Voitte laittaa tänne myös, että mitä otatte leirille mukaan.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
No en mäkää, mut haluun hypätähannaa kirjoitti:En mä uskalla hypätä siltä sillalta
Tää pitää muistaa eli sillon ei varmaan tartte maksaa, jos molemmat hyppää..?hannaa kirjoitti:Lauran kaa tehtiin veto et se kumpi ei hyppää maksaa toiselle vitosen, muistuta Heini meitä sit siitä
Okhannaa kirjoitti:Joo ei sillon tarvi
hannaa kirjoitti:HHAHAHAAAAAAAAAHAAHHHAAAA!
Nyt meni toiselle sivulle Heti ku laitoin ekan viestin, niin meni tokalle sivulle :'Dhannaa kirjoitti:JA HALUUN TÄN KESKSTELUN JO TOISELLE SIVULLE!
Nii onki. Ihan PAKKO. Ku tiiän, et mua kuiteski taas harmittais, jos en hyppäis... :< niinku viime vuonna. Eikä se kuitenkaa loppujen lopuks oo pitkä pudotus (: tai ainakin toivon niinhannaa kirjoitti:Ja PAKKO hypätä sillalta!
Totta<3hannaa kirjoitti:Ihanaa
Aatelkaapa, perjantaina on 128 päivää <3 on se kyl aika pitkä aika... Ku en millää jaksais oottaa enää Toivottavasti ois hyvä sää...hannaa kirjoitti:Voi nams, en jaksa oottaa tulee niin PARAS leiri et huh
Sama mulla... no, ehkä tänne sattuu jotain samaan aikaan joskus kun mäkin oon <: En jaksa oottaa <3hannaa kirjoitti:Täällä ei oo koskaan ketään just sillon ku minä oon
Siirry sivulle : 1, 2, 3
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 24 9.-13.6.2008 » Mitä haluaisitte tehdä leirillä? :)
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa