Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Keitä tulossa tänne?

+2
hannaa
laura
6 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 4]

26Keitä tulossa tänne? - Sivu 2 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? Ti Tammi 22, 2008 7:11 am

laura



Ai siis vaikka et "mitä haluisitte tehä leirillä" tai jotai vastaavaa..? (: Eli tehtäis uus aihe kuitenki tän meijän leirin kohalle? Smile

27Keitä tulossa tänne? - Sivu 2 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? Ti Tammi 22, 2008 7:13 am

laura



Tajusinkohan nyt iha oikein... Very Happy

28Keitä tulossa tänne? - Sivu 2 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? Ti Tammi 22, 2008 7:17 am

laura



Ollaankohan me ainoita jotka on ilmottautunu? Shocked Laughing

29Keitä tulossa tänne? - Sivu 2 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? Ti Tammi 22, 2008 7:32 am

laura



Tänä vuonna mäki hyppään sillalta! Laughing



Viimeinen muokkaaja, pvm La Helmi 16, 2008 8:03 am, muokattu 1 kertaa

30Keitä tulossa tänne? - Sivu 2 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? Ti Tammi 22, 2008 9:30 am

Heini



sun on pakko laura:D no jos annetaan tän nyt kuiteskin myös olla. pakkohan sinne on muutes tulla joitan muitakin:D ois aika outoo jos ei tulis Shocked

31Keitä tulossa tänne? - Sivu 2 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? Ke Tammi 23, 2008 5:27 am

laura



Heini kirjoitti:sun on pakko laura:D no jos annetaan tän nyt kuiteskin myös olla. pakkohan sinne on muutes tulla joitan muitakin:D ois aika outoo jos ei tulis Shocked

Nii ku eihän kaikilla välttämättä oo ees nimimerkkii täällä.. (: tai siis kaikki ei ees varmaa tiiä koko tästä paikasta (:

32Keitä tulossa tänne? - Sivu 2 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? To Tammi 24, 2008 9:38 am

Heini



NIIN:D

33Keitä tulossa tänne? - Sivu 2 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? To Tammi 24, 2008 11:37 am

hannaa



Mitä te ootte täällä sekoillu, siis tarkotin, et tän lisäks tehtäis toinen "keskustelu" jossa vois puhuu vaikka siitä mitä haluu tehä Leirillä, niinku Laura sanokin! Very Happy Älysittekö nyt? Laughing

34Keitä tulossa tänne? - Sivu 2 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? Pe Tammi 25, 2008 4:12 am

Heini



aaa. Smile joo no tehään vaan joku tyyliin "mitä haluaa tehdä leirillä?"
Wink

35Keitä tulossa tänne? - Sivu 2 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? Pe Tammi 25, 2008 6:34 am

laura



hannaa kirjoitti:Mitä te ootte täällä sekoillu, siis tarkotin, et tän lisäks tehtäis toinen "keskustelu" jossa vois puhuu vaikka siitä mitä haluu tehä Leirillä, niinku Laura sanokin! Very Happy Älysittekö nyt? Laughing
En osaa tehä sitä uutta aihetta Very Happy Tee sä tai sit Heini tekee Smile

36Keitä tulossa tänne? - Sivu 2 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? Pe Tammi 25, 2008 8:52 am

laura



Latasin tollasen kuvan Hervöristä ja Humorista I love you

37Keitä tulossa tänne? - Sivu 2 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? Pe Tammi 25, 2008 10:05 am

laura



Ja Hannaki hyppää sillalta Very Happy <3

38Keitä tulossa tänne? - Sivu 2 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? Pe Tammi 25, 2008 10:14 am

Heini



no minkälainen aihe sit se olis voin kyllä tehä.Very Happy

39Keitä tulossa tänne? - Sivu 2 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? Pe Tammi 25, 2008 10:14 am

Heini



niin hanna sun on pakko hypätä sillalta ja lauran<3

40Keitä tulossa tänne? - Sivu 2 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? Pe Tammi 25, 2008 10:18 am

laura



Tein jo Very Happy Jos toi vaan käy, se voi varmaa myös poistaa Smile

41Keitä tulossa tänne? - Sivu 2 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? Pe Tammi 25, 2008 10:18 am

laura



Heini kirjoitti:niin hanna sun on pakko hypätä sillalta ja lauran<3
En mä kuiteskaa uskalla :'D

42Keitä tulossa tänne? - Sivu 2 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? La Tammi 26, 2008 4:15 am

Heini



laura kirjoitti:
Heini kirjoitti:niin hanna sun on pakko hypätä sillalta ja lauran<3
En mä kuiteskaa uskalla :'D
no kyllä uskallat.

43Keitä tulossa tänne? - Sivu 2 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? Ti Tammi 29, 2008 3:40 am

Iida



Moi!
Mä ja mun kaveri Anna ollaan tulossa tälle leirille.
Ollaan oltu eyk:issä jo kaks kertaa aikaisemmin. Mulla ollut kummallakin kerralla Prymur hoitsuna - haluaisin sen nytkin! Annalla on ollu Pökkö ja Drifand (en oo varma miten kirjoitetaan...).
Toivottavasti saisin Prymurin hoitsuksi! <3

44Keitä tulossa tänne? - Sivu 2 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? Ke Tammi 30, 2008 5:57 am

hannaa



Kiva joitain muitkin tulossa kuin me, mut Laurakin haluis Prymurin eikä se oo ollu sillä ennen.. Kenet se Anna haluu? Wink

45Keitä tulossa tänne? - Sivu 2 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? Ke Tammi 30, 2008 9:42 am

Heini



Iida kirjoitti:Moi!
Mä ja mun kaveri Anna ollaan tulossa tälle leirille.
Ollaan oltu eyk:issä jo kaks kertaa aikaisemmin. Mulla ollut kummallakin kerralla Prymur hoitsuna - haluaisin sen nytkin! Annalla on ollu Pökkö ja Drifand (en oo varma miten kirjoitetaan...).
Toivottavasti saisin Prymurin hoitsuksi! <3
OKEI:) minkä ikäsiä te ootte?

46Keitä tulossa tänne? - Sivu 2 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? To Tammi 31, 2008 4:47 am

Iida



Moi : )
Mä oon 12, samaten Anna.
Jos ei päästä sopuun siitä, että kumpi saa Prymurin (ja voihan joku muukin haluta Prymurin), niin voihan sitä vaihdella kellä hepalla menee? Mulle se ainakin sopis, koska Prymur on niin ihana!

1. Kauan te ootte ratsastanut?
2. Entä ootteko kisannu?
3. Kuinka korkeita ootte hypännyt?
Vastaan samalla ite.

1. Mä oon ratsastanut nyt noin 4 ½ vuotta kaks kertaa viikossa + joskus 3 / 4 kertaa.
2. Oon kisannu, esteillä sellasta 70cm ja koulussa he B.
3. Mä oon hypänny 100cm.

47Keitä tulossa tänne? - Sivu 2 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? To Tammi 31, 2008 5:49 am

hannaa



Iida kirjoitti:Moi : )
Mä oon 12, samaten Anna.
Jos ei päästä sopuun siitä, että kumpi saa Prymurin (ja voihan joku muukin haluta Prymurin), niin voihan sitä vaihdella kellä hepalla menee? Mulle se ainakin sopis, koska Prymur on niin ihana!

1. Kauan te ootte ratsastanut?
2. Entä ootteko kisannu?
3. Kuinka korkeita ootte hypännyt?
Vastaan samalla ite.

1. Mä oon ratsastanut nyt noin 4 ½ vuotta kaks kertaa viikossa + joskus 3 / 4 kertaa.
2. Oon kisannu, esteillä sellasta 70cm ja koulussa he B.
3. Mä oon hypänny 100cm.

Mä vastaan nyt kans tähän eli:
1. Oon ratsastanu suunnilleen 4 vuotta, yhden kerran viikossa..
2.En oo kisannu, mut se vois olla kivaa Wink
3.En oo hypänny :S



Viimeinen muokkaaja, pvm To Tammi 31, 2008 6:27 am, muokattu 1 kertaa

48Keitä tulossa tänne? - Sivu 2 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? To Tammi 31, 2008 5:50 am

hannaa



Aika sekaavaa toivottavasti älysitte Razz

49Keitä tulossa tänne? - Sivu 2 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? To Tammi 31, 2008 5:54 am

hannaa



Nii ja kenet se Anna haluaa hoitsuks?

50Keitä tulossa tänne? - Sivu 2 Empty Vs: Keitä tulossa tänne? To Tammi 31, 2008 6:07 am

Heini



Iida kirjoitti:Moi : )
Mä oon 12, samaten Anna.
Jos ei päästä sopuun siitä, että kumpi saa Prymurin (ja voihan joku muukin haluta Prymurin), niin voihan sitä vaihdella kellä hepalla menee? Mulle se ainakin sopis, koska Prymur on niin ihana!

1. Kauan te ootte ratsastanut?
2. Entä ootteko kisannu?
3. Kuinka korkeita ootte hypännyt?
Vastaan samalla ite.

1. Mä oon ratsastanut nyt noin 4 ½ vuotta kaks kertaa viikossa + joskus 3 / 4 kertaa.
2. Oon kisannu, esteillä sellasta 70cm ja koulussa he B.
3. Mä oon hypänny 100cm.

mäkin vastaan tähän:)
ELI:
1 Mä oon ratsastanu kohta 7 vuotta tunneilla ja käyn pääsääntöisesti kerran viikossa mutta välillä kaks kertaa.
2. en oo kisannu.
3. en oikeen tiiä kuinka korkeita oon hypänny mutta oon kuiteskin hypännyt jonkun verran. Smile

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 4]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Similar topics

-

» Leiri vko 30: 25.-29.7.

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa