Luuletko että mää uskon jos saan kutsun linnanjuhliin et se on oikee.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Hyvä idea kepa!kepaa kirjoitti:no mutta me hämätään sut jonkin linnanjuhlien kutsun avulla: pistetään siihen kaikki nää ja napataan sut sielt linnaltaHeipu kirjoitti:Ettekä saa! Sitäpaitsi ette ees tiiä mistä mut löytää!!!
no mutta mullapa on paistinpannu : )Heipu kirjoitti:No ei varmaaan selviä. Jos selviää niin sitten mulla on kuitenkin se miekka!
No asut Jyväskylässä. Asun siis aika lähellä. Kyllä mä sut löydän. Kierrän ovelta ovelle.Heipu kirjoitti:No ei varmaaan selviä. Jos selviää niin sitten mulla on kuitenkin se miekka!
niin, me saadaan hannan kaa sut jo alas tahdonvoimallaanhan kirjoitti:No asut Jyväskylässä. Asun siis aika lähellä. Kyllä mä sut löydän. Kierrän ovelta ovelle.Heipu kirjoitti:No ei varmaaan selviä. Jos selviää niin sitten mulla on kuitenkin se miekka!
Ja mulla on se isojen tyttöjen miekka, ei sun miekka toimi muhun.
Ja sit mulla on taikavoimat.
Niin, ja onneks me osataan ennustaa sun olinpaikka.kepaa kirjoitti:niin, me saadaan hannan kaa sut jo alas tahdonvoimallaanhan kirjoitti:No asut Jyväskylässä. Asun siis aika lähellä. Kyllä mä sut löydän. Kierrän ovelta ovelle.Heipu kirjoitti:No ei varmaaan selviä. Jos selviää niin sitten mulla on kuitenkin se miekka!
NIINPÄanhan kirjoitti:Niin, ja onneks me osataan ennustaa sun olinpaikka.kepaa kirjoitti:niin, me saadaan hannan kaa sut jo alas tahdonvoimallaanhan kirjoitti:No asut Jyväskylässä. Asun siis aika lähellä. Kyllä mä sut löydän. Kierrän ovelta ovelle.Heipu kirjoitti:No ei varmaaan selviä. Jos selviää niin sitten mulla on kuitenkin se miekka!
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa