Mooi
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
samoin<3 vähän myöhässä tuli...hannaa kirjoitti:AI JOO HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ!
krisu kirjoitti:Mitäs kaikkea näillä leireillä tehdään? Eli millaisia leirejä nämä nuorten leirit ovat jne.. kokemuksia!
leireillä on ihan parasta, ja tuulitunnelii ei saa unohtaa ja kiva savusauna ja uitetaan aika usein nuortenleireillä ja maastoesteitä hypitään jnelaura kirjoitti:krisu kirjoitti:Mitäs kaikkea näillä leireillä tehdään? Eli millaisia leirejä nämä nuorten leirit ovat jne.. kokemuksia!
No oon ollu 1 kerran nuorten leirillä, ja 2 kertaa lasten. Nuorten leirillä ollaan käyty yövaelluksella uittamassa ja sit jos haluaa, voi järjestää leirikisat yms. Jokasella on siis oma hoitohevonen, jolla voi sitten ratsastaa sen leiriviikon, saa myös vaihtaa, jos haluaa mennä välillä jollain toisella. En jaksa luetella kaikkee mitä ollaan tehty, on niin paljon kaikkee (: siellä on sellanen kiipeilyseinä kans, et sielläki voi käydä, jos haluaa. Kysy jotain jos haluut tietää? Tai siis tarkemmin esim. hevosista. (: ite oon tykänny tosi paljon, samoin kaverit ;> ootko ollu Sahalassa ennen? (:
nuorten leirillä on mun mielestä paljon rennompaa mita lasten leirilläkepaa kirjoitti:leireillä on ihan parasta, ja tuulitunnelii ei saa unohtaa ja kiva savusauna ja uitetaan aika usein nuortenleireillä ja maastoesteitä hypitään jnelaura kirjoitti:krisu kirjoitti:Mitäs kaikkea näillä leireillä tehdään? Eli millaisia leirejä nämä nuorten leirit ovat jne.. kokemuksia!
No oon ollu 1 kerran nuorten leirillä, ja 2 kertaa lasten. Nuorten leirillä ollaan käyty yövaelluksella uittamassa ja sit jos haluaa, voi järjestää leirikisat yms. Jokasella on siis oma hoitohevonen, jolla voi sitten ratsastaa sen leiriviikon, saa myös vaihtaa, jos haluaa mennä välillä jollain toisella. En jaksa luetella kaikkee mitä ollaan tehty, on niin paljon kaikkee (: siellä on sellanen kiipeilyseinä kans, et sielläki voi käydä, jos haluaa. Kysy jotain jos haluut tietää? Tai siis tarkemmin esim. hevosista. (: ite oon tykänny tosi paljon, samoin kaverit ;> ootko ollu Sahalassa ennen? (:
Siirry sivulle : 1, 2, 3
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 24 9.-13.6.2008 » Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :)
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa