Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Keitä tulossa tänne?

+2
hannaa
laura
6 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 4]

51Keitä tulossa tänne? - Sivu 3 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? To Tammi 31, 2008 6:10 am

Heini



mutta Iida oisko sulla ketään muuta jonka toivoisit hoitsuks kuin Prymurin?

52Keitä tulossa tänne? - Sivu 3 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? To Tammi 31, 2008 6:22 am

Heini



Mutta mä haluan Hamin tai Hervirin:D

53Keitä tulossa tänne? - Sivu 3 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? To Tammi 31, 2008 6:27 am

hannaa



joo Smile

54Keitä tulossa tänne? - Sivu 3 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? Pe Helmi 01, 2008 4:22 am

laura



Iida kirjoitti:Moi : )
Mä oon 12, samaten Anna.
Jos ei päästä sopuun siitä, että kumpi saa Prymurin (ja voihan joku muukin haluta Prymurin), niin voihan sitä vaihdella kellä hepalla menee? Mulle se ainakin sopis, koska Prymur on niin ihana!

1. Kauan te ootte ratsastanut?
2. Entä ootteko kisannu?
3. Kuinka korkeita ootte hypännyt?
Vastaan samalla ite.

1. Mä oon ratsastanut nyt noin 4 ½ vuotta kaks kertaa viikossa + joskus 3 / 4 kertaa.
2. Oon kisannu, esteillä sellasta 70cm ja koulussa he B.
3. Mä oon hypänny 100cm.

Mäkin vastaan... (: Oon 13 (-94).

1. Oon ratsastanut reilut 6 vuotta.
2. En oo kisannu.
3. Mäkää en tiiä kui korkeita oon hypänny <:

55Keitä tulossa tänne? - Sivu 3 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? Pe Helmi 01, 2008 4:25 am

laura



Onko sillä Annalla täällä nimimerkkiä..? (: Nii ja ootteko muuten -94 vai -95 syntyny? Unohtu tosta edellisestä viestistä... :>

56Keitä tulossa tänne? - Sivu 3 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? Pe Helmi 01, 2008 4:36 am

Heini



ai nii ja mä olen kanssa 13 tai täytän tänä vuonna 14 (:

57Keitä tulossa tänne? - Sivu 3 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? Pe Helmi 01, 2008 4:42 am

Heini



[i]
vähänkö ootan leiriä.
tylsää vaan odottaa

58Keitä tulossa tänne? - Sivu 3 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? Pe Helmi 01, 2008 5:04 am

laura



Heini kirjoitti:[i]
vähänkö ootan leiriä.
tylsää vaan odottaa
no niimpä.

59Keitä tulossa tänne? - Sivu 3 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? Pe Helmi 01, 2008 8:16 am

hannaa



Joo siis niin, mäkin oon -94 ja leirillä 14 Wink

60Keitä tulossa tänne? - Sivu 3 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? Ma Helmi 04, 2008 5:19 am

Heini



täällä on hiljasta

61Keitä tulossa tänne? - Sivu 3 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? Ma Helmi 04, 2008 7:23 am

Iida



Moi : )
Annan hoitsutoiveita en tiiä.
Me ollaan syntynyt -95.
Toinen toive saattais ehkäpä olla Tvistur, mut en mä tiiä : D Haluaisin kuitenkin ratsastaa Prymurillakin...
Onks sulla Laura muita toiveita?

Onko teillä lemmikkejä?
Mulla on yks koira ja 2 undulaattia.

62Keitä tulossa tänne? - Sivu 3 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? Ti Helmi 05, 2008 4:44 am

laura



Iida kirjoitti:Moi : )
Annan hoitsutoiveita en tiiä.
Me ollaan syntynyt -95.
Toinen toive saattais ehkäpä olla Tvistur, mut en mä tiiä : D Haluaisin kuitenkin ratsastaa Prymurillakin...
Onks sulla Laura muita toiveita?

Onko teillä lemmikkejä?
Mulla on yks koira ja 2 undulaattia.

Moi <:
Jos nyt esim. mulla ois Prymur, niin saisit kuitenki ratsastaa Prymurilla jonkun vaelluksen (: Ei mulla kai oo muita toiveita Smile

63Keitä tulossa tänne? - Sivu 3 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? Ti Helmi 05, 2008 4:48 am

laura



Mulla on yks koira, bretangen spanieli (bretoni). Smile Minkä rotunen sun koira on?

64Keitä tulossa tänne? - Sivu 3 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? Ti Helmi 05, 2008 4:49 am

laura



En jaksa oottaa... tulee kyl paras leiri:D

65Keitä tulossa tänne? - Sivu 3 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? Ti Helmi 05, 2008 6:06 am

Heini



ja meillä on yks koira rodultaan Pumi:)

66Keitä tulossa tänne? - Sivu 3 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? Ti Helmi 05, 2008 7:49 am

laura



Mistä päin ootte tulossa? Ite oon tulossa Keski-Suomesta, Jyväskylän läheltä. Täältä menee jtn tunti Sahalaan. <: Ketää ei kiinnosta, mut kuiteski:D

67Keitä tulossa tänne? - Sivu 3 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? To Helmi 07, 2008 6:35 am

hannaa



Mullakin on koira, se on collie Very Happy

68Keitä tulossa tänne? - Sivu 3 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? La Helmi 09, 2008 6:56 am

laura



Tuutteko muuten jo sunnuntaina? (:

69Keitä tulossa tänne? - Sivu 3 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? Su Helmi 10, 2008 2:10 am

Iida



Mulla on borderterrieri [http://www.freewebs.com/metsavainu] ja harrastan sen kanssa agilityä ja handleriä (JH & näyttelyt) ja onhan mulla kaksi unduakin, niin kuin tossa aikaisemmin kerroinkin.

Me tullaan Annan kanssa varmaankin sunnuntaina, tai noin 99.9999... varmasti.

Onko jollain ollut Tvistur hoitsuna? KERRO, jos on ollut! Alan nimittäin kallistua siihen, jos se on mukava ja TÖLTTÄÄ. Tölttääjät on ihania!
Kiva laura, jos sä saat/otat sen Prymurin, et annat munkin ratsastaa sillä. Siis JOS, ei mikään ole varmaa, eiks je?

Kertokaa itestänne!

70Keitä tulossa tänne? - Sivu 3 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? Su Helmi 10, 2008 2:58 am

laura



Iida kirjoitti:Mulla on borderterrieri [http://www.freewebs.com/metsavainu] ja harrastan sen kanssa agilityä ja handleriä (JH & näyttelyt) ja onhan mulla kaksi unduakin, niin kuin tossa aikaisemmin kerroinkin.

Me tullaan Annan kanssa varmaankin sunnuntaina, tai noin 99.9999... varmasti.

Onko jollain ollut Tvistur hoitsuna? KERRO, jos on ollut! Alan nimittäin kallistua siihen, jos se on mukava ja TÖLTTÄÄ. Tölttääjät on ihania!
Kiva laura, jos sä saat/otat sen Prymurin, et annat munkin ratsastaa sillä. Siis JOS, ei mikään ole varmaa, eiks je?

Kertokaa itestänne!

Okei (: No Tvistur oli ainakin ihan ekalla leirillä siis joskus -05 kesällä hoitsuna, mun mielestä se meni sillon hyvin, mut en oo ite sillä koskaan mennyt, et en sit tiiä, ja kyl se tölttää Very Happy Nii, munki täytyy miettii joku toinen sit varalle, jos en saa Prymuria, nii en sit siellä pety tai mitää (:

71Keitä tulossa tänne? - Sivu 3 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? Su Helmi 10, 2008 10:33 am

Iida



Nii, jos esim. Prymur on vaik vuokral jne.
Onko meseä jollakin? Saa lisätä, iitu_heppa@hotmail.com !

72Keitä tulossa tänne? - Sivu 3 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? Ma Helmi 11, 2008 5:43 am

laura



Iida kirjoitti:Nii, jos esim. Prymur on vaik vuokral jne.
Onko meseä jollakin? Saa lisätä, iitu_heppa@hotmail.com !
Niimpä. Mun on laura.halttunen@hotmail.com, lisään sun mesen (:

73Keitä tulossa tänne? - Sivu 3 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? Ma Helmi 11, 2008 7:19 am

hannaa



74Keitä tulossa tänne? - Sivu 3 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? Ma Helmi 11, 2008 7:24 am

Heini



Onko teillä kuvia missään netissä esim irc-galleriassa tai ii2 ? Surprised

75Keitä tulossa tänne? - Sivu 3 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? Ma Helmi 11, 2008 7:25 am

Heini



Mun nick irc-galleriaan on heippuu ja hannan on nna^^ Smile

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 4]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Similar topics

-

» Leiri vko 30: 25.-29.7.

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa