valitse
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Kenellä menisit mieluiten:
hyvähyvä, ei oo ollu tälläst ennenZarkku kirjoitti:Valitsin ;D
minäkinanhan kirjoitti:mä vastasin viisaasti ;D
niinpä, kun vastasit samoin ku mä.kepaa kirjoitti:minäkinanhan kirjoitti:mä vastasin viisaasti ;D
amanda kirjoitti:Erill johtaa äänestin sitä
Jee!maywa kirjoitti:amanda kirjoitti:Erill johtaa äänestin sitä
prymur ja erill on tasosi ku mä äänestin XD
Niin ,te niin sovitte yhteen. Harmi et heppojen pitääki vanheta! Voisivat aina lopettaa ikääntymisen ku täyttävät 10.Eve kirjoitti:Mieluiten rakkaalla Gydja-mummelillani, mutta sehän on jo myyty... ;<
aivaaan<3 prymur on ihana olin niin onnellinen ku se tuli just vuokralta ku alettiin valkkaa hoitsuja, oisin aluks ottanu hamin mutta sitten saapui traileri pihaan ja olin toosi onnellinen kun sain hänetanhan kirjoitti:Prymur! <3
Jee, jee, je-jee, jee, jeeeekepaa kirjoitti:HITSI .. Erill johtaa :S:S
nounou nouuu nounounnnnouKapuza kirjoitti:Jee, jee, je-jee, jee, jeeeekepaa kirjoitti:HITSI .. Erill johtaa :S:S
Hää,hääkepaa kirjoitti:nounou nouuu nounounnnnouKapuza kirjoitti:Jee, jee, je-jee, jee, jeeeekepaa kirjoitti:HITSI .. Erill johtaa :S:S
ERILLLLL <3 PRYMURRRRRRRMURMURMURMURMURMUR<3kepaa kirjoitti:PRYMUR <33333333anhan kirjoitti:MUR
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee tasan 40% ja 40&Kapuza kirjoitti:ERILLLLL <3 PRYMURRRRRRRMURMURMURMURMURMUR<3kepaa kirjoitti:PRYMUR <33333333anhan kirjoitti:MUR
En oo ratsastanu kummalkaa...
Kapuza kirjoitti:Prymur johtaa. Saaks äänestettyy kahesti? Tääl on 4 enemmä ääntä, ku on eri ihmisii kirjottanu, onkoha muilta leireiltä? Ei se siis haittais, vaa aattelin vaa, et enhä oo iha sokee. ;P
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » Kenet ottaisit
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa