIN hovinarrin nimi on ylijumala.kepaa kirjoitti:mutta mnä olen ylijumala!Kapuza kirjoitti:Niin puhut! Kunkulla ei oo mitään valtaa, eikä oo kyllä kingikongillakaa..kepaa kirjoitti:nyt kyllä puhut palturia tyytttöanhan kirjoitti:Kuninkaalla on vain status, KINGKONGGILLA VALTA.
kepaa kirjoitti:Niinpä!!anhan kirjoitti:Minä olen siis periaattessa kerttu hannan ruumissa ja sinä hanna kertun ruumiissa!kepaa kirjoitti:kyllä, hoksasit sen viimein!anhan kirjoitti:Minä käskin sinua sanomaaan tuon. Hetkinen käskemmekö kumpikin toisiamme?kepaa kirjoitti:äsken lähetin käskyn jotta sanoisit tuonanhan kirjoitti:Ei. Ei se ole niin. Se olet sinä. Tyhjensin vain muistisi, niin et muista sitä enää.kepaa kirjoitti:no se on varmaan sitten mun ASTRAALINMARJA witchista baitatenanhan kirjoitti:olethan se sinä. Mökillä ollessasi ja vähän muullonkin palvelet minua.kepaa kirjoitti:¨heh, mutta se en ole minäanhan kirjoitti:Tottakai olet. KINGKONGGIN hovinarrin nimi on ylijumala.kepaa kirjoitti:mutta mnä olen ylijumala!Kapuza kirjoitti:Niin puhut! Kunkulla ei oo mitään valtaa, eikä oo kyllä kingikongillakaa..kepaa kirjoitti:nyt kyllä puhut palturia tyytttöanhan kirjoitti:Kuninkaalla on vain status, KINGKONGGILLA VALTA.
Ute Gudrun Huber kirjoitti:kepaa kirjoitti:Niinpä!!anhan kirjoitti:Minä olen siis periaattessa kerttu hannan ruumissa ja sinä hanna kertun ruumiissa!kepaa kirjoitti:kyllä, hoksasit sen viimein!anhan kirjoitti:Minä käskin sinua sanomaaan tuon. Hetkinen käskemmekö kumpikin toisiamme?kepaa kirjoitti:äsken lähetin käskyn jotta sanoisit tuonanhan kirjoitti:Ei. Ei se ole niin. Se olet sinä. Tyhjensin vain muistisi, niin et muista sitä enää.kepaa kirjoitti:no se on varmaan sitten mun ASTRAALINMARJA witchista baitatenanhan kirjoitti:olethan se sinä. Mökillä ollessasi ja vähän muullonkin palvelet minua.kepaa kirjoitti:¨heh, mutta se en ole minäanhan kirjoitti:Tottakai olet. KINGKONGGIN hovinarrin nimi on ylijumala.kepaa kirjoitti:mutta mnä olen ylijumala!Kapuza kirjoitti:Niin puhut! Kunkulla ei oo mitään valtaa, eikä oo kyllä kingikongillakaa..kepaa kirjoitti:nyt kyllä puhut palturia tyytttöanhan kirjoitti:Kuninkaalla on vain status, KINGKONGGILLA VALTA.
En tiiä mistä puhutaan mut mää ottasin Lysan.
En tiennykkää et ottaisit kans Lysan. Samiksii!!!!!!!suhvi kirjoitti:Ute Gudrun Huber kirjoitti:kepaa kirjoitti:Niinpä!!anhan kirjoitti:Minä olen siis periaattessa kerttu hannan ruumissa ja sinä hanna kertun ruumiissa!kepaa kirjoitti:kyllä, hoksasit sen viimein!anhan kirjoitti:Minä käskin sinua sanomaaan tuon. Hetkinen käskemmekö kumpikin toisiamme?kepaa kirjoitti:äsken lähetin käskyn jotta sanoisit tuonanhan kirjoitti:Ei. Ei se ole niin. Se olet sinä. Tyhjensin vain muistisi, niin et muista sitä enää.kepaa kirjoitti:no se on varmaan sitten mun ASTRAALINMARJA witchista baitatenanhan kirjoitti:olethan se sinä. Mökillä ollessasi ja vähän muullonkin palvelet minua.kepaa kirjoitti:¨heh, mutta se en ole minäanhan kirjoitti:Tottakai olet. KINGKONGGIN hovinarrin nimi on ylijumala.kepaa kirjoitti:mutta mnä olen ylijumala!Kapuza kirjoitti:Niin puhut! Kunkulla ei oo mitään valtaa, eikä oo kyllä kingikongillakaa..kepaa kirjoitti:nyt kyllä puhut palturia tyytttöanhan kirjoitti:Kuninkaalla on vain status, KINGKONGGILLA VALTA.
en miekään tiiä mistä puhutte.. ottasin kanssa lysan
Lysä on liian vaativa teille.Ute Gudrun Huber kirjoitti:En tiennykkää et ottaisit kans Lysan. Samiksii!!!!!!!suhvi kirjoitti:Ute Gudrun Huber kirjoitti:kepaa kirjoitti:Niinpä!!anhan kirjoitti:Minä olen siis periaattessa kerttu hannan ruumissa ja sinä hanna kertun ruumiissa!kepaa kirjoitti:kyllä, hoksasit sen viimein!anhan kirjoitti:Minä käskin sinua sanomaaan tuon. Hetkinen käskemmekö kumpikin toisiamme?kepaa kirjoitti:äsken lähetin käskyn jotta sanoisit tuonanhan kirjoitti:Ei. Ei se ole niin. Se olet sinä. Tyhjensin vain muistisi, niin et muista sitä enää.kepaa kirjoitti:no se on varmaan sitten mun ASTRAALINMARJA witchista baitatenanhan kirjoitti:olethan se sinä. Mökillä ollessasi ja vähän muullonkin palvelet minua.kepaa kirjoitti:¨heh, mutta se en ole minäanhan kirjoitti:Tottakai olet. KINGKONGGIN hovinarrin nimi on ylijumala.kepaa kirjoitti:mutta mnä olen ylijumala!Kapuza kirjoitti:Niin puhut! Kunkulla ei oo mitään valtaa, eikä oo kyllä kingikongillakaa..kepaa kirjoitti:nyt kyllä puhut palturia tyytttöanhan kirjoitti:Kuninkaalla on vain status, KINGKONGGILLA VALTA.
en miekään tiiä mistä puhutte.. ottasin kanssa lysan
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » Kenet ottaisit
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa