mutta Iida oisko sulla ketään muuta jonka toivoisit hoitsuks kuin Prymurin?
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Iida kirjoitti:Moi : )
Mä oon 12, samaten Anna.
Jos ei päästä sopuun siitä, että kumpi saa Prymurin (ja voihan joku muukin haluta Prymurin), niin voihan sitä vaihdella kellä hepalla menee? Mulle se ainakin sopis, koska Prymur on niin ihana!
1. Kauan te ootte ratsastanut?
2. Entä ootteko kisannu?
3. Kuinka korkeita ootte hypännyt?
Vastaan samalla ite.
1. Mä oon ratsastanut nyt noin 4 ½ vuotta kaks kertaa viikossa + joskus 3 / 4 kertaa.
2. Oon kisannu, esteillä sellasta 70cm ja koulussa he B.
3. Mä oon hypänny 100cm.
no niimpä.Heini kirjoitti:[i]
vähänkö ootan leiriä.
tylsää vaan odottaa
Iida kirjoitti:Moi : )
Annan hoitsutoiveita en tiiä.
Me ollaan syntynyt -95.
Toinen toive saattais ehkäpä olla Tvistur, mut en mä tiiä : D Haluaisin kuitenkin ratsastaa Prymurillakin...
Onks sulla Laura muita toiveita?
Onko teillä lemmikkejä?
Mulla on yks koira ja 2 undulaattia.
Iida kirjoitti:Mulla on borderterrieri [http://www.freewebs.com/metsavainu] ja harrastan sen kanssa agilityä ja handleriä (JH & näyttelyt) ja onhan mulla kaksi unduakin, niin kuin tossa aikaisemmin kerroinkin.
Me tullaan Annan kanssa varmaankin sunnuntaina, tai noin 99.9999... varmasti.
Onko jollain ollut Tvistur hoitsuna? KERRO, jos on ollut! Alan nimittäin kallistua siihen, jos se on mukava ja TÖLTTÄÄ. Tölttääjät on ihania!
Kiva laura, jos sä saat/otat sen Prymurin, et annat munkin ratsastaa sillä. Siis JOS, ei mikään ole varmaa, eiks je?
Kertokaa itestänne!
Niimpä. Mun on laura.halttunen@hotmail.com, lisään sun mesen (:Iida kirjoitti:Nii, jos esim. Prymur on vaik vuokral jne.
Onko meseä jollakin? Saa lisätä, iitu_heppa@hotmail.com !
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 24 9.-13.6.2008 » Keitä tulossa tänne?
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa