Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Keskustelutopic/aihe

+6
amanda
Zarkku
anhan
Kapuza
kepaa
Swildy
10 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 4]

26Keskustelutopic/aihe - Sivu 2 Empty Vs: Keskustelutopic/aihe Ma Tammi 28, 2008 11:34 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:
Eve kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
Swildy kirjoitti:
amanda kirjoitti:
Oon kyllä samaa mieltä, mutta en usko että ketään haittaa jos leiritopiceissa on ihan
omat jutut (niin ainakin viikon 26 puolella;) ) Vaikka sitten puhuttais uskonnosta tai mistä tahansa... Mutta tosiaan tuol hevosten puolella olis hyvä jos pysytään aiheessa.

Samaa mieltä Razz Hevosten topicit pyhitetty heille itselleen >P
Näin on!
joo heit pitää kunnioittaa Wink<3 issikkaystäviämme<3
Nii justiinsa!
<3
Hepat on nii kunnioitettavia

miten toi katriina kuulosti jotenki halveksivalta ; D noei Razz
No voi! En tiiä onko kunnioitettava sana, mutta siis silleen et ne on avokkaita... Oke, ymmärsin että et tajunnu et oisin halveksiva, tai sit tajusit sillee, mut iha sama. Heppoi pitää kunnioittaa, ettei ne suutu ja heitä alas selästä!
haha niinpäniin

27Keskustelutopic/aihe - Sivu 2 Empty Vs: Keskustelutopic/aihe Ke Tammi 30, 2008 9:40 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
Eve kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
Swildy kirjoitti:
amanda kirjoitti:
Oon kyllä samaa mieltä, mutta en usko että ketään haittaa jos leiritopiceissa on ihan
omat jutut (niin ainakin viikon 26 puolella;) ) Vaikka sitten puhuttais uskonnosta tai mistä tahansa... Mutta tosiaan tuol hevosten puolella olis hyvä jos pysytään aiheessa.

Samaa mieltä Razz Hevosten topicit pyhitetty heille itselleen >P
Näin on!
joo heit pitää kunnioittaa Wink<3 issikkaystäviämme<3
Nii justiinsa!
<3
Hepat on nii kunnioitettavia
Nii

miten toi katriina kuulosti jotenki halveksivalta ; D noei Razz
No voi! En tiiä onko kunnioitettava sana, mutta siis silleen et ne on avokkaita... Oke, ymmärsin että et tajunnu et oisin halveksiva, tai sit tajusit sillee, mut iha sama. Heppoi pitää kunnioittaa, ettei ne suutu ja heitä alas selästä!
haha niinpäniin

28Keskustelutopic/aihe - Sivu 2 Empty Vs: Keskustelutopic/aihe Pe Helmi 01, 2008 10:22 am

anhan

anhan

mut ei musta oo yhtään sen parempi, että selittää ihan jostain muusta asiasta ja lisää siihen viestin loppuun jonkun aiheellisen, mutta turhan jutun.
Siis vaan sen takia, että voi sanoa kirjottavansa aina asiaa...
olipa epäselvästi.... Very Happy

29Keskustelutopic/aihe - Sivu 2 Empty Vs: Keskustelutopic/aihe La Helmi 02, 2008 1:01 am

Kapuza

Kapuza

anhan kirjoitti:mut ei musta oo yhtään sen parempi, että selittää ihan jostain muusta asiasta ja lisää siihen viestin loppuun jonkun aiheellisen, mutta turhan jutun.
Siis vaan sen takia, että voi sanoa kirjottavansa aina asiaa...
olipa epäselvästi.... Very Happy
Ton mie ainaki tajusin, ja samaa mieltä, vaikka itselle välillä käykin niin. Tänne pitäisi saada sellainen "Yleistä keskustelua hepoista ja muusta" topsu.

30Keskustelutopic/aihe - Sivu 2 Empty Heippa:) Ke Helmi 20, 2008 12:57 am

Milla

Milla

Siis mun pitäs tätä paikkaa pitää yllä mutta nyt asiat on vähä muuttunu mulla koulu ja ratsastuskeskus vie kaiken ajan ja minä en myöskään ole olu sahalassa joulukuun alun jälkeen kuin kaksi kertaa.. laitan tonne eyk:lle viestiä että alkaisivat ylläpitää tätä paremmin..

31Keskustelutopic/aihe - Sivu 2 Empty Vs: Keskustelutopic/aihe La Toukokuu 10, 2008 6:24 am

Repe

Repe

Hevoset ovat pyhitettyjä!! Razz

32Keskustelutopic/aihe - Sivu 2 Empty Vs: Keskustelutopic/aihe La Toukokuu 10, 2008 6:28 am

heipu

heipu

ääähäähäähähähääRazz Razz Razz

33Keskustelutopic/aihe - Sivu 2 Empty Vs: Keskustelutopic/aihe La Toukokuu 10, 2008 6:29 am

Repe

Repe

Mikäs sulle oikein tuli? Razz

34Keskustelutopic/aihe - Sivu 2 Empty Vs: Keskustelutopic/aihe La Toukokuu 10, 2008 6:33 am

heipu

heipu

oon ollu sekasin jo kauan

35Keskustelutopic/aihe - Sivu 2 Empty Vs: Keskustelutopic/aihe La Toukokuu 10, 2008 8:39 am

kepaa

kepaa

Heipu kirjoitti:oon ollu sekasin jo kauan
psykotpaatti Very Happy tollaset tarttee hoitoo : )

36Keskustelutopic/aihe - Sivu 2 Empty Vs: Keskustelutopic/aihe La Toukokuu 10, 2008 8:41 am

Swildy

Swildy

Niin tarttee. Heipu erityisesti.

http://swildy.deviantart.com

37Keskustelutopic/aihe - Sivu 2 Empty Vs: Keskustelutopic/aihe La Toukokuu 10, 2008 11:02 pm

anhan

anhan

En oo varma auttaako hoitokaan... Very Happy

38Keskustelutopic/aihe - Sivu 2 Empty Vs: Keskustelutopic/aihe La Toukokuu 10, 2008 11:53 pm

Kapuza

Kapuza

Joo. Kaikille hoitoo. Koht sahalas on vika päivä pyhitetty pelkälle terapialle..

39Keskustelutopic/aihe - Sivu 2 Empty Vs: Keskustelutopic/aihe La Toukokuu 10, 2008 11:59 pm

anhan

anhan

Jos meidät haluaa kuntoon, niin yks poäivä ei välttämättä riitä. Very Happy

40Keskustelutopic/aihe - Sivu 2 Empty Vs: Keskustelutopic/aihe Su Toukokuu 11, 2008 12:02 am

Repe

Repe

Heipu ois kyl parasta viedä hoitoon Razz

41Keskustelutopic/aihe - Sivu 2 Empty Vs: Keskustelutopic/aihe Su Toukokuu 11, 2008 12:04 am

anhan

anhan

No jos sieltä saa rahat takasin, ellei Heipu parane, niin siinä tapauksessa se kannattaa viedä.

42Keskustelutopic/aihe - Sivu 2 Empty Vs: Keskustelutopic/aihe Su Toukokuu 11, 2008 12:05 am

Repe

Repe

anhan kirjoitti:No jos sieltä saa rahat takasin, ellei Heipu parane, niin siinä tapauksessa se kannattaa viedä.

Ehdottomasati kannattaa! Olen jo varamaassa aikaa..

43Keskustelutopic/aihe - Sivu 2 Empty Vs: Keskustelutopic/aihe Su Toukokuu 11, 2008 12:06 am

anhan

anhan

Mistä hoitolasta ajattelit varata?
Hoitola Herneaivo voisi olla varteenotettava vaihtoehto.

44Keskustelutopic/aihe - Sivu 2 Empty Vs: Keskustelutopic/aihe Su Toukokuu 11, 2008 12:08 am

Repe

Repe

Juuri sinne ajattelin Razz

45Keskustelutopic/aihe - Sivu 2 Empty Vs: Keskustelutopic/aihe Su Toukokuu 11, 2008 2:08 am

Kapuza

Kapuza

Juuri näin

46Keskustelutopic/aihe - Sivu 2 Empty Vs: Keskustelutopic/aihe Su Toukokuu 11, 2008 8:51 pm

heipu

heipu

Ja muahan ei mihinkään hoitoon viiä. Mulla on vaahtomuovi miekka ja kilpi. Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Ette te saa mua sinne raahattua!!!Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

47Keskustelutopic/aihe - Sivu 2 Empty Vs: Keskustelutopic/aihe Ma Toukokuu 12, 2008 5:08 am

anhan

anhan

Mulla on ihan isojen tyttöjen miekka. Parempi kun vaahtomuovi. Kyllä me saadaan.

48Keskustelutopic/aihe - Sivu 2 Empty Vs: Keskustelutopic/aihe Ti Toukokuu 13, 2008 7:02 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:Mulla on ihan isojen tyttöjen miekka. Parempi kun vaahtomuovi. Kyllä me saadaan.
nii ja mulla on paistinpannu enkä pelkää käyttää sitä Evil or Very Mad

49Keskustelutopic/aihe - Sivu 2 Empty Vs: Keskustelutopic/aihe Ti Toukokuu 13, 2008 7:34 am

heipu

heipu

Ettekä saa! Sitäpaitsi ette ees tiiä mistä mut löytää!!!tongue tongue

50Keskustelutopic/aihe - Sivu 2 Empty Vs: Keskustelutopic/aihe Ti Toukokuu 13, 2008 7:42 am

kepaa

kepaa

Heipu kirjoitti:Ettekä saa! Sitäpaitsi ette ees tiiä mistä mut löytää!!!tongue tongue
no mutta me hämätään sut jonkin linnanjuhlien kutsun avulla: pistetään siihen kaikki nää ja napataan sut sielt linnalta Very Happy

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 4]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa