Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :)

+2
hannaa
laura
6 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 3]

51Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) To Helmi 14, 2008 5:52 am

hannaa



Mooi Very Happy

52Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) To Helmi 14, 2008 5:52 am

hannaa



Laitan tän menee viidennelle Smile

53Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) To Helmi 14, 2008 5:52 am

hannaa



muhahaaa eheeh elephant

54Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) To Helmi 14, 2008 5:53 am

hannaa



JOO MOI!

55Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) To Helmi 14, 2008 5:53 am

hannaa



EI jaksa oottaa leirii!

56Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) To Helmi 14, 2008 5:54 am

hannaa



AI JOO HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ! I love you

57Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) To Helmi 14, 2008 5:54 am

hannaa



hehe ;D

58Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) To Helmi 14, 2008 5:55 am

hannaa



Lalalallatilallatilaa hauska metsässä on asustaa heh.. Very Happy

59Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) To Helmi 14, 2008 5:55 am

hannaa



No en mä metsässä asu, joo ei mitään Wink

60Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) To Helmi 14, 2008 5:57 am

hannaa



Ari Koivunen Very Happy Olin Heinin kaa sen konsertissa eilen vaikka se on ihan huono!

61Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) To Helmi 14, 2008 5:57 am

hannaa



Heeiiinii ja Lauraa ja Iidaa ja Annaa, miksei täällä oo muitaa?

62Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) To Helmi 14, 2008 5:57 am

hannaa



JES TOINEN SIVU, meen moi Smile

63Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) La Helmi 16, 2008 7:54 am

laura



hannaa kirjoitti:AI JOO HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ! I love you
samoin<3 vähän myöhässä tuli...

64Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) La Maalis 29, 2008 7:43 am

hannaa



Ihan tyhmää ku tääl on näin vähän porukkaa -.-

65Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) - Sivu 3 Empty Nuorten leiri vko 24 9.-13.6.2008 Ti Huhti 01, 2008 9:33 pm

krisu



Mitäs kaikkea näillä leireillä tehdään? Smile Eli millaisia leirejä nämä nuorten leirit ovat jne.. Smile kokemuksia! Wink

66Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) To Huhti 03, 2008 5:24 am

laura



krisu kirjoitti:Mitäs kaikkea näillä leireillä tehdään? Smile Eli millaisia leirejä nämä nuorten leirit ovat jne.. Smile kokemuksia! Wink

No oon ollu 1 kerran nuorten leirillä, ja 2 kertaa lasten. Nuorten leirillä ollaan käyty yövaelluksella uittamassa ja sit jos haluaa, voi järjestää leirikisat yms. Jokasella on siis oma hoitohevonen, jolla voi sitten ratsastaa sen leiriviikon, saa myös vaihtaa, jos haluaa mennä välillä jollain toisella. En jaksa luetella kaikkee mitä ollaan tehty, on niin paljon kaikkee (: siellä on sellanen kiipeilyseinä kans, et sielläki voi käydä, jos haluaa. Kysy jotain jos haluut tietää? Tai siis tarkemmin esim. hevosista. (: ite oon tykänny tosi paljon, samoin kaverit ;> ootko ollu Sahalassa ennen? (:

67Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) To Huhti 03, 2008 5:33 am

kepaa

kepaa

laura kirjoitti:
krisu kirjoitti:Mitäs kaikkea näillä leireillä tehdään? Smile Eli millaisia leirejä nämä nuorten leirit ovat jne.. Smile kokemuksia! Wink

No oon ollu 1 kerran nuorten leirillä, ja 2 kertaa lasten. Nuorten leirillä ollaan käyty yövaelluksella uittamassa ja sit jos haluaa, voi järjestää leirikisat yms. Jokasella on siis oma hoitohevonen, jolla voi sitten ratsastaa sen leiriviikon, saa myös vaihtaa, jos haluaa mennä välillä jollain toisella. En jaksa luetella kaikkee mitä ollaan tehty, on niin paljon kaikkee (: siellä on sellanen kiipeilyseinä kans, et sielläki voi käydä, jos haluaa. Kysy jotain jos haluut tietää? Tai siis tarkemmin esim. hevosista. (: ite oon tykänny tosi paljon, samoin kaverit ;> ootko ollu Sahalassa ennen? (:
leireillä on ihan parasta, ja tuulitunnelii ei saa unohtaa ja kiva savusauna ja uitetaan aika usein nuortenleireillä ja maastoesteitä hypitään jne

68Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) Su Huhti 13, 2008 6:48 am

Heini



kepaa kirjoitti:
laura kirjoitti:
krisu kirjoitti:Mitäs kaikkea näillä leireillä tehdään? Smile Eli millaisia leirejä nämä nuorten leirit ovat jne.. Smile kokemuksia! Wink

No oon ollu 1 kerran nuorten leirillä, ja 2 kertaa lasten. Nuorten leirillä ollaan käyty yövaelluksella uittamassa ja sit jos haluaa, voi järjestää leirikisat yms. Jokasella on siis oma hoitohevonen, jolla voi sitten ratsastaa sen leiriviikon, saa myös vaihtaa, jos haluaa mennä välillä jollain toisella. En jaksa luetella kaikkee mitä ollaan tehty, on niin paljon kaikkee (: siellä on sellanen kiipeilyseinä kans, et sielläki voi käydä, jos haluaa. Kysy jotain jos haluut tietää? Tai siis tarkemmin esim. hevosista. (: ite oon tykänny tosi paljon, samoin kaverit ;> ootko ollu Sahalassa ennen? (:
leireillä on ihan parasta, ja tuulitunnelii ei saa unohtaa ja kiva savusauna ja uitetaan aika usein nuortenleireillä ja maastoesteitä hypitään jne
nuorten leirillä on mun mielestä paljon rennompaa mita lasten leirilläWink

69Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) Pe Toukokuu 09, 2008 7:32 am

laura



ootko krisu tulossa tälle lerille siis?

70Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) La Kesä 07, 2008 6:11 am

Iida



meettekö jo huomenna? mä, anna ja eräs roosa tullaan junalla kasin aikoihin Smile mä ja anna ei tunneta roosaa Smile

71Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) - Sivu 3 Empty Vs: Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :) Su Kesä 08, 2008 8:31 pm

laura



tullaan maanantaina. tuli vähän myöhässä, mut kuitenkin...

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 3]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa