Ai siis vaikka et "mitä haluisitte tehä leirillä" tai jotai vastaavaa..? (: Eli tehtäis uus aihe kuitenki tän meijän leirin kohalle?
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Viimeinen muokkaaja, pvm La Helmi 16, 2008 8:03 am, muokattu 1 kertaa
Heini kirjoitti:sun on pakko laura:D no jos annetaan tän nyt kuiteskin myös olla. pakkohan sinne on muutes tulla joitan muitakin:D ois aika outoo jos ei tulis
En osaa tehä sitä uutta aihetta Tee sä tai sit Heini tekeehannaa kirjoitti:Mitä te ootte täällä sekoillu, siis tarkotin, et tän lisäks tehtäis toinen "keskustelu" jossa vois puhuu vaikka siitä mitä haluu tehä Leirillä, niinku Laura sanokin! Älysittekö nyt?
En mä kuiteskaa uskalla :'DHeini kirjoitti:niin hanna sun on pakko hypätä sillalta ja lauran<3
no kyllä uskallat.laura kirjoitti:En mä kuiteskaa uskalla :'DHeini kirjoitti:niin hanna sun on pakko hypätä sillalta ja lauran<3
OKEI:) minkä ikäsiä te ootte?Iida kirjoitti:Moi!
Mä ja mun kaveri Anna ollaan tulossa tälle leirille.
Ollaan oltu eyk:issä jo kaks kertaa aikaisemmin. Mulla ollut kummallakin kerralla Prymur hoitsuna - haluaisin sen nytkin! Annalla on ollu Pökkö ja Drifand (en oo varma miten kirjoitetaan...).
Toivottavasti saisin Prymurin hoitsuksi! <3
Iida kirjoitti:Moi : )
Mä oon 12, samaten Anna.
Jos ei päästä sopuun siitä, että kumpi saa Prymurin (ja voihan joku muukin haluta Prymurin), niin voihan sitä vaihdella kellä hepalla menee? Mulle se ainakin sopis, koska Prymur on niin ihana!
1. Kauan te ootte ratsastanut?
2. Entä ootteko kisannu?
3. Kuinka korkeita ootte hypännyt?
Vastaan samalla ite.
1. Mä oon ratsastanut nyt noin 4 ½ vuotta kaks kertaa viikossa + joskus 3 / 4 kertaa.
2. Oon kisannu, esteillä sellasta 70cm ja koulussa he B.
3. Mä oon hypänny 100cm.
Viimeinen muokkaaja, pvm To Tammi 31, 2008 6:27 am, muokattu 1 kertaa
Iida kirjoitti:Moi : )
Mä oon 12, samaten Anna.
Jos ei päästä sopuun siitä, että kumpi saa Prymurin (ja voihan joku muukin haluta Prymurin), niin voihan sitä vaihdella kellä hepalla menee? Mulle se ainakin sopis, koska Prymur on niin ihana!
1. Kauan te ootte ratsastanut?
2. Entä ootteko kisannu?
3. Kuinka korkeita ootte hypännyt?
Vastaan samalla ite.
1. Mä oon ratsastanut nyt noin 4 ½ vuotta kaks kertaa viikossa + joskus 3 / 4 kertaa.
2. Oon kisannu, esteillä sellasta 70cm ja koulussa he B.
3. Mä oon hypänny 100cm.
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 24 9.-13.6.2008 » Keitä tulossa tänne?
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa