Pilkkimisonki ja kairausvälineet ja niitä toukkia
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Kaikuluotain Meillä on sellanenanhan kirjoitti:Semmonen... Mikä se on.... Joka näyttää kala tilannetta veneen alla.. öö.. En mä muista nimee.
aa just se. Siitä teidän kaikuluotaimesta se tulikin mieleen.amanda kirjoitti:Kaikuluotain Meillä on sellanenanhan kirjoitti:Semmonen... Mikä se on.... Joka näyttää kala tilannetta veneen alla.. öö.. En mä muista nimee.
Ois aika kätevää...anhan kirjoitti:aa just se. Siitä teidän kaikuluotaimesta se tulikin mieleen.amanda kirjoitti:Kaikuluotain Meillä on sellanenanhan kirjoitti:Semmonen... Mikä se on.... Joka näyttää kala tilannetta veneen alla.. öö.. En mä muista nimee.
Vähän aikaa sitten tuli dokumentti, jossa joku sokea poika kaikuluotas kielellä naksuttelemalla. Se erotti, onko edessä joku tavara tai seinä. Se pysty sen avulla pyöräilemäänkin.
vähän taitavaaamanda kirjoitti:Ois aika kätevää...anhan kirjoitti:aa just se. Siitä teidän kaikuluotaimesta se tulikin mieleen.amanda kirjoitti:Kaikuluotain Meillä on sellanenanhan kirjoitti:Semmonen... Mikä se on.... Joka näyttää kala tilannetta veneen alla.. öö.. En mä muista nimee.
Vähän aikaa sitten tuli dokumentti, jossa joku sokea poika kaikuluotas kielellä naksuttelemalla. Se erotti, onko edessä joku tavara tai seinä. Se pysty sen avulla pyöräilemäänkin.
Mut mäpäs osaan suunnistaa hajuluotaimella vessaan, jos siellä haisee paska!kepaa kirjoitti:vähän taitavaaamanda kirjoitti:Ois aika kätevää...anhan kirjoitti:aa just se. Siitä teidän kaikuluotaimesta se tulikin mieleen.amanda kirjoitti:Kaikuluotain Meillä on sellanenanhan kirjoitti:Semmonen... Mikä se on.... Joka näyttää kala tilannetta veneen alla.. öö.. En mä muista nimee.
No mie suunnistanki tallille!anhan kirjoitti:Mut mäpäs osaan suunnistaa hajuluotaimella vessaan, jos siellä haisee paska!kepaa kirjoitti:vähän taitavaaamanda kirjoitti:Ois aika kätevää...anhan kirjoitti:aa just se. Siitä teidän kaikuluotaimesta se tulikin mieleen.amanda kirjoitti:Kaikuluotain Meillä on sellanenanhan kirjoitti:Semmonen... Mikä se on.... Joka näyttää kala tilannetta veneen alla.. öö.. En mä muista nimee.
Mäkin osaan.Kapuza kirjoitti:No mie suunnistanki tallille!anhan kirjoitti:Mut mäpäs osaan suunnistaa hajuluotaimella vessaan, jos siellä haisee paska!kepaa kirjoitti:vähän taitavaaamanda kirjoitti:Ois aika kätevää...anhan kirjoitti:aa just se. Siitä teidän kaikuluotaimesta se tulikin mieleen.amanda kirjoitti:Kaikuluotain Meillä on sellanenanhan kirjoitti:Semmonen... Mikä se on.... Joka näyttää kala tilannetta veneen alla.. öö.. En mä muista nimee.
Mut kaikki ei osaaanhan kirjoitti:Mäkin osaan.Kapuza kirjoitti:No mie suunnistanki tallille!anhan kirjoitti:Mut mäpäs osaan suunnistaa hajuluotaimella vessaan, jos siellä haisee paska!kepaa kirjoitti:vähän taitavaaamanda kirjoitti:Ois aika kätevää...anhan kirjoitti:aa just se. Siitä teidän kaikuluotaimesta se tulikin mieleen.amanda kirjoitti:Kaikuluotain Meillä on sellanenanhan kirjoitti:Semmonen... Mikä se on.... Joka näyttää kala tilannetta veneen alla.. öö.. En mä muista nimee.
miks ei?Kapuza kirjoitti:Mut kaikki ei osaaanhan kirjoitti:Mäkin osaan.Kapuza kirjoitti:No mie suunnistanki tallille!anhan kirjoitti:Mut mäpäs osaan suunnistaa hajuluotaimella vessaan, jos siellä haisee paska!kepaa kirjoitti:vähän taitavaaamanda kirjoitti:Ois aika kätevää...anhan kirjoitti:aa just se. Siitä teidän kaikuluotaimesta se tulikin mieleen.amanda kirjoitti:Kaikuluotain Meillä on sellanenanhan kirjoitti:Semmonen... Mikä se on.... Joka näyttää kala tilannetta veneen alla.. öö.. En mä muista nimee.
Niil on huonot nenät ;Hanhan kirjoitti:miks ei?Kapuza kirjoitti:Mut kaikki ei osaaanhan kirjoitti:Mäkin osaan.Kapuza kirjoitti:No mie suunnistanki tallille!anhan kirjoitti:Mut mäpäs osaan suunnistaa hajuluotaimella vessaan, jos siellä haisee paska!kepaa kirjoitti:vähän taitavaaamanda kirjoitti:Ois aika kätevää...anhan kirjoitti:aa just se. Siitä teidän kaikuluotaimesta se tulikin mieleen.amanda kirjoitti:Kaikuluotain Meillä on sellanenanhan kirjoitti:Semmonen... Mikä se on.... Joka näyttää kala tilannetta veneen alla.. öö.. En mä muista nimee.
Ostais uudet.Kapuza kirjoitti:Niil on huonot nenät ;Hanhan kirjoitti:miks ei?Kapuza kirjoitti:Mut kaikki ei osaaanhan kirjoitti:Mäkin osaan.Kapuza kirjoitti:No mie suunnistanki tallille!anhan kirjoitti:Mut mäpäs osaan suunnistaa hajuluotaimella vessaan, jos siellä haisee paska!kepaa kirjoitti:vähän taitavaaamanda kirjoitti:Ois aika kätevää...anhan kirjoitti:aa just se. Siitä teidän kaikuluotaimesta se tulikin mieleen.amanda kirjoitti:Kaikuluotain Meillä on sellanenanhan kirjoitti:Semmonen... Mikä se on.... Joka näyttää kala tilannetta veneen alla.. öö.. En mä muista nimee.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » Mitä mukaan?!
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa